Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Контейнери для портального сміттєвозу (контейнер для великогабаритних
відходів)
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2023-11-27-009857-a ● 8c0b2445c9154d50ad94123853c7604d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365854 |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Стрітенська, 19 |
Контактна особа: |
Тетяна Дубина +380532561938 zhkg.poltava.tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 листопада 2023 14:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2023 14:05 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2023 14:05 |
Очікувана вартість: | 1 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Контейнери для портального сміттєвозу (контейнер для великогабаритних відходів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Кагамлика, 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2023 14:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2023 14:30 |
тендерна_документація_контейнери_для_портального сміттєвозу.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Строки оплати
Дата подання: 29 листопада 2023 18:33
Дата відповіді: 02 грудня 2023 15:00
Підкажіть будь-ласка по срокам оплати , це помилка чи дійсно опалата буде здійснюватися протягом 120 робочих днів?
Відповідь: Доброго дня, шановний Участнику! Відповідно до тендерної документації, строк оплати за поставлений товар 180 (сто вісімдесят) банківських днів з дати поставки.
Запит на роз'яснення або внесення змін в тендерну документацію щодо надання учасником відповідних сертифікатів, отримання, яких згідно законодавства України не є обов'язковою..
Дата подання: 01 грудня 2023 10:33
Дата відповіді: 04 грудня 2023 13:39
1. Пункт 1 Додаток 5 Тендерної документації "Інші вимоги Замовника щодо предмету закупівлі", а саме:
Відповідність контейнерів вимогам ДСТУ 8476:215 - діючим сертифікатом відповідності, зареєстрованим у встановленому порядку ТУ виробника (перша сторінка), паспортом виробу, сертифікатом на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT), та висновком санітарно-епідеміологічної експертизи о придатності Товару до використання в заявленій сфері застосування. На підтвердження відповідності Товару екологічним нормам, у складі тендерної документації надати діючий сертифікат відповідності на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015 IDT). Cертифікати якості на сталь, з якої виготовлено контейнери, із вказанням хімічого складу, механічних та технологічних властивостей, сертифікат на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT).
У разі відсутності у Учасника діючих сертифікатів відповідності на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015 ІDT) та на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001 ІDT) чи буде вважатися достатнім доказом для позитивної кваліфікації у Учасника наявність усіх необхідних дозвільних документів, декларацій а також внутрішніх процедур, передбачених законодавством України з питань охорони праці, промислової безпеки та охорони навколишнього середовища що буде підтверджено відповідним зобов’язанням щодо дотримання Учасником екологічних та соціальних вимог та вимог охорони праці і промислової безпеки?
Враховуючи, що у зв’язку з втратою чинності Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», починаючи з 01.10.2023р. видача висновків санітарно – епідеміологічної експертизи на промислову продукцію зупинена та наявність такого висновку не вимагається, прошу уповноважену особу, надати роз’яснення з цього питання та виключити вимогу щодо необхідності надання Учасником висновку санітарно – епідеміологічної експертизи о придатності товару із Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закупівля відбувається за державні кошти, що взагалі виключає придбання неякісного товару. Враховуючи, що в процесі експлуатації товару, він постійно буде використовуватися населенням та та безпосередньо контактуватиме з ним, висновок санітарно – епідеміологічної експертизи вимагається з метою недопущення шкідливих для здоровья викідів, таких як радіологічне спромінювання, та інші негативні показники.
Закуповується Товар, який виготовлен впродовж 2023 року, а не виключно з 01.10.2023, тому надання висновоку санітарно – епідеміологічної експертизи є обов'язковим.
Закуповується Товар, який виготовлен впродовж 2023 року, а не виключно з 01.10.2023, тому надання висновоку санітарно – епідеміологічної експертизи є обов'язковим.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-27-009857-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАК СЕРВІС-2018", Код ЄДРПОУ:42100811
Дата подання: 13 грудня 2023 12:42
Скарга
08 грудня 2023 року Головним спеціалістом відділу з питань юридичного забезпечення Дубиною Тетяною підписано протокол № 35 яким відхилено пропозицію Учасник торгів UA-2023-11-27-009857-a ТОВ «ТРАК СЕРВІС-2018» на закупівлю Товару Контейнери під сміття За кодом ДК 021:2015 44610000-9 - Контейнери для портального сміттєвозу (контейнер для великогабаритних відходів) посилаючись на відсутність Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками нехарчової продукції та на паспорт в якому зазначено, що колір контейнера зелений.
Щодо кольору продукції.
Замовником не розглянуто Додаток 5 вих. № 04/12/23-12 від 04.12.2023 року «Технічні характеристики товар», який був завантажений учасником ТОВ «ТРАК СЕРВІС-2018» і в якому Учасник торгів чітко зазначив, якого кольору буде поставлений товар, тобто – помаранчевий. Отже, посилання Замовника на невідповідність кольору технічним характеристикам замовлення є безпідставним.
Щодо Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками нехарчової продукції
З 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення Закону про систему громадського здоров'я №2573-IX, які скасовують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками нехарчової продукції.
У відповідності до Закону України «Про систему громадського здоров’я» №2573-IX прикінцевих та перехідних положень п. 2 - Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" який передбачав необхідність отримання висновків санітарно-епідеміологічної експертизи об придатності Товару до використання в заявленій сфері застосування втратив чинність 01 жовтня 2023 року , а тому включення у тендерну документацію затверджену 27.11.2023 року вимоги про надання документів , які були скасовані Законом 01 жовтня 2023 року і видача яких скасована законом №2573-IX не може бути законною.
Отже, станом на 27.11.2023 року (дата затвердження тендерної документації) відсутній на законодавчому рівні такий документ як «висновок санітарно-епідеміологічної експертизи об придатності Товару до використання в заявленій сфері застосування» , а тому він не може бути виданий жодним органом, жодною лабораторією та не може бути наданий до тендерної документації.
Крім того звертаємо увагу, що Учасником ТОВ «ЮГСТАЛЬ» наданий Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками нехарчової продукції від 12.11.2019 року, а товар за умовами тенедеру має бути виготовлений не раніше 2023 року, отже, постає питання як відображає висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками нехарчової продукції 2019 року, якість товару виготовленого у 2023 році.
Щодо кроку аукціону
08 грудня 2023 року Головним спеціалістом відділу з питань юридичного забезпечення Дубиною Тетяною підписано протокол № 36 яким визнано переможцем торгів UA-2023-11-27-009857-a ТОВ «БГСТАЛЬ» на закупівлю Товару Контейнери під сміття За кодом ДК 021:2015 44610000-9 - Контейнери для портального сміттєвозу (контейнер для великогабаритних відходів) .
Сума комерційнoї пропозиції ТОВ «ЮГСТАЛЬ» склала: 1800000.00 грн.
За умовами тендерної документації розділ «V. Оцінка тендерної пропозиції» та Згідно п. 35 Постанови № 1178, для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях. Розмір мінімального кроку пониження – 1 % тобто 18 000, грн, Оскільки учасником торгів ТОВ «ЮГСТАЛЬ» не зроблено кроку аукціону то аукціон, а іншу пропозицію відхилено то аукціон вважається таким, що не відбувся, а ТОВ «ЮГСТАЛЬ» не може бути переможцем.
Розгорнути
Згорнути
Щодо кольору продукції.
Замовником не розглянуто Додаток 5 вих. № 04/12/23-12 від 04.12.2023 року «Технічні характеристики товар», який був завантажений учасником ТОВ «ТРАК СЕРВІС-2018» і в якому Учасник торгів чітко зазначив, якого кольору буде поставлений товар, тобто – помаранчевий. Отже, посилання Замовника на невідповідність кольору технічним характеристикам замовлення є безпідставним.
Щодо Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками нехарчової продукції
З 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення Закону про систему громадського здоров'я №2573-IX, які скасовують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками нехарчової продукції.
У відповідності до Закону України «Про систему громадського здоров’я» №2573-IX прикінцевих та перехідних положень п. 2 - Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" який передбачав необхідність отримання висновків санітарно-епідеміологічної експертизи об придатності Товару до використання в заявленій сфері застосування втратив чинність 01 жовтня 2023 року , а тому включення у тендерну документацію затверджену 27.11.2023 року вимоги про надання документів , які були скасовані Законом 01 жовтня 2023 року і видача яких скасована законом №2573-IX не може бути законною.
Отже, станом на 27.11.2023 року (дата затвердження тендерної документації) відсутній на законодавчому рівні такий документ як «висновок санітарно-епідеміологічної експертизи об придатності Товару до використання в заявленій сфері застосування» , а тому він не може бути виданий жодним органом, жодною лабораторією та не може бути наданий до тендерної документації.
Крім того звертаємо увагу, що Учасником ТОВ «ЮГСТАЛЬ» наданий Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками нехарчової продукції від 12.11.2019 року, а товар за умовами тенедеру має бути виготовлений не раніше 2023 року, отже, постає питання як відображає висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками нехарчової продукції 2019 року, якість товару виготовленого у 2023 році.
Щодо кроку аукціону
08 грудня 2023 року Головним спеціалістом відділу з питань юридичного забезпечення Дубиною Тетяною підписано протокол № 36 яким визнано переможцем торгів UA-2023-11-27-009857-a ТОВ «БГСТАЛЬ» на закупівлю Товару Контейнери під сміття За кодом ДК 021:2015 44610000-9 - Контейнери для портального сміттєвозу (контейнер для великогабаритних відходів) .
Сума комерційнoї пропозиції ТОВ «ЮГСТАЛЬ» склала: 1800000.00 грн.
За умовами тендерної документації розділ «V. Оцінка тендерної пропозиції» та Згідно п. 35 Постанови № 1178, для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях. Розмір мінімального кроку пониження – 1 % тобто 18 000, грн, Оскільки учасником торгів ТОВ «ЮГСТАЛЬ» не зроблено кроку аукціону то аукціон, а іншу пропозицію відхилено то аукціон вважається таким, що не відбувся, а ТОВ «ЮГСТАЛЬ» не може бути переможцем.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 грудня 2023 10:56
Замовником розглянуто Додаток 5 вих. № 04/12/23-12 від 04.12.2023 року «Технічні характеристики товар», який був завантажений учасником ТОВ «ТРАК СЕРВІС-2018» і в якому Учасник торгів чітко зазначив, якого кольору буде поставлений товар, тобто – помаранчевий, в той же час учасник у складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження відповідності вимогам, зазначеним у Додатку 5 "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ,
ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)" Тендерної документації надав Паспорт на Товар у якому вказані технічні характеристики та опис запропонованого товару, колір запропонованого товару не відповідає вимогам Додатку 5 Тендерної документації.
Враховуючи, що в процесі експлуатації товару, він постійно буде використовуватися населенням та та безпосередньо контактуватиме з ним, висновок санітарно – епідеміологічної експертизи вимагається з метою недопущення шкідливих для здоровья викідів, таких як радіологічне спромінювання, та інші негативні показники, тому надання висновоку санітарно – епідеміологічної експертизи є обов'язковим. До тогож отримання Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками нехарчової продукції не зупинено, а втратило обов’язковість.
За умовами тендерної документації розділ «V. Оцінка тендерної пропозиції» та Згідно п. 35 Постанови № 1178, для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях. ст. 30 ЗУ "Пропублічні закупівлі" не зобов’язує учасників аукціону до пониження у ціні на будь-якому етапі, а дає можливість понизити вартість своєї пропозиції під час проведення аукціону і читко визначає відсоткові межі кроку пониження ціни під час електронного аукціону.
ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)" Тендерної документації надав Паспорт на Товар у якому вказані технічні характеристики та опис запропонованого товару, колір запропонованого товару не відповідає вимогам Додатку 5 Тендерної документації.
Враховуючи, що в процесі експлуатації товару, він постійно буде використовуватися населенням та та безпосередньо контактуватиме з ним, висновок санітарно – епідеміологічної експертизи вимагається з метою недопущення шкідливих для здоровья викідів, таких як радіологічне спромінювання, та інші негативні показники, тому надання висновоку санітарно – епідеміологічної експертизи є обов'язковим. До тогож отримання Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками нехарчової продукції не зупинено, а втратило обов’язковість.
За умовами тендерної документації розділ «V. Оцінка тендерної пропозиції» та Згідно п. 35 Постанови № 1178, для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях. ст. 30 ЗУ "Пропублічні закупівлі" не зобов’язує учасників аукціону до пониження у ціні на будь-якому етапі, а дає можливість понизити вартість своєї пропозиції під час проведення аукціону і читко визначає відсоткові межі кроку пониження ціни під час електронного аукціону.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-11-27-009857-a.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАК СЕРВІС-2018", Код ЄДРПОУ:42100811
Скарга
08 грудня 2023 року Головним спеціалістом відділу з питань юридичного забезпечення Дубиною Тетяною підписано протокол № 35 яким відхилено пропозицію Учасник торгів UA-2023-11-27-009857-a ТОВ «ТРАК СЕРВІС-2018» на закупівлю Товару Контейнери під сміття За кодом ДК 021:2015 44610000-9 - Контейнери для портального сміттєвозу (контейнер для великогабаритних відходів) посилаючись на відсутність Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками нехарчової продукції та на паспорт в якому зазначено, що колір контейнера зелений.
Щодо кольору продукції.
Замовником не розглянуто Додаток 5 вих. № 04/12/23-12 від 04.12.2023 року «Технічні характеристики товар», який був завантажений учасником ТОВ «ТРАК СЕРВІС-2018» і в якому Учасник торгів чітко зазначив, якого кольору буде поставлений товар, тобто – помаранчевий. Отже, посилання Замовника на невідповідність кольору технічним характеристикам замовлення є безпідставним.
Щодо Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками нехарчової продукції
З 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення Закону про систему громадського здоров'я №2573-IX, які скасовують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками нехарчової продукції.
У відповідності до Закону України «Про систему громадського здоров’я» №2573-IX прикінцевих та перехідних положень п. 2 - Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" який передбачав необхідність отримання висновків санітарно-епідеміологічної експертизи об придатності Товару до використання в заявленій сфері застосування втратив чинність 01 жовтня 2023 року , а тому включення у тендерну документацію затверджену 27.11.2023 року вимоги про надання документів , які були скасовані Законом 01 жовтня 2023 року і видача яких скасована законом №2573-IX не може бути законною.
Отже, станом на 27.11.2023 року (дата затвердження тендерної документації) відсутній на законодавчому рівні такий документ як «висновок санітарно-епідеміологічної експертизи об придатності Товару до використання в заявленій сфері застосування» , а тому він не може бути виданий жодним органом, жодною лабораторією та не може бути наданий до тендерної документації.
Крім того звертаємо увагу, що Учасником ТОВ «ЮГСТАЛЬ» наданий Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками нехарчової продукції від 12.11.2019 року, а товар за умовами тенедеру має бути виготовлений не раніше 2023 року, отже, постає питання як відображає висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками нехарчової продукції 2019 року, якість товару виготовленого у 2023 році.
Щодо кроку аукціону
08 грудня 2023 року Головним спеціалістом відділу з питань юридичного забезпечення Дубиною Тетяною підписано протокол № 36 яким визнано переможцем торгів UA-2023-11-27-009857-a ТОВ «БГСТАЛЬ» на закупівлю Товару Контейнери під сміття За кодом ДК 021:2015 44610000-9 - Контейнери для портального сміттєвозу (контейнер для великогабаритних відходів) .
Сума комерційнoї пропозиції ТОВ «ЮГСТАЛЬ» склала: 1800000.00 грн.
За умовами тендерної документації розділ «V. Оцінка тендерної пропозиції» та Згідно п. 35 Постанови № 1178, для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях. Розмір мінімального кроку пониження – 1 % тобто 18 000, грн, Оскільки учасником торгів ТОВ «ЮГСТАЛЬ» не зроблено кроку аукціону то аукціон, а іншу пропозицію відхилено то аукціон вважається таким, що не відбувся, а ТОВ «ЮГСТАЛЬ» не може бути переможцем.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2023 14:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАК СЕРВІС-2018" |
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" |
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАК СЕРВІС-2018" #42100811 |
Відхилено |
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2023 15:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 грудня 2023 14:17
|
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" #37941143 |
Переможець |
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2023 17:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2023 16:17
|
Договір №228.pdf | укладений |
15 грудня 2023 16:15
|