Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Відсів, пісок, щебінь
Очікувана вартість
242 710,00 UAH
UA-2023-11-24-017554-a ● 6c4594a2620b409c94b217541e2fcda9
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ЖКС "Хмельницький" |
Код ЄДРПОУ: | 32190579 |
Місцезнаходження: | 65091, Україна , Одеська обл., місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1 |
Контактна особа: |
Сінькевич Сергій Петрович +380487719110 gks.hmeln@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2023 21:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2023 14:24 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2023 14:24 |
Очікувана вартість: | 242 710,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 213,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % (п’ять відсотків) від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ" Місцезнаходження Замовника: 65091, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1 Код ЄДРПОУ: 32190579 Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни замовника — гривні на суму 5 % (п’ять відсотків) від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо надання у разі перемоги забезпечення виконання договору про закупівлю на умовах передбачених цією Тендерною документацією. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 тонни
Пісок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 14211000-3 — Пісок
10 тонни
Відсів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 14212210-5 — Піщано-гравійні суміші
10 тонни
Щебінь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65091, Україна, Одеська область, місто Одеса, Серединський сквер, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 14212300-3 — Колотий камінь і щебінь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Протягом 90 (дев’яносто) робочих днів з дати поставки відповідної партії ТОВАРУ. | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2023 10:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2023 10:07 |
Перелік змін від 27.11.2023.docx | |
27 листопада 2023 10:07 |
Х 1421 Тендерна документація за Особливостями від 27.11.2023.pdf | |
27 листопада 2023 10:07 |
Х 1421 Додаток 1 до тендерної документації від 27.11.2023.pdf | |
24 листопада 2023 22:35 |
Х 1421 Додаток 4 до тендерної документації.pdf | |
24 листопада 2023 22:35 |
Х 1421 Додаток 3 до тендерної документації.pdf | |
24 листопада 2023 22:35 |
Х 1421 Додаток 2 до тендерної документації.pdf |
27 листопада 2023 10:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 листопада 2023 10:07 |
Перелік змін від 27.11.2023.docx
|
||||||
27 листопада 2023 10:07 |
Х 1421 Тендерна документація за Особливостями від 27.11.2023.pdf
|
||||||
27 листопада 2023 10:07 |
Х 1421 Додаток 1 до тендерної документації від 27.11.2023.pdf
|
||||||
24 листопада 2023 22:35 |
Х 1421 Додаток 4 до тендерної документації.pdf
|
||||||
24 листопада 2023 22:35 |
Х 1421 Додаток 3 до тендерної документації.pdf
|
||||||
24 листопада 2023 22:35 |
Х 1421 Додаток 2 до тендерної документації.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-24-017554-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Микитівський граніт, Код ЄДРПОУ:44012172
Дата подання: 27 листопада 2023 10:20
Вимога щодо відстані складського приміщення до Замовника
Шановний замовнику! В додатку 3 до тендерної документації Проект договору в п. 5.1 вказано, що Постачальник здійснює поставку Товару на умовах DDP (відповідно до вимог"ІНКОТЕРМС" в редакції 2020 р.) пунктом поставки є склад ПОКУПЦЯ 65091, Одеської області м. Одеса, Серединський сквер, буд.1. В той же самий час в додатку 1 п.1 Ви прописуєте вимогу, щодо відстані складських приміщень Учасника до місцезнаходження Замовника. В даному випадку взагалі не зрозуміло, яким чином це може впливати на постачання товару. Якби Замовник прописав вимогу постачання товару на умовах EXW (самовивозом), то ще зрозуміло, але в даному випадку ця вимога є дискримінаційною по відношеннню до нас, як потенційного учаснику процедури закупівлі, оскільки в нас немає складських приміщень які знаходяться в радіусі 15 км. від місцезнаходження Замовника. В той же самий час у нас є бажання і всі можливості постачати продукцію відповідної якості та кількості згідно тендерної документації . Тому вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу, що складське приміщення має знаходитися на будь-якій відстані, оскільки вартість товару включає в себе вартість доставки. В іншому випадку ми змушені будемо звернутися до АМКУ та держаудитслужби щодо умов тендерної документації. Дякую за розуміння!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 листопада 2023 17:11
Доброго дня.
Інформуємо, що діяльність КП «ЖКС «Хмельницький» складається з надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій. У діяльності підприємства іноді виникають ситуації коли потрібно провести роботи із ліквідації аварій на мережах водопостачання, водовідвідведення, теплопостачання, і такі роботи можуть бути пов’язані із проведенням земляних робіт, які передбачать використання піску у різному обсязі і таку потребу неможливо спрогнозувати, але потрібно мати можливість вчасно та оперативно ліквідувати аварію. Також звертаємо Вашу увагу на те, що обсяг предмету закупівлі розраховувався для забезпечення максимально можливої потреби підприємства, тобто, у разі замовлення товару буде здійснюватись за результатом виробничої потреби (наприклад: є ожеледиця – потрібно здійснити посипку – є потреба у піску, який замовляється. Якщо зима тепла та відсутня потреба здійснювати посипку пішохідної зони, підприємство не замовляю пісок для таких потреб).
Таким чином, враховуючи характер робіт замовника, які пов'язані із ліквідацією аварійних ситуацій та з терміновим усуненням доаварійних умов, а також відсутність фінансової можливості придбати весь обсяг товару одночасно та зберігати його, вкрай важливим є можливість отримати товар у межах визначеного строку. Саме наявність складу постачальника на визначеній відстані, зазначені з метою гарантування своєчасної поставки.
Також врахована й та обставина, що потреба у значній кількості товару може виникнути у зимовий період, тому необхідно враховувати надзвичайні погодні умови, які можуть стати підставою для порушення строків поставки, в тому числі і безвідповідального для постачальника, через форс-мажорні обставини (значні снігові опади, які можуть бути підставою для порушення строку поставки, у разі розміщення складу на більшій відстані).
Дякуємо за розуміння.
Інформуємо, що діяльність КП «ЖКС «Хмельницький» складається з надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій. У діяльності підприємства іноді виникають ситуації коли потрібно провести роботи із ліквідації аварій на мережах водопостачання, водовідвідведення, теплопостачання, і такі роботи можуть бути пов’язані із проведенням земляних робіт, які передбачать використання піску у різному обсязі і таку потребу неможливо спрогнозувати, але потрібно мати можливість вчасно та оперативно ліквідувати аварію. Також звертаємо Вашу увагу на те, що обсяг предмету закупівлі розраховувався для забезпечення максимально можливої потреби підприємства, тобто, у разі замовлення товару буде здійснюватись за результатом виробничої потреби (наприклад: є ожеледиця – потрібно здійснити посипку – є потреба у піску, який замовляється. Якщо зима тепла та відсутня потреба здійснювати посипку пішохідної зони, підприємство не замовляю пісок для таких потреб).
Таким чином, враховуючи характер робіт замовника, які пов'язані із ліквідацією аварійних ситуацій та з терміновим усуненням доаварійних умов, а також відсутність фінансової можливості придбати весь обсяг товару одночасно та зберігати його, вкрай важливим є можливість отримати товар у межах визначеного строку. Саме наявність складу постачальника на визначеній відстані, зазначені з метою гарантування своєчасної поставки.
Також врахована й та обставина, що потреба у значній кількості товару може виникнути у зимовий період, тому необхідно враховувати надзвичайні погодні умови, які можуть стати підставою для порушення строків поставки, в тому числі і безвідповідального для постачальника, через форс-мажорні обставини (значні снігові опади, які можуть бути підставою для порушення строку поставки, у разі розміщення складу на більшій відстані).
Дякуємо за розуміння.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 грудня 2023 14:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР" |
237 300,00
UAH
|
198 996,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЛІДЕР 77 |
242 710,00
UAH
|
199 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР" #36796670 |
Переможець |
198 996,00
UAH
|
15 грудня 2023 22:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2023 10:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 23:29
|
Договір | укладений |
26 грудня 2023 23:22
|