Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Благоустрій міста Ізюма" |
Код ЄДРПОУ: | 34978610 |
Місцезнаходження: | 64303, Україна , Харківська обл., Ізюм, Червоногірська.74 |
Контактна особа: |
Ліхачов Костянтин Вікторович +380574328965 izyumkpb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2023 15:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 69 974 613,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 349 873,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовником після надання Підрядником підписаних актів виконаних робіт (за формою №№ КБ-2в, КБ-3), перевірки спеціалістами технічного нагляду, з яким Замовник укладає окремий договір, обсягів виконаних робіт, їх якості та відповідності нормативним вимогам, проектно-кошторисній документації, умовам цього Договору та після підписання Замовником актів з урахуванням надходження відповідних коштів на рахунок Замовника здійснює перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 30 календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 листопада 2023 16:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 листопада 2023 15:58 |
Протокол ТД 3 pdf.pdf | |
24 листопада 2023 15:58 |
Дефектний_Акт.pdf | |
24 листопада 2023 15:58 |
ТД Дод.7-10 довідки.docx | |
24 листопада 2023 15:58 |
ТД Дод.6 (дефектний акт).xlsx | |
24 листопада 2023 15:58 |
ТД Дод.5 (згода).docx | |
24 листопада 2023 15:58 |
ТД Дод.4 (проект договору).doc | |
24 листопада 2023 15:58 |
ТД Дод.3 (пропозиція).doc | |
24 листопада 2023 15:58 |
ТД Дод.2 (вимоги).docx | |
24 листопада 2023 15:58 |
ТД Дод.1 (кваліфікаційні критерії).docx | |
24 листопада 2023 15:58 |
ТД Кап. рем. Острозького 104.docx |
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-15-000172 ● 7d6d823cdbe64d759c06aeedb03f43fb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 19:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.01.2024 № 11
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-11-24-014860-a 24.11.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-16 17:14:24
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) по об`єкту нерухомого майна - будівель та споруд, розташованих за адресою: м. Ізюм, вул. Князя Острозького (колишня Ентузіастів), 104 під адміністративно-офісну будівлю (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-24-014860-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-19 14:21:59
Надання пояснення на запит
1. Предметом закупівлі відповідно до п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) є роботи, а саме капітальний ремонт. Згідно з п. 3.2. ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" будівництво – це нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення.
Відповідно до ч. 5 ст. 26 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" будівництво здійснюється після розроблення та затвердження проектної документації, що отримала позитивний експертний звіт.
Пунктом 11 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" визначено, що проектна документація – це затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а також кошториси об'єктів будівництва. Відповідно до Додатку Д до ДБН А.2.2-3:2014 до складу проектної документації входять, в тому числі, відомості з обсягами робіт.
Керуючись Розпорядженням начальника Ізюмської міської військової адміністрації Ізюмського району Харківської області від 07.07.2023 р. № 481-ВС була розроблена проєктно-кошторисна документація на «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) по об’єкту нерухомого майна – будівель та споруд, розташованих за адресою: м. Ізюм, вул. Князя Острозького (колишня Ентузіастів), 104 під адміністративно-офісну будівлю» та затверджена Наказом Комунального підприємства «Благоустрій міста Ізюма» № 136/1-ОД від 21.11.2023 р.
Ураховуючи вище викладене, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в проектній документації, на підставі якої складена тендерна документація.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону у річному плані закупівель повинна міститись інформація, зокрема, про розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Тобто замовнику надано право обирати яку саме інформацію зазначати у річному плані закупівель. Ураховуючи особливості предмета закупівлі (будівництво) замовником у річному плані зазначено очікувану вартість.
Відповідно до Додатку Д до ДБН А.2.2-3:2014 до складу проектної документації входить, в тому числі, кошторисна документація. Кошторисна документація складається відповідно до КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва".
Згідно з п. 3.1. КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" кошторисна вартість об’єкта будівництва, що визначається у складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі. Відповідно до п. 3.2. КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" кошторисна вартість об’єкта будівництва складається з будівельних робіт, вартості устаткування, що монтується чи не монтується, меблів, інвентарю та інших витрат.
Ураховуючи вище викладене, очікувана вартість предмета закупівлі замовником визначена відповідно до проектної документації на будівництво, а саме кошторисної документації.
2. Постановою КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», до якої доповнено пунктом 4-1 згідно з Постановою КМ № 1266 від 16.12.2020.
п.4-1 «Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.»
Комунальне підприємство «Благоустрій міста Ізюма» не відноситься до головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки, тому не зобов’язане розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Лист-роз’яснення про заходи за результатами моніторингу від 15.01.2024р. по процедурі закупівлі UA-2023-11-24-014860-а Північного офісу Держаудитслужби З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» були здійсненні заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов Договору від 18.12.2023 № 224-12/23 у відповідність вимогам Цивільного кодексу України та чинним кошторисним нормам України щодо ціноутворення у будівництві. Керуючись положеннями Цивільного та Господарського кодексів України, Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пп.3 п.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та п. 13.1 Договору №224-12/23 від 18.12.2023 р., КП «Благоустрій міста Ізюма» з ТОВ «СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ САРГОН» укладено додаткову угоду, згідно якої умови договори були приведені у відповідність вимогам Цивільного кодексу України та чинним кошторисним нормам України щодо ціноутворення у будівництві. З огляду на відсутність механізму усунення виявлених порушень, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», КП «Благоустрій міста Ізюма» здійснено заходи щодо виявлених порушень, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, шляхом видання наказу директором підприємства від 14.02.2024 р. № 33-ОД, копія якого додається. Притягнути до відповідальності осіб, якими допущені порушення, є неможливим, так як фахівець з державних закупівель, який на час проведення закупівлі UA-2023-11-24-014860-а був уповноваженою особою - Ліхачов Константин, звільнений за угодою сторін, наказ директора КП «Благоустрій міста Ізюма» від 04.01.2024 № 5-ОС, тому не може бути притягнутим до відповідальності як особа, яким допущені порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII та пункту 28 Особливостей № 1178, недотримання Замовником вимог абзацу першого пункту 17 Особливостей № 1178, в частині складання та укладення договору про закупівлю з урахуванням норм, які втратили чинність.
2024-02-14 15:58:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (недотримання вимог абзацу першого пункту 17 Особливостей № 1178)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (недотримання вимог абзацу першого пункту 17 Особливостей № 1178) • усунуто
-
2024-02-15 15:42:38
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ САРГОН" |
69 974 613,57
UAH з ПДВ
|
69 974 613,57
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ САРГОН" #44549311 |
Переможець |
69 974 613,57
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2023 13:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2024 16:14
|
ДУ 5 _224-12-23.pdf | зміни до договору |
21 листопада 2024 16:08
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2024 09:59
|
ДУ 4 _ 224-12-23.pdf | зміни до договору |
06 вересня 2024 09:40
|
ДУ 3 224-12-23.pdf | зміни до договору |
06 вересня 2024 09:40
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2024 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2024 15:25
|
ДУ 2 224-12-23.pdf | зміни до договору |
14 лютого 2024 15:20
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 15:52
|
Дод.уг.1 дог.224-12-23.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 15:50
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2023 17:03
|
протокол | укладений |
18 грудня 2023 16:36
|
Договір | укладений |
18 грудня 2023 16:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв"язку з перерозподілом коштів з місцевого бюджету на 2023 та 2024 роки |
Номер договору про закупівлю: | 224-12/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.13.1 Договору викласти п.1.1; п.5.4.2; п.5.4.3 виклали в новій редакції. У зв'язку із зміною юридичної адреси замовника виклали розділ 17 в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 224-12/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти п.3.1 та Додаток 2 в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 224-12/23 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 3.1 та Додаток 2 викласти у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 224-12/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | перерозподіл коштів між місцевим та власним бюджетами |
Номер договору про закупівлю: | 224-12/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |