Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ПО ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 08734575 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, ВУЛИЦЯ ПРОСКУРІВСЬКОГО ПІДПІЛЛЯ, будинок 112 |
Контактна особа: |
Трач Наталія Михайлівна 380980609120 kuc-nata@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 листопада 2023 11:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2023 13:00 |
Очікувана вартість: | 1 522 957,88 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 614,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2023 11:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2023 11:50 |
ТД весна2024.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-04-000065 ● d6ee549653c947489c3b301fe77edda5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 грудня 2023 10:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.12.2023 № 72-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 04.12.2023 № 72-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1
UA-2023-11-27-005659-a 27.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-05 10:33:53
Про надання інформації (пояснень, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-27-005659-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1. Відповідно пункту 14 Особливостей закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель.
Оскільки закупівля здійснюється відповідно до річного плану, а згідно із оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Замовником визначено 01 січня 2024 — 15 квітня 2024, прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме:
- чому в порушення частини першої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей, опублікований річний план закупівлі за номером ID: UA-P-2023-11-27-001852-b на 2023 рік не відповідає оголошеній Замовником процедурі закупівлі – відкриті торги з особливостями за предметом: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо очікуваною вартістю 1 522 957,88 гривень за номером ID: UA-2023-11-27-005659-a на 2024 рік?
2. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-05 15:51:13
Опублікований річний план закупівлі за номером ID: UA-P-2023-11-27-001852-b на 2023 рік не відповідає оголошеній Замовником процедурі закупівлі – відкриті торги з особливостями за предметом: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо очікуваною вартістю 1 522 957,88 гривень за номером ID: UA-2023-11-27-005659-a на 2024 рік. Обгрунтування обсягу закупівлі (виходячи з потреби установи з 01.01.2024 по 15.04.2024.
Під час оприлюднення в електронній системі плану закупівлі на 2024 рік (далі — Електронна система) через авторизований електронний майданчик, щодо закупівлі за предметом закупівлі Природний газ, код 09120000-6 «Газове паливо» у закупівлі UA-P-2023-11-27-001852-b сталася технічна (механічна) помилка, а саме:
- в стрічці рік плану помилково вказано «2023 рік» замість потрібного «2024 рік». Майданчик автоматично заповнює це поле поточним (2023) роком, що механічно не було виправлено. Те що закупівля здійснюється на 2024 рік і помилка була механічною підтверджується і терміном поставки, що зазначений у плані закупівлі. У зв"язку з виявленням зазначеної помилки складено протокол уповноваженої особи (прикладається). Розрахунок обсягу закупівлі, що планується закупити розраховувався з фактичного споживання природного газу за 2021, 2022, 2023 роки (прикладається). Торги повинні відбутися в 2023 році, а договір укладений до 01 січня 2024 року інакше установу відріжуть від постачання газу, що призведе до непоправних наслідків. Реєстрація договору відбудеться у січні 2024 року у відповідності до виділених бюджетних призначень по факту.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Закупівля була відмінена, на підставі моніторингу від 06 грудня 2023 року №UA-M-2023-12-04-000065
2023-12-20 11:47:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (1. Під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів не дотримано пункту 14 Порядку №1082 щодо зазначення коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушено пункт 24 Особливостей. 2. Замовником в порушення частини першої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей інформація, зазначена в оголошенні та тендерній документації не відповідає запланованій закупівлі.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (1. Під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів не дотримано пункту 14 Порядку №1082 щодо зазначення коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушено пункт 24 Особливостей. 2. Замовником в порушення частини першої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей інформація, зазначена в оголошенні та тендерній документації не відповідає запланованій закупівлі.) • усунуто
Замовником прийнято рішення про відміну процедури закупівлі на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей через неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Протокольне рішення від 06.12.2023 №246
2023-12-28 15:36:19
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 грудня 2023 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГАЗТРЕЙДИНГ" |
1 508 800,00
UAH з ПДВ
|
1 508 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГАЗТРЕЙДИНГ" #44544025 |
Переможець |
1 508 800,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2023 23:22
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2023 10:39 |
Кінець періоду оскарження: | 18 грудня 2023 00:00 |
Дата скасування відміни: | 07 грудня 2023 10:39 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Прийняти рішення про відміну процедури закупівлі Природний газ, код 09120000-6 «Газове паливо» UA-2023-11-27-005659-a на підставі підпункту 2 пункту 50 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. На виконання висновку моніторингу від 06.12.2023 року. |
07 грудня 2023 10:39
|
Електронний підпис |
07 грудня 2023 10:39
|
Витяг.pdf |
Дата подання: 15 грудня 2023 21:05