Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія ДК 021:2015 09310000-5 – Електрична енергія
Очікувана вартість
7 630 761,60 UAH
UA-2023-11-24-007969-a ● 047b7d6925e844d6aaef403fb264a837
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Хустської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04053714 |
Вебсайт: | https://khust-miskrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 90400, Україна , Закарпатська обл., Хуст, Закарпатська область, м.Хуст, вул.900-річчя Хуста,27 |
Контактна особа: |
Гуменюк Наталія Олександрівна 380314243706 gumenyknata@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2023 12:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2023 19:00 |
Початок аукціону: | 04 грудня 2023 15:57 |
Початок аукціону: | 04 грудня 2023 15:57 |
Очікувана вартість: | 7 630 761,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 153,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу.Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» (із змінами) і Закону України «Про електронні довірчі послуги» (із змінами), містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Умови та порядок надання забезпечення тендерної пропозиції викладені в Тендерній документації в пункті 3.2 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 228922.85 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1209600 Кіловат-година
Електрична енергія ДК 021:2015 09310000-5 – Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90400, Україна, Закарпатська область, Хуст, Закарпатська область, м.Хуст, вул.900-річчя Хуста,27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 листопада 2023 16:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 листопада 2023 16:47 |
Перелік змін.doc | |
24 листопада 2023 16:47 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами.doc | |
24 листопада 2023 12:40 |
Додаток 3 Проєкт Договору.doc |
24 листопада 2023 16:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 листопада 2023 16:47 |
Перелік змін.doc
|
|||
24 листопада 2023 16:47 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами.doc
|
|||
24 листопада 2023 12:40 |
Додаток 3 Проєкт Договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
КОРУПЦІЯ
Дата подання: 24 листопада 2023 12:58
Дата відповіді: 24 листопада 2023 16:48
Добрий день, Замовнику! Відповідно до ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. В Додатку №1 тендерної документації викладено незаконну та дискримінаційну вимогу щодо подання Учасниками: ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги»; ISO 50001:2020 «Система енергетичного менеджменту»; ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»; ISO/IEC 27001:2015 «Інформаційна технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги»; ISO 14001:2015 «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; ISO 45001:2019 «Система управління охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та рекомендації щодо застосування». Аналіз практики АМКУ протягом 2022-2023 року дає зрозуміти, що у разі закупівлі електричної енергії, відповідно до абз.2 п.29 Особливостей: «у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі)». Національний стандарт не передбачає вище зазначені документи, отже Замовник свідомо додав ці документи для того щоб обмежити коло потенційних Учасників та вибрати «свого» Постачальника. Чи не вважаєте Ви, що за таких умов тендерної документації, жоден з вищезазначених принципів публічних закупівель не дотримується? Чи не вважаєте, що Ви, як представники влади у вашому регіоні не повинні бути осередком корупції? У разі бездіяльності Замовника стосовно даного питання, Учаснику доведеться використати свою можливість оскарження умов тендерної документації Замовника Управління освіти, культури, молоді і спорту Чопської міської ради у Антимонопольному комітеті України (АМКУ), та звернутись до уповноважених суб'єктів у сфері протидії корупції – це органи прокуратури, Національне антикорупційне бюро, Державне бюро розслідувань. Варто зазначити, що прокуратира вже почала активну перевірку закупівель, доберуться і до вас.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни в тендерну документацію
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 24 листопада 2023 13:00
Дата відповіді: 24 листопада 2023 16:48
Шановний Замовник, в Додатку 2 тендерної документації ви просите надати: «Так як електрична енергія впливає на навколишнє природнє середовище, під час здійснення цієї закупівлі стосовно технічних, якісних характеристик предмета закупівлі передбачається необхідність застосування заходів із захисту довкілля, в тому числі під час виконання договору про закупівлю учасник зобов’язується дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля, на підтвердження чого він повинен надати гарантійний лист та для підтвердження цього, учасник надає звіт про екологічний аудит, довідку екологічного аудитора, та висновок екологічного аудитора, що стосуються його діяльності, та є чинним на момент проведення закупівлі.» Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014. "Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)". Дана вимога вашої тендерної документації не передбачена національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2014. Отже, дана вимога тендерної документації є дискримінаційною. Незаконність зазначеної вимоги підтверджено висновками Антимонопольного комітету України, зокрема рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг №14211 -р/пк-пз від 06.09.2023 (номер оголошення UA-2023-08-22-011865-a). Враховуючи вищевикладене, просимо усунути порушення законодавства та привести тендерну документацію у відповідність шляхом виключення з неї вимог щодо надання звіту про екологічний аудит, довідку екологічного аудитора, та висновок екологічного аудитора, що стосуються його діяльності, та є чинним на момент проведення закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни в тендерну документацію
Незаконна та дискримінаційна вимога тендерної документації
Дата подання: 24 листопада 2023 13:05
Дата відповіді: 24 листопада 2023 16:49
Шановний Замовник, в п. 3.6 Тендерній документації ви просите надати: «Тендерна документація складена з урахуванням потреб осіб з інвалідністю та проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів, тому під час подання пропозиції учасник повинен врахувати вимоги щодо наявності можливості задоволення потреб осіб з інвалідністю та проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. Тому Учасник на виконання нових державних будівельніх норм «Інклюзивність будівель і споруд», які впроваджують обов’язкове влаштування безперешкодного доступу для всіх маломобільних груп населення, у тому числі, людей з інвалідністю, зокрема, введені чіткі обов'язкові параметри влаштування безпечних пандусів при будівництві або реконструкції житлових і громадських об’єктів, Учасник повинен надати висновок уповноваженого на те органу (установи, товариства і т.п.), щодо доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до будівель прийому громадян, та надати договір купівлі-продажу пандусів та акт.» Хочемо зазначити, що Дана вимога жодним чином не залежить від потенційних учасників, а покладається на забудовників та організації, що займаються капітальним ремонтом будівель та є дискримінаційною! Незаконність зазначеної вимоги підтверджено висновками Антимонопольного комітету України, зокрема рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг № 7176-р/пк-пз від 06.12.2022 (номер оголошення UA-2022-11-18-004991-a). Просимо усунути порушення законодавства та привести тендерну документацію у відповідність шляхом виключення з неї даної вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни в тендерну документацію
Порушення законодавтсва у сфері публічних закупівель
Дата подання: 24 листопада 2023 13:11
Дата відповіді: 24 листопада 2023 16:49
Шановний Замовник, до яких пір ви будете додавати в свою тендерну документацію незаконні вимоги, які вам нав'язує "ваш" постачальник? Чи ви дійсно думаєте, що цього ніхто не помітить? Передивіться вашу тендерну документацію і видаліть всі дискримінаційні вимоги, бо інакше скарг та звернень в ДАСУ вам не уникнути!
Відповідь: Внесено зміни в тендерну документацію
Умови тендерної документації
Дата подання: 28 листопада 2023 16:37
Дата відповіді: 29 листопада 2023 13:50
Шановний Замовник, у своїй тендерній документації ви просите надати:"- опис запропонованого товару (у формі пояснювальної записки про технічні, якісні та кількісні характеристики товару, в тому числі, із відповідною технічною специфікацією, іншими відомостями, які підтверджують відповідність пропозиції учасника вимогам замовника до предмету закупівлі, викладеним у Додатку 2 до тендерної документації).". Просимо уточнити який саме вигляд має бути у пояснювальної записки, чи можливо ви мали на увазі довільну форму?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасники подають пояснювальні записки довільної форми
Питання на яке у замовника має бути правильна відповідь
Дата подання: 29 листопада 2023 23:59
Дата відповіді: 30 листопада 2023 16:21
Шановний замовник, якими (згідно умов тендерної документації) будуть Ваші дії щодо учасників, у яких за результатами аукціону Цпрогн буде менше 4,7167056 грн. за одиницю, а (Тпост) дорівнюватиме 0?
Відповідь: У відповідності до вимог чинного законодавства у публічних закупівлях та вимог Тендерної документації невідповідність Учасника вимогам установленим у Тендерній документації буде підставою для його відхилення
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-24-007969-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЗАКАРПАТЕНЕРГОПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:44817772
Дата подання: 29 листопада 2023 23:47
Невідповідності і необгрунтовані вимоги у тендерній документації (+ попередня її редакція, що містить помилки і може свідчити про існування змови з одним зх учасників / потенційних учасників торгів)
Встановлені в пункті 5.1 "Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критерію" розділу 5 "Оцінка тендерної пропозиції" Тендерної документації вимоги до учасників не відповідають принципам публічних закупівель, істотно обмежують конкуренцію, не відповідають вимогам до складання тендерної документації і викладені таким чином, щоби могла існувати формальна підстава для відхилення пропозицій.
Зокрема, в згаданому п. 5.1 розд. 5 (про оцінку тендерної пропозиції) встановлено вимоги, що стосуються підготовки учасниками тендерної пропозиції і мають міститися в іншому відповідному розділі тендерної пропозиції.
В цьому ж розділі містяться умови, що невідповідність тендерної пропозиції умовам щодо формування пропонованої ціни може вважатися невідповідністю технічній специфікації.
Встановлені вимоги істотно обмежують коло учасників, потенційних учасників спотворюють конкуренцію, а також є дискримінаційними для добросовісних учасників.
Так замовником встановлено, з метою запобігання демпінгу серед Учасників, та умисного заниження ціни, що в подальшому призводить до зловживання Учасниками зміною істотних умов договору, та подальших негативних наслідків в тому числі для Замовника загальна сума тендерної пропозиції, (загальна вартість тендерної пропозиції) у гривні (UAH), яка розраховується та вноситься Учасником на електронний майданчик розраховується наступним чином:
Р = ∑ Niплан. * (Цпрогн. +Тпост. + Тпер.) * 1,2, грн з ПДВ де,
Р - сума тендерної пропозиції Учасника у гривні (UAH), з ПДВ. Цпрогн. – прогнозована ціна, яка для даної закупівлі становить – 4,7167056 грн. за 1 кВт*год без ПДВ, (визначена як середньозважена ціна на «ринку на добу наперед» за двадцять днів листопада 2023 року за даними ДП «Оператор ринку» розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua з врахуванням індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання 8% (оскільки ринок електричної енергії є досить нестабільним, і протягом року ціна неодноразово змінюється в широкому діапазоні, то доцільно врахувати в очікувану вартість ймовірне коливання ринку так як від дати формування заявки до проведення аукціону пройде до 1-го місяця, та поставка буде відбуватись протягом календарного року, та із врахуванням того, що ринок електричної енергії у зв’язку об’єктивними обставинами працює нестабільно та неможливо в подальшому перебачити всі ризики для Учасника та Замовника, тому Замовник встановлює величину цього індикатора однакову для всіх Учасників).
– тариф на послуги з передачі електричної енергії для НЕК «УКРЕНЕРГО» встановлений з 01.07.2023 – 0,48510 грн. за кВт год без ПДВ; Niплан. – плановий обсяг закупівлі електричної енергії, який становить 1 209 600 кВт/год;
Тпост. – тариф постачальника, запропонований Учасником, грн. без ПДВ; 1,2 – математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ-20 %);
Тариф постачальника (Тпост.), що визначається Учасником у ціні своєї тендерної пропозиції на момент подачі тендерної пропозиції Учасником, не може бути величиною від’ємною!!! Тариф постачальника (Тпост), що визначається Учасником у ціні своєї тендерної пропозиції за результатом проведеного аукціону не може бути величиною від’ємною!!!
В цьому ж підпункті вказаного розділу Тендерної документації замовником визначено, що у разі якщо тариф постачальника (Тпост.) на момент подачі тендерної пропозиції Учасником буде величиною від’ємною це буде вважатись невідповідність тендерної пропозиції Учасника умовам технічної специфікації та/або іншим вимогам щодо предмета закупівлі (тендерної документації) тому пропозиція такого Учасника буде відхиленою.
Однак, складові ціни пропонованого товару не є складовою технічної специфікації. А тому сформульована підстава можливого відхилення тендерної пропозиції є протиправною.
Також визначено, що у разі, якщо тариф постачальника (Тпост.) за результатом проведеного аукціону буде величиною від’ємною це буде вважатись відмовою від підписання договору Учасником, тому пропозиція такого Учасника буде відхиленою.
Проте жодна передбачена законодавством або обґрунтована замовником в тендерній документації інша умова, що (в разі якщо (Тпост.) буде менше 0) слугуватиме підставою для відмови, – відсутня в оприлюдненій Тендерній документації.
Також встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції зобов’язаний надати лист-погодження про те, що Учасник погоджується з тим, що у випадку якщо тариф постачальника (Тпост) після проведеного аукціону буде величиною від’ємною це буде вважатись відмовою від підписання договору Учасником, тому пропозиція такого Учасника буде відхиленою.
Зазначене спотворює конкуренцію, дискримінує учасників і не відповідає законодавству про публічні закупівлі з огляду на наступне.
1. Тендерні пропозиції учасників (щодо предмету закупівлі 1 209 600 кВт*год електроенергії) не можуть бути меншими 7 550 524,87 грн. (за рахунок визначення прогнозованої закупівельної ціни у розмірі 4,7167056 грн. та значення Тпост у розмірі 0 грн. за одиницю) при очікуваній вартості предмету закупівлі 7 630 761,60 грн.
2. Внаслідок встановлення Тпост у розмір "0" (як на момент подачі тендерної пропозиції, так і за результатами відкритих торгів з особливостями) за відсутності в тендерній документації механізму визначення ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю, обґрунтованого і законного визначення нижньої межі закупівельної ціни (Цпрогн) учасника за результатами аукціону утворено штучну та не передбачену чинним законодавством вимогу тендерної документації, яка може бути використана замовником як підстава для відхилення тендерних пропозиції учасників із Цпрогн одиниці товару за результатом аукціону, що менше 4,7167056 грн.
Внаслідок такого відхилення діапазон пропонованих учасниками цін, по якому мають конкурувати всі учасники закупівлі, фактично може вважатися замовником у розмірі 80 236,73 грн.
Пропонуємо замовнику усунути зазначені невідповідності, що містяться у Тендерній документації.
Пропонуємо Вам це зробити в термін до 30.11.2023, для можливості оскарження умов тендерної документації потенційним учасником.
У випадку розгляду цієї вимоги в більший строк, пропонуємо врахувати, що виявлені потенційним учасником можуть бути ввикористані для аргументації оскарження результатів розгляду пропозицій учасників, у випадку безпідставного відхилення пропозицій тощо
Розгорнути
Згорнути
Зокрема, в згаданому п. 5.1 розд. 5 (про оцінку тендерної пропозиції) встановлено вимоги, що стосуються підготовки учасниками тендерної пропозиції і мають міститися в іншому відповідному розділі тендерної пропозиції.
В цьому ж розділі містяться умови, що невідповідність тендерної пропозиції умовам щодо формування пропонованої ціни може вважатися невідповідністю технічній специфікації.
Встановлені вимоги істотно обмежують коло учасників, потенційних учасників спотворюють конкуренцію, а також є дискримінаційними для добросовісних учасників.
Так замовником встановлено, з метою запобігання демпінгу серед Учасників, та умисного заниження ціни, що в подальшому призводить до зловживання Учасниками зміною істотних умов договору, та подальших негативних наслідків в тому числі для Замовника загальна сума тендерної пропозиції, (загальна вартість тендерної пропозиції) у гривні (UAH), яка розраховується та вноситься Учасником на електронний майданчик розраховується наступним чином:
Р = ∑ Niплан. * (Цпрогн. +Тпост. + Тпер.) * 1,2, грн з ПДВ де,
Р - сума тендерної пропозиції Учасника у гривні (UAH), з ПДВ. Цпрогн. – прогнозована ціна, яка для даної закупівлі становить – 4,7167056 грн. за 1 кВт*год без ПДВ, (визначена як середньозважена ціна на «ринку на добу наперед» за двадцять днів листопада 2023 року за даними ДП «Оператор ринку» розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua з врахуванням індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання 8% (оскільки ринок електричної енергії є досить нестабільним, і протягом року ціна неодноразово змінюється в широкому діапазоні, то доцільно врахувати в очікувану вартість ймовірне коливання ринку так як від дати формування заявки до проведення аукціону пройде до 1-го місяця, та поставка буде відбуватись протягом календарного року, та із врахуванням того, що ринок електричної енергії у зв’язку об’єктивними обставинами працює нестабільно та неможливо в подальшому перебачити всі ризики для Учасника та Замовника, тому Замовник встановлює величину цього індикатора однакову для всіх Учасників).
– тариф на послуги з передачі електричної енергії для НЕК «УКРЕНЕРГО» встановлений з 01.07.2023 – 0,48510 грн. за кВт год без ПДВ; Niплан. – плановий обсяг закупівлі електричної енергії, який становить 1 209 600 кВт/год;
Тпост. – тариф постачальника, запропонований Учасником, грн. без ПДВ; 1,2 – математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ-20 %);
Тариф постачальника (Тпост.), що визначається Учасником у ціні своєї тендерної пропозиції на момент подачі тендерної пропозиції Учасником, не може бути величиною від’ємною!!! Тариф постачальника (Тпост), що визначається Учасником у ціні своєї тендерної пропозиції за результатом проведеного аукціону не може бути величиною від’ємною!!!
В цьому ж підпункті вказаного розділу Тендерної документації замовником визначено, що у разі якщо тариф постачальника (Тпост.) на момент подачі тендерної пропозиції Учасником буде величиною від’ємною це буде вважатись невідповідність тендерної пропозиції Учасника умовам технічної специфікації та/або іншим вимогам щодо предмета закупівлі (тендерної документації) тому пропозиція такого Учасника буде відхиленою.
Однак, складові ціни пропонованого товару не є складовою технічної специфікації. А тому сформульована підстава можливого відхилення тендерної пропозиції є протиправною.
Також визначено, що у разі, якщо тариф постачальника (Тпост.) за результатом проведеного аукціону буде величиною від’ємною це буде вважатись відмовою від підписання договору Учасником, тому пропозиція такого Учасника буде відхиленою.
Проте жодна передбачена законодавством або обґрунтована замовником в тендерній документації інша умова, що (в разі якщо (Тпост.) буде менше 0) слугуватиме підставою для відмови, – відсутня в оприлюдненій Тендерній документації.
Також встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції зобов’язаний надати лист-погодження про те, що Учасник погоджується з тим, що у випадку якщо тариф постачальника (Тпост) після проведеного аукціону буде величиною від’ємною це буде вважатись відмовою від підписання договору Учасником, тому пропозиція такого Учасника буде відхиленою.
Зазначене спотворює конкуренцію, дискримінує учасників і не відповідає законодавству про публічні закупівлі з огляду на наступне.
1. Тендерні пропозиції учасників (щодо предмету закупівлі 1 209 600 кВт*год електроенергії) не можуть бути меншими 7 550 524,87 грн. (за рахунок визначення прогнозованої закупівельної ціни у розмірі 4,7167056 грн. та значення Тпост у розмірі 0 грн. за одиницю) при очікуваній вартості предмету закупівлі 7 630 761,60 грн.
2. Внаслідок встановлення Тпост у розмір "0" (як на момент подачі тендерної пропозиції, так і за результатами відкритих торгів з особливостями) за відсутності в тендерній документації механізму визначення ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю, обґрунтованого і законного визначення нижньої межі закупівельної ціни (Цпрогн) учасника за результатами аукціону утворено штучну та не передбачену чинним законодавством вимогу тендерної документації, яка може бути використана замовником як підстава для відхилення тендерних пропозиції учасників із Цпрогн одиниці товару за результатом аукціону, що менше 4,7167056 грн.
Внаслідок такого відхилення діапазон пропонованих учасниками цін, по якому мають конкурувати всі учасники закупівлі, фактично може вважатися замовником у розмірі 80 236,73 грн.
Пропонуємо замовнику усунути зазначені невідповідності, що містяться у Тендерній документації.
Пропонуємо Вам це зробити в термін до 30.11.2023, для можливості оскарження умов тендерної документації потенційним учасником.
У випадку розгляду цієї вимоги в більший строк, пропонуємо врахувати, що виявлені потенційним учасником можуть бути ввикористані для аргументації оскарження результатів розгляду пропозицій учасників, у випадку безпідставного відхилення пропозицій тощо
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 листопада 2023 16:23
Замовник під час формування Тендерної документації діє виключно в рамках законодавства про публічні закупівлі, та з дотримання принципів здійснення публічних закупівель, також звертаємо Вашу увагу, що Учасники вільно мають змогу прийняти участь у даній публічній закупівлі, а в свою чергу Замовник має право у відповідності до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» додатково вказати у тендерній документації іншу інформацію та/або вимоги
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-11-24-007969-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ", Код ЄДРПОУ:44378553
Дата подання: 15 грудня 2023 12:49
Дата подання: 15 грудня 2023 12:49
СКАРГА на рішення про визначення переможцем ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА"
Вважаємо, що визначення переможцем відбулося з порушенням умов Тендерної документації та чинного законодавства України.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 грудня 2023 16:55
рішення від 18.12.2023 № 20285.pdf
Дата публікації: 18 грудня 2023 16:54
інформація про резолютивну частину рішення від 26.12.2023 № 20892.pdf
Дата публікації: 27 грудня 2023 10:43
рішення від 26.12.2023 № 20892.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2023 18:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення №20892-р/пк-пз від 26.12.2023, виконано, скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГЕТИЧНОІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА" переможцем процедури закупівлі — "Електрична енергія ДК 021:2015 09310000-5 – Електрична енергія", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-11-24-007969-a.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 грудня 2023 16:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА" |
7 550 524,86
UAH з ПДВ
|
7 550 524,86
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ" |
7 550 524,87
UAH з ПДВ
|
7 550 524,87
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОЛК УКРАЇНА" |
7 555 306,75
UAH з ПДВ
|
7 555 306,75
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА" #44494907 |
Рішення скасоване |
7 550 524,86
UAH з ПДВ
|
05 січня 2024 12:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 грудня 2023 10:28
|
ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА" #44494907 |
Очікує рішення |
7 550 524,86
UAH з ПДВ
|
05 січня 2024 12:55
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 05 січня 2024 14:01 |
Кінець періоду оскарження: | 16 січня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 16 січня 2024 00:00 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | 24 листопада 2023 року оголошено проведення відкритих торгів з особливостями згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 (далі-Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (надалі - Особливості) за предметом закупівлі Електрична енергія ДК 021:2015 09310000-5 – Електрична енергія згідно оголошення UA-2023-11-24-007969-a. Замовник не може закупити Електричну енергію ДК 021:2015 09310000-5 – Електрична енергія згідно оголошення UA-2023-11-24-007969-a, на очікувану вартість 7 630 761,60 у зв’язку із скороченням видатків на проведення цієї процедури. Підставою для прийняття рішення про відміну торгів є рішення сесії Хустської міської ради №1732 від 22.12.2023, яким на 2024 рік передбачено 5 731 950,00 гривень на закупівлю електричної енергії. З огляду на зазначене, на виконання вимог підпункту 3 пункту 50 Особливостей замовник відміняє торги у разі: скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. У Замовника наразі відсутня потреба у закупівлі Електричної енергії на 2024 ріку в обсязі 1209600 Кіловат-годин, Строком поставки товару: 01 січня 2024 — 31 грудня 2024, у зв’язку із укладанням додаткової угоди №05 від 28.12.2023 до Договору №179 від 27.12.2022. Згідно з підпунктом 1 пункту 51 Особливостей Замовник відміняє тоги в разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. УХВАЛЕНО: 1. Відмінити відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі Електрична енергія ДК 021:2015 09310000-5 – Електрична енергія згідно оголошення UA-2023-11-24-007969-a на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей замовник відміняє торги у разі: скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. 2. Відмінити відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі Електрична енергія ДК 021:2015 09310000-5 – Електрична енергія згідно оголошення UA-2023-11-24-007969-a на підставі підпункту 1 пункту 51 Особливостей замовник відміняє тоги в разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг Система не дозволяє обрати дві підстави скасування процедури |
Документи:
05 січня 2024 14:01
|
Електронний підпис |
05 січня 2024 14:00
|
Протокол відміни.PDF |