Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 36541721 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, пл. Поштова, 3 |
Контактна особа: |
Ірина МАЛЕТА +380312614190 vz3.dmi.umr@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2023 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 8 474 896,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 84 748,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до статті 25 Закону Замовник має право зазначати вимоги щодо надання Учасниками забезпечення тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Детальніше про банківську гарантію наведено у п. 2 Розділу 3 Тендерної документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 42 300,00 грн (Сорок дві тисячі триста грн 00 коп). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банк-гарант повинен здійснити платіж, у разі настання обставини, визначеної пунктом 3 розділу ІІІ тендерної документації, на користь Бенефіціара протягом 5 банківських днів. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам цієї тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Департамент міської інфраструктури Ужгородської міської ради Код ЄДРПОУ 36541721 88000, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Поштова, 3, кабінет 235, IBAN UА128201720344291044400056013 в УДКСУ в м. Ужгород |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 42300 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 листопада 2023 15:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 листопада 2023 15:23 |
Тендерна документація.pdf | |
24 листопада 2023 15:23 |
Проект договору - Додаток 4.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-11-000082 ● 32977348cb594e5ba395b162097143c6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 19:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.01.2024 № 2-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), доручення Держаудитслужби України від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 11.01.2024
№ 2-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ UA-2023-11-24-013700-a 24.11.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-18 07:45:15
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт вул. Юлія Ревая в м. Ужгород. Коригування» КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2023-11-24-013700-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання - яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість? Крім того прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-23 17:51:51
Відповідь замовника на запит
Відповідно до пункту 4(1) Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів слід забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. При цьому, не конкретизовано ні спосіб обґрунтування, ні вимоги щодо форми розміщення. Більш того, зазначена новація не включена до Закону України «Про публічні закупівлі». Однак, з метою максимально можливого виконання зазначеної вище норми, на офіційному веб-сайті Ужгородської міської ради створено розділ щодо оприлюднення інформації про очікувану вартість і технічні та якісні характеристики предметів закупівлі щодо процедур, оголошених у 2023 році Департаментом міської інфраструктури Ужгородської міської ради. При цьому, очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 275 від 18.02.2020. Відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. В листі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.09.2020 № 3304-04/54160-06 «Щодо планування закупівель» вказано, що ураховуючи, що Закон не містить заборон щодо проведення закупівель до набрання чинності Закону про Державний бюджет України, затвердження кошторису, плану використання бюджетних коштів, фінансового плану підприємства, замовник для забезпечення невідкладних потреб у товарах, роботах і послугах у наступному році, може наприкінці поточного року (або на початку наступного року) розпочати закупівлю за відповідним предметом закупівлі. При цьому в проекті договору про закупівлю та договорі про закупівлю замовнику необхідно передбачити відповідний порядок виникнення договірних зобов’язань в залежності від реального фінансування. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі обумовлена розробленою та затвердженою проектно-кошторисною документацією. Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту визначається відповідно до Кошторисних норм України, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 01.11.2021 № 281.
Оскільки предметом даної закупівлі є виконання робіт, відповідно до вимог чинного законодавства України, роботи (капітальний ремонт) здійснюються на підставі проектної документації (робочого проекту). Проектно-кошторисна документація розроблена ФОП Кроть Андрій Станіславович та пройшла у встановленому порядку експертизу. Ґрунтуючись на висновку експертного звіту та на зведеному кошторисному розрахунку, в межах розподілених асигнувань за рахунок бюджетних коштів була визначена очікувана вартість закупівлі. Відповідно до рішення XLV сесії міської ради VIIІ скликання від 28.09.2023 р. № 1461 та рішення XLVІІ сесії міської ради VIIІ від 16.11.2023 р. № 1537 було виділено фінансування об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Юлія Ревая в м. Ужгород». Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», враховуючи наявну потребу та в рамках виділених коштів була запланована та проведена закупівля робіт «Капітальний ремонт вул. Юлія Ревая в м. Ужгород. Коригування» КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Виходячи з викладеного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, відповідно до вимог чинного законодавства України. Дана інформація є доступною публічно на офіційному веб-сайті Ужгородської міської ради за посиланням https://rada-uzhgorod.gov.ua/pub_zakupivli#xj66aid1yt
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-02-12 17:14:00
Обґрунтовані заперечення до висновку моніторингу
Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» - протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Надаємо обґрунтовані заперечення до висновку моніторингу:
З метою виконання Висновку управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 05.02.2024 року, Департамент міської інфраструктури звернувся до ТОВ «СПМК-23» з пропозицією щодо розірвання договору від 15.12.2023 року № 23-06/1217442 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Однак ТОВ «СПМК-23» листом № 02 від 09.02.2024 року не погоджується з Висновком управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 05.02.2024 року та не погоджується з розірванням укладеного за результатами проведеної закупівлі договору, оскільки ТОВ «СПМК-23» дотримано умови тендерної документації та надано у своїй тендерній пропозиції підтвердження щодо наявності у нього автогудронатора – до складу тендерної пропозиції було надано сканкопію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу серії СХІ 788438.
ТОВ «СПМК-23» додано до листа фото свідоцтва про реєстрацію ТЗ та фото гудронатора, та засвідчують, що загальний причіп марки ПАЛИЧ являє собою гудронатор, змонтований та обладнаний розпилювачем бітумної емульсії, укомплектований власною цистерною, силовим блоком, шлангами подачі бітумної емульсії, шлангами з вудкою та форсункою, шиною розпилення емульсії та пальником з редуктором, чим забезпечено виконання укладеним договірних зобов’язань.
Також слід зазначити, що згідно пункту 3 «Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 тендерної документації Замовника, зокрема передбачено наступне. У складі тендерної пропозиції Учасник мав надати Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт згідно із встановленою тендерною документацією формою.
На виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «СПМК-23» надана Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт згідно встановленою тендерною документацією формою вих. № 01 від 29 листопада 2023 року, в якій відображено 54 (п’ятдесят чотири) одиниці технічних засобів, обладнання, та документи які підтверджують наявність правових підстав щодо наявності або використання адміністративних та виробничих приміщень, обладнання, вантажних автомобілів чи механізмів, інформація про які зазначена у Довідці (файл-Додаток-1.Обладнання.pdf).
На виконання вимог пункту 3 «Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 тендерної документації Замовника, ТОВ «СПМК-23» в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вих. № 01 від 29 листопада 2023 року, необхідних для виконання робіт підтверджено наявність у Учасника автогудронатора, інформація про який відображена під № 9 в Розділі 1 .Матеріально-технічна база(а саме машини та транспортні засоби): «№ 9 . Обладнання для ремонту доріг (ПАЛИЧ)».
Таким чином тендерна пропозиція ТОВ «СПМК-23» відповідає кваліфікаційному критерію, установленому пунктом 3 «Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 тендерної документації Замовника.
За таких обставин, висновок про порушення Департаментом міської інфраструктури вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 (в редакції яка діяла на дату процедури закупівлі, що досліджувалася) є необгрунтованим і таким, що не відповідає фактичним обставинам.
Враховуючи вищезазначене, просимо розглянути дані заперечення та врахувати їх при прийнятті рішень за результатами моніторингу даної закупівлі (ID моніторингу UA-M-2024-01-11-000082).
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Обґрунтовані заперечення до висновку моніторингу Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» - протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Надаємо обґрунтовані заперечення до висновку моніторингу: З метою виконання Висновку управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 05.02.2024 року, Департамент міської інфраструктури звернувся до ТОВ «СПМК-23» з пропозицією щодо розірвання договору від 15.12.2023 року № 23-06/1217442 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Однак ТОВ «СПМК-23» листом № 02 від 09.02.2024 року не погоджується з Висновком управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 05.02.2024 року та не погоджується з розірванням укладеного за результатами проведеної закупівлі договору, оскільки ТОВ «СПМК-23» дотримано умови тендерної документації та надано у своїй тендерній пропозиції підтвердження щодо наявності у нього автогудронатора – до складу тендерної пропозиції було надано сканкопію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу серії СХІ 788438. ТОВ «СПМК-23» додано до листа фото свідоцтва про реєстрацію ТЗ та фото гудронатора, та засвідчують, що загальний причіп марки ПАЛИЧ являє собою гудронатор, змонтований та обладнаний розпилювачем бітумної емульсії, укомплектований власною цистерною, силовим блоком, шлангами подачі бітумної емульсії, шлангами з вудкою та форсункою, шиною розпилення емульсії та пальником з редуктором, чим забезпечено виконання укладеним договірних зобов’язань. Також слід зазначити, що згідно пункту 3 «Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 тендерної документації Замовника, зокрема передбачено наступне. У складі тендерної пропозиції Учасник мав надати Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт згідно із встановленою тендерною документацією формою. На виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «СПМК-23» надана Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт згідно встановленою тендерною документацією формою вих. № 01 від 29 листопада 2023 року, в якій відображено 54 (п’ятдесят чотири) одиниці технічних засобів, обладнання, та документи які підтверджують наявність правових підстав щодо наявності або використання адміністративних та виробничих приміщень, обладнання, вантажних автомобілів чи механізмів, інформація про які зазначена у Довідці (файл-Додаток-1.Обладнання.pdf). На виконання вимог пункту 3 «Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 тендерної документації Замовника, ТОВ «СПМК-23» в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вих. № 01 від 29 листопада 2023 року, необхідних для виконання робіт підтверджено наявність у Учасника автогудронатора, інформація про який відображена під № 9 в Розділі 1 .Матеріально-технічна база(а саме машини та транспортні засоби): «№ 9 . Обладнання для ремонту доріг (ПАЛИЧ)». Таким чином тендерна пропозиція ТОВ «СПМК-23» відповідає кваліфікаційному критерію, установленому пунктом 3 «Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 тендерної документації Замовника. За таких обставин, висновок про порушення Департаментом міської інфраструктури вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 (в редакції яка діяла на дату процедури закупівлі, що досліджувалася) є необгрунтованим і таким, що не відповідає фактичним обставинам. Враховуючи вищезазначене, просимо розглянути дані заперечення та врахувати їх при прийнятті рішень за результатами моніторингу даної закупівлі (ID моніторингу UA-M-2024-01-11-000082).
2024-02-12 17:11:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Департаментом міської інфраструктури Ужгородської міської ради 19.02.2024 р. подано до Закарпатського окружного адміністративного суду адміністративний позов про визнання протиправним та скасування Висновку Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області про результати моніторингу закупівлі UA-2023-11-24-013700-а. |
Дата публікації: | 20 лютого 2024 |
Номер відкриття провадження: | 260/1113/24 |
Дата відкриття провадження: | 12 березня 2024 |
Документи:
13 березня 2024 16:25
|
Електронний підпис |
20 лютого 2024 17:04
|
Електронний підпис |
20 лютого 2024 17:03
|
Адміністративний позов..pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СПМК-23" |
8 360 713,20
UAH з ПДВ
|
8 360 713,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СПМК-23" #33186783 |
Переможець |
8 360 713,20
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2023 16:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 грудня 2023 17:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 березня 2024 11:23
|
ДУ 2 від 07.03.2024.PDF | зміни до договору |
08 березня 2024 11:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 січня 2024 12:17
|
ДУ 1 від 29.12.2023 до Д-ру 23-06-1217442 від 15.12.2023.PDF | зміни до договору |
01 січня 2024 12:16
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2023 15:15
|
Д-р № 23-06-1217442 від 15.12.2023.PDF | укладений |
18 грудня 2023 15:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із завершенням бюджетного року, Сторони дійшли згоди про перерозподіл фінансування з 2023 року на 2024 рік у сумі 5 030 000,00 грн (П'ять мільйонів тридцять тисяч грн 00 коп.), шляхом внесення змін та доповнень до п.3.1.1. Договору підряду №23-06/1217442 від 15.12.2023 року, вказаний пункт викласти у наступній редакції: «3.1.1. Фінансування по договору буде здійснюватися відповідно до бюджетних призначень, а саме: у 2023 році в сумі 0,00 грн (Нуль грн 00 коп.), у 2024 році в сумі 8 360 713,20 грн (Вісім мільйонів триста шістдесят тисяч сімсот тринадцять грн 20 коп.)» |
Номер договору про закупівлю: | 23-06/1217442 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фінансування по договору буде здійснюватися відповідно до бюджетних призначень, а саме: у 2023 році в сумі 0,00 грн (Нуль грн 00 коп.), у 2024 році в сумі 1 950 000,00 грн (Один мільйон дев'ятсот п'ятдесят тисяч грн 00 коп.), у 2025 році в сумі 6 410 713,20 грн (Шість мільйонів чотириста десять тисяч сімсот тринадцять грн 20 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | 23-06/1217442 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |