Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти та спорту Козятинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26031191 |
Місцезнаходження: | 22100, Україна , Вінницька обл., м. Козятин, вул. Незалежності, 57 |
Контактна особа: |
Людмила Клещук +380434221770 osvita@komr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2023 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 924 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 240,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2023 17:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2023 17:05 |
ТД.doc | |
25 листопада 2023 17:05 |
Додаток 3 до тендерної документації Проект договору.doc | |
25 листопада 2023 17:05 |
Додаток 1 до тендерноі_ документаціі_ (кваліфікаціи_ні критеріі__ вимоги) паливо. doc.doc | |
25 листопада 2023 17:05 |
Додаток 2 до тендерної документації Технічні вимоги.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-26-000029 ● d844869b1cdb4211bfca206e58e022cb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2023 17:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.12.2023 №91-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 26.12.2023 №91-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2023-11-25-000719-a, 25.11.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-01 15:17:11
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі дизельного пального, бензину А-95 Євро-5 (в талонах) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-25-000719-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс-листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином учасником ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ", якого обрано переможцем виконано вимоги додатку №2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» тендерної документації в частині надання:
- зразків талонів номіналом 5 (або 15) літрів?
3. З яких причин в тендерній пропозиції учасника ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ" та в додатку №1(специфікація) до договору про закупівлю нафтопродуктів від 22 грудня 2023 року №1 (далі – Договір), укладеного із ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ" вказано кількість бензину А-95 - 8200 літрів, дизельного пального – 8300 літрів, тоді як в пункті 4.3 розділу 1 тендерної документації та в розділі 1 Договору «Предмет договору» визначено кількість дизельного палива – 8200 літрів, бензину А-95 – 8300 літрів?
4. З яких підстав умови Договору, не відповідають змісту проекту договору (додаток №3 до тендерної документації), зокрема розділ 4 «Ціна договору і порядок розрахунків» Договору доповнено: «Замовник зобов’язується оплатити в період дії тимчасового кошторису відповідно до бюджетних призначень виділених під цей кошторис суму 450500,00грн. (чотириста п’ятдесят тисяч п’ятсот грн.00коп.) в т.ч. ПДВ - 75083,33грн. Залишок суми по договору - після затвердження постійного кошторису, визначених у ньому»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-04 19:51:25
Пояснення на запит УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ щодо моніторингу за номером UA-M-2023-12-26-000029.
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Пояснення на запит УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ щодо моніторингу за номером UA-M-2023-12-26-000029.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс-листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь: Управління освіти та спорту Козятинської міської ради повідомляю, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено:education.vn.ua
Підставою для визначення розміру бюджетного призначення на відповідний період є розрахункова потреба ,витрачання пального транспортними засобами відповідно до затверджених маршрутів з урахуванням канікулярного періоду та особливостей воєнного часу в Україні. Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі аналізу цін на ринку, статистичних даних середньої ціни, прогнозу щодо коефіцієнту підвищення а також аналізу закупівель через Прозорро.
2. Яким чином учасником ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ", якого обрано переможцем виконано вимоги додатку №2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» тендерної документації в частині надання:
- зразків талонів номіналом 5 (або 15) літрів?
Управління освіти та спорту Козятинської міської ради (далі - Замовник) визначено у Додатку № 2 до тендерної документації вимоги щодо надання у складі пропозиції Учасниками «У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати:
- довідку у довільній формі, в якій зазначається інформація стосовно того, чи є учасник емітентом талонів або скретч-карток на паливо чи ні (з відображення назви емітента талонів та коду ЄДРПОУ) та повинна містити зразки талонів або скретч-карток на підставі яких буде здійснюватись відпуск палива для заправлення автотранспорту замовника;»
Учасником ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» надано на виконання відповідної вимоги у файлі «9 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ І ДОВІДКИ1.pdf» за вихідним № 15/108 від 01.12.2023 року Довідку, що містить інформацію стосовно емітента талонів (з відображення назви емітента талонів та коду ЄДРПОУ) та зразки талонів, на підставі яких буде здійснюватись відпуск палива для заправлення автотранспорту замовника.
Зразок – це предмет, за яким можна скласти уявлення про інші подібні предмети (типове втілення чого-небудь).
Тендерна документації та додатки до неї не містила окремих вимог до порядку надання у складі пропозиції копій зразків талонів щодо кожного найменування предмета закупівлі, зокрема, до номіналу.
Зразки талонів, надані ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» у складі пропозиції, містять типові реквізити, які визначені емітентом талонів, та зображено на талоні.
3. З яких причин в тендерній пропозиції учасника ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ" та в додатку №1(специфікація) до договору про закупівлю нафтопродуктів від 22 грудня 2023 року №1 (далі – Договір), укладеного із ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ" вказано кількість бензину А-95 - 8200 літрів, дизельного пального – 8300 літрів, тоді як в пункті 4.3 розділу 1 тендерної документації та в розділі 1 Договору «Предмет договору» визначено кількість дизельного палива – 8200 літрів, бензину А-95 – 8300 літрів?
Відповідь : В тендерній пропозиції учасника ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ" та в додатку №1(специфікація) до договору про закупівлю нафтопродуктів від 22 грудня 2023 року №1 (далі – Договір), укладеного із ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ" вказано кількість бензину А-95 - 8200 літрів, дизельного пального – 8300 літрів, тоді як в пункті 4.3 розділу 1 тендерної документації та в розділі 1 Договору «Предмет договору» визначено кількість дизельного палива – 8200 літрів, бензину А-95 – 8300 літрів допущена технічна помилка, яка не вплинула на суму укладеного Договору так як ціна за одиницю товару однакова по дизельному пальному та бензину А-95. Також щодо технічної помилки укладено додаткову угоду.
4. З яких підстав умови Договору, не відповідають змісту проекту договору (додаток №3 до тендерної документації), зокрема розділ 4 «Ціна договору і порядок розрахунків» Договору доповнено: «Замовник зобов’язується оплатити в період дії тимчасового кошторису відповідно до бюджетних призначень виділених під цей кошторис суму 450500,00грн. (чотириста п’ятдесят тисяч п’ятсот грн.00коп.) в т.ч. ПДВ - 75083,33грн. Залишок суми по договору - після затвердження постійного кошторису, визначених у ньому»? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Електронною системою непередбачено завантаження додаткових угод через технічні помилки.
Відповідь: Розділ 4 Договору який доповнено абзацом «Ціна договору і порядок розрахунків» Договору доповнено: «Замовник зобов’язується оплатити в період дії тимчасового кошторису відповідно до бюджетних призначень виділених під цей кошторис суму 450500,00грн. (чотириста п’ятдесят тисяч п’ятсот грн.00коп.) в т.ч. ПДВ - 75083,33грн. Залишок суми по договору - після затвердження постійного кошторису, визначених у ньому» ніяким чином не впливає на загальну сума Договору та інші істотні умови договору, а є лише уточненням щодо порядку розрахунку та реєстрації бюджетних зобов’язань в органах казначейства. Підтвердженням є додаткова угода та звернення до учасника .
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-08 14:26:00
Запит про надання пояснень
Яким чином переможцем ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ", з яким укладено договір виконано вимоги щодо надання повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформованого у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа (додаток №1 пункт 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» тендерної документації)?
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-11 19:14:27
Запит про надання пояснень з питання
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Пояснення на запит УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ щодо моніторингу за номером UA-M-2023-12-26-000029.
Запит про надання пояснень з питання:
« Яким чином переможцем ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ", з яким укладено договір виконано вимоги щодо надання повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформованого у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа (додаток №1 пункт 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» тендерної документації)?»
Управління освіти та спорту Козятинської міської ради (далі - Замовник) визначено у Додатку № 1 до тендерної документації Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей, серед яких надання Повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.
Учасником ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» надано на виконання відповідної вимоги:
ВИТЯГ з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості", що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, Шевченко Катерини Миколаївни, 21.10.1983 року народження, станом на 14.12.2023 року (надаємо у Додатку № 1 до Пояснення);
Також учасником ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» надано у складі пропозиції ВИТЯГ з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості", що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, Шевченко Катерини Миколаївни, 21.10.1983 року народження, станом на 22.11.2023 року (надаємо у Додатку № 2 до Пояснення).
Згідно абз. 15 п. 47 Особливостей Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Доступ до Витягу з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості", що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, Шевченко Катерини Миколаївни, 21.10.1983 року народження, станом на 22.11.2023 року міститься у відкритих даних та є публічною інформацією, що є доступною в електронній системі закупівель а саме у складі пропозиції учасника та відповідає вимогам тендерної документації щодо дати видачі витягу, а саме не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.
Додатки:
Витяг МВС від 14.12.2023 року;
Витяг МВС від 22.11.2023 року.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-08 14:56:55
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі дизельного пального, бензину А-95 Євро-5 (в талонах) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-25-000719-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питання:
Яким чином переможцем ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ", з яким укладено договір виконано вимоги щодо надання повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформованого у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа (додаток №1 пункт 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» тендерної документації)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-11 19:07:13
Запит про надання пояснень з питання
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Пояснення на запит УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ щодо моніторингу за номером UA-M-2023-12-26-000029.
Запит про надання пояснень з питання:
« Яким чином переможцем ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ", з яким укладено договір виконано вимоги щодо надання повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформованого у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа (додаток №1 пункт 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» тендерної документації)?»
Управління освіти та спорту Козятинської міської ради (далі - Замовник) визначено у Додатку № 1 до тендерної документації Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей, серед яких надання Повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.
Учасником ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» надано на виконання відповідної вимоги:
ВИТЯГ з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості", що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, Шевченко Катерини Миколаївни, 21.10.1983 року народження, станом на 14.12.2023 року (надаємо у Додатку № 1 до Пояснення);
Також учасником ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» надано у складі пропозиції ВИТЯГ з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості", що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, Шевченко Катерини Миколаївни, 21.10.1983 року народження, станом на 22.11.2023 року (надаємо у Додатку № 2 до Пояснення).
Згідно абз. 15 п. 47 Особливостей Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Доступ до Витягу з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості", що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, Шевченко Катерини Миколаївни, 21.10.1983 року народження, станом на 22.11.2023 року міститься у відкритих даних та є публічною інформацією, що є доступною в електронній системі закупівель а саме у складі пропозиції учасника та відповідає вимогам тендерної документації щодо дати видачі витягу, а саме не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.
Додатки:
Витяг МВС від 14.12.2023 року;
Витяг МВС від 22.11.2023 року.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-02-02 20:03:49
Усунення порушення у сфері закупівель.
Порушення усунуте шляхом розірвання Договору №1 від 22.12.2023 року в системі електронних закупівель, Сума виконання за договором 0,00 грн. Вимоги Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області виконані.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління освіти та спорту Козятинської міської ради звернулося до ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ" щодо дострокового розірвання Договору . На електронну адресу ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ надіслала додаткова угода на погодження.
2024-01-22 19:47:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 грудня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ" |
874 500,00
UAH
|
874 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ" #44876120 |
Переможець |
874 500,00
UAH
|
11 грудня 2023 07:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2024 19:57
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2023 13:50
|
Договір 1 (2).pdf | укладений |
22 грудня 2023 13:49
|