Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька,94, м. Трускавець, Львівської обл.» Коригування. (код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція»)
Очікувана вартість
15 739 084,00 UAH
UA-2023-11-28-008605-a ● 656a3afed959484eaf36c0766db11f7d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Трускавецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02144513 |
Вебсайт: | http://tmr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 82200, Україна , Львівська обл., Трускавець, Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1 |
Контактна особа: |
Лотицька Ірина Миколаївна 380324751785 loticka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 листопада 2023 13:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2023 13:34 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2023 13:34 |
Очікувана вартість: | 15 739 084,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 78 695,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 78 000,00 грн. (Сімдесят вісім тисяч грн. 00 коп.) *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія та/або електронна банківська гарантія, PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 78000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія або депозит. Розмір забезпечення має складати не більше 5% вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму ___% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Депозит (безвідсотковий) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р №____________________________ У підтвердження чого учасником надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату) Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок _______________________________ в ________________(зазначити всі деталі реквізитів відповідної казначейської служби). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька,94, м. Трускавець, Львівської обл.» Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Стебницька,94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Строки оплати рахунку – 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати випуску рахунку, за умови відповідності складу супровідних і платіжних документів та строків їх подання на погодження, визначених Угодою про передачу коштів позики від 20 листопада 2023 року № 13110-05/201. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2023 11:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2023 11:47 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД.docx | |
06 грудня 2023 11:47 |
Тендерна документація Реконструкція фасаду Дзвіночок (Нова редакція).docx |
06 грудня 2023 11:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 грудня 2023 11:47 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД.docx
|
|||
06 грудня 2023 11:47 |
Тендерна документація Реконструкція фасаду Дзвіночок (Нова редакція).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відомість матеріалів
Дата подання: 29 листопада 2023 18:31
Дата відповіді: 02 грудня 2023 09:42
Для коректного розрахунку ціни надайте, будь ласка, відомість матеріалів
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник, дякуємо за запитання.
Всю необхідну інформацію про об'єми робіт, ми надали у тендерній документації, у Додатку 2 Відомість обсягів робіт!
Дякуємо! Гарного дня!
Всю необхідну інформацію про об'єми робіт, ми надали у тендерній документації, у Додатку 2 Відомість обсягів робіт!
Дякуємо! Гарного дня!
просимо вказати реквізити бенефіціара
Дата подання: 01 грудня 2023 16:42
Дата відповіді: 04 грудня 2023 16:17
для отримання банківської гарантії просимо вказати назву банку бенефіціара та місцезнаходження (SWIFT код (BIC код)
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за запитання!
Для уточнення інформації, прохання зателефонувати за нашим номером!
Дякуємо, гарного дня!
Дякуємо за запитання!
Для уточнення інформації, прохання зателефонувати за нашим номером!
Дякуємо, гарного дня!
просимо зазначити категорію бенефіціара
Дата подання: 02 грудня 2023 14:35
Дата відповіді: 04 грудня 2023 16:25
просимо зазначити категорію бенефіціара
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за запитання!
Категорія замовника: пункт 3 частини першої ст. 2 Закону України Про публічні закупівлі.
Дякуємо, гарного дня!
Дякуємо за запитання!
Категорія замовника: пункт 3 частини першої ст. 2 Закону України Про публічні закупівлі.
Дякуємо, гарного дня!
Просимо внести зміни до тендерної документації
Дата подання: 02 грудня 2023 22:07
Дата відповіді: 05 грудня 2023 16:05
У додатку №5 до тендерної документації передбачено зазначити інформацію про орендовану техніку. Проте учасники можуть для виконання робіт залучати техніку на підставі договорів надання послуг. Прохання надати учасникам можливість зафіксувати таку техніку у даній довідці. Просимо внести відповідні зміни
Відповідь: Доброго дня!
Шановний учаснику, дякуємо за запитання!
Залучення техніки на підставі договорів надання послуг не гарантує нам своєчасного виконання робіт. Оскільки на даний час вони можуть не бути у Вашому розпорядженні.
Тому вважаємо за необхідне не змінювати умови тендерної документації. Дякуємо гарного дня!
Шановний учаснику, дякуємо за запитання!
Залучення техніки на підставі договорів надання послуг не гарантує нам своєчасного виконання робіт. Оскільки на даний час вони можуть не бути у Вашому розпорядженні.
Тому вважаємо за необхідне не змінювати умови тендерної документації. Дякуємо гарного дня!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-28-008605-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:37776004
Дата подання: 02 грудня 2023 12:54
дискримінаційні вимоги тендерної документації
Документи, що підтверджують введення/прийняття в експлуатацію об’єкта будівництва, зазначених у договорах, оформляються та отримуються згідно діючим законодавством України ЗАМОВНИКАМИ. Тому, отримання таких документів не є підтвердженням кваліфікації та наявності досвіду в учасника. Таким чином вимога щодо надання інформації із зазначенням виконання аналогічних договорів є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі та такою, що порушує право учасника на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівлі. Ми, як потенційний учасник тендеру, маємо достатній досвід виконання аналогічних договорів. Проте, дискримінаційна вимога щодо надання підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, порушує наші права чи законні інтереси та перешкоджає взяти участь у тендері. Звертаємося до замовника з вимогою внести зміни до тендерної документації, прибравши з неї дискримінаційну вимогу про надання підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 грудня 2023 15:58
Шановний учаснику. Розглянувши вашу вимогу вважаємо за необхідне повідомити наступне.
Дане формулювання зумовлене додатковими вимогами ЄІБ як кредитора за Програмою відновлення України щодо забезпечення підтвердження надійності суб’єктів господарювання, які можуть стати виконавцями договорів на виконання робіт за цією Програмою, яка займає вагоме місце у співпраці України та Європейського Союзу та власне у відбудові України і тому є особлива потреба мінімізації ризиків несумлінного виконання робіт, на які передбачене гарантоване фінансування.
У розвиток цього підходу у новій редакції постанови 1178 від 12.10.2022 щодо Особливостей закупівель під час воєнного стану, затвердженій Кабінетом Міністрів України постановою від 12 травня 2023 р. № 471, з'явився абзац 10 пункту 3 Особливостей, посилання на який також наведене у Примірній тендерній документації. Цей абзац підкреслює правомірність включення додаткових обов'язкових умов, встановлення яких передбачено у даному випадку Фінансовою угодою щодо реалізації Програми з відновлення України (ПВУ) та які описані у Посібнику із закупівель ПВУ. При цьому, такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей (наприклад, кваліфікаційні критерії, обов'язкове використання спеціальних Пактів ЄІБ, додаткові підстави для припинення договорів), проте підлягають застосування для тендерів за ПВУ.
Слід зазначити, що абзац 10 пункту 3 Особливостей не тільки підкреслює правомірність включення додаткових обов'язкових умов до тендерної документації, але й також зменшує ризики оскарження цих умов учасниками торгів та запобігає можливим зауваженням з боку Держаудитслужби під час моніторингів закупівель та інших заходів контролю.
При цьому, в Україні, як і в інших розвинутих країнах світу, немає єдиного стандарту автоматичного встановлення дискримінаційності тієї чи іншої умови проведення закупівель – встановлення дискримінаційності здійснюється через механізм оскарження (досудового та/або судового) і лише щодо кожного конкретного тендеру через аналіз сукупності всіх застосовних правових норм та обставин конкретної закупівлі. Згідно з законодавством України (Закон «Про публічні закупівлі» і постанова про Особливості) замовник формує конкретний зміст кваліфікаційних критеріїв щоразу на конкретний тендер, виходячи з застосовних норм, зокрема у даному випадку вказаної норми абзацу 10 пункту 3 Особливостей та відповідних положень Посібника із закупівель ПВУ щодо формулювань у ньому кваліфікаційного критерію «виконання аналогічних договорів». Таке ж положення Посібника зазначене і у Примірній документації, розробленій на виконання Посібника із закупівель ПВУ.
Додатково повідомляємо, що справді документи, що підтверджують введення/прийняття в експлуатацію об’єкта будівництва, зазначених у договорах, оформляються та отримуються згідно діючим законодавством України ЗАМОВНИКАМИ. Про те для підтвердження введення/прийняття в експлуатацію об’єкта будівництва можете долучити довідку з переліком введених/прийнятих обєктів, з контактними даними Замовників, які підтвердять дану інформацію. Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що відсутні підстави для задоволення вашої вимоги та відповідно відсутні підстави для внесення змін у тердерну документацію.
Дане формулювання зумовлене додатковими вимогами ЄІБ як кредитора за Програмою відновлення України щодо забезпечення підтвердження надійності суб’єктів господарювання, які можуть стати виконавцями договорів на виконання робіт за цією Програмою, яка займає вагоме місце у співпраці України та Європейського Союзу та власне у відбудові України і тому є особлива потреба мінімізації ризиків несумлінного виконання робіт, на які передбачене гарантоване фінансування.
У розвиток цього підходу у новій редакції постанови 1178 від 12.10.2022 щодо Особливостей закупівель під час воєнного стану, затвердженій Кабінетом Міністрів України постановою від 12 травня 2023 р. № 471, з'явився абзац 10 пункту 3 Особливостей, посилання на який також наведене у Примірній тендерній документації. Цей абзац підкреслює правомірність включення додаткових обов'язкових умов, встановлення яких передбачено у даному випадку Фінансовою угодою щодо реалізації Програми з відновлення України (ПВУ) та які описані у Посібнику із закупівель ПВУ. При цьому, такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей (наприклад, кваліфікаційні критерії, обов'язкове використання спеціальних Пактів ЄІБ, додаткові підстави для припинення договорів), проте підлягають застосування для тендерів за ПВУ.
Слід зазначити, що абзац 10 пункту 3 Особливостей не тільки підкреслює правомірність включення додаткових обов'язкових умов до тендерної документації, але й також зменшує ризики оскарження цих умов учасниками торгів та запобігає можливим зауваженням з боку Держаудитслужби під час моніторингів закупівель та інших заходів контролю.
При цьому, в Україні, як і в інших розвинутих країнах світу, немає єдиного стандарту автоматичного встановлення дискримінаційності тієї чи іншої умови проведення закупівель – встановлення дискримінаційності здійснюється через механізм оскарження (досудового та/або судового) і лише щодо кожного конкретного тендеру через аналіз сукупності всіх застосовних правових норм та обставин конкретної закупівлі. Згідно з законодавством України (Закон «Про публічні закупівлі» і постанова про Особливості) замовник формує конкретний зміст кваліфікаційних критеріїв щоразу на конкретний тендер, виходячи з застосовних норм, зокрема у даному випадку вказаної норми абзацу 10 пункту 3 Особливостей та відповідних положень Посібника із закупівель ПВУ щодо формулювань у ньому кваліфікаційного критерію «виконання аналогічних договорів». Таке ж положення Посібника зазначене і у Примірній документації, розробленій на виконання Посібника із закупівель ПВУ.
Додатково повідомляємо, що справді документи, що підтверджують введення/прийняття в експлуатацію об’єкта будівництва, зазначених у договорах, оформляються та отримуються згідно діючим законодавством України ЗАМОВНИКАМИ. Про те для підтвердження введення/прийняття в експлуатацію об’єкта будівництва можете долучити довідку з переліком введених/прийнятих обєктів, з контактними даними Замовників, які підтвердять дану інформацію. Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що відсутні підстави для задоволення вашої вимоги та відповідно відсутні підстави для внесення змін у тердерну документацію.
Номер вимоги: UA-2023-11-28-008605-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:37776004
Дата подання: 02 грудня 2023 13:41
Дискримінація учасників
Вимогою щодо підтвердження відповідного досвіду роботи, не менше 2 виконаних аналогічних договорів із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі, Замовник порушує принципи здійснення закупівель. Оскільки визначена вартість аналогічних договорів - не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі, не є визначальним критерієм під час виконання аналогічних робіт, а визначальним є досвід виконання аналогічних робіт відповідно до предмету закупівлі. При цьому наголошуємо, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. За таких умов, взяти участь у тендері зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів, вартість яких становить не менше 30% від вартості пропозиції учасника (що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників). Публічні закупівлі повинні здійснюватися, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене звертаємося до замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 грудня 2023 15:10
Шановний учаснику.
Розглянувши вашу вимогу вважаємо за необхідне повідомити наступне.
ЩОДО ЧИСЕЛЬНИХ ПАРАМЕТРІВ (2 договори за 4 роки з вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі)
Дане формулювання зумовлене додатковими вимогами ЄІБ як кредитора за Програмою відновлення України щодо забезпечення підтвердження надійності суб’єктів господарювання, які можуть стати виконавцями договорів на виконання робіт за цією Програмою, яка займає вагоме місце у співпраці України та Європейського Союзу та власне у відбудові України і тому є особлива потреба мінімізації ризиків несумлінного виконання робіт, на які передбачене гарантоване фінансування.
Тому зазначені у Посібнику параметри кваліфікаційного критерію щодо виконання аналогічних договорів (всього 2 аналогічних договори за 4 роки з вартістю кожного не менше 30 % від очікуваної вартості закупівлі (які за ПВУ коливаються від кількох мільйонів грн до еквіваленту 5 млн.євро в залежності від складності об’єкту та обсягу робіт) були ретельно проаналізовані та схвалені ЄІБ, ПРООН та Експертною групою Мінінфраструктури як збалансований універсальний показник, що водночас спрямований на доброчесність і якісну прогнозовану кваліфікацію учасників торгів та їх широке залучення до ефективної конкуренції.
У розвиток цього підходу у новій редакції постанови 1178 від 12.10.2022 щодо Особливостей закупівель під час воєнного стану, затвердженій Кабінетом Міністрів України постановою від 12 травня 2023 р. № 471, з'явився абзац 10 пункту 3 Особливостей, посилання на який також наведене у Примірній тендерній документації. Цей абзац підкреслює правомірність включення додаткових обов'язкових умов, встановлення яких передбачено у даному випадку Фінансовою угодою щодо реалізації Програми з відновлення України (ПВУ) та які описані у Посібнику із закупівель ПВУ. При цьому, такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей (наприклад, кваліфікаційні критерії, обов'язкове використання спеціальних Пактів ЄІБ, додаткові підстави для припинення договорів), проте підлягають застосування для тендерів за ПВУ.
Слід зазначити, що абзац 10 пункту 3 Особливостей не тільки підкреслює правомірність включення додаткових обов'язкових умов до тендерної документації, але й також зменшує ризики оскарження цих умов учасниками торгів та запобігає можливим зауваженням з боку Держаудитслужби під час моніторингів закупівель та інших заходів контролю.
При цьому, в Україні, як і в інших розвинутих країнах світу, немає єдиного стандарту автоматичного встановлення дискримінаційності тієї чи іншої умови проведення закупівель – встановлення дискримінаційності здійснюється через механізм оскарження (досудового та/або судового) і лише щодо кожного конкретного тендеру через аналіз сукупності всіх застосовних правових норм та обставин конкретної закупівлі. Згідно з законодавством України (Закон «Про публічні закупівлі» і постанова про Особливості) замовник формує конкретний зміст кваліфікаційних критеріїв щоразу на конкретний тендер, виходячи з застосовних норм, зокрема у даному випадку вказаної норми абзацу 10 пункту 3 Особливостей та відповідних положень Посібника із закупівель ПВУ щодо формулювань у ньому кваліфікаційного критерію «виконання аналогічних договорів». Таке ж положення Посібника зазначене і у Примірній документації, розробленій на виконання Посібника із закупівель ПВУ.
Слід зазначити, що правомірність такого формулювання зокрема і даного критерію в цілому підтверджена Верховним Судом у Постанові від 05 серпня 2021 року у справі № 910/1520/20 (https://reyestr.court.gov.ua/Review/104827277 ) .
Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що відсутні підстави для задоволення вашої вимоги та відповідно відсутні підстави для внесення змін у тердерну документацію.
Розглянувши вашу вимогу вважаємо за необхідне повідомити наступне.
ЩОДО ЧИСЕЛЬНИХ ПАРАМЕТРІВ (2 договори за 4 роки з вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі)
Дане формулювання зумовлене додатковими вимогами ЄІБ як кредитора за Програмою відновлення України щодо забезпечення підтвердження надійності суб’єктів господарювання, які можуть стати виконавцями договорів на виконання робіт за цією Програмою, яка займає вагоме місце у співпраці України та Європейського Союзу та власне у відбудові України і тому є особлива потреба мінімізації ризиків несумлінного виконання робіт, на які передбачене гарантоване фінансування.
Тому зазначені у Посібнику параметри кваліфікаційного критерію щодо виконання аналогічних договорів (всього 2 аналогічних договори за 4 роки з вартістю кожного не менше 30 % від очікуваної вартості закупівлі (які за ПВУ коливаються від кількох мільйонів грн до еквіваленту 5 млн.євро в залежності від складності об’єкту та обсягу робіт) були ретельно проаналізовані та схвалені ЄІБ, ПРООН та Експертною групою Мінінфраструктури як збалансований універсальний показник, що водночас спрямований на доброчесність і якісну прогнозовану кваліфікацію учасників торгів та їх широке залучення до ефективної конкуренції.
У розвиток цього підходу у новій редакції постанови 1178 від 12.10.2022 щодо Особливостей закупівель під час воєнного стану, затвердженій Кабінетом Міністрів України постановою від 12 травня 2023 р. № 471, з'явився абзац 10 пункту 3 Особливостей, посилання на який також наведене у Примірній тендерній документації. Цей абзац підкреслює правомірність включення додаткових обов'язкових умов, встановлення яких передбачено у даному випадку Фінансовою угодою щодо реалізації Програми з відновлення України (ПВУ) та які описані у Посібнику із закупівель ПВУ. При цьому, такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей (наприклад, кваліфікаційні критерії, обов'язкове використання спеціальних Пактів ЄІБ, додаткові підстави для припинення договорів), проте підлягають застосування для тендерів за ПВУ.
Слід зазначити, що абзац 10 пункту 3 Особливостей не тільки підкреслює правомірність включення додаткових обов'язкових умов до тендерної документації, але й також зменшує ризики оскарження цих умов учасниками торгів та запобігає можливим зауваженням з боку Держаудитслужби під час моніторингів закупівель та інших заходів контролю.
При цьому, в Україні, як і в інших розвинутих країнах світу, немає єдиного стандарту автоматичного встановлення дискримінаційності тієї чи іншої умови проведення закупівель – встановлення дискримінаційності здійснюється через механізм оскарження (досудового та/або судового) і лише щодо кожного конкретного тендеру через аналіз сукупності всіх застосовних правових норм та обставин конкретної закупівлі. Згідно з законодавством України (Закон «Про публічні закупівлі» і постанова про Особливості) замовник формує конкретний зміст кваліфікаційних критеріїв щоразу на конкретний тендер, виходячи з застосовних норм, зокрема у даному випадку вказаної норми абзацу 10 пункту 3 Особливостей та відповідних положень Посібника із закупівель ПВУ щодо формулювань у ньому кваліфікаційного критерію «виконання аналогічних договорів». Таке ж положення Посібника зазначене і у Примірній документації, розробленій на виконання Посібника із закупівель ПВУ.
Слід зазначити, що правомірність такого формулювання зокрема і даного критерію в цілому підтверджена Верховним Судом у Постанові від 05 серпня 2021 року у справі № 910/1520/20 (https://reyestr.court.gov.ua/Review/104827277 ) .
Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що відсутні підстави для задоволення вашої вимоги та відповідно відсутні підстави для внесення змін у тердерну документацію.
Номер вимоги: UA-2023-11-28-008605-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:37776004
Дата подання: 02 грудня 2023 14:01
Про внесення змін до тендерної документації
Звертаємо увагу на наявність дискримінаційної вимоги щодо надання підтвердження досвіду повного виконання договорів на виконання робіт з вартістю не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі. Позиція АМКУ з цього приводу викладена у рішенні №6428-р/пк-пз від 22.05.2019. Просимо Замовника внести зміни до п.5.3.3 тендерної документації і змінити вимогу щодо підтвердження досвіду виконання робіт без вартісного критерію таких договорів.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 грудня 2023 15:12
Шановний учаснику. Розглянувши вашу вимогу вважаємо за необхідне повідомити наступне. ЩОДО ЧИСЕЛЬНИХ ПАРАМЕТРІВ (2 договори за 4 роки з вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі) Дане формулювання зумовлене додатковими вимогами ЄІБ як кредитора за Програмою відновлення України щодо забезпечення підтвердження надійності суб’єктів господарювання, які можуть стати виконавцями договорів на виконання робіт за цією Програмою, яка займає вагоме місце у співпраці України та Європейського Союзу та власне у відбудові України і тому є особлива потреба мінімізації ризиків несумлінного виконання робіт, на які передбачене гарантоване фінансування. Тому зазначені у Посібнику параметри кваліфікаційного критерію щодо виконання аналогічних договорів (всього 2 аналогічних договори за 4 роки з вартістю кожного не менше 30 % від очікуваної вартості закупівлі (які за ПВУ коливаються від кількох мільйонів грн до еквіваленту 5 млн.євро в залежності від складності об’єкту та обсягу робіт) були ретельно проаналізовані та схвалені ЄІБ, ПРООН та Експертною групою Мінінфраструктури як збалансований універсальний показник, що водночас спрямований на доброчесність і якісну прогнозовану кваліфікацію учасників торгів та їх широке залучення до ефективної конкуренції. У розвиток цього підходу у новій редакції постанови 1178 від 12.10.2022 щодо Особливостей закупівель під час воєнного стану, затвердженій Кабінетом Міністрів України постановою від 12 травня 2023 р. № 471, з'явився абзац 10 пункту 3 Особливостей, посилання на який також наведене у Примірній тендерній документації. Цей абзац підкреслює правомірність включення додаткових обов'язкових умов, встановлення яких передбачено у даному випадку Фінансовою угодою щодо реалізації Програми з відновлення України (ПВУ) та які описані у Посібнику із закупівель ПВУ. При цьому, такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей (наприклад, кваліфікаційні критерії, обов'язкове використання спеціальних Пактів ЄІБ, додаткові підстави для припинення договорів), проте підлягають застосування для тендерів за ПВУ. Слід зазначити, що абзац 10 пункту 3 Особливостей не тільки підкреслює правомірність включення додаткових обов'язкових умов до тендерної документації, але й також зменшує ризики оскарження цих умов учасниками торгів та запобігає можливим зауваженням з боку Держаудитслужби під час моніторингів закупівель та інших заходів контролю. При цьому, в Україні, як і в інших розвинутих країнах світу, немає єдиного стандарту автоматичного встановлення дискримінаційності тієї чи іншої умови проведення закупівель – встановлення дискримінаційності здійснюється через механізм оскарження (досудового та/або судового) і лише щодо кожного конкретного тендеру через аналіз сукупності всіх застосовних правових норм та обставин конкретної закупівлі. Згідно з законодавством України (Закон «Про публічні закупівлі» і постанова про Особливості) замовник формує конкретний зміст кваліфікаційних критеріїв щоразу на конкретний тендер, виходячи з застосовних норм, зокрема у даному випадку вказаної норми абзацу 10 пункту 3 Особливостей та відповідних положень Посібника із закупівель ПВУ щодо формулювань у ньому кваліфікаційного критерію «виконання аналогічних договорів». Таке ж положення Посібника зазначене і у Примірній документації, розробленій на виконання Посібника із закупівель ПВУ. Слід зазначити, що правомірність такого формулювання зокрема і даного критерію в цілому підтверджена Верховним Судом у Постанові від 05 серпня 2021 року у справі № 910/1520/20 (https://reyestr.court.gov.ua/Review/104827277 ) . Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що відсутні підстави для задоволення вашої вимоги та відповідно відсутні підстави для внесення змін у тердерну документацію.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-11-28-008605-a.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів", Код ЄДРПОУ:37801512
Дата подання: 10 січня 2024 19:29
Дата подання: 10 січня 2024 19:29
Скарга на рішення замовника
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вулиця Митрополита Василя Липківського,
45, м. Київ, 03035
Суб’єкт оскарження:
Повна назва Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
Код в ЄДРПОУ / ІПН: 37801512
Юридична адреса Природна,5б/20, Львів, Львівська область, Україна, 79044
Телефон: 380975984423
E-mail: khrystynaivanyshyn28@gmail.com
Найменування замовника рішення, дії або
бездіяльність якого оскаржуються:
Найменування: Відділ освіти Трускавецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02144513
Місцезнаходження: 82200, Україна , Львівська обл., Трускавець, Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1
Контактна особа: Лотицька Ірина Миколаївна
380324751785, loticka@ukr.net
Процедура закупівлі, що оскаржується:
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2023-11-28-008605-a
Скарга
щодо прийнятих рішень замовником
28 листопада 2023 р. Відділом освіти Трускавецької міської ради (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення про закупівлю за процедурою відкриті торги з особливостями по предмету: «Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька,94, м. Трускавець, Львівської обл.» Коригування. (код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція»).
Згідно умов оголошення щодо проведення закупівлі 11 грудня 2023 р. завершився кінцевий термін подання тендерних пропозицій.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель свої Пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали 3 учасники:
ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" 14 240 838,11
UAH з ПДВ 14 081 000,00
UAH з ПДВ
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" 15 190 740,00
UAH з ПДВ 14 130 000,00
UAH з ПДВ
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД" 14 879 000,00
UAH з ПДВ 14 158 000,00
UAH з ПДВ
По результату розгляду пропозиції учасника ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" замовником було оприлюднено Вимогу про усунення невідповідностей.
З врахування доданих учасником згідно вимоги документів та інформації замовником було визначено ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" переможцем (протокол уповноваженої особи №3 від 05 січня 2024) р.
Вважаємо рішення замовника незаконним та таким, що підлягає скасуванню з наступних підстав:
1. Щодо розрахунку договірної ціни наданої ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС".
Згідно вимог ч. 6 Розділу 3 ТД (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції:
- договірною ціною;
- зведеним кошторисним розрахунком;
- пояснювальною запискою;
- локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
- підсумковою відомістю ресурсів;
- проектом календарного графіку виконання робіт
Інформація про відповідність запропонованої учасником пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків.
Водночас, згідно вимог ч. 3 Додатку 2 до тендерної документації (проєкт договору):
«Договірна ціна за цим Договором визначається Сторонами як динамічна та може коригуватися в процесі виконання робіт відповідно до вимог чинного законодавства України, з урахуванням п.19 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі" (далі - Особливості), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
3.2. Договірна ціна є істотною умовою Договору і не може змінюватися, окрім випадків, передбачених Особливостями.
3.3. Порядок визначення вартості договірної ціни проводиться згідно положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Додаток №1. Договірна ціна
Додаток № 1 до Договору № _____ від __________р. (Має бути складений у відповідності до положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».)
Відповідно ч. 3 розділу VI ТД до Договір про закупівлю повинен відповідати проекту договору, зазначеному в Додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно ч. 4 розділу VI ТД Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
У складі пропозиції переможця на виконання зазначених вимог надано:
зведений кошторисний розрахунок; договірну ціну, пояснювальну записку; локальні кошториси; підсумкову відомість ресурсів (файл КОШТОРИС.pdf).
Додатком 30 до «Настанови з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 передбачено, зокрема:
ФОРМА договірної ціни
"Замовник________назва організації)
Підрядник__________
ДОГОВІРНА ЦІНА на будівництво __________________________________________________________________________ (найменування об’єкта будівництва, черги, пускового комплексу, ______________________________________________________________________________ будівлі, споруди, лінійного об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури) що здійснюється в 20___ році
Вид договірної ціни ________
Визначена згідно з _______
Складена в поточних цінах станом на " " 20 р".
У наданій у складі Пропозиції Переможця договірній переможцем зазначено:
Замовник (назва організації) «______________»
Підрядник (назва організації) «ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС"»
ДОГОВІРНА ЦІНА на будівництво «Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька,94, м. Трускавець, Львівської обл.» Коригування, що здійснюється в 2023 роцi
Вид договірної ціни: тверда
Визначена згідно з «______________»
Складена в поточних цінах станом на 5 грудня 2023 р.
Таким чином, у наданій переможцем договірній ціні зазначено, зокрема: Замовник (назва організації) «______________»,"Визначена згідно з "______", що не відповідає формі договірної ціни та, відповідно, вимогам до предмету закупівлі.
Наявність підстав для відхилення пропозицій за аналогічних обставин була встановлена, зокрема, в рішенні органу оскарження від 07.12.2023 № 19751, UA-2023-11-03-012213-a.
Також учасником зазначено Вид договірної ціни: «тверда», що не відповідає вимогам встановленим в ч. 3 Додатку 2 до тендерної документації, а саме, що «Договірна ціна за цим Договором визначається Сторонами як динамічна», в сукупності з вимогами ч. 3 розділу VI ТД та ч. 4 розділу VI ТД, згідно умов яких: «Договір про закупівлю повинен відповідати проекту договору, зазначеному в Додатку 2 до тендерної документації», «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі».
Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Замовник повинен був відхилити пропозицію переможця на підставі абзацу підпункту 2 пункту 44 Постанови 1178, а саме: тендерна пропозиція:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
2. Щодо невідповідності переможця кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів"
Згідно вимог частини 5 розділу ІІІ Тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів» учасники повинні надати:
5.3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації.
5.3.2. Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами та актів виконаних робіт на всю суму договору. У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення.
5.3.3. Оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, з зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів.
* Для підтвердження введення/прийняття в експлуатацію об’єкта будівництва можна долучити довідку з переліком введених/прийнятих об’єктів, з контактними даними Замовників, які підтвердять дану інформацію.
Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років (з урахуванням періоду дії військового стану) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі.
Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 7 та сканами підтвердних документів, зазначених у підпунктах 5.3.2-.5.3.3.
За таких умов для відповідності кваліфікаційному критерію учасник повинен мати:
- не менше 2
- виконаних аналогічних договорів
- протягом останніх 4 років (з урахуванням періоду дії військового стану)
- із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі
- щодо яких учасник може надати оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, з зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів
При цьому, очікувана вартість даної закупівлі становить 15 739 084,00 UAH.
Відповідно, мінімальна сума аналогічного договору, яка відповідає вимогам замовника становить 4 721 725,2 грн. (30% від очікуваної вартості).
На виконання вимог тендерної документації учасником надано довідку про наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів (файл 20. ДОСВІД.pdf), в якій зазначається інформація про наявність 3-х аналогічних договорів:
1. Договір з КНП Яворівської міської ради Львівської області «Яворівська центральна районна лікарня» вартістю 7847276.5 грн.
2. Договір з ЛКП «Ратуша-Сервіс» вартістю 2500000 грн., що не відповідає вимогам замовника, адже сума договору є меншою ніж 30% від очікуваної вартості даної закупівлі.
3. Договір з КНП Львівської обласної ради «Львівська обласна дитяча клінічна лікарня «Охмадит». В довідці учасником вказано первісну суму договору 13508898,00 грн. Водночас, остаточна сума договору з врахуванням змін до договору становить 3 631 668, 13 грн., що є меншим ніж 30% від очікуваної вартості даної закупівлі (файл «20 ДОСВІД 3.pdf»).
З інформації наданої учасником випливає, що лише договір з КНП Яворівської міської ради Львівської області «Яворівська центральна районна лікарня» відповідає вимогам замовника щодо мінімальної вартості аналогічного договору.
Водночас, об’єкт, який підлягав виконанню в межах договору з КНП Яворівської міської ради Львівської області «Яворівська центральна районна лікарня» згідно з інформацією наведеною у відгуку від замовника (файл «20 ВІДГУК 1.pdf») в експлуатацію прийнятий не був, що не відповідає вимогам п.5.3.3 частини 5 розділу ІІІ Тендерної документації.
Замовником в якості альтернативи наданню підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів передбачено було можливість надання для підтвердження введення/прийняття в експлуатацію об’єкта будівництва довідки з переліком введених/прийнятих об’єктів, з контактними даними Замовників, які підтвердять дану інформацію.
Учасник в своїй довідці (файл «21 ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВВЕДЕННЯ В ЕКСПЛУАТАЦІЮ.pdf» відніс до переліку введених/прийнятих об’єктів і об’єкт, що виконувався в межах договору з КНП Яворівської міської ради Львівської області «Яворівська центральна районна лікарня».
Таким чином, учасником надано недостовірну інформацію що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, адже замовник у своєму відгуку чітко написав, що об’єкт в експлуатацію прийнятий не був.
Відповідно до абз.3 ч.1 п. 44 Особливостей №1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
Замовником по результату розгляду пропозиції переможця було оприлюднено йому Вимогу про усунення невідповідностей. В вимозі, зокрема було зазначено:
Для усунення зазначеної невідповідності ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" необхідно надати у строк, визначений Особливостями та виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Список документів, що необхідно подати:
1. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації. (Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років (з урахуванням періоду дії військового стану) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі.) – Оскільки з трьох поданих договорів під даний критерій підпадає лише один договір, учаснику потрібно добавити ще один такий договір, відповідно оновити довідку.
2. Завірену копію підтверджуючих документів, а саме: аналогічний договір з додатковими угодами та актами виконаних робіт на всю суму договору). У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення.
3. Оригінал листа-відгуку від контрагента, зазначений в новій довідці про виконання аналогічних договорів, з зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів.
* Для підтвердження введення/прийняття в експлуатацію об’єкта будівництва можна долучити довідку з переліком введених/прийнятих об’єктів, з контактними даними Замовників, які підтвердять дану інформацію.
Учасником на виконання вимоги замовника про усунення невідповідностей долучено оновлену довідку про виконання аналогічних договорів (файл 20.1 ДОСВІД.pdf), в якій надано інформацію про 2 договори:
1) Договір з КНП Яворівської міської ради Львівської області «Яворівська центральна районна лікарня» вартістю 7847276.5 грн., який був у первісній довідці, і який не підпадає під вимоги замовника, адже об’єкт договору не введений в експлуатацію.
2) Договір з КНП Львівської обласної ради «Львівський обласний госпіталь ветеранів війни та репресованих ім. Ю. Липи» вартістю 132 539 126,66 грн.
Договір проходить по сумі. Проте строк дії договору зазначено з 2022.10 – 2024.06.
Також учасником надано, зокрема:
- пояснення (файл «25 ПРО ДІЮЧИЙ ДОГОВІР.pdf»), в якому підтверджено, що даний договір ще не виконаний і роботи по ньому в процесі виконання.
- Відгук від замовник (фал «ВІДГУК енергозбереження станом на 01.01.2024.pdf», в якому замовником зазначається, що роботи по договору ще не завершені і об’єкт в експлуатацію не прийнятий.
Таким чином, учасником не підтверджено відповідність вимозі замовника щодо наявності відповідного досвіду роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років (з урахуванням періоду дії військового стану) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі.
А також учасником не надано Оригіналів листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, з зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів.
На додаток, в оновленому переліку введених/прийнятих об’єктів, з контактними даними Замовників (21.1 ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВВЕДЕННЯ В ЕКСПЛУАТАЦІЮ.pdf ) надано недостовірну інформацію щодо прийняття в експлуатацію об’єктів, яка суперечить інформації наведеній у відгуках замовників.
За таких умов, учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник повинен був відхилити ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" на підставі передбаченій в абз.5 ч. п. 44 Особливостей 1178.
Таким чином, замовником прийняте незаконне рішення, яке грубо порушує наші права та інтереси як учасника процедури закупівлі на справедливий та неупереджений розгляд тендерних пропозицій.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постановою КМУ №1178,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС".
Директор Липовецький Сергій Олександрович
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 січня 2024 16:43
рішення від 12.01.2024 № 719.pdf
Дата публікації: 12 січня 2024 16:43
інформація про резолютивну частину рішення від 18.01.2024 № 1157.pdf
Дата публікації: 19 січня 2024 13:13
рішення від 18.01.2024 № 1157.pdf
Дата публікації: 23 січня 2024 15:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відділ освіти Трускавецької міської ради скасував рішення про
визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС"
переможцем процедури закупівлі — "Реконструкція фасаду ДНЗ №7 "Дзвіночок" вул.
Стебницька,94, м. Трускавець, Львівської обл." Коригування. (код ДК 021:2015:45454000-4
"Реконструкція")", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі
Уповноваженого органу за № UA-2023-11-28-008605-a.
Номер скарги: UA-2023-11-28-008605-a.c6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів", Код ЄДРПОУ:37801512
Дата подання: 11 березня 2024 18:33
Дата подання: 11 березня 2024 18:33
Скарга щодо прийнятих рішень замовником
28 листопада 2023 р. Відділом освіти Трускавецької міської ради (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення про закупівлю за процедурою відкриті торги з особливостями по предмету: «Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька,94, м. Трускавець, Львівської обл.» Коригування. (код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція»).
Згідно умов оголошення щодо проведення закупівлі 11 грудня 2023 р. завершився кінцевий термін подання тендерних пропозицій.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель свої Пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали 3 учасники.
05 січня 2024 р. ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" було визначено переможцем тендеру.
10 січня 2024 нами було подано скаргу щодо неправомірного визначення замовником переможця.
Рішенням Комісії від 18.01.2024 № 1157 було зобов’язано Відділ освіти Трускавецької міської ради скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" переможцем процедури.
Відділ освіти Трускавецької міської ради скасував рішення про визначення переможця, але розглядати нашу пропозицію, яка була в черзі наступною не став.
Натомість, 01 лютого 2024 року Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено рішення про відміну процедури закупівлі з підстави наведеної в п.п. 2, п. 50 Особливостей – неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Нами було подано скаргу щодо неправомірної відміни процедури закупівлі.
По результату розгляду скарги органом оскарження було прийнято рішення від 12.02.2024 № 2614, яким зобов’язано замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі.
Замовник довго тягнув з виконанням рішення органу оскарження і лише 29 лютого 2024 скасував рішення про відміну і приступив до розгляду нашої пропозиції.
В результаті розгляду пропозиції 07 березня 2024 року замовником було прийнято рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції.
Вважаємо рішення замовника незаконним та таким, що підлягає скасуванню з наступних підстав:
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 березня 2024 17:11
рішення від 13.03.2024 № 4570.pdf
Дата публікації: 13 березня 2024 17:11
інформація про резолютивну частину рішення від 21.03.2024 №5157.pdf
Дата публікації: 22 березня 2024 15:29
рішення від 21.03.2024 №5157.pdf
Дата публікації: 26 березня 2024 09:23
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати Рішення від 06.03.2024 року №88 про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" за процедурою закупівлі — «Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька,94, м. Трускавець, Львівської обл.» Коригування. (код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція»), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-11-28-008605-a.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 грудня 2023 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" |
14 240 838,11
UAH з ПДВ
|
14 081 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" |
15 190 740,00
UAH з ПДВ
|
14 130 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД" |
14 879 000,00
UAH з ПДВ
|
14 158 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" #37776004 |
Рішення скасоване |
14 081 000,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2024 14:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 січня 2024 13:14
|
ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" #37776004 |
Рішення скасоване |
14 081 000,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2024 08:40
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" #37801512 |
Рішення скасоване |
14 130 000,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2024 08:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 березня 2024 14:41
|
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД" #37197537 |
Рішення скасоване |
14 158 000,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2024 08:40
|
|
ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" #37776004 |
Відхилено |
14 081 000,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2024 10:03
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" #37801512 |
Переможець |
14 130 000,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2024 11:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2024 15:12
|
ДУ 1 дог. LV04A-07-W.pdf | зміни до договору |
30 липня 2024 15:10
|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2024 16:34
|
Договір Дзвіночок.pdf | укладений |
18 квітня 2024 16:25
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька,94, м. Трускавець, Львівської обл.» Коригування. | 1 | роботи |
14 130 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дійшли згоди відповідно до р.4.3.5, р. 17.1 Договору № LV04A_07_W від 16 квітня 2024 року (надалі – Договір) та прийняли рішення: 1. Внести зміни в преамбулу Договору та викласти її в новій редакції: «Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька,94, м. Трускавець, Львівської обл.» Коригування. (код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція») 2. Додаток 2, Додаток 3 до договору № LV04A_07_W від 16 квітня 2024 року викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | LV04A_07_W |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька,94, м. Трускавець, Львівської обл.» Коригування. | 1 | робота |
14 130 000,00
UAH з ПДВ
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2024 09:50 |
Кінець періоду оскарження: | 12 лютого 2024 00:00 |
Дата скасування відміни: | 01 лютого 2024 09:49 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: 1. 10.01.2024 р. уповноваженою особою замовника було виявлено механічну помилку, а саме в п.5.5.3. Тендерної документації у вимозі про надання «довідки в довільній формі, що учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи – учасника процедури закупівлі НЕ є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА, а також до такої особи НЕ застосовані чинні санкції будь-якою з таких організацій» після двокрапки відсутній список яких саме організацій мається на увазі; 2. У розрахунку «Кошти на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами» допущена помилка у вихідних даних. А саме, завищене значення прогнозованого рівня інфляції року дати кошторисних цін, зазначеного для «Зведеного кошторисного розрахунку…». Допущена помилка призвела до збільшення очікуваної вартості предмету закупівлі. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. У зв’язку з вище викладеним, було прийняте рішення скасувати відкриті торги та провести експертну оцінку кошторисної вартості об’єкта «Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька,94, м. Трускавець, Львівської обл.» Коригування. (код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція») з врахуванням прогнозних рівнів інфляції, наданих у листі Мінекономіки від 29.06.2023 №3011-05/31540-03. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. |
Документи:
01 лютого 2024 09:50
|
Електронний підпис |
01 лютого 2024 09:49
|
протокол 37.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2023-11-28-008605-a.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів", Код ЄДРПОУ:37801512
Дата подання: 01 лютого 2024 21:18
Дата подання: 01 лютого 2024 21:18
Скарга щодо прийнятих рішень замовником
28 листопада 2023 р. Відділом освіти Трускавецької міської ради (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення про закупівлю за процедурою відкриті торги з особливостями по предмету: «Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька,94, м. Трускавець, Львівської обл.» Коригування. (код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція»).
Згідно умов оголошення щодо проведення закупівлі 11 грудня 2023 р. завершився кінцевий термін подання тендерних пропозицій.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель свої Пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали 3 учасники: ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" , Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів", Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД".
По результату розгляду пропозиції учасника ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" замовником було оприлюднено Вимогу про усунення невідповідностей.
З врахування доданих учасником згідно вимоги документів та інформації замовником було визначено ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" переможцем (протокол уповноваженої особи №3 від 05 січня 2024) р.
10 січня 2024 нами було подано скаргу щодо неправомірного визначення замовником переможця.
Рішенням Комісії від 18.01.2024 № 1157 було зобов’язано Відділ освіти Трускавецької міської ради скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" переможцем процедури закупівлі — "Реконструкція фасаду ДНЗ №7 "Дзвіночок" вул. Стебницька,94, м. Трускавець, Львівської обл." Коригування. (код ДК 021:2015:45454000-4 "Реконструкція")".
Відділ освіти Трускавецької міської ради скасував рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" переможцем процедури закупівлі, але розглядати нашу пропозицію, яка була в черзі наступною не став.
Натомість, 01 лютого 2024 року Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено Протокол №37 від 31.01. 2024 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відміну процедури закупівлі з підстави п.п. 2, п. 50 Особливостей – неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Вважаємо рішення замовника незаконним та таким, що підлягає скасуванню.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 лютого 2024 18:24
рішення від 05.02.2024 № 2103.pdf
Дата публікації: 05 лютого 2024 18:24
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.02.2024 № 2614.pdf
Дата публікації: 13 лютого 2024 14:13
рішення від 12.02.2024 № 2614.pdf
Дата публікації: 14 лютого 2024 10:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відділ освіти Трускавецької міської ради скасував рішення скасувати Рішення від 31.01.2024 року №37 про відміну процедури закупівлі — "Реконструкція фасаду ДНЗ №7 "Дзвіночок" вул. Стебницька,94, м. 7 Трускавець, Львівської обл." Коригування. (код ДК 021:2015:45454000-4 "Реконструкція")", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-11-28-008605-a.
Дата виконання рішення замовником: 29 лютого 2024 13:44