Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40535043 |
Місцезнаходження: | 08132, Україна , Київська обл., Вишневе, ВУЛИЦЯ ЗЕЛЕНА , будинок 2 |
Контактна особа: |
Медведева Валентина Володимирівна 380459858293 MED_YA@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 листопада 2023 13:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 8 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Підмітально-прибиральна машина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Підмітально-прибиральна машина | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2023 11:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2023 11:07 |
Тендерна документація.docx | |
06 грудня 2023 11:07 |
Додаток 2 Інформація про технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі.docx | |
28 листопада 2023 13:02 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги статті 17 Закону та інші вимоги).docx | |
28 листопада 2023 13:02 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору).doc |
06 грудня 2023 11:07 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 грудня 2023 11:07 |
Тендерна документація.docx
|
|||
06 грудня 2023 11:07 |
Додаток 2 Інформація про технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі.docx
|
|||
28 листопада 2023 13:02 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги статті 17 Закону та інші вимоги).docx
|
|||
28 листопада 2023 13:02 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до статті 3. Бюджетного кодексу України, Бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду. Таким чином, Замовник не може подовжити термін постачання товару.
Вимоги про усунення порушення
Наша Компанія має намір прийняти участь у Торгах по закупівлі (Підмітально-прибиральної машини (ДК 021:2015 – 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (підмітально-прибиральна машина)
Ознайомившись з Технічними характеристиками
Було встановлено, що технічні характеристики товарів визначені Замовником таким чином, що у тендері можуть взяти учать лише товари одного виробника KARCHER. Тобто Замовником сформувано умови технічної специфікації у спосіб, що обмежує можливість запропонувати продукцію щонайменше двох виробників.
Враховуючи той факт, що Замовником визначено технічні характеристики предмета закупівлі конкретно під виробника KARCHER вважаємо, що останньому необхідно внести зміни до додатка №2 «Інформація про технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі тендерної документації, якими визначити діапазон технічних характеристик з можливістю взяття участі у процедурі закупівлі мінімум двох виробників товарів.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-27-000005 ● 835bbbe6d1da4f4595d144cb1a88c03c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 грудня 2023 16:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.12.2023 № 350
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-11-28-007538-a 28.11.2023
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-29 10:27:24
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-29 14:19:47
Підмітально-прибиральна машина
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Підмітально-прибиральна машина» (код ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-28-007538-a) надаємо інформацію та відповідні документи:
на підставі яких нами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
1. Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 за методом розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг порівняння ринкової ціни, а саме на підставі наданих комерційних пропозицій підприємств.
Підприємством здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціну товару, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, та відповідно до комерційної пропозиції постачальника. Відповідно до виділеного фінансування було визначено розмір витрат та очікувана вартість предмету закупівлі. Крім того, у рамках вивчення ринку підмітально-прибиральних машин було отримано комерційні пропозиції від компаній ТОВ «ТРАНС-ТОРГ КОМПАНІ» та ТОВ «КИЇВСПЕЦТЕХ». Відповідно до цих пропозицій було встановлено середній рівень цін на підмітально-прибиральні машини СіtуСаt 5006, СіtуСаt V20 та конкурентну машину SCHMIDT SWINGO 200+ (файли додаються). Встановлення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі було здійснено на підставі вищевказаних комерційних пропозицій, консультацій та вивчення технічних характеристик машин.
Всі зобов’язання за Договором № 626 від 18.12.2023 р. виконано в повному обсязі, Товар отримано, кошти сплачено (Додаток 4).
Додатки:
1. Комерційна пропозиція ТОВ «КИЇВСПЕЦТЕХ» (Додаток 1)
2. Комерційна пропозиція ТОВ «КИЇВСПЕЦТЕХ» (Додаток 2)
3. Комерційна пропозиція ТОВ «ТРАНС-ТОРГ КОМПАНІ» (Додаток 3)
4. Видаткова накладна №1 (Додаток 4)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Підприємством вжиті заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме, порушення вимог абзацу першого пункту 3 статті 22 Закону № 922-VIII, абзацу третього пункту 3 та абзацу першого пункту 28 Особливостей № 1178 та пункту 13-1 Порядку № 861, зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи та направленням на навчання з підвищення кваліфікації за темою «Публічні закупівлі в період воєнного часу» уповноважену особу .
2024-01-22 11:06:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 13-1 Порядку № 861)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТРАНС-ТОРГ КОМПАНІ" |
7 988 700,00
UAH з ПДВ
|
7 988 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТРАНС-ТОРГ КОМПАНІ" #45296943 |
Переможець |
7 988 700,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2023 08:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 14:26
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2023 15:53
|
626.pdf | укладений |
18 грудня 2023 15:53
|