Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт підвальних приміщень, для розміщення додаткового тимчасового укриття, Вишгородського ліцею «Сузір’я» Вишгородської міської ради за адресою: Київська обл., Вишгородський район, м. Вишгород, вул. Кургузова, 15. Код ДК 021:2015: 45450000-6. Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7. Капітальний ремонт і реставрація).
Очікувана вартість
12 734 841,00 UAH
UA-2023-11-23-012710-a 7a2cb6c09da5415f9d87522430143560
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Задорожня

+30970621250 olyatender20@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИШГОРОДСЬКИЙ ЛІЦЕЙ "СУЗІР'Я" ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 13737082
Вебсайт: http://vshsuzirya.com.ua/
Місцезнаходження: 07300, Україна , Київська обл., м. Вишгород, вул. Кургузова, буд. 15
Контактна особа: Юлія Задорожня
+30970621250
olyatender20@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2023 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2023 16:00
Початок аукціону: 14 грудня 2023 12:43
Початок аукціону: 14 грудня 2023 12:43
Очікувана вартість: 12 734 841,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 63 674,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт підвальних приміщень, для розміщення додаткового тимчасового укриття, Вишгородського ліцею «Сузір’я» Вишгородської міської ради за адресою: Київська обл., Вишгородський район, м. Вишгород, вул. Кургузова, 15. Код ДК 021:2015: 45450000-6. Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7. Капітальний ремонт і реставрація).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07300, Україна, Київська область, м. Вишгород, вул. Кургузова, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 15:03
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 15:03
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 15:03
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 15:03
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 15:03
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 15:03
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 15:03
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 15:03
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 15:03
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 15:03
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 15:03
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 15:03
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 15:03
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 15:03
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 15:03
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 15:03
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 15:03
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 15:03
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 15:03
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 15:03
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 15:03
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 15:03
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 15:03
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 15:03
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 15:03
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 23 листопада 2023 15:03

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.

Сума забезпечення: 60000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Надання електронної банківської гарантії у формі забезпечення тендерної пропозиції згідно Додатку 1 до Тендерної документації

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Облаштування укриття АСЦО
Дата подання: 03 грудня 2023 14:11
Дата відповіді: 04 грудня 2023 16:00
Скажить будь ласка,яким саме обладнанням облаштоване укриття чи інтегроване воно до місцевої системи ававтоматизованого централізованого оповіщення (АСЦО)?.
Відповідь: Добрий день!
Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі! Повідомляємо, що у підвальному приміщенні, для розміщення додаткового тимчасового укриття, Вишгородського ліцею «Сузір’я» Вишгородської міської ради за адресою: Київська обл., Вишгородський район, м. Вишгород, вул. Кургузова, 15 автоматизовані системи централізованого оповіщення (АСЦО) зроблені відповідно до чинного законодавства та знаходяться у робочому стані.
Тверда ціна
Дата подання: 05 грудня 2023 10:42
Дата відповіді: 07 грудня 2023 15:23
III. ЦІНА ДОГОВОРУ 3.1. Ціна цього Договору є твердою і на момент підписання визначається пропозицією переможця торгів та становить:_____ IX. ІСТОТНІ УМОВИ ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК ЗМІНИ УМОВ ДОГОВОРУ пп 2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення. Ці пункти суперечать один одному та дають можливість для корупційних маніпулювань! І трактуванню їх кожному на свою користь, звертаємося до Вас для внесення змін в тендерну документацію для уникнення корупційних маніпуювань! Та
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись нормами законодавства, зокрема, вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та положеннями Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 1178 (далі-Особливості), надаємо відповідь на Запитання. Відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», що затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – КНУ) договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі. Так, згідно з КНУ приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) – кошторис, що підлягає уточненню у разі змінення поточних цін на ресурси, що враховані у договірній ціні, а також з інших підстав, визначених умовами договору. При цьому, твердий кошторис (тверда договірна ціна) – кошторис, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором. Здійснивши комплексний аналіз відповідних норм законодавства та умов даного тендеру, можливо зробити висновок, що договірна ціна (кошторис) може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором, а отже ціна договору, про яку йдеться у пункті 3.1 розділу ІІІ проєкту договору (додаток 3 ТД) є твердою. При цьому, враховуючи імперативні норми законодавства в сфері публічних закупівель, зазначена ціна договору не може бути змінена на динамічну без порушення вказаних норм законодавства.
Зауважуємо, що Учасник не довів та не надав належного документального підтвердження інформації, викладеної у Запитанні, а також не обґрунтував яким чином зазначені умови ТД порушують його права чи законні інтереси та перешкоджають йому взяти участь у Процедурі закупівлі.
Виходячи з викладеної вище інформації у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до ТД на підставі викладеної у Запитанні інформації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-11-23-012710-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:43906405
Дата подання: 23 листопада 2023 17:15
невідповіднісь тд законодавству
При ремонті, будівництві, модернізації, реконструкції захисних споруд цивільного захисту (далі-ЗСЦЗ) відповідно до ДБН В.2.2-5-97 (зміна №3 2018 р. п.8.24, п.8.26), ДБН В.2.2 – 5:2023 п.11.7, в ЗСЦЗ повинні бути улаштовані автоматизовані системи централізованого оповіщення (далі – АСЦО) і інтегровані в місцеві автоматизовані системи централізованого оповіщення (далі – МАСЦО).
Також в ЗСЦЗ повинні бути улаштовані електронні табло всередині приміщення, сигнально гучномовні пристрої всередині і на поверхні, які повинні оповіщувати населення, як в приміщенні ЗСЦЗ, так і в межах радіусу збору навколо ЗСЦЗ про небезпеку та необхідність прибуття до захисної споруди та СПП.
АСЦО повинні відповідати Наказу МВС від 08.02.2009 №93, Зареєстрованого в МЮ України 22 квітня 2019 р. за №418/33389.
Введення в експлуатацію ЗСЦЗ виконується відповідно до ДБН А.3.1 – 9 – 2000.
Вимоги до експлуатації, утримання ЗСЦЗ, в тому числі до АСЦО регламентуються відповідно до наказу МВС №579 від 09.07.2018, затвердженого в МЮ 30.07.2018 № 879/3233.
В разі невлаштовання АСО, укриття не буде прийняте в експлуатацію ,не будуть підписані акти і казначейство не зможе оплатити виконання робіт. Звертаємо увагу ,що на це виділяються бюджетні кошти.
Просимо внести зміни в тендерну документацію та врахувати вимоги по облаштуванню ЗСЦЗ автоматизованою системою оповіщення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 листопада 2023 17:18
Добрий день! Шановний учасник, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо, що у підвальному приміщенні, для розміщення додаткового тимчасового укриття, Вишгородського ліцею «Сузір’я» Вишгородської міської ради за адресою: Київська обл., Вишгородський район, м. Вишгород, вул. Кургузова, 15 вже улаштовані автоматизовані системи централізованого оповіщення (АСЦО).
Номер вимоги: UA-2023-11-23-012710-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПМК КОНСАЛТІНГ", Код ЄДРПОУ:39173408
Дата подання: 05 грудня 2023 10:41
Умови договру експертна ціна
Шановний замовнику, в пункті II. ЯКІСТЬ РОБІТ - «ДОДАТОК 3 до тендерної документації ПРОЄКТ Договір підряду № ___» прописана вимога 2.2. Роботи виконуються з будівельних матеріалів Підрядника. Вартість будівельних матеріалів та розрахунок розцінок в актах виконаних робіт не повинні перевищувати вартості будівельних матеріалів та розцінок визначених в експертному звіті державної будівельної експертизи. В пункті III. ЦІНА ДОГОВОРУ 3.2. Перелік, обсяги та вартість робіт визначаються кошторисним розрахунком вартості будівництва (Додаток № 2), розробленим Підрядником згідно кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281. Ви вказуєте що вартість розраховується за кошторисним розрахунком! Та на етапі проведення тендеру учасники не ознайомлені з вартістю розцінок визначених експертним звітом, експертний звіт відсутній в тендерній документації. Вимагаємо або добавити експертний звіт в тендерну документацію або змінити умови договору!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 грудня 2023 17:48
Замовником вносяться відповідні зміни до ТД згідно з нормами чинного законодавства України.
Номер вимоги: UA-2023-11-23-012710-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПМК КОНСАЛТІНГ", Код ЄДРПОУ:39173408
Дата подання: 05 грудня 2023 10:42
Зміни до договру
III. ЦІНА ДОГОВОРУ 3.1. Ціна цього Договору є твердою і на момент підписання визначається пропозицією переможця торгів та становить:_____ Та пунктом IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.3. Оплата фактично виконаних робіт проводиться після затвердження кошторису Замовником та отримання позитивного експертного звіту.
Якщо ціна є твердою то змінювати її на підставі перепрохродження експертизи є протиправним! В такому випадку ціна має бути динамічна ! Звертаємося до Вас для внесення змін в умови договору!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 грудня 2023 16:57
Відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», що затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – КНУ) договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі.
Так, згідно з КНУ приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) – кошторис, що підлягає уточненню у разі змінення поточних цін на ресурси, що враховані у договірній ціні, а також з інших підстав, визначених умовами договору.
При цьому, твердий кошторис (тверда договірна ціна) – кошторис, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором.
Номер вимоги: UA-2023-11-23-012710-a.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПМК КОНСАЛТІНГ", Код ЄДРПОУ:39173408
Дата подання: 05 грудня 2023 16:19
Некоректна вимога
В ДОДАТОКу 1 до тендерної документації 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”:
п 2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід пп 2.2. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, які зазначені учасником в Довідці про працівників, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати накази про призначення на посаду та/або суміщення посад/сумісництво (у разі наявності), або цивільно-правові угоди, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, на всіх працівників, зазначених у довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником, а також:
Замовник вимагає - гарантійний лист від інженера-проєктувальника в частині кошторисної документації із зазначенням інформації, що він не має перерви в роботі за фахом понад три роки; свідоцтво інженера-проєктувальника в частині кошторисної документації про підвищення кваліфікації за напрямом інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації, видане не раніше ніж за 5 років до кінцевого строку виконання робіт, що є предметом закупівлі). Та зазначаємо що працівники ВТВ є найманими працівниками компанії та для виконання робіт на одному об’єкті може залучатися декілька працівників і вимагати довідку від одного не вірно так як учасником торгів виступає компанія і працівники є найманим персоналом який може змінюватися! І гарантувати супровід об’єкту одним працівником який надасть довідку-гарантію не можливо а при заміні працівника буде порушення виконання обовязків іншим працівником!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 грудня 2023 15:30
Обґрунтування умови, про яку йдеться у Вимозі, міститься у самій Тендерній документації.Відповідно до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, не обмежується. Задля уникнення обмеження конкуренції та розширення кола учасників Замовником передбачається, що учасник може залучити як штатних працівників (в тому числі, сумісників) так і осіб, які працюють за договорами цивільно-правового характеру. Водночас, для підтвердження, відсутності вказаної перерви в роботі за фахом у інженера-проєктувальника в частині кошторисної документації (та, відповідно, безстроковості його сертифіката), учасник у складі ТП повинен надати: гарантійний лист від інженера-проєктувальника в частині кошторисної документації із зазначенням інформації, що він не має перерви в роботі за фахом понад три роки.

Документи

24 листопада 2023 17:18
Протокольне рішення від 24.11.pdf

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-11-23-012710-a.a4
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПМК КОНСАЛТІНГ", Код ЄДРПОУ:39173408
Довідка ВТВ
В ДОДАТОКу 1 до тендерної документації 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: п 2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід пп 2.2. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, які зазначені учасником в Довідці про працівників, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати накази про призначення на посаду та/або суміщення посад/сумісництво (у разі наявності), або цивільно-правові угоди, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, на всіх працівників, зазначених у довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником, а також: Замовник вимагає - гарантійний лист від інженера-проєктувальника в частині кошторисної документації із зазначенням інформації, що він не має перерви в роботі за фахом понад три роки; свідоцтво інженера-проєктувальника в частині кошторисної документації про підвищення кваліфікації за напрямом інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації, видане не раніше ніж за 5 років до кінцевого строку виконання робіт, що є предметом закупівлі). Та зазначаємо що працівники ВТВ є найманими працівниками компанії та для виконання робіт на одному об’єкті може залучатися декілька працівників і вимагати довідку від одного не вірно так як учасником торгів виступає компанія і працівники є найманим персоналом який може змінюватися! І гарантувати супровід об’єкту одним працівником який надасть довідку-гарантію не можливо а при заміні працівника буде порушення виконання обовязків іншим працівником!
Розгорнути Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-09-000004 ● 401bf57a5fd74f6d8be8f1c75630a171
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 січня 2024 16:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

08.01.2024 № 2
Київ

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.

В.о. начальника Олександр СОМИК

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-11-23-012710-a 23.11.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-10 15:59:32

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є капітальний ремонт підвальних приміщень, для розміщення додаткового тимчасового укриття, Вишгородського ліцею «Сузір’я» Вишгородської міської ради за адресою: Київська обл., Вишгородський район, м. Вишгород, вул. Кургузова, 15 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-23-012710-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-12 14:00:27

ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ

На запит Північного офісу Держаудитслужби про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про проведення моніторингу від 08.01.2024 № UA-M-2024-01-09-000004) процедури закупівлі: Капітальний ремонт підвальних приміщень, для розміщення додаткового тимчасового укриття, Вишгородського ліцею «Сузір’я» Вишгородської міської ради за адресою: Київська обл., Вишгородський район, м. Вишгород, вул. Кургузова, 15. Код ДК 021:2015: 45450000-6. Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7. Капітальний ремонт і реставрація) з очікуваною вартістю 12 734 841,0 грн, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-23-012710-a, повідомляємо наступне:
1. Інформація про технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі, яка міститься в додатку 2 до тендерної документації, розроблена на підставі затвердженої проектно-кошторисної документації виконаної ТОВ «ІКБ «ПАНОРАМА», на котру 26.09.2023 року отримано позитивний ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт підвальних приміщень, для розміщення додаткового тимчасовогоукриття, Вишгородського ліцею «Сузір’я» Вишгородської міської ради за адресою:Київська обл., Вишгородський район, м. Вишгород, вул. Кургузова, 15».
Експертиза проведена ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА», експертний звіт (позитивний) № 230901-04/В, в якому зокрема зазначено, що документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені Робочим проєктом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворенняу будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за№1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартостібудівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Обґрунтування бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації та зазначеного вище експертного звіту. Відповідно до розрахунку, очікувана вартість склала 12 734 841,0 грн. з ПДВ.

2. Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 за посиланням: https://docs.google.com/document/d/17lKVDopFbm1Int9Pn9mQd3McXNiXh5qZ/edit

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-24 14:49:50

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СТАРСЕРВІС» вимогам пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання учасником у складі ТП сканованих з оригіналів посвідчень та/або протоколів про проходження навчання з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки та роботи на висоті працівника (-ів) учасника, зазначених у довідці учасника, щодо наявності кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору, а саме на монтажників та електрика?

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-26 17:32:46

ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ

У відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби, розміщений в електронній системі закупівель 24.01.2024 о 14:49:50 (далі – Запит) стосовно надання додаткових пояснень/ інформації/ документів, що стосуються здійснення запитувачем моніторингу проведення процедури закупівлі «Капітальний ремонт підвальних приміщень, для розміщення додаткового тимчасового укриття, Вишгородського ліцею «Сузір’я» Вишгородської міської ради за адресою: Київська обл., Вишгородський район, м. Вишгород, вул. Кургузова, 15. Код ДК 021:2015: 45450000-6. Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7. Капітальний ремонт і реставрація)», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2023-11-23-012710-a (далі – Процедура закупівлі), повідомляємо наступне:
Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції (далі – ТП) ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СТАРСЕРВІС» вимогам пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД) , наступним чином:
Пунктом 2 додатку 1 ТД встановлена вимога, що того «учасник повинен надати у складі ТП скановані з оригіналу посвідчення та/або протоколи про проходження навчання з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки та роботи на висоті працівника(-ів) учасника». Слід зазначити, що ТД не містила вимог стосовно того, що учасник повинен надати посвідчення та/або протоколи про проходження навчання з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки та роботи на висоті саме на всіх працівників учасника (увага на слово «працівника(-ів)»!).
Отже, Замовник не вимагав від учасників надання ними у складі ТП сканованих з оригіналів посвідчень та/або протоколів про проходження навчання з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки та роботи на висоті працівника (-ів) учасника саме «зазначених у довідці учасника, щодо наявності кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору», як це зазначено у Запиті.
Зауважуємо, що виходячи з даної норми ТД учасник міг надати скановані з оригіналів посвідчення та/або протоколи про проходження навчання з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки та роботи на висоті лише одного працівника учасника (як би такий працівник мав всі відповідні документи).
Виходячи з викладеного, у складі своєї ТП ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СТАРСЕРВІС» надало документи протоколів проходження навчання з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки та роботи на висоті працівника (-ів) учасника, які мають такі документи та можуть виконувати відповідні роботи, а саме: 1) директор Долгошеєнко Євген Вікторович (посвідчення про проходження навчання з питань охорони праці № 16-23/8, посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки № 05-23-35, протокол № 16-23 про проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці, протокол № 05-23 про проходження навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки); 2) головний інженер Атаманенко Василь Олександрович (посвідчення про проходження навчання з питань охорони праці № 16-23/6, протокол № 16-23 про проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці); 3) виконавець робіт Рябко Ігор Олексійович (посвідчення про проходження навчання з питань охорони праці № 16-23/10, посвідчення про проходження навчання з питань електробезпеки № 17-23/2, протокол № 16-23 про проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці, протоколи № 17-23 та № 17/1-23 про проходження навчання та перевірку знань з питань електробезпеки); 4) монтажник Куш Ярослав Титович (посвідчення про проходження навчання з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) № 16-23/9, протокол № 16-23 про проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці); 5) покрівельник Дарчик Іван Васильович (посвідчення про проходження навчання з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) № 16-23/7, протокол № 16-23 про проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці);
6) покрівельник Юрчик Олег Вікторович (посвідчення про проходження навчання з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) № 16-23/12, протокол № 16-23 про проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці); 7) монтажник Тарасюк Євген Іванович (посвідчення про проходження навчання з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) № 16-23/11, протокол № 16-23 про проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці).
Отже, учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СТАРСЕРВІС» надано вичерпну інформацію, матеріали та документи, які підтверджують відповідність вказаного учасника вимогам пункту 2 додатку 1 ТД, у тому числі, надані скановані з оригіналу посвідчення та/або протоколи про проходження навчання з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки та роботи на висоті працівника(-ів) учасника, у тому числі, працівників, які займають посади електрика, монтажника, покрівельника тощо.
Виходячи з викладеної вище інформації Замовником визначено ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СТАРСЕРВІС» переможцем Процедури закупівлі із всебічним і повним дотриманням вимог законодавства України.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Вишгородський ліцей «Сузір’я» Вишгородської міської ради опрацював висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-11-23-012710-a, затверджений заступником начальника Північного офісу Держаудитслужби Сомиком О.С. 01 лютого 2024 року (далі – Висновок) та керуючись абзацом другим частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надає інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до частини шостої статті 8 Закону за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання. Форма висновку про результати моніторингу процедури закупівлі та порядок його заповнення затверджено наказом Міністерства фінансів України від 08.09.2020 № 552, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.10.2020 за № 958/35241 (далі – Порядок № 552) Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Порядку № 552 у пункті 1 в констатуючій частині форми висновку, зокрема зазначаються: - питання, що стало предметом аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель, перелік проаналізованих документів та інформації, інші дії органу державного фінансового контролю, яких було вжито відповідно до законодавства для забезпечення проведення моніторингу процедури закупівлі (підпункт 1 пункту 1 Розділу ІІІ Порядку № 552). Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ Порядку № 552 у пункті 2 заповнюється висновок про наявність чи відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель за кожним із питань, що аналізувалися. У пункті 1 розділу ІІ Констатуючої частини Висновку зазначено, що предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» чинних на дату проведення (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. У пункті 2 розділу ІІ Констатуючої частини Висновку зазначено, що за результатами аналізу питання повноти оприлюднення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 та пункту 26 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності законодавства: укладеного договору вимогам законодавства установлено, що укладений договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII та пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення закупівлі. За результатами дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено. Виходячи із інформації, яка наведена у Висновку працівником Північного офісу Держаудитслужби Дарморос Оленою Олексіївною було здійснено аналіз питання оприлюднення інформації щодо закупівлі та за результатами його аналізу порушень не встановлено. Водночас, у пункті 2 розділу ІІ Констатуючої частини Висновку також зазначено, що за результатами аналізу питання повноти оприлюднення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 та пункту 26 Особливостей № 1178. Варто відмітити, що в пункті 1 розділу ІІ Констатуючої частини Висновку не зазначено, що предметом аналізу було питання повноти оприлюднення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, що не відповідає вимогам Порядку № 552. Відтак, встановлення порушення в питанні, що не підлягало моніторингу свідчить про можливе перевищення посадовою особою органу державного фінансового контролю повноважень. Більше того, відповідно до пункту 1 розділу ІІ Констатуючої частини Висновку моніторингу підлягало також і питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Водночас у пункті 2 розділу ІІ Констатуючої частини Висновку зазначається, що за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності законодавства: укладеного договору вимогам законодавства установлено, що укладений договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII та пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення закупівлі. Варто зазначити, що питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності законодавства: укладеного договору вимогам законодавства не було предметом аналізу у рамках зазначеного моніторингу, що не відповідає вимогам Порядку № 552. Відтак, встановлення порушення в питанні, що не підлягало моніторингу свідчить про можливе перевищення посадовою особою органу державного фінансового контролю повноважень. Також у пункті 1 розділу ІІ Констатуючої частини Висновку зазначається, що предметом аналізу також було і питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Водночас, у пункті 2 розділу ІІ Констатуючої частини Висновку не зазначено інформацію про наявність чи відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель із питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, яке аналізувалося під час проведення зазначеного моніторингу, що не відповідає вимогам Порядку № 552. Відтак, не зазначення у висновку інформації про наявність чи відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель за кожним із питань, що аналізувалися під час моніторингу, свідчить про можливе неякісне виконання посадовою особою органу державного фінансового контролю повноважень. З огляду на зазначене Вишгородський ліцей «Сузір’я» Вишгородської міської ради з метою усунення виявлених порушень та приведення умов Договору від 26.12.2023 № 26/12 у відповідність вимогам Цивільного кодексу України та Постанови № 668, вирішив: - внести зміни шляхом укладання Додаткової угоди до Договору від 26.12.2023 № 26/12 щодо збільшення гарантійного терміну на якість зазначених робіт і змонтованих конструкцій та можливості їх експлуатації до умов проектної документації, згідно Постанови від 01 серпня 2005р. № 668 «Про затвердження Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві». - оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.

2024-02-07 20:40:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 01 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 16 лютого 2024

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • відсутній механізм

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178) • усунуто

-

2024-02-15 15:39:43

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2023 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 11 715 642,83
UAH з ПДВ
11 109 999,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТАРСЕРВІС" 12 725 851,13
UAH з ПДВ
11 110 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 грудня 2023 15:59
Електронний підпис
13 грудня 2023 15:59
Електронний підпис
13 грудня 2023 15:58
Акти до Дог 70-К.pdf
13 грудня 2023 15:58
Акти до Дог 69-К.pdf
12 грудня 2023 15:34
Електронний підпис
12 грудня 2023 15:34
Електронний підпис
12 грудня 2023 15:32
BG 3746.zip
12 грудня 2023 15:23
Електронний підпис
12 грудня 2023 15:23
Електронний підпис
12 грудня 2023 15:21
BG 3746 (zminu 1).zip
12 грудня 2023 15:21
BG 3746 (zminu 1).zip
12 грудня 2023 13:59
Електронний підпис
12 грудня 2023 13:59
Електронний підпис
12 грудня 2023 13:56
2. Документи МТБ.rar
12 грудня 2023 13:56
1. Довідка про МТБ.pdf
01 грудня 2023 13:54
Електронний підпис
01 грудня 2023 13:54
Електронний підпис
01 грудня 2023 13:51
BG 3746.zip
01 грудня 2023 13:51
9. Охорона праці ІТР.pdf
01 грудня 2023 13:51
1. Довідка про МТБ.pdf
01 грудня 2023 13:51
2. Документи МТБ.rar
01 грудня 2023 13:51
BG 3746.zip

Публічні документи

20 грудня 2023 17:59
Електронний підпис
20 грудня 2023 15:42
Документи переможця
13 грудня 2023 14:44
Електронний підпис
13 грудня 2023 14:23
кошторис.zip
13 грудня 2023 14:23
доки3.zip
13 грудня 2023 14:23
доки2.zip
13 грудня 2023 14:23
доки1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

BG 3746 (zminu 1).zip

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТАРСЕРВІС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

доки3.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
Відхилено 11 109 999,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2023 15:37
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТАРСЕРВІС"
#40774276
Переможець 11 110 000,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2023 17:31

Документи

18 грудня 2023 15:37
Електронний підпис

Документи

19 грудня 2023 17:31
Довідка НАЗК
19 грудня 2023 17:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2023 17:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТАРСЕРВІС"
#40774276
11 110 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 грудня 2023 17:31
Довідка НАЗК
19 грудня 2023 17:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 серпня 2024 18:44
Додаткова угода 4.pdf укладений
27 серпня 2024 18:31
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2024 11:23
ДУ №3.pdf зміни до договору
26 лютого 2024 11:22
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2024 14:03
Додаткова угода2.jpg зміни до договору
08 лютого 2024 14:02
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2024 17:09
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
07 лютого 2024 17:06
Електронний підпис укладений
27 грудня 2023 16:52
Додаток 3 План фінансування.pdf укладений
27 грудня 2023 16:38
Додаток 1 від 26.12.23р._.pdf укладений
27 грудня 2023 16:38
Додаток 4 від 26.12.23р..pdf укладений
27 грудня 2023 16:38
Договір кап.ремонт від 26.12.23р..pdf укладений
27 грудня 2023 16:38
Додаток_2 до Договору _кошториси.pdf укладений
27 грудня 2023 16:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода на зміни у Договорі в зв'язку з закінченням бюджетного 2023 року з новою редакцією плану фінансування на 2024 рік.
Номер договору про закупівлю: 26/12
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з метою усунення виявлених порушень та приведення умов Договору від 26.12.2023 № 26/12 у відповідність вимогам Цивільного кодексу України та Постанови № 668
Номер договору про закупівлю: 26/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни до Додатку 4 у зв'язку з закінченням бюджетного 2023 року
Номер договору про закупівлю: 26/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 грудня 2023 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 3 211 567,28
UAH (в тому числі ПДВ 535 261,21 UAH)
Причини розірвання договору: За згодою сторін