Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
Очікувана вартість
4 950 000,00 UAH
UA-2023-11-24-009594-a ● 687fbfb1b09345bb99c48fd4bde3eba9
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ ЗАКЛАД З НАДАННЯ ПСИХІАТРИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 01993992 |
Місцезнаходження: | 02192, Україна , Київська обл., Київ, вул. Миропільська, буд. 8 |
Контактна особа: |
Бунєєва Наталія Григорівна 380445438702 7kmpnl2@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2023 13:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2023 12:13 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2023 12:13 |
Очікувана вартість: | 4 950 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 2% від очікуваної вартості; - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 (дев’яносто) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено: обов’язок банку-гаранта, протягом 5 робочих днів після дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії; У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Також в складі документів тендерної пропозиції нада-ється лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 99000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02192, Україна, м. Київ, вул. Миропільська, буд. 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2023 13:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2023 13:49 |
Перелік змін 30.11.2023.docx | |
30 листопада 2023 13:48 |
ТД КЕЙТЕРИНГ зі змінами 30.11.2023.docx | |
29 листопада 2023 14:35 |
Перелік змін.docx | |
29 листопада 2023 14:28 |
ТД КЕЙТЕРИНГ зі змінами 29.11.2023.docx | |
29 листопада 2023 14:28 |
Перелік змін 29.11.2023.docx | |
25 листопада 2023 08:23 |
ТД КЕЙТЕРИНГ.docx |
30 листопада 2023 13:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||||||||
30 листопада 2023 13:49 |
Перелік змін 30.11.2023.docx
|
|||||||||||||||||||||
30 листопада 2023 13:48 |
ТД КЕЙТЕРИНГ зі змінами 30.11.2023.docx
|
|||||||||||||||||||||
29 листопада 2023 14:35 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||||||||||||||
29 листопада 2023 14:28 |
ТД КЕЙТЕРИНГ зі змінами 29.11.2023.docx
|
|||||||||||||||||||||
29 листопада 2023 14:28 |
Перелік змін 29.11.2023.docx
|
|||||||||||||||||||||
25 листопада 2023 08:23 |
ТД КЕЙТЕРИНГ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо меню
Дата подання: 28 листопада 2023 14:01
Дата відповіді: 28 листопада 2023 14:38
в меню Осінь-Зима: четвер на обід помилка у страві ," Борщ український " - вихід страви 25 грам для військовослужбовців, дієта ЦД.
в меню ВЕСНА-ЛІТО : четвер, обід, для військовослужбовців помилка у ставі "Борщ український" вихід страви 25грам.
також в четвер на вечерю для всіх дієт відсутній хліб
просимо внести зміни до меню та вказати правильні грамовки
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Помилка технічна, будуть внесені зміни
Щодо меню
Дата подання: 29 листопада 2023 13:56
Дата відповіді: 29 листопада 2023 14:10
Шановний, Замовник! В меню осінь-зима, в суботу на обід для військовослужбовців, Голубці ліниві - вихід 300г, а в меню весна-літо, в суботу на обід для військовослужбовців, Голубці ліниві - вихід 150г. В меню осінь-зима, в неділю на сніданок для військовослужбовців, Гуляш курячий - вихід 100г, а в меню весна-літо, в неділю на сніданок для військовослужбовців, Гуляш курячий - вихід 50г. В меню осінь-зима, в неділю на вечерю для військовослужбовців, Картопля тушкована з овочами - вихід 250г, а в меню весна-літо, в неділю на вечерю для військовослужбовців, Картопля тушкована з овочами - вихід 150г. Поясніть, будь ласка, чи не являється це технічною помилкою?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякую. Будуть внесені чергові зміни
щодо новоствореного підприємства
Дата подання: 29 листопада 2023 17:20
Дата відповіді: 30 листопада 2023 13:15
Відповідно до вимог ТД: Учасники, які не укладали договори (якщо учасник закупівлі є новоствореним підприємством) надають довідку про відсутність договірної співпраці. Таким чином просимо деталізувати що розуміється під "новоствореним підприємством"? Створене сьогодні? Таким чином, шановний замовнику, ви створюєте неодинакові вимоги ТД до учасників (стаття 5 ЗУ №922 передбачає принципи публічних закупівель: рівного ставлення до учасників!): давньостворених та новостворених. Просимо розглянути можливість видалення даного формулювання із ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за питання. Ваше зверення буде враховано.
щодо сертифікатів
Дата подання: 29 листопада 2023 17:27
Дата відповіді: 30 листопада 2023 13:14
Відповідно до вимог ТД в минулій редакції було передбачено подання- копію сертифікату українського стандарту (з наявністю підпису та печатки), що виданий акредитованим органом сертифікації, яким посвідчується, що учасник впровадив систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018,IDT), дійсний на дату подання тендерної пропозиції, - копію сертифікату українського стандарту (з наявністю підпису та печатки), що виданий акредитованим органом сертифікації, ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) на ім’я Учасника, дійсний на дату подання тендерної пропозиції. ПРОСИМО ДЕТАЛІЗУВАТИ НА ЯКІЙ ПІДСТАВІ ДАНІ ВИМОГИ БУЛИ ВИДАЛЕНІ ІЗ ТД, враховуючи що в електронній системі закупівель немає ні звернень, ні вимог щодо даних документів. Сертифікати не є дискримінаційною умовою, що неодноразово встановлювалося в практиці АМКУ. Чи, можливо, новостворене підприємство, не вбачає за доцільне оформляти дані документи? Шановний замовнику, повідомляємо, що всі незаконні рішення будуть оскаржені в АМКУ,а щодо нерівного ставлення до учасників та безпідставного видалення вимог ТД , ЯКІ СТОСУЮТЬСЯ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, готується повідомлення в ДАСУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за питання. Ваше зверення буде враховано.
щодо договорів
Дата подання: 30 листопада 2023 14:41
Дата відповіді: 30 листопада 2023 16:45
Шановний замовнику, внесені вами зміни до ТД сьогодні стосувалися - Надати інформацію про основних постачальників молочної продукції (молоко, масло солодковершкове, сир кисломолочний, сметана), курячого філе, хліба, риби, овочів та бакалії (олії, борошна, круп – вівсяних пластівців, гречаної крупи, манної крупи та рису), а саме: надати договори поставки/купівлі-продажу та видаткові накладні (обов’язково необхідно надати видаткові накладні за 2023 рік), які підтверджують співпрацю. Просимо деталізувати, на якій підставі дана вимога була включена в ТД, при первісній її відсутності та неважливості для замовника??? Коли пишете вимоги під диктовку ТОВ Хілінг Фуд, так хоч дивіться, що в меню НЕМАЄ МАННОЇ КРУПИ. Повідомляємо, що про аналогічність та копіювання вимог із "стандартної ТД для єдиного учасника" буде повідомлено правоохоронні органи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за питання. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них. При цьому відповідно до частини 2 статті 24 Закону замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи (на період воєнного стану з урахуванням відповідних особливостей – чотирьох) днів.
Таки чином, замовник вправі у будь-який час до моменту до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій на власний розсуд вносити будь-які зміни до тендерної документації, які, на думку замовника, сприятимуть дотриманню вищезгаданих принципів публічних закупівель. Разом з тим відповідно до пункту 18 частини 1 статті 1 Закону переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає ВСІМ КРИТЕРІЯМ ТА УМОВАМ, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. З урахуванням викладеного жодна умова тендерної документації не може розглядатися як більш чи менш важлива лише на тій підставі, що була внесена до цієї документ раніше чи пізніше за інші, адже лише дотримання УСІХ умов тендерної документації є запорукою визнання переможцем закупівлі учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією.
Разом з тим роз’яснюємо, що відповідно до пункту 6 частини 2 статті 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» ОПЕРАТОРИ РИНКУ відповідають за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності, яку вони здійснюють та ЗОБОВ’ЯЗАНІ, ЗОКРЕМА ЗАБЕЗПЕЧУВАТИ ПРОСТЕЖУВАНІСТЬ, тобто можливість ідентифікації та відстеження харчових продуктів, продуктивних тварин, а також речовин, що призначені для включення або очікується, що вони будуть включені до харчових продуктів, на всіх стадіях виробництва, переробки та обігу. Відповідно до частини 1 статті 22 цього закону ПРОСТЕЖУВАНІСТЬ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ, тварин, призначених для виробництва харчових продуктів, або речовин, що призначені для включення або очікується, що вони будуть включені до харчових продуктів, ПОВИННА БУТИ ЗАБЕЗПЕЧЕНА ОПЕРАТОРАМИ РИНКУ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЇХ ВИРОБНИЦТВА ТА ОБІГУ.
З урахуванням викладеного, згадані вище зміни до тендерної документації спрямовані на забезпечення упевненості замовника в дотриманні потенційним контрагентом вимог щодо простежуваності харчових продуктів та ґрунтуються на законі. Очевидно, що для постачальника кейтерингових послуг з належним чином організованими виробничими процесами, який впровадив системи та процедури, що дають змогу систематизувати інформацію про операторів, що постачають та яким постачаються харчові продукти або речовини, що призначені для включення або очікується, що вони будуть включені до харчових продуктів – як це передбачено частиною 3 статті 22 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» - виконання згаданих змін до тендерної документації жодних складнощів чи заперечень не викличе.
Також звертаємо увагу на те, що манна крупа не є готовою стравою, а відтак сама по собі не може бути включена до жодного меню. Разом з тим, включене до тендерної документації меню містить деякі страви, рецептура яких може передбачати використання манної крупи (наприклад, пудинг творожно-яблучний). Відповідні норми використання манної крупи (поряд з іншими крупами) передбачені і Порядком організації системи лікувального харчування хворих у закладах охорони здоров’я, затвердженим наказом МОЗ від 29.10.2013 № 931, зареєстрованим у Мін’юсті 26.12.2013 за № 2205/24737.
Насамкінець просимо дотримуватися у діловому спілкуванні загальноприйнятих правил ввічливості та утриматися від безпідставних погроз і звинувачень.
Таки чином, замовник вправі у будь-який час до моменту до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій на власний розсуд вносити будь-які зміни до тендерної документації, які, на думку замовника, сприятимуть дотриманню вищезгаданих принципів публічних закупівель. Разом з тим відповідно до пункту 18 частини 1 статті 1 Закону переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає ВСІМ КРИТЕРІЯМ ТА УМОВАМ, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. З урахуванням викладеного жодна умова тендерної документації не може розглядатися як більш чи менш важлива лише на тій підставі, що була внесена до цієї документ раніше чи пізніше за інші, адже лише дотримання УСІХ умов тендерної документації є запорукою визнання переможцем закупівлі учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією.
Разом з тим роз’яснюємо, що відповідно до пункту 6 частини 2 статті 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» ОПЕРАТОРИ РИНКУ відповідають за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності, яку вони здійснюють та ЗОБОВ’ЯЗАНІ, ЗОКРЕМА ЗАБЕЗПЕЧУВАТИ ПРОСТЕЖУВАНІСТЬ, тобто можливість ідентифікації та відстеження харчових продуктів, продуктивних тварин, а також речовин, що призначені для включення або очікується, що вони будуть включені до харчових продуктів, на всіх стадіях виробництва, переробки та обігу. Відповідно до частини 1 статті 22 цього закону ПРОСТЕЖУВАНІСТЬ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ, тварин, призначених для виробництва харчових продуктів, або речовин, що призначені для включення або очікується, що вони будуть включені до харчових продуктів, ПОВИННА БУТИ ЗАБЕЗПЕЧЕНА ОПЕРАТОРАМИ РИНКУ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЇХ ВИРОБНИЦТВА ТА ОБІГУ.
З урахуванням викладеного, згадані вище зміни до тендерної документації спрямовані на забезпечення упевненості замовника в дотриманні потенційним контрагентом вимог щодо простежуваності харчових продуктів та ґрунтуються на законі. Очевидно, що для постачальника кейтерингових послуг з належним чином організованими виробничими процесами, який впровадив системи та процедури, що дають змогу систематизувати інформацію про операторів, що постачають та яким постачаються харчові продукти або речовини, що призначені для включення або очікується, що вони будуть включені до харчових продуктів – як це передбачено частиною 3 статті 22 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» - виконання згаданих змін до тендерної документації жодних складнощів чи заперечень не викличе.
Також звертаємо увагу на те, що манна крупа не є готовою стравою, а відтак сама по собі не може бути включена до жодного меню. Разом з тим, включене до тендерної документації меню містить деякі страви, рецептура яких може передбачати використання манної крупи (наприклад, пудинг творожно-яблучний). Відповідні норми використання манної крупи (поряд з іншими крупами) передбачені і Порядком організації системи лікувального харчування хворих у закладах охорони здоров’я, затвердженим наказом МОЗ від 29.10.2013 № 931, зареєстрованим у Мін’юсті 26.12.2013 за № 2205/24737.
Насамкінець просимо дотримуватися у діловому спілкуванні загальноприйнятих правил ввічливості та утриматися від безпідставних погроз і звинувачень.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2023 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" |
4 262 070,00
UAH
|
3 898 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" |
4 273 050,00
UAH
|
3 899 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" |
4 703 100,00
UAH
|
3 900 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД" |
4 949 235,00
UAH
|
4 680 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" #40665499 |
Відхилено |
3 898 000,00
UAH
|
19 грудня 2023 15:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 грудня 2023 16:15
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" #39796819 |
Відхилено |
3 899 000,00
UAH
|
22 грудня 2023 17:01
|
|
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" #35601826 |
Відхилено |
3 900 000,00
UAH
|
27 грудня 2023 09:26
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД" #41744424 |
Переможець |
4 680 000,00
UAH
|
28 грудня 2023 11:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2025 12:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 квітня 2025 12:35
|
Додаткова угода 7.pdf | зміни до договору |
16 квітня 2025 12:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 січня 2025 12:07
|
ДУ 6.pdf | зміни до договору |
10 січня 2025 12:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2024 13:37
|
ДУ 5.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2024 13:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 липня 2024 16:00
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
26 липня 2024 15:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 липня 2024 15:52
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
16 липня 2024 15:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 травня 2024 10:57
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
23 травня 2024 10:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 січня 2024 15:21
|
додаткова угода 1 договір 10.pdf | зміни до договору |
11 січня 2024 15:20
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 15:18
|
договір 10.pdf | укладений |
11 січня 2024 15:18
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування) | 1 | послуга |
4 680 000,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 10 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування) | 1 | послуга |
5 615 710,40
UAH
|