Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Глибоцька селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04417004 |
Місцезнаходження: | 60400, Україна , Чернівецька обл., Глибока, вул. Шевченка 1 |
Контактна особа: |
Григоренко Світлана Михайлівна +380956195941 hlybokaotg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 листопада 2023 13:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2023 13:50 |
Очікувана вартість: | 6 324 820,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 63 248,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2023 13:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2023 13:45 |
Тендерна документація.doc | |
23 листопада 2023 13:45 |
Додаток 3 до тендерної документації - Проєкт договору.doc | |
23 листопада 2023 13:45 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx | |
23 листопада 2023 13:45 |
Додаток 1 до тендерної документації.doc |
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-11-000100 ● e774b004c90b44ebb4547467137383b5
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 17:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.01.2024
№ 2-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.01.2024 № 2-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2023-11-23-009801-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-22 18:03:39
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний ремонт дорожнього покриття на перехресті вул. Першотравневої та вул. Героїв Небесної Сотні в смт.Глибока Чернівецького району Чернівецької області», за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-23-009801-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ» на відповідність тендерній документації Глибоцької селищної ради (протоколу, рішення).
3. Надайте інформацію щодо стану виконання договору від 14.12.2023 № 257 з наданням відповідних копій первинних документів, які підтверджують вказану інформацію (акти, накладні, платіжні доручення тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-24 17:05:55
Глибоцька селищна рада надає пояснення, інформацію та документи, з поставлених питань у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний ремонт дорожнього покриття на перехресті вул. Першотравневої та вул. Героїв Небесної Сотні в смт.Глибока Чернівецького району Чернівецької області», за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-23-009801-a).
І. У Глибоцької селищної ради є необхідність провести закупівлю відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі - Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості) по предмету закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття на перехресті вул. Першотравневої та вул. Героїв Небесної Сотні в смт.Глибока Чернівецького району Чернівецької області», за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь», шляхом проведення процедури відкритих торгів з Особливостями.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Глибоцької селищної ради та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось на підставі Дефектного акту, до якого було залучено начальника відділу державного архітектурно-будівельного контролю Глибоцької селищної ради, та спеціалістів, яка має відповідні знання у сфері будівництва. Зокрема, Глибоцькою селищною радою було запрошено декілька спеціалістів, які мають відповідні знання у сфері будівництва та проєктування з метою більш точного визначення технічних, якісних, кількісних та вартісних показників виконання робіт з проєктування та проведення робіт з поточного ремонту дорожнього покриття на перехресті вул. Першотравневої та вул. Героїв Небесної Сотні в смт.Глибока. (Дефектний акт додається до інформації).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням обсягів робіт передбачені дефектним актом, складеного згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 року №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 року за №1225/36847 та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року №281 та затвердженої 06.10.2023 року за №44558 експертної оцінки (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за дефектним актом «Поточний ремонт дорожнього покриття на перехресті вул. Першотравневої та вул. Героїв Небесної Сотні в смт.Глибока Чернівецького району Чернівецької області». Експертиза проведена Товариством з обмеженою відповідальністю «Експертиза МВК». (Експертна оцінка додається до інформації).
На підставі експертної оцінки проектно-кошторисну документацію на «Поточний ремонт дорожнього покриття на перехресті вул. Першотравневої та вул. Героїв Небесної Сотні в смт.Глибока Чернівецького району Чернівецької області» затверджено рішенням виконавчого комітету №27/244 від 09.11.2023 року.
Відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Поточний ремонт дорожнього покриття на перехресті вул. Першотравневої та вул. Героїв Небесної Сотні в смт.Глибока Чернівецького району Чернівецької області» загальна кошторисна вартість даного об’єкту склала 6409,934 тис.грн. (Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва додається до інформації).
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, Глибоцька селищна рада є головним розпорядником бюджетних коштів, якій надано повноваження, яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування.
Враховуючи, що загальна кошторисна вартість даного об’єкту становить 6409,934 тис.грн. Глибоцька селищна рада прийняла рішення, що виконання робіт буде здійснюватися протягом трьох років, з урахування фактично наявних бюджетних призначень, виділених для проведення робіт з поточного ремонту дорожнього покриття на перехресті вул. Першотравневої та вул. Героїв Небесної Сотні в смт.Глибока.
ІІ. Так, при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ» на відповідність тендерній документації було досліджено, що назва документів була частково не вірна (інформаційна довідка замість довідка в довільній формі) при цьому зміст даних документів та інформація повністю відображена в документах наданих у складі тендерної пропозиції учасника, що відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
Крім того, зазначена інформація у тендерній документації не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення, не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі, а отже, не порушує принципів здійснення публічних закупівель.
Щодо документального оформлення формальних (несуттєвих) помилок, протокол уповноваженою особою не був складений. Це пов’язано з тим, що наданий час утворилася ситуація невизначеності.
Тобто, у Законі України «Про публічні закупівлі» в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у Примірному положенні про уповноважену особу, затвердженому наказом Міністерства економіки України від 08.06.2021 № 40, відсутня норма про можливість уповноваженою особою приймати рішення з оформленням відповідного протоколу щодо необхідності виправлення формальних помилок, допущених учасником при внесенні інформації про закупівлю.
ІІІ. Відповідно до умов договору від 14.12.2023 № 257, а саме п.2.1. договору визначено, що бюджетні призначення на 2023 рік склали 400 000,0 гривень.
Таким чином, Глибоцькою селищною радою на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3) та акту приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) за грудень 2023 року, проведено оплату в сумі 394910,48 гривень.
(Скановані копії: довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3), акт приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в), платіжне доручення №1266 від 22.12.2023 року додаються до інформації).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 грудня 2023 13:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" |
6 322 471,86
UAH з ПДВ
|
6 322 471,86
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" #39794680 |
Переможець |
6 322 471,86
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2023 18:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2023 16:55
|
Додаток 2 до договору Календарний графік виконання робіт | укладений |
14 грудня 2023 16:54
|
Додаток 1 до договору Договірна ціна | укладений |
14 грудня 2023 16:54
|
Договір 257 від 14.12.2023 | укладений |
14 грудня 2023 16:54
|