Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24013674 |
Місцезнаходження: | 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Британська, буд.21 |
Контактна особа: |
Чугай Наталя Миколаївна 380542700597 dim@smr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
23 листопада 2023 15:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-15-000029 ● 71eebeb2d6034339858d03dee34c8959
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 10:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.01.2024 № 6-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 09 січня 2024 року № 003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 15.01.2024 № 6-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2023-11-23-013470-a, 23.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-16 16:42:34
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи за предметом «ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-23-013470-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі:
1. З яких підстав в електронній системі закупівель не оприлюднений річний план закупівель та зміни до нього на 2023 рік?
2. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість закупівлі?
3. Надати інформацію та документи, які підтверджують, що предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю за результатами проведення закупівлі UA-2023-11-23-013470-a, не відрізняється від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації при проведенні відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі.
4. Чому договір про закупівлю від 23.11.2023 № 668б та додатки до нього не містять види і обсяги робіт, які визначені проектно-кошторисною документацією?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-17 15:09:44
Пояснення на запит
По - першому питанню, з яких підстав в електронній системі закупівель не оприлюднений річний план закупівель та зміни до нього на 2023 рік пояснюємо про наступне.
Замовником своєчасно та в повному обсязі 22.11.2023 р. оприлюднений річний план закупівель та зміни до нього у 2023 року щодо закупівлі робіт по новому будівництву секторів поховань на Ново-Центральному Баранівському кладовищі в. м. Суми. (Перша черга) вартістю 6 776 505,40 грн. за ID: UA-P-2023-11-22-000076-c. Надаємо посилання про факт оприлюднення такого рядка в електронній системі Prozorro https://prozorro.gov.ua/search/plan?buyer=24013674&text=%D0%BF%D0%B5%D1%80%D1%88%D0%B0%20%D1%87%D0%B5%D1%80%D0%B3%D0%B0&year=2023.(Надаємо додатком до цього пояснення Plan 2023).
По-другому питанню, викладеному в Запиті про надання пояснень.
Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості закупівлі визначено на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та позитивного експертного звіту №3397 від 15.09.2023 р. (додається, як Додаток №1 до цього пояснення).
По-третьому питанню, викладеному в Запиті про надання пояснень.
Надаємо інформацію та документи, які підтверджують, що предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю за результатами проведення закупівлі UA-2023-11-23-013470-a, не відрізняється від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації при проведенні відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі. (надаємо додатки до цього пояснення).
По- четвертому питанню, викладеному в Запиті про надання пояснень.
Договір про закупівлю від 23.11.2023 № 668-б та додатки до нього не містять види і обсяги робіт, які визначені проектно-кошторисною документацією тому, що відповідно до змісту п.13.1 проєкту договору, опублікованого при проведенні відкритих торгів з особливостями, додатками до договору є: Договірна ціна (Додаток № __), Договірна ціна на суму фінансування (Додаток № __), Графік фінансування (Додаток №__), Календарний графік (Додаток №__). Тобто договірні ціни зазначені в договорі без додатків. Після укладення договору №668-б від 23.11.2023 разом із звітом про договір про закупівлю оприлюднено договір про закупівлю та додатки до нього, відповідно до п.13 Постанови КМУ №1178 зі змінами та умови пункту 13 цього договору. (Надаємо додатком до цього пояснення Договір №668-б з додатками та розрахунками).
- Plan_2023.xlsx
- Акт до дог. _ 5-12.PDF
- Акт огляду об_єкта.PDF
- Акти до аналогічного договора ч.1.PDF
- Акти до аналогічного договора ч.2.PDF
- Акти до аналогічного договора ч.3.PDF
- Аналогічний договір частина 1.PDF
- Виписка по особовому рахунку.PDF
- Відгук на виконання договору.PDF
- Відгук.pdf
- Гарантійний лист про відповідність пропозиції.pdf
- Гарантійний лист про досвід.PDF
- Довідка про наявність працівників.pdf
- Договір _ 5-12 від 05.12.22.PDF
- Договір №668-б.pdf
- Додаток №1_0001.pdf
- ДУ до аналогічного договора ч1.pdf
- ДУ до аналогічного договора ч2.pdf
- Згода на обробку персональних даних.PDF
- Інформація про субпідрядників.PDF
- Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета.docx
- Інформація_ щодо відсутності підстав п. 47.pdf
- Копії дипломів робітників.pdf
- Копії документів про освіту працівників.PDF
- Копії документів_ що підтв. наявність МТБ (2).PDF
- Копії документів_ що підтв. наявність МТБ.pdf
- Копії наказів на працівників.pdf
- Копії трудових книжок працівників.pdf
- МТБ.pdf
- Підтвердження оплати по дог. 11-12.PDF
- Повноваження.pdf
- Проект договору.PDF
- СТАТУТ -2021.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов’язань щодо усунення порушень Департамент інфраструктури міста сумської міської ради надає Договір №668-б укладений 23.11.2023, приведений у відповідність до норм законодавства - з видами та обсягами робіт та зобов’язується надалі не допускати такі порушення.
2024-01-23 13:33:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункту 17 Особливостей)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункту 17 Особливостей) • усунуто
Договір №668-б укладений 23.11.2023, приведений у відповідність до норм законодавства.
2024-01-29 10:18:46
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Публічне акціонерне товариство "Сумбуд" #14017843 |
Переможець |
6 776 505,40
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2023 15:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2024 08:56
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
26 січня 2024 08:54
|
Договір №668-б_0001.pdf | укладений |
23 листопада 2023 15:24
|
Протокол №533_0001.pdf | укладений |
23 листопада 2023 15:24
|
ЗВІТ №UA-2023-10-19-001193-a-report.pdf | укладений |
23 листопада 2023 15:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На виконання зобов’язань щодо усунення порушень Департамент інфраструктури міста сумської міської ради вніс зміни до Договору №668-б, шляхом укладання додаткової угоди №3, відповідно до якої до договору додаються види і обсяги робіт, які визначені проектно-кошторисною документацією. |
Номер договору про закупівлю: | 668-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |