Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
4 500,00 UAH
UA-2023-11-24-012013-a 7b5c23f83ba94202af758999dcd6b703
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шовкалюк Вікторія

+380994128972 sad_kalinka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СУМСЬКИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ЯСЛА-САДОК) № 3 "КАЛИНКА" М.СУМИ, СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 21114564
Вебсайт: https://dnz3.sumy.ua/
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., місто Суми, ВУЛИЦЯ ГЕРАСИМА КОНДРАТЬЄВА, будинок 124
Контактна особа: Шовкалюк Вікторія
+380994128972
sad_kalinka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
Папір ксероксний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Суми, Герасима Кондратьєва,124
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 листопада 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
2 пакунок
Файл А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Суми, Герасима Кондратьєва,124
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 листопада 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
5 штуки
Папка реєстратор А4 7 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Суми, Герасима Кондратьєва,124
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 листопада 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
1 штуки
Зошит канцелярський А4 192 аркуша
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Суми, Герасима Кондратьєва,124
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 листопада 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
5 штуки
Ручки кульові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Суми, Герасима Кондратьєва,124
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 листопада 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

Тендерна документація

24 листопада 2023 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАШКОВА ЮЛІЯ ВАСИЛІВНА
#3033110480
Переможець 4 500,00
UAH
24 листопада 2023 14:44