Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38144140 |
Вебсайт: | https://rbgp.dn.gov.ua/ua |
Місцезнаходження: | 84306, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6 |
Контактна особа: |
Олег Городчиков +380958444129 00383@dn.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Тендерна документація
27 листопада 2023 18:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2023 18:15 |
Наказ №62-23од 27.11.2023 Експлуатація (північ) Обґрунтування (пп. 8 п. 13 Особливостей).pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-16-000030 ● cc5e220aa9a646e598e455b401ecedb6
- Статус: завершено ● Дата: 11 лютого 2025
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2024 11:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.02.2024 №13-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 16 лютого 2024 року № 13-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2023-11-27-016399-a від 27.11.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-16 14:15:44
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (північ)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-27-016399-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте документи, якими підтверджується наявність підстави для застосування закупівлі без використання електронної системи, в тому числі, про які Вами зазначено у наказі від 27.11.2023 № 62-23од.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-21 15:49:13
Про надання пояснень
На ваш запит від 16.02.2024 щодо надання пояснень в межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (північ)» (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-11-27-016399-a) департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької облдержадміністрації (далі –Замовник) повідомляє наступне.
1. Технічні характеристики предмета закупівлі визначено Замовником виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, передбачені відомостями обсягів робіт BoQ (Додаток № 4 до договору, укладеному за результатом закупівлі, міститься у складі документів закупівлі) та переліком основних матеріальних ресурсів (Додаток № 5 до договору, укладеному за результатом закупівлі, міститься у складі документів закупівлі), а також договором передбачено, що послуги повинні бути виконані з належною якістю та відповідно до норм чинного законодавства України, характеристик, правил тощо.
Розмір очікуваної вартості визначено Замовником на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (північ) (додається), який складено відповідно до Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 № 273 та Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено на підставі розпорядження голови облдержадміністрації, начальника обласної військової адміністрації від 13.06.2023 № 226/5-3 “Про затвердження Напрямів (заходів) спрямування коштів обласного бюджету (з урахуванням коштів міжбюджетних трансфертів з інших бюджетів) на дорожнє господарство області у 2023 році» (додається).
2. На підтвердження наявності підстави для застосування закупівлі без використання електронної системи, з згідно з підпунктом 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178, надаємо копії звернень територіальних громад та документів, в тому числі, про які зазначено у наказі від 27.11.2023 № 62-23од.
Додаток: в електронному вигляді
- Пояснення ДАСУ моніторинг UA-2023-11-27-016399-a.pdf
- ДА (північ).PDF
- ЗКР (північ).PDF
- Лист (доповідна) №17_8477_0_1-23_0_1 20112023.pdf
- Лист Андріївської СВА №176_02_4-30 13062023.PDF
- Обгрунтування відп Пост 710 27112023.PDF
- Протокол №23_0_22-23 18072023.pdf
- Розпорядження №226-5-23 13062023.pdf
- Розпорядження зміни №431_0_5-23 08092023 (2).pdf
- Розпорядження зміни №431_0_5-23 08092023.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВДОРСТРОЙ" #40090765 |
Переможець |
30 226 239,98
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2023 18:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2024 12:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 березня 2024 12:43
|
ДУ №4 до Д66_23 Експлуатація (північ).PDF | зміни до договору |
25 березня 2024 12:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 лютого 2024 18:36
|
ДУ №3 до Д66_23 Експлуатація (північ).PDF | зміни до договору |
27 лютого 2024 18:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2024 13:03
|
ДУ №2 до Д66_23 Експлуатація (північ).PDF | зміни до договору |
17 січня 2024 13:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 16:21
|
ДУ №1 до Д66_23 Експлуатація (північ).PDF | зміни до договору |
25 грудня 2023 16:21
|
Договір №66_23 Експлуатація (північ).PDF | укладений |
27 листопада 2023 18:17
|
Наказ №62-23од 27.11.2023 Експлуатація (північ) Обґрунтування (пп. 8 п. 13 Особливостей).pdf | укладений |
27 листопада 2023 18:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна плану фінансування. |
Номер договору про закупівлю: | 66/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення. Зміна плану фінансування. |
Номер договору про закупівлю: | 66/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів. Зміна плану фінансування. |
Номер договору про закупівлю: | 66/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів. Зміна плану фінансування. |
Номер договору про закупівлю: | 66/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |