Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Чернігівський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України" |
Код ЄДРПОУ: | 38509742 |
Вебсайт: | https://cnobldses.gov.ua |
Місцезнаходження: | 14000, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Любецька, буд. 11а |
Контактна особа: |
Юрій Хіміч +380462774744 757575masta@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2023 12:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 04 грудня 2023 12:04 |
Початок аукціону: | 04 грудня 2023 12:04 |
Очікувана вартість: | 1 002 377,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 023,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунки проводяться шляхом безготівкових розрахунків за реквізитами Виконавця, визначеними у цьому Договорі, на умовах 100% попередньої оплати. Замовник на протязі 3 банківських днів з моменту підписання Договору здійснює попередню оплату в розмірі 100% згідно рахунку. | Аванс | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 листопада 2023 12:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 листопада 2023 12:31 |
Протокол УО ніжин.PDF | |
24 листопада 2023 12:31 |
Тендерна документація ніжин.doc | |
24 листопада 2023 12:31 |
Тендерна документація ніжин.doc | |
24 листопада 2023 12:31 |
Додаток 4 проєкт договору про закупівлю.doc | |
24 листопада 2023 12:31 |
Додаток 4 проєкт договору про закупівлю.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-26-000040 ● 97e2a31ff73a4e71898b0aa3f0221839
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2024 16:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.03.2024 № 66
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 26.03.2024 № 66.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 8. UA-2023-11-24-007717-a, 24.11.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-27 16:15:05
Запит про надання пояснення Замовнику – Державній установі «Чернігівський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України»
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-11-21-011371-a, яка проводилась Державною установою «Чернігівський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-29 16:18:37
На виконання запиту Західного офісу Держаудитслужби (м. Львів) від 27 березня 2024 року надання пояснення
На виконання запиту Західного офісу Держаудитслужби (м. Львів) від 27 березня 2024 року надання пояснення «з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю» повідомляємо про наступне:
1.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб ДУ «Чернігівський ОЦКПХ МОЗ» та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації на підставі дефектного акту зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до додаткових кошторисних призначень на 2023 рік, та потреб Замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі (код згідно ЄЗС ДК 021:2015 : 45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій) здійснено на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва - Поточний ремонт: заміна вікон та дверей на енергоефективні в приміщенні Державної установи «Чернігівський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: м. Ніжин, площа Гоголя, буд.7, розрахованого ТОВ «Чернігів БУД Гарант» (ЄДРПОУ 43443563), за участі інженера-проектувальника Апанасенка Сергія Івановича (кваліфікаційний сертифікат АР 004084).
Крім того, ТОВ «Перша будівельна експертиза» проведено Експертну оцінку щодо розгляду кошторисної частини документації №231120-11/ЕО.
Скан-копії вищезгаданих документів додаються.
2. Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://cnobldses.gov.ua / https://cnobldses.gov.ua/publichna-informatsiia/
3. Надаємо інформацію про право підписання договору про закупівлю у вигляді сканованої «Довідки про уповноваженого підписувати договір»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-08 10:10:15
Запит про надання пояснення Замовнику – Державній установі «Чернігівський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України»
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-11-21-011371-a, яка проводилась Державною установою «Чернігівський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Згідно з пунктом 2 додаткової угоди від 18.12.2023 №1 до договору закупівлі про надання послуг від 18.12.2023 №98, зазначено: «П.п 10.1 розділу Х «Строк дії Договору» викласти в новій редакції: Договір набирає чинності з дня підписання та діє до 31.03.2024 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань».
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чи виконано сторонами в повному обсязі зобов'язання за договором закупівлі про надання послуг від 18.12.2023 №98 (з наданням підтверджуючих документів щодо поставки товару та його оплати).
2. У разі виконання всіх зобов'язань за договором закупівлі про надання послуг від 18.12.2023 №98, вказати причини не публікування звіту про виконання договору про закупівлю.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-09 12:40:32
На виконання запиту Західного офісу Держаудитслужби (м. Львів) від 08 квітня 2024 року надання пояснення
На виконання запиту Західного офісу Держаудитслужби (м. Львів) від 08 квітня 2024 року надання пояснення з наступних питань:
«1. Чи виконано сторонами в повному обсязі зобов'язання за договором закупівлі про надання послуг від 18.12.2023 №98 (з наданням підтверджуючих документів щодо поставки товару та його оплати).
2. У разі виконання всіх зобов'язань за договором закупівлі про надання послуг від 18.12.2023 №98, вказати причини не публікування звіту про виконання договору про закупівлю»
повідомляємо про наступне:
1. Відповідно до умов Договору від 18.12.2023 №98, термін його дії – до 31.03.2024 року. Сторонами виконано зобов'язання в повному обсязі за договором закупівлі про надання послуг від 18.12.2023 №98, що підтверджується доданими документами:
- платіжне доручення (внутрішній номер 316539328 від 19.12.2023 року);
- сканована копія Акту виконаних робіт № 1 від 30.01.2024 року, підсумкова відомість ресурсів, довідка про вартість);
- сканована копія Акту виконаних робіт № 2 від 14.03.2024 року, підсумкова відомість ресурсів, довідка про вартість).
Сторони претензій щодо виконання договору не мають.
2. Відповідно до пункту 12 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю — протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання, тому Замовником прозвітовано про виконання договору про закупівлю від 18.12.2023 №98 - звіт додається.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення
2024-04-19 11:48:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 грудня 2023 13:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР" |
762 697,99
UAH з ПДВ
|
557 777,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будкомплект" |
667 960,00
UAH з ПДВ
|
620 796,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЧЕРНІГІВ-БУД ГАРАНТ" |
699 001,40
UAH з ПДВ
|
620 797,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП СЕМИДАР |
709 904,89
UAH з ПДВ
|
620 798,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХОСТ-Н" |
997 282,00
UAH з ПДВ
|
620 799,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФРАМ-ЛАЙН" |
717 183,58
UAH з ПДВ
|
717 183,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ЮА-БІЛД ГРУП" |
846 265,57
UAH з ПДВ
|
846 265,57
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА „КРАТОС ПЛЮС“" |
892 239,01
UAH з ПДВ
|
892 239,01
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ" |
916 108,66
UAH з ПДВ
|
916 108,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР" #25845497 |
Відхилено |
557 777,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2023 15:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 грудня 2023 12:29
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будкомплект" #20602646 |
Переможець |
620 796,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2023 15:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 грудня 2023 15:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2024 16:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2023 14:47
|
Дод угода 1.PDF | зміни до договору |
18 грудня 2023 14:40
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2023 14:24
|
Договір ніжин.PDF | укладений |
18 грудня 2023 14:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 98 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |