Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад Сумської обласної ради"Державний історико-культурний заповідник у м.Путивлі" |
Код ЄДРПОУ: | 02131999 |
Місцезнаходження: | 41500, Україна , Сумська обл., Путивль, вул.Кролевецька,буд.70 |
Контактна особа: |
Рудейко Олексій Анатолійович 380544251266 rudoy-11@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 листопада 2023 14:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2023 13:53 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2023 13:53 |
Очікувана вартість: | 3 151 950,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 759,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 листопада 2023 14:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 листопада 2023 14:23 |
Т.Д. охорона(28 11 23).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-19-000022 ● 2482353d488b415080fe8af382bfbddf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 січня 2024 16:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.01.2024 №6-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,дорученням Державної аудиторської служби України від 09 січня 2024 року №003100-18/303-2024,
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 19.01.2024 №6-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6.UA-2023-11-28-009055-a 28.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-24 09:35:17
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з охорони історико-культурного заповідника (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-28-009055-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. З яких підстав тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 28 листопада 2023 року №35 (далі – тендерна документація), складена не у відповідності до вимог, визначених Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (в редакції чинній на момент оголошення процедури закупівлі, далі – Постанова №1178), а саме в пункті 5 розділу 3 тендерної документації визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, тоді як абзацом 15 пункту 44 Постанови №1178 передбачено, що переможець повинен надати документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Постанови №1178?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-26 11:42:47
Пояснення на запит Північного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України від 24.01.2023 у процедурі закупівлі за номером ID: UA-2023-11-28-009055-a
Пояснення на запит Північного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України від 24.01.2023 у процедурі закупівлі за номером ID: UA-2023-11-28-009055-a
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Охоронні послуги(послуги з охорони історико-культурного заповідника)» (за кодом ДК 021:2015 : 79710000-4 Охоронні послуги) було визначено з урахуванням кількості об’єктів, які підлягали цілодобовій фізичній охороні, вимог щодо нормування годин праці охоронників при цілодобовому режимі чергування та на підставі службової записки 31 жовтня 2023 р.(додається).
Закупівлю оголошено на підставі річного плану закупівель, сформованого на основі бюджетного запиту на послуги охорони на 2024 рік, що затверджено у сумі 3 151 950,00 гривень, проведена під очікувану вартість предмета закупівлі.
Очікувану вартість предмета закупівлі було визначено на підставі аналізу фактичного використання послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах, комерційних пропозицій та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки України від 18.02.2020 № 275.
Додатково до пояснень надаємо запитувані документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення)
Під час проведення публічних закупівель замовник діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема керуючись частиною першою статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" - самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю.
Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
При цьому, положення статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" не містять обов’язку щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію.
Додатки:
1. Службова записка виконуючому обов’язки директора КЗ СОР «ДІКЗ у м. Путивлі» про потребу у послугах охорони на 2024 рік від 01.11.2023 року на 2 арк. в 1 прим.
2. Лист до Управління поліції охорони № 174 від 01.11.2023 року на 2 арк. в 1 прим.
3. Лист до ТОВ «ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ» № 174 від 01.11.2023 року на 2 арк. в 1 прим.
4. Лист до ТОВ СП «ЗАЩИТА-92» № 174 від 01.11.2023 року на 2 арк. в 1 прим.
5. Лист Управління поліції охорони № 3750/43/38/2301-2023 від 13.11.2023 року на 1 арк. в 1 прим.
6. Розрахунок 1-ї години за допомогою працівника воєнізованої охорони по охороні об’єктів на 2024 рік затверджено 13.11.2023 року на 2 арк. в 1 прим.
7. Лист ТОВ СП «ЗАЩИТА-92» від 15.11.2023 року на 1 арк. в 1 прим.
Уповноважена особа
КЗ СОР «ДІКЗ у м.Путивлі» Олексій Рудейко 26.01.2024
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-01-29 12:20:03
Пояснення на запит Північного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України від 24.01.2023 у процедурі закупівлі за номером ID: UA-2023-11-28-009055-a (відповідь на питання №3)
3. З яких підстав тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 28 листопада 2023 року №35 (далі – тендерна документація), складена не у відповідності до вимог, визначених Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (в редакції чинній на момент оголошення процедури закупівлі, далі – Постанова №1178), а саме в пункті 5 розділу 3 тендерної документації визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, тоді як абзацом 15 пункту 44 Постанови №1178 передбачено, що переможець повинен надати документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Постанови №1178?
При складанні тендерної документації за закупівлею UA-2023-11-28-009055-a було допущено технічну помилку, а саме: в пункті 5 розділу 3 тендерної документації помилково зазначено посилання на пункти 3, 5, 6 і 12 частини першої та частину другу статті 17 Закону замість підпунктів 3, 5, 6 і 12 та абзацу чотирнадцятому пункту 47 Постанови №1178. В майбутньому при складані тендерної документації зобов’язуємось обов’язково враховувати норми Постанови № 1178.
Уповноважена особа
КЗ СОР «ДІКЗ у м.Путивлі» Олексій Рудейко 29.01.2024
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-01-30 07:01:33
Доповнення до пояснень уповноваженої особи КЗ СОР «ДІКЗ у м. Путивлі» від 26.01.2024 р. на запит Північного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України від 24.01.2024 у процедурі закупівлі за номером ID: UA-2023-11-28-009055-a
Пояснення щодо питання № 3 запиту, а саме: «З яких підстав тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 28 листопада 2023 року №35 (далі – тендерна документація), складена не у відповідності до вимог, визначених Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (в редакції чинній на момент оголошення процедури закупівлі, далі – Постанова №1178), а саме в пункті 5 розділу 3 тендерної документації визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, тоді як абзацом 15 пункту 44 Постанови №1178 передбачено, що переможець повинен надати документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Постанови №1178?»
Зазначення в пункті 5 розділу 3 тендерній документації інформації з посиланням на п. 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону № 922 не обумовлює висновок про порушення Особливостей, які затверджені постановою КМУ № 1178. Зміст зазначених пунктів частини першої та частини другої ст. 17 Закону № 922 ідентичний підпунктам 3, 5, 6 і 12 та абз. 14 п. 47 Особливостей.
Не посилання в тендерній документації на абз. 15 п. 47 Особливостей не створює висновку, що абз. 15 п. 47 Особливостей не застосовується замовником та учасниками.
Чинний нормативно-правовий акт, зокрема постанова КМУ № 1178, застосовується, навіть якщо в тендерній документації не зазначено посилання на кожний пункт, який враховує замовник.
Не посилання в тендерній документації на абз. 15 п. 47 Особливостей не призвело до порушення норм ні Закону № 922, ні абз. 15 п. 47 Особливостей.
Вищевикладене підтверджується тим, що переможцем відкритих торгів (Управління поліції охорони в Сумській області) на виконання абз. 15 п. 47 Особливостей 13 грудня 2023 року надано через електронну систему PROZORRO документи на підтвердження відсутності підстав для відхилення пропозиції, які зазначені у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому п. 47 Особливостей.
Надання учасником переможцем документів у спосіб та строк, визначений Особливостями, обумовлює для замовника висновок про відсутність порушень процедури закупівлі.
Уповноважена особа
КЗ СОР «ДІКЗ у м. Путивлі» Олексій Рудейко
30.01.2024
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
За порушення трудової дисципліни до уповноваженої особи КЗ СОР "ДІКЗ у м. Путивлі застосовано заходи стягнення у вигляді оголошення догани Рудейку О.А. відповідно до ст. 147 КЗпП України.
2024-02-06 16:00:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710)
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2023 14:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЩИТ-ЗАХИСТ» |
1 957 222,40
UAH з ПДВ
|
1 957 222,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
3 129 280,00
UAH з ПДВ
|
3 129 280,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЩИТ-ЗАХИСТ» #44345025 |
Відхилено |
1 957 222,40
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2023 21:08
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 08 грудня 2023 00:00
|
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ #40108871 |
Переможець |
3 129 280,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2023 19:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 січня 2024 11:04
|
ДУ 1 Охорона.pdf | зміни до договору |
23 січня 2024 11:01
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 09:25
|
Договір Охорона2024_compressed.pdf | укладений |
27 грудня 2023 09:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна розрахункового рахунку Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 17-3-00160-24-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |