Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (північ)
Очікувана вартість
30 226 239,98 UAH
UA-2023-11-27-016399-a 61f30245344142f1acc49667fc714324
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Городчиков

+380958444129 00383@dn.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38144140
Вебсайт: https://rbgp.dn.gov.ua/ua
Місцезнаходження: 84306, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6
Контактна особа: Олег Городчиков
+380958444129
00383@dn.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (північ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Донецька область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-16-000030 ● cc5e220aa9a646e598e455b401ecedb6
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 лютого 2024 11:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

16.02.2024 №13-з

Чернівці

Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 16 лютого 2024 року № 13-з

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2023-11-27-016399-a від 27.11.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-16 14:15:44

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (північ)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-27-016399-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте документи, якими підтверджується наявність підстави для застосування закупівлі без використання електронної системи, в тому числі, про які Вами зазначено у наказі від 27.11.2023 № 62-23од.

Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-21 15:49:13

Про надання пояснень

На ваш запит від 16.02.2024 щодо надання пояснень в межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (північ)» (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-11-27-016399-a) департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької облдержадміністрації (далі –Замовник) повідомляє наступне.
1. Технічні характеристики предмета закупівлі визначено Замовником виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, передбачені відомостями обсягів робіт BoQ (Додаток № 4 до договору, укладеному за результатом закупівлі, міститься у складі документів закупівлі) та переліком основних матеріальних ресурсів (Додаток № 5 до договору, укладеному за результатом закупівлі, міститься у складі документів закупівлі), а також договором передбачено, що послуги повинні бути виконані з належною якістю та відповідно до норм чинного законодавства України, характеристик, правил тощо.
Розмір очікуваної вартості визначено Замовником на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (північ) (додається), який складено відповідно до Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 № 273 та Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено на підставі розпорядження голови облдержадміністрації, начальника обласної військової адміністрації від 13.06.2023 № 226/5-3 “Про затвердження Напрямів (заходів) спрямування коштів обласного бюджету (з урахуванням коштів міжбюджетних трансфертів з інших бюджетів) на дорожнє господарство області у 2023 році» (додається).
2. На підтвердження наявності підстави для застосування закупівлі без використання електронної системи, з згідно з підпунктом 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178, надаємо копії звернень територіальних громад та документів, в тому числі, про які зазначено у наказі від 27.11.2023 № 62-23од.

Додаток: в електронному вигляді


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 27 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 02 березня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВДОРСТРОЙ"
#40090765
Переможець 30 226 239,98
UAH з ПДВ
27 листопада 2023 18:16

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2024 12:32
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2024 12:43
ДУ №4 до Д66_23 Експлуатація (північ).PDF зміни до договору
25 березня 2024 12:41
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2024 18:36
ДУ №3 до Д66_23 Експлуатація (північ).PDF зміни до договору
27 лютого 2024 18:33
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2024 13:03
ДУ №2 до Д66_23 Експлуатація (північ).PDF зміни до договору
17 січня 2024 13:01
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2023 16:21
ДУ №1 до Д66_23 Експлуатація (північ).PDF зміни до договору
25 грудня 2023 16:21
Договір №66_23 Експлуатація (північ).PDF укладений
27 листопада 2023 18:17
Наказ №62-23од 27.11.2023 Експлуатація (північ) Обґрунтування (пп. 8 п. 13 Особливостей).pdf укладений
27 листопада 2023 18:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна плану фінансування.
Номер договору про закупівлю: 66/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення. Зміна плану фінансування.
Номер договору про закупівлю: 66/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів. Зміна плану фінансування.
Номер договору про закупівлю: 66/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів. Зміна плану фінансування.
Номер договору про закупівлю: 66/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2023 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 24 520 082,03
UAH (в тому числі ПДВ 4 086 680,34 UAH)