Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05410607 |
Вебсайт: | https://corabeldistr.mkrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 54050, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, пр. Богоявленський, 314 |
Контактна особа: |
Степаніцина Інна Леонідівна +380512600277 inna_02112008@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 листопада 2023 17:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 04 грудня 2023 11:57 |
Початок аукціону: | 04 грудня 2023 11:57 |
Очікувана вартість: | 2 875 290,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 752,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником з дати підписання Сторонами Акта приймання виконаних робіт/наданих послуг та Довідка про вартість виконаних робіт/наданих послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2023 16:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2023 15:55 |
23_11_2023_Тендерна_документація_за_Особливостями_послуги_вивезення рослинних відходів_2024.docx |
23 листопада 2023 16:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
23 листопада 2023 15:55 |
23_11_2023_Тендерна_документація_за_Особливостями_послуги_вивезення рослинних відходів_2024.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-08-000084 ● 819d76abc8bd44f0bf4c994f00318369
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2024 17:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.02.2024 № 15-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
08.02.2024 № 15-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
36. UA-2023-11-23-013542-a, 23.11.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-08 17:52:21
Запит на пояснення
В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 2875290,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-23-013542-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1)?
Інформацію та документи з конкретним посиланням на розміщення обґрунтування необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-12 11:32:54
пояснення
Адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради на Ваш запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі «Вивезення рослинних відходів, код відповідно до Єдиного закупівельного словника - ДК 021-2015: 2015 - 90510000-5- Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: №UA-2023-11-23-013542-a) надає інформацію на порушені питання, а саме:
1. Розрахунок очікуваної вартості надання послуг з вивезення рослинних відходів з
території Корабельного району м. Миколаєва» (розрахунок очікуваної вартості та протокол узгодження ціни до договору №201 від 02.01.2023 (додається).
2. Обґрунтування, що стосуються вказаного предмету закупівлі викладені на офіційному веб-сайті адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради (https://corabeldistr.mkrada.gov.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=4610%3A-2024&catid=71&Itemid=328) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір та бюджетне призначення, очікувана вартість предмета закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-26 11:45:30
Запит на пояснення
В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 2875290,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-23-013542-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
І. За результатами проведеної процедури закупівлі замовником - Адміністрацією Корабельного району Миколаївської міської ради з переможцем – Фізичною особою – ФОП Намазова Ельміра Вугарівна (далі – Сторони) укладено договір від 28.12.2023 № 459 на закупівлю послуг «Вивезення рослинних відходів», код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям на суму 2875000,00 грн. без ПДВ (надалі – Договір).
Згідно з п.10.1. Договору: «Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та діє до 31.12.2024 року, але до повного виконання Сторонами зобов’язань» Фактично, датою підписання Договору є 28 грудня 2023 року.
Додатковою угодою від 18.01.2024 № 2 Замовником до істотних умов Договору внесені зміни, зокрема, п.10.1 викладено в новій редакції: «Договір набирає чинності з 01.01.2024 року та діє до 31.12.2024 року, але до повного виконання Сторонами зобов’язань».
Відповідно до п.12.2. «Істотними умовами цього Договору є предмет договору (номенклатура, асортимент), ціна та строк дії договору, а також умови, визнані такими за законом. Інші умови Договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів».
Відповідно до п. 12.3. «Зміна істотних умов Договору допускається виключно у наступних випадках:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю... Під покращенням якості предмету закупівлі Сторони розуміють покращення технічних характеристик Послуг тощо;
3) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю…;
4) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення…;
5) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування – пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
6) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів…;
6) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів…;
7) дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку…».
Таким чином, моніториингом встановлено, що Замовник внесено зміни до істотних умов Договору, а саме: змінено термін початку дії договору з 28.12.2023 на 01.01.2024, що не передбачено п.12.3. Договору.
Така зміна початку терміну дії договору не передбачена і Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178, Особливості), а саме: п. 19 Постанови № 1178, яким визначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону; 9) зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації.
Поясніть зазначене вище по тексту.
ІІ. Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовником обрано код предмету закупівлі «ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям», який відповідає Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок № 708).
Водночас, замовник в порушення абзацу 3 пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 (далі – Порядок № 1082), в оголошенні про проведення відкритих торгів, а саме в окремому електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі», навпроти номенклатурної позиції предмета закупівлі не вказав код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, визначений згідно з Національним класифікатором України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження національного класифікатора України ДК 021:2015 та скасування національного класифікатора України ДК 021:2007» від 23.12.2015 № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник).
Так, відповідно до норм пункту 14 Порядку № 1082 в електронній системі закупівель зазначається номенклатурна позиція предмета закупівлі, а саме конкретне найменування товару, який замовник закуповує в межах предмета закупівлі. Згідно з відомостями веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-11-23-013542-a в графі «Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі», окремим рядком зазначено номенклатурну позицію предмету закупівлі «Вивезення рослинних відходів», при цьому, навпроти цього рядка, в графі таблиці «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі», зазначено код послуги: ДК 021:2015:90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям.
Натомість, Єдиний закупівельний словник містить код послуг, що найбільше відповідає (найбільш наближений) назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, а саме: ДК 021:2015:90512000-9 - Послуги з перевезення сміття, який замовником не застосовано.
Поясніть наведене.
Інформацію та документи з поясненням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-29 11:18:36
пояснення
Адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради на Ваш запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі «Вивезення рослинних відходів, код відповідно до Єдиного закупівельного словника - ДК 021-2015: 2015 - 90510000-5- Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: №UA-2023-11-23-013542-a) надає інформацію на порушені питання, а саме:
1. Додаткову угоду №1 від 31.01.2024 до договору про закупівлю послуг №459 від 28.12.2023 було визнано такою, що є не дійсною. Відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» вищезазначена інформація та документи опрелюдненно в електронній системі закупівель. Враховуючи, що закупівля послуг «Вивезення рослинних відходів, код відповідно до Єдиного закупівельного словника - ДК 021-2015: 2015 - 90510000-5- Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» здійснювалась на потребу 2024 року. Керуючись тим, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року, керуючись ст. 3 Бюджетного кодексу України, Замовник і Виконавець погодились внести зміни до договору про закупівлю послуг №459 від 28.12.2023 року та викласти пункт 10.1. розділу 10 «Строк дії договору» Договору у новій редакції.
2. Так, дійсно відповідно до норм пункту 14 Порядку № 1082 в електронній системі закупівель зазначається номенклатурна позиція предмета закупівлі, а саме конкретне найменування послуг або товару, який замовник закуповує в межах предмета закупівлі.
На виконання вищезазначеної норми та враховуючи те, що визначення предмета закупівлі, згідно з кодом та його назвою, належить до виключної компетенції кожного окремого замовника. Замовник керуючись технічною специфікацією до предмета закупівлі зазначеної у додатку №3 до тендерної документації, що окрім послуг з вивезення до складу входить навантаження, зазначив в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-11-23-013542-a в графі «Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі», окремим рядком зазначено номенклатурну позицію предмету закупівлі «Вивезення рослинних відходів», при цьому, навпроти цього рядка, в графі таблиці «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі», зазначено код послуги: ДК 021:2015:90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-26 12:00:46
Запит на пояснення
В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 2875290,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-23-013542-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
І. За результатами проведеної процедури закупівлі замовником - Адміністрацією Корабельного району Миколаївської міської ради з переможцем – Фізичною особою – ФОП Намазова Ельміра Вугарівна (далі – Сторони) укладено договір від 28.12.2023 № 459 на закупівлю послуг «Вивезення рослинних відходів», код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям на суму 2875000,00 грн. без ПДВ (надалі – Договір).
Згідно з п.10.1. Договору: «Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та діє до 31.12.2024 року, але до повного виконання Сторонами зобов’язань» Фактично, датою підписання Договору є 28 грудня 2023 року.
Додатковою угодою від 31.01.2024 № 2 Замовником до істотних умов Договору внесені зміни, зокрема, п.10.1 викладено в новій редакції: «Договір набирає чинності з 01.01.2024 року та діє до 31.12.2024 року, але до повного виконання Сторонами зобов’язань».
Відповідно до п.12.2. «Істотними умовами цього Договору є предмет договору (номенклатура, асортимент), ціна та строк дії договору, а також умови, визнані такими за законом. Інші умови Договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів».
Відповідно до п. 12.3. «Зміна істотних умов Договору допускається виключно у наступних випадках:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю... Під покращенням якості предмету закупівлі Сторони розуміють покращення технічних характеристик Послуг тощо;
3) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю…;
4) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення…;
5) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування – пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
6) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів…;
6) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів…;
7) дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку…».
Таким чином, моніториингом встановлено, що Замовник внесено зміни до істотних умов Договору, а саме: змінено термін початку дії договору з 28.12.2023 на 01.01.2024, що не передбачено п.12.3. Договору.
Така зміна початку терміну дії договору не передбачена і Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178, Особливості), а саме: п. 19 Постанови № 1178, яким визначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону; 9) зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації. Поясніть вищенаведене.
Інформацію та документи з поясненням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-28 16:27:59
пояснення
Адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради на Ваш запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі «Вивезення рослинних відходів, код відповідно до Єдиного закупівельного словника - ДК 021-2015: 2015 - 90510000-5- Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: №UA-2023-11-23-013542-a) надає інформацію на порушене питання, а саме:
28.02.2024 року додаткову угоду №1 від 31.01.2024 до договору про закупівлю послуг №459 від 28.12.2023 було визнано такою, що є не дійсною. Відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» вищезазначена інформація та документи опрелюдненно в електронній системі закупівель. Враховуючи, що закупівля послуг «Вивезення рослинних відходів, код відповідно до Єдиного закупівельного словника - ДК 021-2015: 2015 - 90510000-5- Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» здійснювалась на потребу 2024 року. Керуючись тим, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року, керуючись ст. 3 Бюджетного кодексу України, Замовник і Виконавець погодились внести зміни до договору про закупівлю послуг №459 від 28.12.2023 року та викласти пункт 10.1. розділу 10 «Строк дії договору» Договору у новій редакції (додаткова угода №3 від 28.02.2024 додається).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-26 13:07:23
Запит на пояснення.
В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 2875290,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-23-013542-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
І. Адміністрацією Корабельного району Миколаївської міської ради (далі – Замовник) в електронній системі закупівель розміщено Тендерну документацію на закупівлю послуг: «Вивезення рослинних відходів, код відповідно до Єдиного закупівельного словника - ДК 021-2015: 90510000-5- Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям». Історія змін до тендерної документації свідчить, що зазначена Тендерна документація (затверджена протоколом уповноваженої особи від 23.11.2023 № 653/01/2023), оприлюднена замовником в електронній системі двічі, а саме: о 15:24 годині 23 листопада 2023 року та о 15:55 годині 23 листопада 2023 року.
Відповідно до абзацу 4 пункту 54 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178): «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення».
Поясніть, яким чином замовником забезпечено вимоги абзацу 4 пункту 54 Постанови № 1178?
Інформацію та документи з поясненням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-28 13:21:39
пояснення
Адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради на Ваш запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі «Вивезення рослинних відходів, код відповідно до Єдиного закупівельного словника - ДК 021-2015: 2015 - 90510000-5- Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: №UA-2023-11-23-013542-a) надає інформацію на порушене питання, а саме:
У зв’язку із великим навантаженням з питань підготовки та публікація документів щодо поточних закупівель та закупівель на 2024 рік уповноваженою особою адміністрації району було помилково двічі завантажено в електронне поле електронної системи закупівель тендерну документацію на закупівлю: «Вивезення рослинних відходів, код відповідно до Єдиного закупівельного словника - ДК 021-2015: 2015 - 90510000-5- Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» (затверджену протоколом уповноваженої особи від 23.11.2023 №653/01/2023). Враховуючи той факт, що тендерна документація не зазнала змін в цілому, була відсутня потреба у оформленні нової редакції тендерної документації та переліку змін до неї.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради на виконання зобов’язань щодо усунення встановлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель виявлених під час моніторингу процедури закупівлі за предметом «Вивезення рослинних відходів, код відповідно до Єдиного закупівельного словника - ДК 021-2015: 2015 - 90510000-5- Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за №UA-2023-11-23-013542-a, повідомляє. Керуючись пунктом 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, замовником усунуто встановлені порушення шляхом приведення умов Договору про закупівлю послуг №459 від 28.12.2023 у відповідність до норм діючого законодавства. Відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей, додаткову угоду 4 від 01.03.2024 та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель «ProZorro». Додатково повідомляємо, що зведений кошторисний розрахунок вартості, що є невід’ємною частиною додаткової угода №1 від 18.01.2024 теж розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизований електронний майданчик шляхом внесення змін до договору про закупівлю послуг №459 від 28.12.2023.
2024-03-05 10:56:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 грудня 2023 12:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" |
2 864 760,48
UAH з ПДВ
|
2 864 760,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП НАМАЗОВА ЕЛЬМІРА ВУГАРІВНА |
2 875 000,00
UAH з ПДВ
|
2 875 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТК "ЛОГІТЕК" #39881453 |
Відхилено |
2 864 760,48
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2023 16:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 грудня 2023 15:30
|
ФОП НАМАЗОВА ЕЛЬМІРА ВУГАРІВНА #3572805205 |
Переможець |
2 875 000,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2023 15:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2024 15:45
|
протокол.pdf | зміни до договору |
04 березня 2024 15:44
|
ЗКР_459_1.pdf | зміни до договору |
04 березня 2024 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2024 15:05
|
повідомлення_459.pdf | зміни до договору |
04 березня 2024 13:58
|
Додаткова_459_4.pdf | зміни до договору |
04 березня 2024 13:58
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2024 16:05
|
повідомлення_459.pdf | зміни до договору |
28 лютого 2024 16:02
|
Додаткова_459_3.pdf | зміни до договору |
28 лютого 2024 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2024 10:27
|
повідомлення_459.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2024 10:26
|
Додаткова_459_2.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2024 10:26
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 16:45
|
повідомлення.pdf | зміни до договору |
18 січня 2024 16:43
|
20_ДЦ_ПВР.xls | зміни до договору |
18 січня 2024 16:43
|
20_ДЦ_ЛК1_07-01-01.xls | зміни до договору |
18 січня 2024 16:43
|
Додаткова_459_1.pdf | зміни до договору |
18 січня 2024 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 11:58
|
20_ДЦ_ПВР.xls | укладений |
29 грудня 2023 11:56
|
20_ДЦ_ЛК1_07-01-01.xls | укладений |
29 грудня 2023 11:56
|
Договір_459.pdf | укладений |
29 грудня 2023 11:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник і Виконавець погодились внести зміни до договору про закупівлю послуг від 28.12.2023 №459 і зменшити суму договору на 3 000,00 грн. без ПДВ та викласти пункт 4.1. і додатки до договору у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 459 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник і Виконавець погодились внести зміни до договору про закупівлю послуг від 28.12.2023 №459 і викласти пункт 3.1. розділу 3 «Порядок надання послуг» та пункт 10.1. розділу 10 «Строк дії договору» договору у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 459 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодились внести зміни до договору про закупівлю послуг №459 від 28.12.2023 та викласти пункт 10.1. розділу 10 «Строк дії договору» у новій редакції, а саме: «10.1. Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами, але не раніше ніж 01.01.2024 року та діє до 31.12.2024 року, але до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань»; додаткову угоду №2 від 31.01.2024 року до договору про закупівлю послуг №459 від 28.12.2023 не дійсною. |
Номер договору про закупівлю: | 459 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодились внести зміни до договору про закупівлю послуг №459 від 28.12.2023 та викласти пункт 10.1. розділу 10 «Строк дії договору» у новій редакції, а додаткову угоду №3 від 28.02.2024 року до договору про закупівлю послуг №459 від 28.12.2023 визнати не дійсною. |
Номер договору про закупівлю: | 459 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, встановлених за результатами моніторингу від 29.02.2024 необхідно розмістити на веб-порталі Уповноваженого органу зведений кошторисний розрахунок вартості, що є невід’ємною частиною додаткової угода №1 від 18.01.2024 шляхом внесення змін до договору про закупівлю послуг №459 від 28.12.2023 укладеного з переможцем – ФОП НАМАЗОВА ЕЛЬМІРА ВУГАРІВНА. |
Номер договору про закупівлю: | 459 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |