Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Шолом бойовий балістичний з високою обрізкою (Тип 1, Вид 1, комплект поставки: 1. або 2., О,П або С, Чохол (тканина Тип 3 або Тип 4 або арамідна, ММ-14))
Очікувана вартість
47 495 000,00 UAH
UA-2023-11-23-005041-a 446629f8746d4e5884fdf56dd34cb0dc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгеній Осадчий

+0444547422 e.osadchyi@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Код ЄДРПОУ: 00034022
Вебсайт: https://www.mil.gov.ua
Місцезнаходження: 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6
Контактна особа: Євгеній Осадчий
+0444547422
e.osadchyi@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2023 11:08
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2023 18:00
Очікувана вартість: 47 495 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 474 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 Оголошення, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 Оголошення та обов’язково повинно бути накладено КЕП або УЕП уповноваженої особи банку.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 474950 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення Договору забезпечення виконання такого Договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника в грошовій формі суми, яка дорівнює – 1 % вартості договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 штуки
Шолом бойовий балістичний з високою обрізкою (Тип 1, Вид 1, комплект поставки: 1. або 2., О,П або С, Чохол (тканина Тип 3 або Тип 4 або арамідна, ММ-14)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2023
ДК 021:2015: 35813000-6 — Військові шоломи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться шляхом поетапної оплати замовником поставлених йому партій товарів протягом 30 банківських днів після пред’явлення постачальником рахунку на їх оплату. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 Оголошення, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 Оголошення та обов’язково повинно бути накладено КЕП або УЕП уповноваженої особи банку.

Сума забезпечення: 474950 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення Договору забезпечення виконання такого Договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника в грошовій формі суми, яка дорівнює – 1 % вартості договору.
23 листопада 2023 11:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2023 11:08
Додаток 2 Відомості.doc
23 листопада 2023 11:08
Додаток 1 Цінова.doc
23 листопада 2023 11:08
206_1 Оголошення шоломи з виосокою обрізкою.docx
23 листопада 2023 11:08
Додаток 3 Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Субпідряд
Дата подання: 27 листопада 2023 23:18
Дата відповіді: 28 листопада 2023 16:08
Шановний замовник. Чи можливе залучення до виконання договору субпідрядників/співвиконавців та використання їх потужностей, за необхідності?
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до пунту 12.3. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник у складі пропозицій повинен надати:
Сканований гарантійний лист, в якому Постачальник гарантує поставити замовнику товар відповідно до ТС A01XJ.34494-419:2023 (01) – зі зміною №1, необхідної кількості та в установлені строки, також повинна міститися назва товаровиробника із зазначенням його адреси, країна походження та рік виготовлення товару.
У разі, якщо постачальник не є виробником товару, він повинен надати сканований гарантійний лист від виробника або від офіційного представника на території України (дилера, дистриб’ютора), в якому виробник або офіційний представник гарантує поставити товар постачальнику належної якості у необхідній кількості та в установлені строки.
Крім того, згідно пункту 7 статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”: “У в разі якщо учасник закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті”.
Таким чином, постачальник може залучати до виконання договору субпідрядників/співвиконавців та використовувати їх потужності, за необхідності, разом з тим постачальнику (учаснику) необхідно про це зазначити у своїй пропозиції та надати відповідні документи.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2023 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ КМ Дісті 47 495 000,00
UAH
47 495 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 грудня 2023 11:18
Електронний підпис
08 грудня 2023 11:14
Цінова за результатами
08 грудня 2023 10:07
Електронний підпис
08 грудня 2023 09:04
Довідка з ЄДР_КМ ДІСТІ
01 грудня 2023 16:07
Електронний підпис
30 листопада 2023 18:02
1. Відомость про учасника.pdf
30 листопада 2023 18:02
10. Цінова пропозиція.pdf
30 листопада 2023 18:02
11. Гарантійний лист.pdf
30 листопада 2023 18:02
12. Висновок ТОР-Д.pdf
30 листопада 2023 18:02
13. Довідка.pdf
30 листопада 2023 18:02
14. Гарантійний лист_30.11.23.pdf
30 листопада 2023 18:02
3.1 Податковий розрахунок.pdf
30 листопада 2023 18:02
3.1.1 Податковий розрахунок.pdf
30 листопада 2023 18:02
4. ф.1_2 2022 4kv.pdf
30 листопада 2023 18:02
4.2 Декларація платника ЄП 2_.7z
30 листопада 2023 18:02
4.3 Баланс_ звіт фінрезультат.7z
30 листопада 2023 18:02
5. Статут.7z
30 листопада 2023 18:02
6. Повноваження.zip
30 листопада 2023 18:02
8. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
30 листопада 2023 18:02
9. Антикорупційна_програма.pdf
30 листопада 2023 18:02
Гарантія 1263.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КМ Дісті

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КМ Дісті
#38922231
Переможець 47 495 000,00
UAH
07 грудня 2023 18:10

Документи

07 грудня 2023 18:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2023 18:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КМ Дісті
#38922231
47 495 000,00
UAH
Документи

Документи

07 грудня 2023 18:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2023 17:29
Дод. угода № 1 від 13.12.2023 до договору № 286-3-23-425 ТОВ КМ ДІСТІ.pdf зміни до договору
13 грудня 2023 17:27
Електронний підпис укладений
13 грудня 2023 17:18
ТОВ КМ ДІСТІ від 13.12.2023 № 286-3-23-425.pdf укладений
13 грудня 2023 17:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО РОЗДІЛУ II “ПОРЯДОК ТА УМОВИ ЗДІЙСНЕННЯ КОНТРОЛЮ ЗА ЯКІСТЮ ТОВАРІВ” ДОГОВОРУ та ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ТИПУ ТКАНИНИ
Номер договору про закупівлю: 286/3/23/425
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML