Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Компаунд ізолюючий
Очікувана вартість
703 023,80 UAH
UA-2023-11-24-011733-a ● 1ccdbe2490ae4d57a02b02b9715f1b44
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 05425046 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Ткачук Мирослава Іванівна 380363664873 SheYN@rnpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2023 14:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2023 14:00 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2023 14:17 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2023 14:17 |
Очікувана вартість: | 703 023,80 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,57% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24950000-8: Спеціалізована хімічна продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 кілограм
Компаунд ізолюючий JNL 1240B
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2024
ДК 021:2015: 24953000-9 — Оздоблювальні матеріали
50 кілограм
Компаунд ізолюючий JNL 1240
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2024
ДК 021:2015: 24953000-9 — Оздоблювальні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за поставлену продукцію здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 180 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії» за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 листопада 2023 14:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 листопада 2023 14:34 |
Додаток_4.docx | |
24 листопада 2023 14:34 |
1582-23-Т-ВТ-О_ТД.doc | |
24 листопада 2023 14:34 |
Додаток_5.doc | |
24 листопада 2023 14:34 |
Додаток_3.doc | |
24 листопада 2023 14:34 |
Додаток_1.docx | |
24 листопада 2023 14:34 |
Додаток_2.doc | |
24 листопада 2023 14:34 |
Додаток_6.docx | |
24 листопада 2023 14:34 |
Додаток_2.1.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-24-011733-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Спільне українсько-латвійське підприємство "Хімімпекс"", Код ЄДРПОУ:14345702
Дата подання: 27 листопада 2023 09:16
Щодо повноважень учасників
Врахувати важливість оригінальності Компаунду ізолюючого. Просимо вас внести зміни в тендерну документацію, доповнити її вимогою для учасників, а саме в складі тендерної пропозиції зобов’язати учасників надати дилерський лист від виробника про повноваження учасника на поставку оригінальної продукції в Україну або дилерський договір.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 листопада 2023 09:40
Внесення запропонованих змін не вбачається доцільним.
Номер вимоги: UA-2023-11-24-011733-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Спільне українсько-латвійське підприємство "Хімімпекс"", Код ЄДРПОУ:14345702
Дата подання: 27 листопада 2023 09:29
Стосовно строків оплати
Відповідно до п.4. Розділу V умов викладених в Тендерній документації встановлено, що
«Оплата за поставлену продукцію здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 180 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії» за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію.».
Відповідно до п.6.1. Розділу 6 умов викладених в проекті Договору поставки встановлено, що «Оплата за поставлену продукцію здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 180 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії» за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію.».
Однак, враховуючи те що в Україні введено воєнний стан, високі темпи інфляції, схильність національної валюти до девальвації та суттєве ускладнення логістичних маршрутів, застосування такого значного за обсягом строку післяплати ставить під великі ризики діяльність компанії Продавця.
З огляду на викладене, просимо Вас розглянути можливість зменшити строк оплати за поставлений товар до 30 календарних днів.
Розгорнути
Згорнути
«Оплата за поставлену продукцію здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 180 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії» за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію.».
Відповідно до п.6.1. Розділу 6 умов викладених в проекті Договору поставки встановлено, що «Оплата за поставлену продукцію здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 180 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії» за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію.».
Однак, враховуючи те що в Україні введено воєнний стан, високі темпи інфляції, схильність національної валюти до девальвації та суттєве ускладнення логістичних маршрутів, застосування такого значного за обсягом строку післяплати ставить під великі ризики діяльність компанії Продавця.
З огляду на викладене, просимо Вас розглянути можливість зменшити строк оплати за поставлений товар до 30 календарних днів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 листопада 2023 09:54
Оплата за поставлену продукцію здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 180 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2021 "Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії" за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію.
Умови оплати зміні не підлягають.
Умови оплати зміні не підлягають.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 грудня 2023 14:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Спільне українсько-латвійське підприємство "Хімімпекс"" |
631 000,00
UAH
|
631 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АТЛАНТТЕХ" |
677 262,00
UAH
|
677 262,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Спільне українсько-латвійське підприємство "Хімімпекс"" #14345702 |
Переможець |
631 000,00
UAH
|
12 грудня 2023 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 лютого 2024 11:31
|
1582-23-Т-ВТ-О_ДУ_1.pdf | зміни до договору |
19 лютого 2024 11:31
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 14:53
|
1582-23-Т-ВТ-О_договір.pdf | укладений |
27 грудня 2023 14:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Істотні умови – покращення якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: зміна реквізитів при перетворенні державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» в Акціонерне товариство «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом». |
Номер договору про закупівлю: | 53-122-01-23-14207 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |