Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція Олександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів з прибудовою спортивної зали за адресою: вул. Генерала Подзігуна 244 в смт. Олександрівка Вознесенського району Миколаївської області» (Коригування)
Очікувана вартість
56 681 609,00 UAH
UA-2023-11-24-009564-a 9c352ed36d57410ab6e984ab430a2fb2
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бутиркіна Оксана Леонідівна

+380513496144 osr-mk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Олександрівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04376162
Місцезнаходження: 56530, Україна , Миколаївська обл., селище міського типу Олександрівка, вул. генерала Подзігуна, 208
Контактна особа: Бутиркіна Оксана Леонідівна
+380513496144
osr-mk@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2023 13:37
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2023 00:00
Очікувана вартість: 56 681 609,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 283 408,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі безвідкличної електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованою електронною печаткою (у разі наявності) гаранта (далі – Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5% очікуваної вартості закупівлі, а саме 283408,05 грн. (Двісті вісімдесят три тисячі чотириста вісім гривень 05копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом завіреним підписом уповноваженої особи банку-гаранта та печаткою такого банку-гаранта (у разі наявності) (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану електронну печатку (у разі наявності) банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України. У разі відсутності банківської гарантії подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) та відповідно до Форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) (Додаток № 10 до тендерної документації).* Банківська гарантія надана банком-нерезидентом, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 – URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 – ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом, завірені підписом уповноваженої особи банку-гаранта та печаткою (у разі наявності) такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. У разі, якщо учасник бере участь в одному тендері замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Реквізити замовника для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Олександрівська селищна рада Місцезнаходження Замовника: 56530, Україна, Миколаївська область, Вознесенський район, смт.Олександрівка, вул.Генерала Подзигуна,208 Код ЄДРПОУ: 04376162 Р/р: UA898201720355109001000023696 в Державній казначейській службі України, м.Київ, УДКСУ у Вознесенському районі *пункт 47 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 283408.05 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника - відповідно до п.1 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція Олександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів з прибудовою спортивної зали за адресою: вул. Генерала Подзігуна 244 в смт. Олександрівка Вознесенського району Миколаївської області» (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56530, Україна, Миколаївська область, смт.Олександрівка, вул. Подзігуна генерала, 244
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт «Реконструкція Олександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів з прибудовою спортивної зали за адресою: вул. Генерала Подзігуна 244 в смт. Олександрівка Вознесенського району Миколаївської області» (Коригування) Пiсляоплата 180 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 листопада 2023 13:37
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 листопада 2023 13:37
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 листопада 2023 13:37
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 листопада 2023 13:37
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 листопада 2023 13:37
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 листопада 2023 13:37
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 листопада 2023 13:37
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 листопада 2023 13:37
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 листопада 2023 13:37
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 листопада 2023 13:37
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 листопада 2023 13:37
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 листопада 2023 13:37
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 листопада 2023 13:37
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 листопада 2023 13:37
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 листопада 2023 13:37
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 листопада 2023 13:37
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 листопада 2023 13:37
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 листопада 2023 13:37
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 листопада 2023 13:37
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 листопада 2023 13:37
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 листопада 2023 13:37
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 листопада 2023 13:37
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 листопада 2023 13:37
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 листопада 2023 13:37

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі безвідкличної електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованою електронною печаткою (у разі наявності) гаранта (далі – Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5% очікуваної вартості закупівлі, а саме 283408,05 грн. (Двісті вісімдесят три тисячі чотириста вісім гривень 05копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом завіреним підписом уповноваженої особи банку-гаранта та печаткою такого банку-гаранта (у разі наявності) (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану електронну печатку (у разі наявності) банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України. У разі відсутності банківської гарантії подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) та відповідно до Форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) (Додаток № 10 до тендерної документації).* Банківська гарантія надана банком-нерезидентом, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 – URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 – ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом, завірені підписом уповноваженої особи банку-гаранта та печаткою (у разі наявності) такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. У разі, якщо учасник бере участь в одному тендері замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Реквізити замовника для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Олександрівська селищна рада Місцезнаходження Замовника: 56530, Україна, Миколаївська область, Вознесенський район, смт.Олександрівка, вул.Генерала Подзигуна,208 Код ЄДРПОУ: 04376162 Р/р: UA898201720355109001000023696 в Державній казначейській службі України, м.Київ, УДКСУ у Вознесенському районі *пункт 47 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»

Сума забезпечення: 283408.05 UAH
24 листопада 2023 13:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2023 13:37
(дод_5)Проект договору .docx
24 листопада 2023 13:37
Дод.3 (підсумкова відомість ресурсів).pdf
24 листопада 2023 13:37
Дод.3 (відомість обсягів робіт).pdf
24 листопада 2023 13:37
ТД Олександрівка.doc

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2023-11-24-000009 • 49cc0e5a60274593ae595ca0c8dbe6d3
Автор звернення: Бритавська Катерина Сергіївна
Дата створення звернення: 2023-11-24 21:08
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Недоцільна і невчасна витрата державних коштів під час війни. Ремонти і добудови не можуть бути головнішими за життя захисників. Ремонти не допомагають знищувати ворога. 56,6 млн грн мають іти на дрони, автомобілі, антидронові засоби, тактичну медицину для військових на передовій. Спочатку перемога, потім ремонти!! Гроші на ЗСУ!!!!!
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2023-11-24-000006 • 0bd4042d728849669bcfa73d322576d7
Автор звернення: Сивицька Інга Геннадіївна
Дата створення звернення: 2023-11-24 14:04
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Завищена ціна на закупівлю некритичної потреби, недоцільні необгрунтовані витрати у військовий час, що загрожує національній безпеці
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-11-000002 ● 58adc9b7ebdd4dbda1fda412a6b70d22
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2024 11:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.01.2024 № 2
(дата)
м. Харків

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 10.01.2024 року


Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 10.01.2024 № 2

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7 UA-2023-11-24-009564-a 24.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-18 11:36:53

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція Олександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів з прибудовою спортивної зали за адресою: вул. Генерала Подзігуна 244 в смт. Олександрівка Вознесенського району Миколаївської області» (Коригування), ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-24-009564-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Згідно з вимогами Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ З УРАХУВАННЯМ ОСОБЛИВОСТЕЙ» до тендерної документації Замовника, наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами:
- сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці;
- сканкопiєю(ями) підписаної(их) контрагентом (замовником) Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) або іншого документу, що підтверджує вартість виконаних робіт, передбаченого аналогічним договором;
- сканкопiєю(ями) підписаних контрагентом (замовником) Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) або іншого документу, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбаченого аналогічним договором.
Відповідно до інформації викладеної в завантаженій Учасником процедури закупівель Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко, Довідки досвіду виконання аналогічних договорів (файл: «Довідка аналог. договорів.pdf») документальним підтвердженням аналогічного договору є 47-м Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в).
Проте, в тендерній пропозиції Учасника процедури закупівель Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко Акти приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) №8-10 відсутні.
Поясніть будь-ласка, яким чином Учасником процедури закупівель Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко виконано вимоги Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ З УРАХУВАННЯМ ОСОБЛИВОСТЕЙ» до тендерної документації Замовника, а саме: надання документального підтвердження до аналогічного договору Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) №8-10?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-22 15:40:14

ІНФОРМАЦІЯ за запитом про надання пояснень

ІНФОРМАЦІЯ
за запитом про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі по «Реконструкція Олександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів з прибудовою спортивної зали за адресою: вул. Генерала Подзігуна 244 в смт. Олександрівка Вознесенського району Миколаївської області» (Коригування) (номер закупівлі ID:
UA-2023-11-24-009564-a)

У відповідь на Ваш запит на пояснення, оприлюднений 18.01.2024 через електронну систему закупівель повідомляємо наступне.

1. Щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувана вартість предмета закупівлі обгрунтовуються виділеними з місцевого бюджету на 2023 рік (197500.00 грн) та з Державного бюджету та інші коштів, що не заборонені законодавством) (планові) (56484109.00 грн) на реалізацію відповідних заходів, експертним звітом (позитивним) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом на виконання робіт з «Реконструкція Олександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів з прибудовою спортивної зали за адресою: вул. Генерала Подзігуна 244 в смт. Олександрівка Вознесенського району Миколаївської області» (Коригування) (додаються)
Посилання на сторінку веб-сайту:
https://oleksandrivskaotg.dosvit.org.ua/useful-info/rekonstruktsiya-oleksandrivskoi-zagalnoosvitnoi-shkoli-i-iii-stupeniv-z-pribudovoyu-sportivnoi-zali
2. Щодо актів до аналогічного договору.
Через неуважність як учасника так і замовника дійсно не було завантажено акти приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2) №8-10. Однак вказаний фактор не впливає на тендерну пропозицію учасника та його відхилення. У зв’язку з тим, що виконання даних робіт є послідовне та взаємопов’язане, можна зробити висновок, що за відсутності даних актів неможливе підписання та в подальшому оплата послідуючих актів, які є в наявності та завантажені в повному обсязі. Всі інші вимоги Тендерної документації даним учасником виконані.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2024-01-31 15:21:10

Роз'яснення щодо висновку

Замовник не погоджується з інформацією, викладеною у Висновку, не оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, та повідомляє про намір оскаржити Висновок до суду протягом встановлених 10 робочих днів з дня його оприлюднення.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 13 лютого 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Укрбудсервіс і Ко» встановлено порушення вимог пункту 43 Постанови № 1178.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: У разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження
Дата публікації: 12 лютого 2024
Номер відкриття провадження: №400/1524/24
Дата відкриття провадження: 26 лютого 2024

Документи:

10 квітня 2024 08:43
Електронний підпис
10 квітня 2024 08:42
Ухвала.pdf
12 лютого 2024 15:06
Електронний підпис
12 лютого 2024 15:05
Позовна заява.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко 56 114 792,91
UAH з ПДВ
56 114 792,91
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 грудня 2023 09:19
Електронний підпис
12 грудня 2023 09:17
Повноваження.PDF
12 грудня 2023 09:14
Вознесенськ 11.12.2023.zip
11 грудня 2023 13:50
Електронний підпис
11 грудня 2023 13:48
аб.14 п. 47 особл.47.pdf
08 грудня 2023 15:04
Електронний підпис
08 грудня 2023 15:01
аб.14 п. 47 особлив.47.pdf
08 грудня 2023 15:01
пп. 3,5,6,12, аб.14 п.47 особл.pdf
06 грудня 2023 10:56
Електронний підпис
06 грудня 2023 10:55
Довідка механізми.pdf.p7s
06 грудня 2023 10:53
Довідка механізми.pdf
05 грудня 2023 18:14
Електронний підпис
05 грудня 2023 18:09
д-ка механізми.pdf
05 грудня 2023 18:09
довідка працівники.pdf
05 грудня 2023 18:09
д-ка субпід.pdf
29 листопада 2023 19:53
Електронний підпис
29 листопада 2023 19:48
Договір про наданя послуг.pdf
29 листопада 2023 19:48
Договір поставки (2).PDF
29 листопада 2023 19:48
Договір підряду.pdf
29 листопада 2023 19:46
Договірна ціна (5).pdf
29 листопада 2023 19:46
ліцензія + дозволи.pdf
29 листопада 2023 19:46
Повноваження.PDF
29 листопада 2023 19:46
Накази на працівників.pdf
29 листопада 2023 19:46
Статут оновлений УБС і Ко.pdf
29 листопада 2023 19:46
Інформація про учасника.pdf
29 листопада 2023 19:45
Довідка матер. тех. база.pdf
29 листопада 2023 19:45
Гарантійний лист довкілля.pdf
29 листопада 2023 19:45
Акти 40,42.pdf
29 листопада 2023 19:45
45001_PE UKRBUDSERVICE AND CO_CC.pdf
29 листопада 2023 19:45
Витяг ПДВ.PDF
29 листопада 2023 19:45
Акт 5.pdf
29 листопада 2023 19:45
Гарантійний лист тех. вимог.pdf
29 листопада 2023 19:45
Договірна ціна часть 3..pdf
29 листопада 2023 19:45
Акти 43,45,46,47.pdf
29 листопада 2023 19:45
Акт 2.pdf
29 листопада 2023 19:45
Договірна ціна часть 1..pdf
29 листопада 2023 19:45
Витяг УБС І КО.pdf
29 листопада 2023 19:45
Акти 39,41.pdf
29 листопада 2023 19:45
Банківська гарантія.zip
29 листопада 2023 19:45
Договір про наданя послуг.pdf
29 листопада 2023 19:45
Довідки КБ-3.pdf
29 листопада 2023 19:45
14001_ПП УКРБУДСЕРВІС І КО_СС.pdf
29 листопада 2023 19:45
Довідка бенефіціар..pdf
29 листопада 2023 19:45
14001_PE UKRBUDSERVICE AND CO_CC.pdf
29 листопада 2023 19:45
Акти11,12.pdf
29 листопада 2023 19:45
Договір №60..pdf
29 листопада 2023 19:45
9001_ПП УКРБУДСЕРВІС І КО_СС.pdf
29 листопада 2023 19:45
Антикорупційна програма.pdf
29 листопада 2023 19:45
Акт 3,4.pdf
29 листопада 2023 19:45
Акт 1.pdf
29 листопада 2023 19:45
Довідка 47 особливостей.pdf
29 листопада 2023 19:45
Акти 28-29.pdf
29 листопада 2023 19:45
45001_ПП УКРБУДСЕРВІС І КО_СС.pdf
29 листопада 2023 19:45
Гарантійний про санції.pdf
29 листопада 2023 19:45
Гарантійний лист додаток 3.pdf
29 листопада 2023 19:45
Гарантійний лист ТД.pdf
29 листопада 2023 19:45
Гарантійний лист додаток 3.3.pdf
29 листопада 2023 19:45
Довідка аналог. договорів.pdf
29 листопада 2023 19:45
9001_PE UKRBUDSERVICE AND CO_CC.pdf
29 листопада 2023 19:45
Гарантійний лист додаток 3.2.pdf
29 листопада 2023 19:45
Акти16,17,18,19,20.pdf
29 листопада 2023 19:45
Договірна ціна часть 4.pdf
29 листопада 2023 19:45
Акти 13,14,15.pdf
29 листопада 2023 19:45
Актіи21,22,23,24,25.pdf
29 листопада 2023 19:45
Акти 30-35.pdf
29 листопада 2023 19:45
Додаткові угоди 1-5.pdf
29 листопада 2023 19:45
Акт обстеження обєкту.pdf
29 листопада 2023 19:45
Витяг-1819631-Бірюков-2023-11-29.pdf
29 листопада 2023 19:45
Акти 6,7.pdf
29 листопада 2023 19:45
Лист згода.pdf
29 листопада 2023 19:45
Акти 36-38.pdf
29 листопада 2023 19:45
Акти 26-27.pdf
29 листопада 2023 19:45
Банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко
#36714047
Переможець 56 114 792,91
UAH з ПДВ
07 грудня 2023 10:44
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 грудня 2023 12:56

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. 1. Відповідно до п 1.1. додатку №1 Тендерної документації Замовника Учасник повинен надати у складі пропозиції таблицю під назвою «Довідка про наявність обладнання (транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів та устаткування) / технологій, які є необхідними для виконання робіт згідно предмету закупівлі» у формі нижченаведеної таблиці. Далі додається таблиця. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно: - заповнити таблицю саме в тому форматі (з усіма колонками), який вимагає Замовник у Тендерній документації. 2. Відповідно до п 2.1. додатку №1 Тендерної документації Замовника Учасник повинен надати у складі пропозиції таблицю під назвою «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Далі додається таблиця. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно: - поставити в таблицю у порожніх колонках прочерки. 3. Відповідно до п.6. Додатку №7 Тендерної документації Замовника Учасник повинен надати у складі пропозиції довідку в довільній формі, за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, в якій зазначається відповідна інформація про незалучення (в даному випадку) послуг субпідрядника. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції потрібно: - надати необхідну довідку. 4. Відповідно до п.1.1. Додатку №1 Тендерної документації Замовника Учасник повинен надати у складі пропозиції сканкопії договорів (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких)(далі по тексту). Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно: - надати додатки до Договору № 47652 «Про надання послуг автотранспорту і спецтехніки».

Документи

07 грудня 2023 10:45
Довідка НАЗК
07 грудня 2023 10:44
Електронний підпис
07 грудня 2023 10:44
Протокол 83.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2023 10:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко
#36714047
56 114 792,91
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2023 10:45
Довідка НАЗК
07 грудня 2023 10:44
Електронний підпис
07 грудня 2023 10:44
Протокол 83.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2024 08:32
ДУ 4.pdf зміни до договору
16 грудня 2024 08:31
Електронний підпис укладений
19 липня 2024 11:23
ДУ 3.pdf зміни до договору
19 липня 2024 11:21
Електронний підпис укладений
04 червня 2024 14:26
Протокол _ 24.pdf зміни до договору
04 червня 2024 14:24
Електронний підпис укладений
04 червня 2024 13:52
Протокол _ 24.pdf зміни до договору
04 червня 2024 13:47
Електронний підпис укладений
04 червня 2024 13:27
ДУ 2.pdf зміни до договору
04 червня 2024 13:23
Електронний підпис укладений
25 квітня 2024 11:57
ДУ_1.pdf зміни до договору
25 квітня 2024 11:53
Електронний підпис укладений
14 грудня 2023 13:22
Договір 170.pdf укладений
14 грудня 2023 13:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML