Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт із заміни вікон в будівлях Покровської районної філії ДУ «Донецький ОЦКПХ МОЗ» за адресою: Донецька область, м. Покровськ, вул. Поштова, 15, пошкоджених внаслідок надзвичайної ситуації (спричиненою збройною агресією рф)
Очікувана вартість
1 170 000,00 UAH
UA-2023-11-24-017656-a ● 620b1a57204943faa4d7143824781b6c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПОКРОВСЬКА РАЙОННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ "ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 38531926 |
Місцезнаходження: | 85300, Україна , Донецька обл., м. Покровськ, вул. Поштова будинок 15 |
Контактна особа: |
Василь Лазарєв +380623521982, +380623521175, +380623521220 krasn-lab@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2023 23:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2023 23:00 |
Очікувана вартість: | 1 170 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт із заміни вікон в будівлях Покровської районної філії ДУ «Донецький ОЦКПХ МОЗ» за адресою: Донецька область, м. Покровськ, вул. Поштова, 15, пошкоджених внаслідок надзвичайної ситуації (спричиненою збройною агресією рф)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85300, Україна, Донецька область, місто Покровськ, вулиця Поштова, будинок 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 грудня 2023
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця за фактично надані Послуги на підставі оформлених, затверджених та підписаних сторонами актів приймання виконаних Послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок заПнадані послуги здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Замовник не несе відповідальності перед Виконавцем за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань у разі затримки фінансування з бюджету. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2023 21:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2023 21:09 |
Тендерна документація.docx | |
27 листопада 2023 21:09 |
Перелік змін в тендерній документації.docx | |
25 листопада 2023 08:41 |
Додаток 7 Проєкт договор.docx |
27 листопада 2023 21:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
27 листопада 2023 21:09 |
Тендерна документація.docx
|
|||||||||
27 листопада 2023 21:09 |
Перелік змін в тендерній документації.docx
|
|||||||||
25 листопада 2023 08:41 |
Додаток 7 Проєкт договор.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-24-017656-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:40453359
Дата подання: 26 листопада 2023 21:15
Дискримінаційна вимога
Встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право потенційних учасників на конфіденційність інформації, оскільки для складення акту обстеження об’єкту, Учасник має прибути на об’єкт, обстежити його, що є логічно, та скласти акт.
Окрім того, за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати Акт обстеження об’єкту, що є дискримінаційною вимогою.
Ч.1.ст 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Ч.4. ст 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним
Згідно п.3.ч.2.ст.22 У тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону
Замовником в складі тендерної документації було оприлюднено Технічне завдання (Додаток 5, до скарги додається) , що повністю відображає характер та склад робіт по об’єкту
Дана вимога несе корупційні ризики, в частині підписання замовником Акту ознайомлення . Рішення АМКУ забороняє замовнику закупівлі вимагати Акт огляду: -Рішення АМКУ №19212 від13.10.2020 р -Рішення АМКУ№20243-р/пк-пз від 30.10.2020р -Рішення АМКУ №6298-р/пк-пз від 29.03.2021 р. З огляду на вищенаведене просимо прибрати вимогу надати акт обстеження з тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Окрім того, за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати Акт обстеження об’єкту, що є дискримінаційною вимогою.
Ч.1.ст 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Ч.4. ст 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним
Згідно п.3.ч.2.ст.22 У тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону
Замовником в складі тендерної документації було оприлюднено Технічне завдання (Додаток 5, до скарги додається) , що повністю відображає характер та склад робіт по об’єкту
Дана вимога несе корупційні ризики, в частині підписання замовником Акту ознайомлення . Рішення АМКУ забороняє замовнику закупівлі вимагати Акт огляду: -Рішення АМКУ №19212 від13.10.2020 р -Рішення АМКУ№20243-р/пк-пз від 30.10.2020р -Рішення АМКУ №6298-р/пк-пз від 29.03.2021 р. З огляду на вищенаведене просимо прибрати вимогу надати акт обстеження з тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 листопада 2023 21:06
Добрий вечір.
Дякуємо за звернення.
В технічних вимогах в Додатку 5 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» було некоректно внесено кількісні показники, оскільки заміри здійснені силами Замовника і не вважаються остаточними. Тому акт огляду об’єкту та виконання попередніх замірів необхідно для того, щоб Учасник ознайомився з обсягом необхідних робіт для виконання поточного ремонту.
Таким чином Замовник зазначає, що Учасник розуміє всі обсяги та складність виконання робіт до підготовки Пропозиції, тому пропонує отримати акт кожному з потенційних Учасників, без жодного дискримінаційного відбору.
В структурі проходження закупівлі спеціально відведений термін для звернення Учасників з метою уточнення умов та отримання роз'яснень. Тому для проведення огляду об'єкту, як уточнюючої процедури по закупівлі Замовником були створені всі умови для того, щоб кожен Учасник мав змогу в цей період відвідати об'єкт для огляду на місцевості. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога оголошення щодо надання Учасниками зазначеного вище акту є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Також звертаємо увагу, що в Тендерній документації мова йде про попередній огляд об’єкта, а не обстеження об’єкту поточного ремонту, щодо якого мають бути виконані роботи згідно тенерної документації.
Дякуємо за звернення.
В технічних вимогах в Додатку 5 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» було некоректно внесено кількісні показники, оскільки заміри здійснені силами Замовника і не вважаються остаточними. Тому акт огляду об’єкту та виконання попередніх замірів необхідно для того, щоб Учасник ознайомився з обсягом необхідних робіт для виконання поточного ремонту.
Таким чином Замовник зазначає, що Учасник розуміє всі обсяги та складність виконання робіт до підготовки Пропозиції, тому пропонує отримати акт кожному з потенційних Учасників, без жодного дискримінаційного відбору.
В структурі проходження закупівлі спеціально відведений термін для звернення Учасників з метою уточнення умов та отримання роз'яснень. Тому для проведення огляду об'єкту, як уточнюючої процедури по закупівлі Замовником були створені всі умови для того, щоб кожен Учасник мав змогу в цей період відвідати об'єкт для огляду на місцевості. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога оголошення щодо надання Учасниками зазначеного вище акту є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Також звертаємо увагу, що в Тендерній документації мова йде про попередній огляд об’єкта, а не обстеження об’єкту поточного ремонту, щодо якого мають бути виконані роботи згідно тенерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2023 23:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ" |
1 150 000,00
UAH з ПДВ
|
1 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ" #40453359 |
Переможець |
1 150 000,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2023 21:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2024 08:52
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2023 11:49
|
Додаток.pdf | укладений |
11 грудня 2023 11:46
|
договор в.pdf | укладений |
11 грудня 2023 11:46
|