Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Полігон" Володимирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 32598072 |
Місцезнаходження: | 44700, Україна , Волинська обл., м. Володимир, вул. Володимира Великого, будинок 54 |
Контактна особа: |
Віталій Толстобрюх +380978717612 poligonvolvol@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2023 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2023 11:00 |
Очікувана вартість: | 2 409 336,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 093,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються поетапно у безготівковій формі по факту виконання робіт на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) з відстрочкою платежу до 15 банківські днів з дня підписання акту приймання- передачі виконаних робіт. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 листопада 2023 14:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 листопада 2023 14:32 |
Тендерна документація за Особливостями.docx | |
24 листопада 2023 14:32 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
24 листопада 2023 14:32 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії та інші вимоги.docx | |
24 листопада 2023 14:32 |
Додаток 2 Технічні вимоги.docx |
24 листопада 2023 14:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 листопада 2023 14:32 |
Тендерна документація за Особливостями.docx
|
|||
24 листопада 2023 14:32 |
Додаток 3 Проект договору.docx
|
|||
24 листопада 2023 14:32 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії та інші вимоги.docx
|
|||
24 листопада 2023 14:32 |
Додаток 2 Технічні вимоги.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-15-000094 ● 552b58d236db4c0ab3feb777ec43daf3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 16:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.01.2024 № 5-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 15.01.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 15.01.2024 № 5-З
Витяг з переліку процедур закупівель для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 2 UA-2023-11-24-011632-a 24.11.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-18 16:55:38
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-23 12:18:24
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт скверу Героїв Майдану в місті Володимир-Волинський Волинської області (коригування)» (ID: UA-2023-11-24-011632-a) надаємо наступні пояснення:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Дана закупівля проводилась за кошти місцевого бюджету (виділені КП «Полігон» відповідно до рішень Володимирської міської ради від 20.12.2022 року № 20/7 «Про бюджет Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік» та № 21/34 від 03.03.2023 року «Про внесення змін до рішення міської ради від 20.12.2022 року № 20/7 «Про бюджет Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік»).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації - робочого проекту «Капітальний ремонт скверу Героїв Майдану в місті Володимир-Волинський Волинської області (коригування)», розробленої ФОП Гедз А.М., що отримала позитивну експертну оцінку (копії локальних кошторисів додаються).
Очікувана вартість предмета закупівлі робіт «Капітальний ремонт скверу Героїв Майдану в місті Володимир-Волинський Волинської області (коригування)» визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації – робочого проекту (розробник – ФОП Гедз А.М).
При визначенні очікуваної вартості використовувався зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 3401112,00 грн. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги», глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» та вартості раніше виконаних робіт зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ (скановані копії зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та експертного звіту додаються).
2. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Комунальне підприємство «Полігон» створене міською радою і діє на основі комунальної власності територіальної громади міста та виступає одержувачем бюджетних коштів та використовує вже розподілені грошові кошти.
Оскільки КП «Полігон» Володимирської міської ради не є головним розпорядником бюджетних коштів, розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, суб`єктом господарювання державного сектору економіки, відтак і не належить до переліку суб`єктів господарювання, на яких розповсюджуються вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) щодо оприлюднення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту.
Враховуючи зазначене таке оприлюднення на веб-сайті не здійснювалось.
Додатки:
1. Локальні кошториси на будівельні роботи № 01-01-01, № 02-01-01, № 07-01-01, № 07-01-02, № 07-01-03, № 07-02-01, № 07-03-01 та об’єктний кошторис № 07-01.
2. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва № 1, затверджений наказом № 94-од від 23.11.2023 р.
3. Експертний звіт № 445/03-0417/01-23 від 15 листопада 2023р.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-23 15:27:38
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань.
1. Відповідно до пункту 1 таблиці «4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 до тендерної документації учасники процедури закупівлі в складі тендерної документації повинні надати: «Скановану копію/оригінал Статуту учасника (або іншого установчого документу) в діючій редакції з підтвердженням його державної реєстрації відповідно до чинного законодавства України (відмітка органу державної реєстрації на титульній сторінці/ оригінал/копія опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії із зазначенням коду отримання результатів адміністративної послуги)».
Учасник ПП «ЛІСКИ-БУД» в складі тендерної пропозиції надав статут (файл «003Статут.pdf») без підтвердженням його державної реєстрації. Зокрема, наданий статут не містить відмітки органу державної реєстрації та в складі тендерної пропозиції відсутній опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії із зазначенням коду отримання результатів адміністративної послуги, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Зважаючи на наведене, пропонуємо пояснити, чи встановлювалась уповноваженою особою невідповідність щодо відсутності інформації про державну реєстрацію наданого статуту та чому не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою до учасника про усунення цієї невідповідності?
У разі наявності в складі тендерної пропозиції учасника опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії із зазначенням коду отримання результатів адміністративної послуги, просимо надати зазначений документ та повідомити назву файлу, в якому цей документ знаходиться.
2. Відповідно до пункту 4 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник визначив, що «тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 (ста двадцяти) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій».
Учасник ПП «ЛІСКИ-БУД» в складі тендерної пропозиції надав документ «Тендерна пропозиція» від 28.11.2023 № 221 (файл «001Тендерна пропозиція.pdf»), в якому повідомив, що строк дії його тендерної пропозиції складає 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Зважаючи на наведене, пропонуємо пояснити, чи встановлювалась уповноваженою особою невідповідність щодо строку дії тендерної пропозиції ПП «ЛІСКИ-БУД» та чому не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою до учасника про усунення цієї невідповідності?
3. В підпункті 2 пункту 12.9 проєкту договору про закупівлю (додаток 3 до тендерної документації) зазначено випадок для внесення змін до істотних умов договору, а саме: «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення».
Пропонуємо пояснити, чому до проєкту договору про закупівлю включено вищезазначений випадок для внесення змін до істотних умов договору, який не відповідає предмету закупівлі та застосовуються, якщо предметом закупівлі є товар, при цьому, предметом даної закупівлі є роботи?
Крім того, повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-26 14:05:06
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт скверу Героїв Майдану в місті Володимир-Волинський Волинської області (коригування)» (ID: UA-2023-11-24-011632-a) надаємо наступні пояснення:
1. Відповідно до пункту 1 таблиці «4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 до тендерної документації учасники процедури закупівлі в складі тендерної документації повинні надати: Скановану копію/оригінал Статуту учасника (або іншого установчого документу) в діючій редакції з підтвердженням його державної реєстрації відповідно до чинного законодавства України (відмітка органу державної̈ реєстрації̈ на титульній̆ сторінці/ оригінал/копія опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії із зазначенням коду отримання результатів адміністративної̈ послуги). У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, то він надає оригінал/копію рішення/протоколу засновників/учасників або виписку/витяг з рішення/протоколу засновників/учасників про прийняття рішення щодо ведення діяльності на підставі такого статуту (для учасників юридичних осіб).
Учасником – ПП «ЛІСКИ-БУД» в складі тендерної пропозиції надано сканований оригінал Статуту, затверджений рішенням засновника підприємства від 27.02.2019 № 1, який містить печатку і підпис приватного нотаріусу Володимир-Волинського районного нотаріального округу з відміткою реєстрації у реєстрі.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» Державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань це особа, яка перебуває у трудових відносинах з суб’єктом державної реєстрації, нотаріус. Статтею 6 цього ж Закону передбачено, що державним реєстратором може бути громадянин України, який має вищу освіту, відповідає кваліфікаційним вимогам, визначеним Міністерством юстиції України, та перебуває у трудових відносинах з суб’єктом державної реєстрації (крім нотаріусів), та нотаріус. Враховуючи, що Статут наданий ПП «ЛІСКИ-БУД» містить відмітку про реєстрацію та узгодження приватним нотаріусом, даний документ повністю відповідає вимогам тендерної документації в частині реєстрації відповідно до чинного законодавства, адже Замовником не конкретизовано особливостей статусу такого реєстратора. Надання ПП «ЛІСКИ-БУД» Статуту з відміткою нотаріуса, який є також державним реєстратором в розумінні Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», повністю відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
2. Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 передбачено, що у разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Особливостями визначено, що замовник розміщує вимогу щодо усунення учасником невідповідностей лише стосовно тих документів/інформації, подання яких було передбачено тендерною документацією.
Учасник ПП «ЛІСКИ-БУД» в складі тендерної пропозиції надав документ «Тендерна пропозиція» від 28.11.2023 № 221 (файл «001Тендерна пропозиція.pdf») з власної ініціативи. Замовником у тендерній документації не вимагалося заповнення та подання окремого документа «Тендерна пропозиція».
Враховуючи зазначене, підстав вимагати усунути невідповідності у замовника не було, оскільки подання учасником додаткових відомостей, які не вимагались, не є порушенням законодавства у сфері закупівель і не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції.
3. До проєкту договору про закупівлю включено випадок для внесення змін до істотних умов договору, а саме: «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення» виходячи з наступного:
На період дії правового режиму воєнного стану в Україні замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”, проводять закупівлі відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
В свою чергу, пунктом 8 частини другої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація має містити, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Крім того, законодавством встановлено імперативну норму, згідно з якою зміна істотних умов договору може здійснюватися виключно у випадках, визначених законодавством, вичерпний перелік яких наведено в пункті 19 Особливостей.
Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю можливо, якщо у договорі зазначено перелік таких змін. Відкоригувати договір з метою включення до нього переліку підстав для зміни істотних умов після підписання договору є неможливим.
Отже, замовник в обов’язковому порядку зазначає повний перелік підстав для зміни істотних умов договору у проекті договору про закупівлю під час формування тендерної документації.
Ні Законом, ні Особливостями не передбачена необхідність зазначення замовником в договорі окремих підстав для зміни його істотних умов, в залежності від того, що є предметом закупівлі товари, роботи чи послуги, а також не покладено обов’язок обирати необхідні підстави із визначеного переліку.
Такої ж позиції дотримуються Департамент сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (інформація розміщена на ресурсі Уповноваженого органу за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=37af139c-f359-4feb-8db5-6e8a9a67a547&lang=uk-UA&fbclid=IwAR2rFNG91iBWX9ncX6emG1GPeTV73H2uJqGfv0uCgWmW5KrDA6_c1eamAOg), а також Верховний Суд України (справа №280/1309/19, адміністративне провадження №К/9901/3150/20).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальним підприємством «Полігон» Володимирської міської ради розглянуто висновок Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області щодо моніторингу закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт скверу Героїв Майдану в місті Володимир-Волинський Волинської області (коригування)». Особу, якою допущено порушення, притягнено до дисциплінарної відповідальності (скан-копія наказу додається).
2024-02-05 12:46:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 43 Особливостей)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2023 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ЛІСКИ-БУД" |
2 388 611,00
UAH з ПДВ
|
2 388 611,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ЛІСКИ-БУД" #42852239 |
Переможець |
2 388 611,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2023 12:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2024 13:19
|
ДУ № 1 Д 25112023.623.pdf | зміни до договору |
29 травня 2024 13:07
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2023 14:00
|
Договір.pdf | укладений |
11 грудня 2023 13:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з відсутністю фінансування Сторони вирішили продовжити строк виконання робіт за договором |
Номер договору про закупівлю: | 25112023/623 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |