Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво секторів поховань на Ново-Центральному Баранівському кладовищі в. м. Суми. (Перша черга)
Очікувана вартість
6 776 505,40 UAH
UA-2023-11-23-013470-a 9f6325cc598b4334b1c82e50b152cff8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Наталя Миколаївна

380542700597 dim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Британська, буд.21
Контактна особа: Чугай Наталя Миколаївна
380542700597
dim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво секторів поховань на Ново-Центральному Баранівському кладовищі в. м. Суми. (Перша черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, Ново-Центральне Баранівське кладовище
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

23 листопада 2023 15:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-15-000029 ● 71eebeb2d6034339858d03dee34c8959
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2024 10:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ


НАКАЗ

15.01.2024 № 6-З
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 09 січня 2024 року № 003100-18/303-2024,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО


Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 15.01.2024 № 6-З


Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель


Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2023-11-23-013470-a, 23.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-16 16:42:34

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи за предметом «ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-23-013470-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі:
1. З яких підстав в електронній системі закупівель не оприлюднений річний план закупівель та зміни до нього на 2023 рік?
2. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість закупівлі?
3. Надати інформацію та документи, які підтверджують, що предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю за результатами проведення закупівлі UA-2023-11-23-013470-a, не відрізняється від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації при проведенні відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі.
4. Чому договір про закупівлю від 23.11.2023 № 668б та додатки до нього не містять види і обсяги робіт, які визначені проектно-кошторисною документацією?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-17 15:09:44

Пояснення на запит

По - першому питанню, з яких підстав в електронній системі закупівель не оприлюднений річний план закупівель та зміни до нього на 2023 рік пояснюємо про наступне.
Замовником своєчасно та в повному обсязі 22.11.2023 р. оприлюднений річний план закупівель та зміни до нього у 2023 року щодо закупівлі робіт по новому будівництву секторів поховань на Ново-Центральному Баранівському кладовищі в. м. Суми. (Перша черга) вартістю 6 776 505,40 грн. за ID: UA-P-2023-11-22-000076-c. Надаємо посилання про факт оприлюднення такого рядка в електронній системі Prozorro https://prozorro.gov.ua/search/plan?buyer=24013674&text=%D0%BF%D0%B5%D1%80%D1%88%D0%B0%20%D1%87%D0%B5%D1%80%D0%B3%D0%B0&year=2023.(Надаємо додатком до цього пояснення Plan 2023).
По-другому питанню, викладеному в Запиті про надання пояснень.
Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості закупівлі визначено на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та позитивного експертного звіту №3397 від 15.09.2023 р. (додається, як Додаток №1 до цього пояснення).
По-третьому питанню, викладеному в Запиті про надання пояснень.
Надаємо інформацію та документи, які підтверджують, що предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю за результатами проведення закупівлі UA-2023-11-23-013470-a, не відрізняється від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації при проведенні відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі. (надаємо додатки до цього пояснення).
По- четвертому питанню, викладеному в Запиті про надання пояснень.
Договір про закупівлю від 23.11.2023 № 668-б та додатки до нього не містять види і обсяги робіт, які визначені проектно-кошторисною документацією тому, що відповідно до змісту п.13.1 проєкту договору, опублікованого при проведенні відкритих торгів з особливостями, додатками до договору є: Договірна ціна (Додаток № __), Договірна ціна на суму фінансування (Додаток № __), Графік фінансування (Додаток №__), Календарний графік (Додаток №__). Тобто договірні ціни зазначені в договорі без додатків. Після укладення договору №668-б від 23.11.2023 разом із звітом про договір про закупівлю оприлюднено договір про закупівлю та додатки до нього, відповідно до п.13 Постанови КМУ №1178 зі змінами та умови пункту 13 цього договору. (Надаємо додатком до цього пояснення Договір №668-б з додатками та розрахунками).

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання зобов’язань щодо усунення порушень Департамент інфраструктури міста сумської міської ради надає Договір №668-б укладений 23.11.2023, приведений у відповідність до норм законодавства - з видами та обсягами робіт та зобов’язується надалі не допускати такі порушення.

2024-01-23 13:33:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 23 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 07 лютого 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункту 17 Особливостей)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункту 17 Особливостей) • усунуто

Договір №668-б укладений 23.11.2023, приведений у відповідність до норм законодавства.

2024-01-29 10:18:46

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Публічне акціонерне товариство "Сумбуд"
#14017843
Переможець 6 776 505,40
UAH з ПДВ
23 листопада 2023 15:23

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2024 08:56
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
26 січня 2024 08:54
Договір №668-б_0001.pdf укладений
23 листопада 2023 15:24
Протокол №533_0001.pdf укладений
23 листопада 2023 15:24
ЗВІТ №UA-2023-10-19-001193-a-report.pdf укладений
23 листопада 2023 15:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання зобов’язань щодо усунення порушень Департамент інфраструктури міста сумської міської ради вніс зміни до Договору №668-б, шляхом укладання додаткової угоди №3, відповідно до якої до договору додаються види і обсяги робіт, які визначені проектно-кошторисною документацією.
Номер договору про закупівлю: 668-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML