Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент культури і туризму Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37573471 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., Місто Запоріжжя, Вознесенівський р-н, вул.Незалежної України, буд. 68а |
Контактна особа: |
Мороз Альона Олександрівна +380617077001 uprkult_zptender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 листопада 2023 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2023 09:40 |
Очікувана вартість: | 5 064 242,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 321,21 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія в розмірі 0,5%- 25 321,21 грн., оформлена згідно додатку 7 до ТД |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 25321.21 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 листопада 2023 14:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 листопада 2023 14:25 |
Додаток 7.pdf | |
28 листопада 2023 14:25 |
Додаток 6.pdf | |
28 листопада 2023 14:25 |
Додаток 5.pdf | |
28 листопада 2023 14:25 |
Додаток 4.pdf | |
28 листопада 2023 14:25 |
Додаток 3.pdf | |
28 листопада 2023 14:25 |
Додаток 2.pdf | |
28 листопада 2023 14:25 |
Додаток 1.pdf | |
28 листопада 2023 14:25 |
ТД.pdf | |
28 листопада 2023 14:25 |
Оголошення.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно з ДБН В.2.2-16:201Х, усереднена нормативна температура внутрішнього повітря в культурно видовищних та дозвіллєвих закладах в холодну пору року складає 18 градусів.
Враховуючи вищевикладене, зазначаємо, що відсутні перешкоди для виконання зазначених робіт у визначений термін.
Вимоги про усунення порушення
Балансоутримувачі ЗСЦЗ, замовники на нове будівництво, реконструкцію, ремонт, модернізацію отримують експертні висновки і це стає основою для виконання робіт, щодо приведення ЗСЦЗ в належний стан за бюджетні кошти. Таким чином в разі відсутності АСЦО в ЗСЦЗ бюджетні кошти витрачаються на роботи, послуги, які не відповідають чинному законодавству, Державна казначейська служба України оплачує все це згідно виконаних робіт та введення в експлуатацію. Введення в експлуатацію ЗСЦЗ виконується відповідно до Постанови КМУ від 13.04.2011 № 461 та ДБН А.3.1-9:2015.
Експертні організації при проведенні експертних висновків проектів ЗСЦЗ повинні враховувати ДБН В.2.2.5-97 п.8.24, п. 8.26. (до 01.11.2023) та ДБН В.2.2.5-5:2023 п.11.7 (після 01.11.2023).
Вимогаємо внести в додаток 4 до тендерної документації, вимогу щодо відповідності проекту нормам ДБН В.2.2.5-97 п.8.24, п. 8.26 ДБН В.2.2-5:2023 "ЗАХИСНІ СПОРУДИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ " ,та П.11.7 "Електронні комунікації та оповіщення "
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-19-000074 ● 112e1cfb5e584242b2950dbd4fd29b61
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2024 15:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.02.2024 Одеса № 39
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 19.02.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 19.02.2024.
В. о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 19.02.2024 № 39
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
14 UA-2023-11-28-009716-a 28.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-20 17:49:14
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Як та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-22 16:02:56
Пояснення з приводу рішення про моніторинг
Розмір бюджетного призначення, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувана вартість визначені Замовником відповідно до проєктно – кошторисної документації на капітальний ремонт приміщення, укриття (підвалу) філії ЦКП за адресою: вул. Лізи Чайкіної, буд. 53 у м. Запоріжжя, яка в свою чергу отримала позитивний висновок ТОВ «Експертиза МВК» (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-23-003527-a) .
Згідно постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016р. № 710:
«4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.» 19.12.2020 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 № 631 і від 11 жовтня 2016 № 710», за якою головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано.
Враховуючи те, що Департамент культури і туризму ЗМР відноситься до органів місцевого самоврядування, та фінансується за рахунок коштів місцевого бюджету, цей пункт постанови є не обов’язковим для органів місцевого самоврядування і носить рекомендаційний характер.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-26 16:38:14
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовник уклав з фізичною особою-підприємцем Октябрьським Яном Володимировичем договір на виконання робіт за публічні кошти від 12.12.2023 № 350-В (далі – Договір).
Відповідно до пункту 14.2 розділу 14 Договору його невід’ємною частиною є договірна ціна. Вид договірної ціни – динамічна.
Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі - Наказ № 281) визнано такими, що втратили чинність державні стандарти України, зокрема ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Водночас Наказом № 281 затверджено кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», що набрали чинності 08.11.2021.
Замовником надано експертний звіт (позитивний) від 10.11.2023 № 45213 щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проєктом: капітальний ремонт приміщення, укриття (підвалу) філії ЦКП за адресою: вул. Лізи Чайкіної, буд. 53 у м. Запоріжжя, відповідно до якого за результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені дефектним актом, складена відповідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за № 1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом від 01.11.2021 № 281.
Відповідно до пункту 5.31 розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови з визначення вартості будівництва у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з ряду факторів. При цьому за динамічної договірної ціни - не враховується.
Як Замовник може обґрунтувати внесення змін до Договору додатковою угодою від 18.12.2023 № 1 до Договору не у відповідності до вимог чинного законодавства, а саме змінивши додаток 1 до Договору (договірну ціну) в частині включення до договірної ціни коштів на покриття ризиків в розмірі 283,30300 тис. грн, що суперечить пункту 5.31 розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови з визначення вартості будівництва?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-29 09:29:20
Пояснення з приводу рішення про моніторинг
На момент проведення закупівлі «Капітальний ремонт приміщення, укриття (підвалу) філії ЦКП за адресою: вул. Лізи Чайкіної, буд. 53 у м. Запоріжжя» було відомо лише про обсяги фінансування на 2023 рік, які вказані в Оголошенні до тендерної документації.
Наразі відсутні визначені джерела та об'єми подальшого фінансування об’єкту, що призводить до ризику збільшення вартості будівельних робіт за рахунок підвищення кошторисної заробітної плати на момент отримання подальшого фінансування. Даний вид ризику підпадає під пункт 5.31 розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови з визначення вартості будівництва – спосіб фінансування будівництва.
Враховуючи те, що у приміщенні підвалу (укриття) філії ЦКП за адресою: вул. Лізи Чайкіної, буд. 53 у м. Запоріжжя не проводились поточні та капітальні ремонти з моменту введення в експлуатацію будівлі закладу - приміщення перебуває у непридатному для користування стані. У зв'язку з цим, існує вірогідність виникнення робіт, які не увійшли до переліку на етапі проектування. Це також підпадає під пункт 5.31 розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови з визначення вартості будівництва.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація щодо усунення порушення надана в долучених доментах.
2024-03-06 14:38:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання внесення змін до договору встановлено порушення вимог пункту 19 Особливостей, пункту 5.31 розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови з визначення вартості будівництва.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2023 09:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Октябрьський Ян Володимирович |
5 063 724,00
UAH з ПДВ
|
5 063 724,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Октябрьський Ян Володимирович #3227713455 |
Переможець |
5 063 724,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2023 15:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2024 09:57
|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2024 11:29
|
Дод.уг.7 350В.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2024 11:27
|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2024 15:27
|
Дод.Уг. 350В.pdf | зміни до договору |
19 червня 2024 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2024 10:34
|
ДУ350В.pdf | зміни до договору |
31 травня 2024 10:33
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2024 10:31
|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2024 14:15
|
Дод.уг.4.pdf | зміни до договору |
06 березня 2024 14:14
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2024 11:35
|
ду350В.pdf | зміни до договору |
31 січня 2024 11:33
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 10:37
|
Дод.уг.2дог.350В.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:36
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2023 13:15
|
Дод.уг.1дог.350В.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2023 13:14
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2023 09:41
|
протокол 49.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2023 09:40
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2023 09:10
|
Дог.350В.pdf | укладений |
12 грудня 2023 09:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | протокол розбіжностей |
Номер договору про закупівлю: | 350-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 49 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток 1 до Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 350-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до п.2.2 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 350-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до п.3.2,14.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 350-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | підставі п.п.5 п.19 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів , робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме: «19. Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);» |
Номер договору про закупівлю: | 350-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 350-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни Додатку 2 до договору |
Номер договору про закупівлю: | 350-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 350-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |