Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка та відновлення картриджів принтерів (69 шт.)
Очікувана вартість
19 000,00 UAH
UA-2023-11-28-000937-a 1044fe78b1d0497088d6bdcc579d22f6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Загоровський Андрій Володимирович

380444682868 kyivexp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київекспертиза"
Код ЄДРПОУ: 21606480
Місцезнаходження: 04073, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кирилівська, 113
Контактна особа: Загоровський Андрій Володимирович
380444682868
kyivexp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 листопада 2023 09:28
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2023 00:00
Початок аукціону: 07 грудня 2023 15:24
Очікувана вартість: 19 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,05%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Вимоги до Виконавця: 1. Форма власності: крім фізичної особи-підприємця (дозволяється ФОП груп 3 і 4, який є платником ПДВ). 2. Платник ПДВ. 3. Розмістити на електронному майданчику до початку аукціону такі відомості та копії документів: 3.1. копія виписки ЄДРПОУ; 3.2. копія витягу з реєстру платників ПДВ (для ФОП додатково свідоцтво платника єдиного податку); 3.3. комерційна пропозиція за формою наданої нижче таблиці; 3.4. реквізити підприємства, зокрема місцезнаходження, контактний телефон, ім’я контактної особи, адресу електронної скриньки. 4. Наявність досвіду виконання аналогічних замовлень не менше 5 років. 5. Наявність у штаті підприємства фахівців необхідної кваліфікації з відповідною вищою технічною освітою, а також обладнання та інструменту для здійснення заправки, відновлення, ремонту та перевірки картриджів. 6. Копії листів-відгуків про виконання аналогічних замовлень — не менше 2. У випадку наявності досвіду співпраці з КП "Київекспертиза", наявність позитивного відгуку про виконання останнього договору. 7. Час надання послуг не повинен перевищувати один робочий день після надходження заявки від Замовника. 8. Транспортування картриджів (партія від 5 одиниць) виконується за рахунок виконавця і здійснюється за адресою: вул. Кирилівська, 113, м. Київ. 9. Розрахунок за надані послуги здійснюється за підсумками місяця на підставі акту наданих послуг протягом 30 календарних днів з дати його підписання. Докладні вимоги до Виконавця наведені в окремому файлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
69 штуки
Заправка та відновлення картриджів принтерів (69 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, Київська область, Київ, вул. Кирилівська, 113
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  30 червня 2024
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2023 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Вічний Картридж" 11 220,00
UAH з ПДВ
11 220,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Універсальна Служба Інформаційних Технологій" 18 576,00
UAH з ПДВ
18 576,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2023 15:43
Електронний підпис
06 грудня 2023 15:40
Договір оренди .pdf
06 грудня 2023 15:40
Статут копія .pdf
06 грудня 2023 15:40
Довідка.pdf
06 грудня 2023 15:40
Висновок ДСЕС на тонер.pdf
06 грудня 2023 15:40
Відгук.jpeg

Публічні документи

05 грудня 2023 15:47
Електронний підпис
05 грудня 2023 15:47
Електронний підпис
05 грудня 2023 15:44
Витяг_УСІТ_1.png.p7s
05 грудня 2023 15:44
Ком_проп_ce505a_xerox106r02782.pdf.p7s
05 грудня 2023 15:44
Виписка_УСІТ_1.png.p7s
05 грудня 2023 15:44
Виписка_УСІТ_2.png.p7s
05 грудня 2023 15:44
Реквізити_УСІТ.png
05 грудня 2023 15:44
Виписка_УСІТ_1.png
05 грудня 2023 15:44
Ком_проп_ce505a_xerox106r02782.pdf
05 грудня 2023 15:44
Витяг_УСІТ_2.png
05 грудня 2023 15:44
Витяг_УСІТ_2.png.p7s
05 грудня 2023 15:44
Виписка_УСІТ_2.png
05 грудня 2023 15:44
Реквізити_УСІТ.png.p7s
05 грудня 2023 15:44
Витяг_УСІТ_1.png

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Вічний Картридж"

ТОВ "Універсальна Служба Інформаційних Технологій"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Вічний Картридж"
#37634298
Переможець 11 220,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2023 16:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2023 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Вічний Картридж"
#37634298
11 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2023 14:24
2023 Протокол 22 розгляду відхилення ТОВ Вічний картридж договір.PDF укладений
27 грудня 2023 14:23