Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Шолом бойовий балістичний з високою обрізкою (Тип 1, Вид 1, комплект поставки: 1. або 2., О,П або С, Чохол (тканина Тип 3 або Тип 4 або арамідна, ММ-14))
Очікувана вартість
47 495 000,00 UAH
UA-2023-11-23-005041-a ● 446629f8746d4e5884fdf56dd34cb0dc
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ) |
Код ЄДРПОУ: | 00034022 |
Вебсайт: | https://www.mil.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6 |
Контактна особа: |
Євгеній Осадчий +0444547422 e.osadchyi@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 листопада 2023 11:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 47 495 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 474 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 Оголошення, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 Оголошення та обов’язково повинно бути накладено КЕП або УЕП уповноваженої особи банку. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 474950 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення Договору забезпечення виконання такого Договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника в грошовій формі суми, яка дорівнює – 1 % вартості договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 штуки
Шолом бойовий балістичний з високою обрізкою (Тип 1, Вид 1, комплект поставки: 1. або 2., О,П або С, Чохол (тканина Тип 3 або Тип 4 або арамідна, ММ-14)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 грудня 2023
ДК 021:2015: 35813000-6 — Військові шоломи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться шляхом поетапної оплати замовником поставлених йому партій товарів протягом 30 банківських днів після пред’явлення постачальником рахунку на їх оплату. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2023 11:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2023 11:08 |
Додаток 2 Відомості.doc | |
23 листопада 2023 11:08 |
Додаток 1 Цінова.doc | |
23 листопада 2023 11:08 |
206_1 Оголошення шоломи з виосокою обрізкою.docx | |
23 листопада 2023 11:08 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Субпідряд
Дата подання: 27 листопада 2023 23:18
Дата відповіді: 28 листопада 2023 16:08
Шановний замовник. Чи можливе залучення до виконання договору субпідрядників/співвиконавців та використання їх потужностей, за необхідності?
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до пунту 12.3. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник у складі пропозицій повинен надати:
Сканований гарантійний лист, в якому Постачальник гарантує поставити замовнику товар відповідно до ТС A01XJ.34494-419:2023 (01) – зі зміною №1, необхідної кількості та в установлені строки, також повинна міститися назва товаровиробника із зазначенням його адреси, країна походження та рік виготовлення товару.
У разі, якщо постачальник не є виробником товару, він повинен надати сканований гарантійний лист від виробника або від офіційного представника на території України (дилера, дистриб’ютора), в якому виробник або офіційний представник гарантує поставити товар постачальнику належної якості у необхідній кількості та в установлені строки.
Крім того, згідно пункту 7 статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”: “У в разі якщо учасник закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті”.
Таким чином, постачальник може залучати до виконання договору субпідрядників/співвиконавців та використовувати їх потужності, за необхідності, разом з тим постачальнику (учаснику) необхідно про це зазначити у своїй пропозиції та надати відповідні документи.
Сканований гарантійний лист, в якому Постачальник гарантує поставити замовнику товар відповідно до ТС A01XJ.34494-419:2023 (01) – зі зміною №1, необхідної кількості та в установлені строки, також повинна міститися назва товаровиробника із зазначенням його адреси, країна походження та рік виготовлення товару.
У разі, якщо постачальник не є виробником товару, він повинен надати сканований гарантійний лист від виробника або від офіційного представника на території України (дилера, дистриб’ютора), в якому виробник або офіційний представник гарантує поставити товар постачальнику належної якості у необхідній кількості та в установлені строки.
Крім того, згідно пункту 7 статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”: “У в разі якщо учасник закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті”.
Таким чином, постачальник може залучати до виконання договору субпідрядників/співвиконавців та використовувати їх потужності, за необхідності, разом з тим постачальнику (учаснику) необхідно про це зазначити у своїй пропозиції та надати відповідні документи.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 грудня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ КМ Дісті |
47 495 000,00
UAH
|
47 495 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ КМ Дісті #38922231 |
Переможець |
47 495 000,00
UAH
|
07 грудня 2023 18:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2023 17:29
|
Дод. угода № 1 від 13.12.2023 до договору № 286-3-23-425 ТОВ КМ ДІСТІ.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2023 17:27
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2023 17:18
|
ТОВ КМ ДІСТІ від 13.12.2023 № 286-3-23-425.pdf | укладений |
13 грудня 2023 17:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО РОЗДІЛУ II “ПОРЯДОК ТА УМОВИ ЗДІЙСНЕННЯ КОНТРОЛЮ ЗА ЯКІСТЮ ТОВАРІВ” ДОГОВОРУ та ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ТИПУ ТКАНИНИ |
Номер договору про закупівлю: | 286/3/23/425 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |