Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Контактна особа: |
Горбатюк Ігор Анатолійович 380673044240 tender.mk@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 листопада 2023 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2023 17:00 |
Очікувана вартість: | 282 241 492,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 411 207,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Банківська гарантія має бути оформлена відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (Форма забезпечення тендерної пропозиції наведена у Додатку №6 до тендерної документації), з дотриманням постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ), яка надається в складі тендерної пропозиції учасника. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 1 411 207,46 грн. (один мільйон чотириста одинадцять тисяч двісті сім гривень 46 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (гарантійний лист, довідка тощо) від банку-гаранта про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка по особовому рахунку з банку по рахунку покриття, видані банком – гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає розміщення грошових коштів на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах розміщення грошових коштів на депозитний рахунок та грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. На підтвердження зазначеного учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (гарантійний лист, довідка тощо) від банку-гаранта, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1411207.46 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1 % вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія, видана банківською установою. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати кінцеву дату строку дії договору не менше ніж на 30 робочих днів. У разі продовженні строку дії договору та виконання зобов’язань за договором, учасник – переможець зобов’язаний продовжити строк дії банківської гарантії або надати нову банківську гарантію на умовах, передбачених цим пунктом. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності, видана НБУ. Документами, що підтверджують надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю є: - оригінал банківської гарантії, що видана переможцю банківською установою; - засвідчені належним чином копії банківської гарантії та ліцензії банку; - копія довіреності, виданої банком на уповноважену особу на підписання гарантії, засвідчена належним чином (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку невиконання або неналежного виконання умов договору. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання вимоги бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені (крім випадку продовження терміну дії гарантії) і вона не може бути припинена банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою принципала, без згоди та погодження з бенефіціаром, після її передавання/надсилання бенефіціару; - відповідальність банку-гаранта в разі порушення ним свого обов'язку не обмежується сумою, на яку надано гарантію; - Гарантія є чинною з дати її видачі. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник-переможець. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей. 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Способи повернення учаснику-переможцю процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається переможцю за його письмовим зверненням або з ініціативи замовника (особисто в руки уповноваженому представнику переможця або поштою). Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання або неналежного виконання умов договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | За письмовим зверненням Підрядника останньому може бути здійснена попередня оплата виконання робіт та/або закупівлі матеріалів, конструкцій, виробів, тощо, необхідних для виконання робіт за Договором. Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше 3 (трьох) місяців в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30% від річної вартості робіт по Договору, з урахуванням раніше виплачених сум авансів за Договором, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та належним чином оформленого рішенням головного розпорядника бюджетних коштів, лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс погашається на підставі Актів по формі № КБ-2в(УПВ) підписаних уповноваженими представниками Сторін | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2023 16:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2023 16:26 |
Проект договору реконструкція Н-24.doc | |
27 листопада 2023 16:26 |
ТД реконструкція Н-24 км 183+200-185+800.doc | |
27 листопада 2023 16:26 |
Специфікація (локальні кошториси).xls | |
27 листопада 2023 16:26 |
Підсумкова відомість ресурсів.xls |
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-22-000055 ● d5c9028be8d44717aa4e60f4f784700b
- Статус: завершено ● Дата: 19 січня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2023 13:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.12.2023 № 362
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2023-11-27-014454-a 27.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-26 17:40:19
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-24 Благовіщенське - Миколаїв (через м. Вознесенськ) на ділянці км 183+200 - км 185+800, Миколаївська область (завершення робіт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-27-014454-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 19.12.2023 № 1 до Договору від 18.12.2023 № 79-Б.
4. Надати інформацію та документи, що підтверджують виконання пункту 6.1 розділу VI тендерної документації в частині внесення товариством з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-29 15:30:17
Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-24 Благовіщенське - Миколаїв (через м. Вознесенськ) на ділянці км 183+200 - км 185+800, Миколаївська область (завершення робіт)
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питань, викладених у запиті.
1) Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, а також визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі затвердженої проектної документації, що пройшла комплексну експертизу (експертний звіт (позитивний) ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» № 401-11-23/КП від 03.11.2023 щодо розгляду проектної документації на будівництво за проектом «Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-24 Благовіщенське - Миколаїв (через м. Вознесенськ) на ділянці км 183+200 – км 185+800, Миколаївська область. Коригування»).
У зв’язку із проведенням воєнних дій та постійною загрозою ракетних ударів з боку держави - агресора, Державним агентством автомобільних доріг України доведено Службам автомобільних доріг в областях вимогу обмежити доступ до інформації, яка розміщується на публічних ресурсах та містить інформацію щодо адрес і геолокацій, з посиланням на доручення Кабінету Міністрів України від 19.08.2022 року та Служби безпеки України від 26.07.2022 року. Також, Замовник перебуває в районі проведення можливих бойових дій (Миколаївська міська територіальна громада), що підтверджується наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України» від 22.12.2022 року №309 (зі змінами).
Так як проектна документація, на підставі якої здійснено обгрунтування запитуваних відомостей, містить інформацію щодо адрес та геолокацій складових ділянки автомобільної дороги, що ремонтується, Замовник не має змоги оприлюднити на публічному ресурсі - в електронній системі закупівель, на загальний доступ, проектну документацію по вказаному об’єкту.
Документ розрахунку очікуваної вартості та експертний звіт (позитивний) додаються.
2) Стосовно інформації щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Нормативні документи з публічних закупівель не передбачають обов’язку Замовника розміщати на власному веб-сайту інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Виходячи з термінології запиту, маються на увазі вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», яка прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі", проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.
Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно ч.5 ст.8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Так як Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 стосується лише ефективності використання державних коштів і не є складовою законодавства у сфері публічних закупівель, то виконання приписів зазначеної постанови не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону, у Замовника відсутній обов’язок надавати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Стверджуємо, що інформація, передбачена пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Замовником розміщена на власному веб-сайті.
3) Щодо надання інформації та документів, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 19.12.2023 № 1 до Договору від 18.12.2023 № 79-Б.
Відповідно до пункту 14 Особливостей закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року, яка включається до річного плану закупівель.
27.11.2023 року Службою вiдновлення та розвитку iнфраструктури у Миколаiвськiй областi на підставі наявної потреби оголошено закупівлю робіт з реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення Н-24 Благовіщенське - Миколаїв (через м. Вознесенськ) на ділянці км 183+200 - км 185+800, Миколаївська область (завершення робіт) на очікувану вартість 282 241 492,00 грн. За результатами проведення закупівлі 18.12.2023 року Службою укладено з ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" договір №79-Б від 18.12.2023р. (далі – Договір).
Пунктом 3.1. Договору визначено, що бюджетні зобов’язання за договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань на ці цілі, передбачених планом(ами) використання бюджетних коштів.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13.06.2023 року №619 «Про затвердження порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку та відновлення інфраструктури» (зі змінами та доповненнями), видатки на об’єкт реконструкції Н-24 Благовіщенське - Миколаїв (через м. Вознесенськ) на ділянці км 183+200 - км 185+800 становили 235 206,0 млн.грн., що не покриває фінансуванням навіть ціну Договору. Однак при цьому сума по Постанові містить видатки не тільки та підрядні роботи, а і на здійснення авторського нагляду, науково-технічний супровід, коригування проектно-кошторисної документації, обстеження та випробування результатів робіт, утримання замовника тощо. Враховуючи зазначене, обсяг видатків на Договір становив 123 545 752,75 грн. Так як потреба у виконанні визначених договірною ціною робіт не відпала, а фінансуванням не покрита вся вартість Договору, керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей Сторони дійшли згоди подовжити строк дії Договору та виконання робіт за Договором, про що і укладена додаткова угода №1 до Договору. Внесені зміни не призвели до збільшення суми, визначеної в Договорі.
Таким чином, продовження строку дії Договору та строку виконання зобов’язань за ним шляхом укладення Службою додаткової угоди №1 здійснено у повній відповідності до законодавства, яке регламентує порядок здійснення публічних закупівель, порушення його норм не відбулося. Постанова Кабінету Міністрів України від 13.06.2023 року №619 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку та відновлення інфраструктури» знаходиться за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/619-2023-%D0%BF#Text, скан-копія титулу об’єкта будівництва у 2023 році, затверджений Державним агентством відновлення та розвитку інфраструктури додається.
4) Стосовно інформації та документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Переможцем закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "РОСТДОРСТРОЙ" на виконання умов тендерної документації надано:
- оригінал банківської гарантії № 16/001/38778/2023 від 15.12.2023 р., що видана ПАТ АБ «ПІВДЕННИЙ»,
- засвідчені належним чином копію банківської гарантії № 16/001/38778/2023 від 15.12.2023 р. та копію банківської ліцензії ПАТ АБ «ПІВДЕННИЙ»,
- копію довіреності, виданої ПАТ АБ «ПІВДЕННИЙ» на уповноважену особу на підписання гарантії, засвідчена належним чином.
Скан – копії зазначених документів додаються.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-04 10:52:10
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-24 Благовіщенське - Миколаїв (через м. Вознесенськ) на ділянці км 183+200 - км 185+800, Миколаївська область (завершення робіт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-27-014454-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та документів, а саме:
1. З урахуванням плану фінансування надати інформацію та документи щодо взаєморозрахунків за договором від 18.12.2023 № 79-Б станом на 31.12.2023.
2.Яким чином переможець процедури закупівлі ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» підтвердив виконання вимог пункту 2.3 Додатку 3 до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-09 19:32:58
Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-24 Благовіщенське - Миколаїв (через м. Вознесенськ) на ділянці км 183+200 - км 185+800, Миколаївська область (завершення робіт)
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питань, викладених у запиті.
1) Щодо інформації стосовно взаєморозрахунків за договором від 18.12.2023 №79-Б станом на 31.12.2023р.
Замовник звертає увагу, що відповідно до статті ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі", проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.
Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Розділом VIII Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано основні вимоги до договору про закупівлю, внесення змін до нього, звітність про виконання договору та випадки нікчемності договору про закупівлю. Оплата робіт є умовою укладеного господарського договору і жодним нормативним актом в сфері публічних закупівель не регламентовано порядок проведення розрахунків між контрагентами по укладеному договору, документальне супроводження вказаних розрахунків.
Також звертаємо увагу, що відповідно до п.1 ч.4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013р. № 631, стан виконання умов договору, внесення змін до нього, в тому числі вимог щодо якості, кількості (обсягів) предмета закупівлі, ціни договору, віднесено до питань, які не можуть бути перевірені під час моніторингу процедури закупівлі. Ще раз підкреслюємо, що розрахунки між Замовником та підрядником є саме умовою договору.
Відповідно до приписів ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
2) Стосовно підтвердження переможцем процедури закупівлі ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» виконання вимог пункту 2.3 Додатку 3 до тендерної документації.
Відповідно до умов підпункту 2.3. пункту 2 Додатку 3 тендерної документації ТОВ «Ростдорстрой» (далі – Переможець закупівлі), у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надав Замовнику 15.12.2023р. на погодження договірну ціну, розраховану за укрупненими показниками вартості і обґрунтовану відповідно до Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 р. № 273 і Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затверджена наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 №753, а також розшифровку найменування робіт договірної ціни у відповідності до вимог тендерної документації. В підтвердження надання Договірної ціни та розшифровки найменування робіт договірної ціни Переможцем закупівлі надано супровідний лист від 15.12.2023р. №15/12/23р., що зареєстрованим Замовником 15.12.2023р. за вх. №2056 (Сканкопія супровідного листа додається). Договірна ціна надана Замовнику Переможцем закупівлі, в тому числі, й в електронному вигляді та сформована відповідно до Додатку 29 Методики (додається).
Після надання Переможцем закупівлі на погодження договірної ціни, останню було перевірено Замовником та узгоджено в строк, що не перевищує п’ятнадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, після чого між Замовником та Переможцем закупівлі було укладено договір від 18.12.2023р. №79-Б.
Таким чином, Переможцем закупівлі в повній мірі виконано вимоги підпункту 2.3. пункту 2 Додатку 3 тендерної документації
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 січня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 грудня 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
281 679 000,00
UAH з ПДВ
|
281 679 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
281 679 000,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2023 10:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 грудня 2023 17:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2024 10:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 квітня 2024 10:50
|
ДУ №3 від 26.04.2024 дог №79-Б зменш ДЦ.pdf | зміни до договору |
29 квітня 2024 10:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 11:04
|
ДУ №1 від 19.12.2023 подовж на 2024.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 11:04
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2023 15:16
|
Договір №79-Б від 18.12.2023.pdf | укладений |
20 грудня 2023 15:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 13 червня 2023 року №619 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку та відновлення інфраструктури» зі змінами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 03 листопада 2023 року №1152, Сторони дійшли згоди абзац 1 пункту 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «Ціна Договору визначається на підставі договірної ціни (Додаток 1 до Договору) і становить 234 732 500,00 грн., крім того ПДВ 46 946 500,00грн., разом з ПДВ 281 679 000,00 грн. (двісті вісімдесят один мільйон шістсот сімдесят дев’ять тисяч грн.00 коп.), в тому числі: 2023 рік – 197 215 928,00 грн.; 2024 рік – 84 463 072,00 грн.». На підставі пункту 22.2. Договору, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин (відсутність фінансування в повному обсязі), продовжити строк дії Договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт та пункт 22.1. викласти в наступній редакції: «22.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2024 року, а в частині виконання грошових зобов’язань - до повного їх виконання». |
Номер договору про закупівлю: | 79-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із виділенням фінансування, керуючись Порядком використання коштів державного бюджету, передбачених для розвитку мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у 2024 році, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.02.2024 року № 199, Сторони дійшли згоди поновити виконання робіт за Договором та на підставі абзацу 3 пункту 3.3. Договору погодити зміну ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт), абзац 1 пункту 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «Ціна Договору визначається на підставі договірної ціни (Додаток 1 до Договору) і становить 209 591 908,49 грн., крім того ПДВ 41 918 381,70 грн., разом з ПДВ 251 510 290,19 грн. (двісті п’ятдесят один мільйон п’ятсот десять тисяч двісті дев’яносто грн.19 коп.), в тому числі: 2023 рік – 197 215 928,00 грн.; 2024 рік – 54 294 362,19 грн.». |
Номер договору про закупівлю: | 79-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |