Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Полтавська обласна клінічна лікарня ім.М.В.Скліфосовського Полтавської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01999106 |
Місцезнаходження: | 36011, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Шевченка, 23 |
Контактна особа: |
Лариса Буханченко +380532609547 larisabuhanchenko301185@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 листопада 2023 18:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 35 583 810,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 177 919,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
2023рік становить: 14 759 578,00грн.
очікувана вартість на 2024рік становить: 20 824 232,00грн.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за виконані Роботи здійснюється Замовником протягом 15 календарних днів з дати підписання відповідного Акту прийому-передачі виконаних Робіт (Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3, Акт приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в) тільки в межах бюджетних та інших призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2023 14:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2023 14:39 |
Додаток 1 (нова редакція).docx | |
29 листопада 2023 14:39 |
Тендерна документація (нова редакція).docx | |
29 листопада 2023 14:39 |
Перелік змін.docx | |
27 листопада 2023 18:19 |
Додаток 4 відомість обсягів робіт.rtf | |
27 листопада 2023 18:19 |
Додаток 5 відомість ресурсів.rtf | |
27 листопада 2023 18:19 |
Додаток 6 тендерна пропозиція.docx | |
27 листопада 2023 18:19 |
Тендерна документація.docx | |
27 листопада 2023 18:19 |
Додаток 3 проєкт договору.docx | |
27 листопада 2023 18:19 |
Додаток 1 кваліфікаційні критерії.docx | |
27 листопада 2023 18:19 |
Додаток 2 технічні вимоги.docx |
29 листопада 2023 14:46 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 листопада 2023 14:39 |
Додаток 1 (нова редакція).docx
|
|||
29 листопада 2023 14:39 |
Тендерна документація (нова редакція).docx
|
|||
29 листопада 2023 14:39 |
Перелік змін.docx
|
|||
27 листопада 2023 18:19 |
Додаток 4 відомість обсягів робіт.rtf
|
|||
27 листопада 2023 18:19 |
Додаток 5 відомість ресурсів.rtf
|
|||
27 листопада 2023 18:19 |
Додаток 6 тендерна пропозиція.docx
|
|||
27 листопада 2023 18:19 |
Тендерна документація.docx
|
|||
27 листопада 2023 18:19 |
Додаток 3 проєкт договору.docx
|
|||
27 листопада 2023 18:19 |
Додаток 1 кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
27 листопада 2023 18:19 |
Додаток 2 технічні вимоги.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-22-000121 ● 4cd846452f1c4b6fa2486044b9002e8f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2024 13:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.01.2024
№ 7
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 22.01.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 22.01.2024 № 7
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2023-11-27-016423-a 27.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-29 16:01:49
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Реконструкції будівлі хірургічного корпусу Комунального підприємства «Полтавська обласна клінічна лікарня ім. М.В. Скліфосовського Полтавської обласної ради» за адресою: вул. Шевченка, 23, в м. Полтава за рахунок прибудови додаткових площ з метою встановлення ангіографа (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-27-016423-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чому п. 7.2 проекту Договору викладений в Додатку № 3 до тендерної документації (далі - проект Договору) та Договору укладеного з ТОВ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ" № 460|12 від 13.12.2023 (далі - Договір) не відповідають умовам ч.1 ст 884 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № № 435-IV (далі - ЦКУ).
Так, згідно умов п. 7.2. проекту Договору та Договору Підрядник гарантує належний експлуатаційний стан виконаних робіт протягом пʼяти років від дня прийняття Об`єкта Замовником.
Однак, згідно умов ч.1 ст 884 ЦКУ гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
3. Згідно умов Додатку №1 для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Довідка повинна відображати машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника. Згідно Додатку № 5 тендерної документації та Підсумковій відомості ресурсі наданої у складі тендерної пропозиції ТОВ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ" для виконання робіт необхідно мати у використанні Крани баштові (вантажопідйомність 5 т та 8 т), Крани козлові (при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 32 т), Крани на гусеничному ходу (вантажопідйомність до 16 т, 25 т та до 40 т), трактори на гусеничному ходу, (потужність 59 кВт (80 к.с.). Відповідно до наданої ТОВ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ" Довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах відсутня наявність зазначеного обладнання.
Чому тендерна пропозиція ТОВ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ" не відхилена, якщо ним не виконано вимоги Закону та вимоги тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-31 16:19:34
Про надання інформації щодо запиту
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про надання інформації, розміщений в електронній системі закупівлі в рамках розпочатого моніторингу закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-27-016423-a) «Реконструкція будівлі хірургічного корпусу Комунального підприємства «Полтавська обласна клінічна лікарня ім. М.В. Скліфосовського Полтавської обласної ради» за адресою: вул. Шевченка, 23, в м. Полтава за рахунок прибудови додаткових площ з метою встановлення ангіографа» (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (надалі – Закупівля) повідомляємо наступне:1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та на підставі затвердженої проектно-кошторисної документації, норм і правил у порядку визначеному Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», а також на основі експертного звіту, відомостей ресурсів та відомостей про обсяги робіт.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальним підприємством «Полтавська обласна клінічна лікарня ім. М.В. Скліфосовського Полтавської обласної ради (далі – Замовник, Лікарня) опрацьовано оприлюднений 12.02.2024 в електронній системі закупівель Висновок про результату моніторингу процедури закупівлі UA-2023-11-27-016423-a за результатами чого Лікарня заперечує проти позиції контролюючого органу, з огляду на необгрунтованість порушень, не співмірність зобов’язання із, на думку ПСО Держаудитслужби, наявними порушеннями законодавства. Лікарнею дотримано вимоги чинного законодавства та не допущено жодного факту, які б слугували підставою для винесення зобов’язання у Висновку про припинення зобов’язань між сторонами договору підряду. Відповідно до п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Статтею 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Однак, з огляду на те, що договір підряду № 460/12 від 13.12.2023 (зі змінами) містить передбачену законодавством України інформацію, в тому числі відносно гарантійного строку якості, зобов’язання контролюючого органу про припинення зобов’язань за цією угодою не виконує превентивну функцію на проведення якої в силу п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» покликаний моніторинг закупівлі. Враховуючи, що сторонами договору в рамках законодавства у договорі підряду визначено гарантійний строк якості робіт його розірвання (припинення зобов’язань) не тільки втрачає будь-який сенс, а й набуває ознак формалізму, безпідставності зі сторони ПСО Держаудитслужби. Водночас при проведенні моніторингу з вказаного питання ПСО Держаудитслужби володів необхідним обсягом документів та інформації, в тому числі своєчасно оприлюдненої в електронній системі закупівель Лікарнею, однак висновки зробив без врахування всіх важливих відомостей, які б могли вплинути на остаточний результат контролю, тобто вибірково, суб’єктивно. Наприклад, при наявності в договорі підряду № 460/12 від 13.12.2023 (зі змінами) інформації передбаченої ст. 884 Цивільного кодексу України про гарантійний строк десять років, ПСО Держаудислужби у Висновку серед іншого зазначено, що «Таким чином положення … Договору, суперечать вимогам абзацу третього пункту 103 Постанови № 668 та статті 884 ЦКУ.». При всіх аргументах Лікарня враховує, що відповідно до Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та інших актів, ПСО Держаудитслужби створений та має діяти в інтересах держави та суспільства в рамках чинного законодавства, при цьому неспівмірне, необгрунтоване зобов’язання Висновку про розірвання договору (припинення зобов’язань за угодою) зовсім не відповідає цьому, оскільки роботи за вказаним договором проводяться з метою надання невідкланої медичної допомоги пацієнтам не лише Полтавського регіону, а й інших населених пунктів, які в тому числі внаслідок війни, потребують лікування. Хочемо зауважити, про важливість та крайню необхідність у закінченні даних робіт, що є предметом закупівлі «Реконструкція будівлі хірургічного корпусу Комунального підприємства «Полтавська обласна клінічна лікарня ім. М.В. Скліфосовського Полтавської обласної ради» за адресою: вул. Шевченка, 23, в м. Полтава за рахунок прибудови додаткових площ з метою встановлення ангіографа». Так як, Міністерством охорони здоровʼя України у рамках спільного зі Світовим Банком проекту укладено договір на постачання ангіографічної системи (Azurion-7 B20/15 (Biplan) до закладів охорони здоровʼя України для створення інсультних центрів, та одним із таких закладів є Комунальне підприємство «Полтавська обласна клінічна лікарня ім. М.В. Скліфосовського Полтавської обласної ради». На сьогоднішній день в Полтавській області відсутні ангіографи з нейрофункціями, при цьому потреба в цих операціях досягає: діагностичних ангіографій до 1000-1200 пацієнтів на рік, ендоваскуляних операцій до 650-700 на рік (лише з приводу мозкового інсульту). Наявний ангіограф не дозволяє робити певний перелік операцій при складних аневризмах та артеріо-венозних мальформаціях. Враховуючи відсутність на даному ангіографі необхідного апаратного та програмного забезпечення, виконання цих операцій є неможливим. Наявний ангограф працює 24/7, але не дивлячись на це, існує черга на проведення лікування більше ніж на три місяці. За останні роки в Полтавській області збільшилась кількість пацієнтів з інших областей України та кількість ВПО, яким надається допомога з використанням даного апарту. За 2023 рік проведено 230 операцій з приводу ішемічного та геморагічного інстульту (інфарктів та крововиливів в мозок) та 580 ангографій судин головного мозку. Новий апарат дозволить, крім надання допомоги пацієнтам зі складними вадами судин головного мозку, надавати допомогу пораненим з ураженням голови та шиї та пацієнтам з нейроонкологією. Враховуючи все вищевикладене, не погоджуючись із результатом моніторингу закупівлі Лікарня зважить всі фактори та розгляне питання про звернення в рамках законодавства до Державної аудиторської служби України, суду.
2024-02-16 11:44:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства встановлено порушення статті 884 ЦКУ, пункту 103 Постанови КМУ №668, пунктів 3 та 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Комунальним підприємством "Полтавська обласна клінічна лікарня ім. М.В. Скліфосовського Полтавської обласної ради" 26.02.2024р. подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку в закупівлі UA-2023-11-27-016423-a до Полтавського окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 26 лютого 2024 |
Номер відкриття провадження: | 440/2323/24 |
Дата відкриття провадження: | 26 лютого 2024 |
Документи:
28 лютого 2024 12:30
|
Електронний підпис |
26 лютого 2024 15:31
|
Електронний підпис |
26 лютого 2024 15:28
|
Позовна заява.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ" |
35 533 313,83
UAH з ПДВ
|
35 533 313,83
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ" #39441984 |
Переможець |
35 533 313,83
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2023 14:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 липня 2024 14:07
|
Додаткова угода №6 від 03.07.24.pdf | зміни до договору |
04 липня 2024 14:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 червня 2024 14:07
|
Додаткова угода №5.pdf | зміни до договору |
14 червня 2024 14:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2024 11:21
|
Додаткова угода №4 від 29.03.24р..pdf | зміни до договору |
29 березня 2024 10:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2024 11:35
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
05 березня 2024 11:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2024 16:06
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
31 січня 2024 16:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 14:11
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 14:08
|
Лист.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 14:08
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2023 09:39
|
Договір №460-12 від 13.12.23р. ТОВ ВЕСТТЕПЛОТЕХ.pdf | укладений |
14 грудня 2023 09:37
|
Локальні кошториси.pdf | укладений |
14 грудня 2023 09:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 460/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 460/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | План фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 460/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 460/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 460/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 460/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |