Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВСЬКІ ПАРКИ" |
Код ЄДРПОУ: | 32884306 |
Місцезнаходження: | 54027, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20 |
Контактна особа: |
Ганна Потічна +380983896631 anna.potichnaya@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2023 21:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2023 16:00 |
Очікувана вартість: | 10 121 042,95 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 101 210,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується забезпеченням у формі: - електронної банківської гарантії (у формі електронного документу), оформленої відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електрону систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 300 000,00 грн. (триста тисяч гривень 00 коп.). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати формі та вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимого до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 року № 2628 та з урахуванням умов викладених в Додатку 7 тендерної документації. Електронний документ може бути визнаний банківською гарантією, якщо він виданий із дотриманням вимог ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" і ЗУ "Про електронні довірчі послуги" та дозволяє з достовірністю встановити особу гаранта. У складі своєї пропозиції учасник повинен надати документ про те, що електронна банківська гарантія, яка надана ним у складі його пропозиції не містить ознак фіктивності і дійсно є забезпеченням пропозиції відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі". У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує гарантію повинні бути підтверджені відповідним документом Гаранта (доручення, тощо). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) становить не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання Учаснику |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 300000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 листопада 2023 21:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 листопада 2023 21:38 |
Додаток № 6.docx | |
24 листопада 2023 21:38 |
Додаток № 1.docx | |
24 листопада 2023 21:38 |
ТД.docx | |
24 листопада 2023 21:38 |
Додаток № 7.docx | |
24 листопада 2023 21:38 |
Додаток № 4.docx | |
24 листопада 2023 21:38 |
Додаток № 5.docx | |
24 листопада 2023 21:38 |
Додаток № 3.docx | |
24 листопада 2023 21:38 |
Додаток № 2.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-17-000043 ● 054623cd533b4c66a2af73985dd3326c
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 січня 2024 10:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.01.2024 №3-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 17.01.2024 №3-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2023-11-24-017421-a 24.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-18 11:14:38
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Утримання в належному стані зелених зон, що розташовані на вулицях у Інгульському районі в м. Миколаєві» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-24-017421-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-22 16:56:51
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Розглянувши запит Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць» «Утримання в належному стані зелених зон, що розташовані на вулицях у Інгульському районі в м. Миколаєві» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-24-017421-a) та керуючись ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надаємо відповідні пояснення.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до норм чинного законодавства, зокрема вимог Закону України «Про благоустрій населених пунктів», Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України, затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10.04.2006 № 105. Щодо обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Завдання розроблялось на підставі Наказу №27 від 05.02.2004 року «Про затвердження збірника «Норми часу (виробітку) на роботи з озеленення».
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту надаємо посилання на сторінку веб-сайту департаменту житлово-комунального господарства, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://dgkh.mkrada.gov.ua/informacziya-pro-zakupivli/ Додатково зазначаємо, що ані постановою Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016, ані жодним іншим нормативно-правовим актом не визначено форму і вимоги до такого обґрунтування. До того ж, конкретні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі містяться у Додатку 4 тендерної документації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 грудня 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Негура Іван Васильович |
9 944 306,40
UAH з ПДВ
|
9 944 306,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Негура Іван Васильович #2750901079 |
Переможець |
9 944 306,40
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2023 08:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2025 11:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 липня 2024 15:34
|
Допугода_2_до_Договору_№177_2023_ввід_20_12_2023_ФОП_Негура_Мінусовка.pdf | зміни до договору |
08 липня 2024 15:31
|
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору.docx | зміни до договору |
08 липня 2024 15:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 червня 2024 15:35
|
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору.docx | зміни до договору |
20 червня 2024 15:31
|
Допугода_1_до_Договору_№177_1223_ввід_20_12_2023_ФОП_Негура_Мінусовка.pdf | зміни до договору |
20 червня 2024 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2023 16:51
|
Договір №177-1223 від 20.12.2023.pdf | укладений |
20 грудня 2023 16:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 177/1223 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 177/1223 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |