Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БАГАТОГАЛУЗЕВЕ ОБ'ЄДНАННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА МИРНОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 21973020 |
Місцезнаходження: | 85324, Україна , Донецька обл., Мирноград, вул. Руднична , буд. 2 |
Контактна особа: |
Бабакова Тетяна Миколаївна 380953195489 kpdmokh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2023 12:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 11 798 614,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 58 993,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 листопада 2023 12:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 листопада 2023 12:15 |
Додаток 2.docx | |
24 листопада 2023 12:15 |
Додаток 4.docx | |
24 листопада 2023 12:15 |
ТД.docx | |
24 листопада 2023 12:15 |
Додаток 1.docx | |
24 листопада 2023 12:15 |
Додаток 3 .docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-02-000003 ● 7c1d635fd99741388e190d9132a89851
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 січня 2024 11:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.01.2024 № 1-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), доручення Держаудитслужби України від 13.12.2023 № 003100-18-14492-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 01.01.2024
№ 1-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БАГАТОГАЛУЗЕВЕ ОБ'ЄДНАННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА МИРНОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ UA-2023-11-24-007147-a 24.11.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-12 15:48:14
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Нове будівництво кладовища за адресою: вул. Виноградна м. Мирноград Донецька область. Коригування (1 черга)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-24-007147-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість? Крім того прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Пояснити причини не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮНІОТРАНСБІЛДІНГ» у зв’язку відсутністю у його тендерній пропозиції розрахуноку кошторисного прибутку, як це передбачено Додатком №2 "Технічна специфікація" ТД Замовника.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-16 15:49:25
Пояснення на запит
У відповідь на запит Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 12.01.2024 р. надаємо свої пояснення та повідомляємо наступне:
1.Обґрунтування бюджетного призначення визначено на підставі проектно-кошторисної документації розробленої відповідно до «Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів» затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45. На проектно-кошторисну документацію отримано Експертний звіт (позитивний) від 26 червня 2023 № 48/23П.
Технічна специфікація сформована з відомостей обсягів робіт, які є частиною проектно-кошторисної документації, що розроблена проектувальником, який має відповідні знання, компетенцію та сертифікати.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення визначене відповідно розрахунку до кошторису на 2023- 2024 рік. Фінансування Робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету.
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо, що Комунальне підприємство Багатогалузеве об’єднання комунального господарства Мирноградської міської ради є одержувачем бюджетних коштів (скріншот надається), тому Законом не передбачено розміщення вказаної інформації для одержувачів бюджетних коштів.
2. Додатком № 2 «Технічна специфікація» ТД передбачено надання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку кошторисного прибутку. ТОВ «Юніотрансбілдінг» у складі тендерної пропозиції було надано за архівований файл «Кошторис.rar» де міститься вся кошторисна документація. У файлі під назвою «33ДЦ_ДЦ_4.pdf» на аркуші 1 міститься «Розрахунок № 9 Розрахунок прибутку, тис.грн.». Зважаючи на вище наведене у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Юніонтрансбілдінг».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 січня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЮНІОТРАНСБІЛДІНГ" |
11 787 235,00
UAH з ПДВ
|
11 787 235,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЮНІОТРАНСБІЛДІНГ" #39827244 |
Переможець |
11 787 235,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2023 11:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 грудня 2023 15:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2024 09:41
|
Угода.PDF | укладений |
12 червня 2024 09:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2024 16:30
|
ДУ 3.PDF | зміни до договору |
02 квітня 2024 16:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:49
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 16:02
|
Додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
25 грудня 2023 16:00
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2023 10:58
|
ДОГОВОР.PDF | укладений |
21 грудня 2023 10:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 19/12-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 19/12-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з несприятливими погодними умовами та актиізацією бойових дій на території Донецької області у 2024 році, подовжити термін виконання робіт до 30 листопада 2024 року. |
Номер договору про закупівлю: | 19/12-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |