Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
361 200,00 UAH
UA-2023-11-27-014896-a ● 132a93a54fbd450092f51674d06b4e29
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СУМСЬКА ПОЧАТКОВА ШКОЛА № 28 СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 21108256 |
Місцезнаходження: | 40009, Україна , Сумська обл., місто Суми, ВУЛИЦЯ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО, будинок 22 |
Контактна особа: |
Оксана Чубур +380542224841, +380542224841 nvk_42@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 листопада 2023 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2023 12:07 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2023 12:07 |
Очікувана вартість: | 361 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 612,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
51600 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40009, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Данила Галицького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Оплата рахунка Постачальника має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку та/або у комерційній пропозиції, який не може бути меншим 5 (п'яти) робочих днів з моменту отримання його Споживачем | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2023 16:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2023 16:38 |
Тендерна ЕЕ Школа 28.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-27-014896-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВІЙ ГАЗЗБУТ", Код ЄДРПОУ:43965848
Дата подання: 28 листопада 2023 20:08
дискримінаційна вимога
Шановний Замовнику! Додатком 3 до Тендерної документації встановлена вимога до учасників надання довідки про створення Учасником на території Сумської області Центру обслуговування споживачів, згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами), який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів (довідка надається за формою 1 до Додатку 4). Додатком 3 до Тендерної документації встановлено, що учасники, для яких створення центрів обслуговування споживачів не є обов’язковим, надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території Сумської області або посадової особи, з робочим місцем на території Сумської області, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів, та наказу про призначення посадової особи учасника, з робочим місцем на території Сумської області, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів (у разі наявності такої особи та зазначення про неї інформації). Зазначимо, що Постачальники не зобов'язані мати свої структурні підрозділи в окремих областях України. Постачальники отримують відповідну ліцензію, згідно якої мають право здійснювати господарську діяльність на всій території України. Стосовно ведення договірних відносин та обмін інформацією та документами, то на даний час є різні види комунікацій: листування поштою, в тому числі електронною та зв'язок в телефонному режимі, що не створює перешкод для нележного виконання договірних зобов'язань. Період пандемії та військового стану в Україні створили умови для роботи бізнесу дистанційно з використанням електронних засобів, що дозволило бізнесу виконувати свої зобо'язання вчасно, без порушення строків та зобов'язань по договірним відносинам між контрагентами.Встановлені вимоги Тендерної документації дають можливість прийняти участь у закупівлі лише обмеженому колу Учасників та порушують такі принципи закупівель, що передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», як 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, а вищезазначені вимоги Тендерної документації є надмірними, дискримінаційними та незаконними. На підтвердження пропонуємо ознайомитись з рішеннями АМКУ №22165-р/пк-пз від 30.11.2020, № 13539-р/пк-пз від 28.08.2023 по аналогічній вимозі. Отже, просимо видалити з тендерної документації вищевказані дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 листопада 2023 11:36
Шановні учасники! У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступну обгрунтовану відповідь. Відповідно до вимог п. 8.3.6 та п.8.3.17 «Правил роздрібного ринку електричної енергії» електропостачальник зобов‘язаний проводити особистий прийом споживачів. У свою чергу споживач має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію таких прав споживача електричної енергії. Крім того, споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію. Чинне законодавство не надає електропостачальникам права нав‘язувати споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації, а також ускладнювати реалізацію права споживача на особистий прийом посадовими особами через значну територіальну віддаленість. Тому, вважаємо, що намір замовника реалізувати свої законодавчо закріплені права на можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника, а також права на особистий прийом та оперативний розгляд і вирішення звернень, скарг і заяв не суперечать вимогам законодавчих актів України та жодним чином не порушують Закон України «Про публічні закупівлі». Будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України. На даний час на території Сумської області існує велика кількість центрів обслуговування клієнтів та інших структурних підрозділів електропостачальників, які забезпечують проведення особистого прийому споживачів, видачу рахунків, первинних розрахункових документів, отже жодного обмеження можливості потенційних Постачальників прийняти участь у зазначеній закупівлі немає. Відповідна вимога відповідає вимогам антимонопольного законодавства. Частиною 3 ст. 22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.». Отже, вимога тендерної документації є ґрунтовною, не упередженою та не дискримінаційною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2023 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" |
309 600,00
UAH з ПДВ
|
309 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗБУТ-ЕНЕРГО ПЛЮС" |
361 200,00
UAH з ПДВ
|
361 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" #41884537 |
Переможець |
309 600,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2023 14:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 грудня 2023 14:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 травня 2024 13:58
|
додаткова угода енера 6.pdf | зміни до договору |
01 травня 2024 13:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2024 12:03
|
Додаткова угода 5 Енера.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2024 11:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2024 12:20
|
Додаткова угода 3 ЕНЕРА.pdf | зміни до договору |
05 березня 2024 12:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 січня 2024 13:05
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
29 січня 2024 12:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2024 12:01
|
дод.угода 1 енера.pdf | зміни до договору |
22 січня 2024 11:57
|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2023 12:15
|
Договір на 2024 рік.pdf | укладений |
25 грудня 2023 12:14
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Електрична енергія | 51600 | Кіловат-година |
6,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника згідно затвердженого кошторису на 2024 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 1614027 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови НКРЕКП від 09.12.2023 №2322 змінюється тариф на послуги передачі електричної енергії ПРАТ НЕК "Укренерго". Виходячи з вищезазначеного, сторони вирішили укласти додаткову угоду про зміни. |
Номер договору про закупівлю: | 1614027 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись вимогами Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України "Про ринок електричної енергії", Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року № 312 (далі - ПРРЕЕ), сторони вирішили укласти додаткову угоду про зміни. |
Номер договору про закупівлю: | 1614027 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови НКРЕКП від 09.12.2023 №2322 змінюється тариф на послуги передачі електричної енергії ПРАТ НЕК "Укренерго". Виходячи з вищезазначеного, сторони вирішили укласти додаткову угоду про зміни. |
Номер договору про закупівлю: | 1614027 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись вимогами Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України "Про ринок електричної енергії", Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року № 312 (далі - ПРРЕЕ), сторони вирішили укласти додаткову угоду про зміни. |
Номер договору про закупівлю: | 1614027 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Електрична енергія | 35940 | кіловат-година |
5,00
UAH з ПДВ
|