Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(Овочі, фрукти)
Очікувана вартість
24 990,00 UAH
UA-2023-11-24-016226-a 39784c1eddf34f07939d1dafad673f63
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кондратюк Людмила Володимирівна

380334233200 vishivanka8@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) №8 ВИШИВАНКА ВОЛОДИМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 21755820
Місцезнаходження: 44700, Україна , Волинська обл., Володимир, вул.Ковельська, 144
Контактна особа: Кондратюк Людмила Володимирівна
380334233200
vishivanka8@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 кілограм
капуста пекінська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська область, Володимир, вул.Ковельська, 144
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221000-6 — Овочі
50 кілограм
капуста червона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська область, Володимир, вул.Ковельська, 144
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221000-6 — Овочі
160 кілограм
гарбуз
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська область, Володимир, вул.Ковельська, 144
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221000-6 — Овочі
80 кілограм
мандарин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська область, Володимир, вул.Ковельська, 144
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03222000-3 — Фрукти і горіхи
40 кілограм
хурма
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська область, Володимир, вул.Ковельська, 144
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03222000-3 — Фрукти і горіхи
60 кілограм
ківі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська область, Володимир, вул.Ковельська, 144
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03222000-3 — Фрукти і горіхи
20 кілограм
лимон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська область, Володимир, вул.Ковельська, 144
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03222000-3 — Фрукти і горіхи

Тендерна документація

24 листопада 2023 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Тропік"
#20831737
Переможець 24 990,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2023 17:17

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 січня 2024 19:51
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 17:36
Додаткова угода.PDF зміни до договору
27 грудня 2023 17:36
Електронний підпис укладений
24 листопада 2023 17:31
Обгрунтування.PDF укладений
24 листопада 2023 17:17
Договір 142.PDF укладений
24 листопада 2023 17:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 142
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 8 316,94
UAH (в тому числі ПДВ 1 386,16 UAH)