Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Автокран, код за ДК 021:2015: 34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби
Очікувана вартість
15 098 953,00 UAH
UA-2023-11-23-005029-a ● 088cb566337745d6b331e15e72b45c41
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 26199708 |
Вебсайт: | https://www.kyivblagoustrii.kmda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03057, Україна , Київська обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2 |
Контактна особа: |
Ольга Мартинюк +380443668864 tenderviddilkp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 листопада 2023 11:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2023 20:00 |
Очікувана вартість: | 15 098 953,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75 494,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Автокран
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04212, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богатирська, 1 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 грудня 2023
ДК 021:2015: 34142000-4 — Автокрани та вантажні автомобілі-самоскиди
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюються відповідно до частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником після підписання видаткової накладної. Розрахунок за отриманий Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування у безготівковій формі, в гривнях, грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з моменту підписання видаткової накладної. Розрахунок за отриманий Товар здійснюється Замовником з бюджетного рахунку, відкритого в Державній казначейській службі України в м. Києві. Розрахунки здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями). Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. Фінансування здійснюється згідно бюджетного призначення. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційних рахунок. Будь-які штрафні санкції до Замовника в такому випадку не застосовуються. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо Технічних характеристик
Дата подання: 30 листопада 2023 12:59
Дата відповіді: 30 листопада 2023 17:12
Шановний Замовник. Наше підприємство має намір прийняти участь в цій закупівлі. Уважно вивчивши ТД ми помітили одну невідповідність: виліт стріли не може бути більшим за довжину стріли. Довжиною стріли називається відстань між осями кріплення стріли і головного блоку. Вильотом вважається умовно проведена вертикаль від осі кріплення крана до центру вантажу, що піднімається на гаку. Виліт стріли розраховується в горизонтальній площині і завжди менше довжини стріли.
Для розширення кола потенційних учасників просимо вас внести зміни в Додаток 2, а саме:
1) Виліт стріли, м не менше 30;
2) Довжина стріли, м не менше 33;
3) Габаритні розміри, мм:
- довжина: не більше 12 000
- ширина: не більше 2 550
- висота: не більше 4 000.
Вказані розміри повністю відповідають Постанові Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 року № 1306 “Про Правила дорожнього руху”, зі змінами від 09.02.2022 року.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Дякуємо за Ваше звернення. За результатами опрацювання повідомляємо наступне. Замовником, справді, було допущено помилку при складанні тендерної документації та зазначено некоректні технічні характеристики, тому Замовником до тендерної документації буде внесено зміни, які буде розміщено та відображено в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднить перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі буде розміщено в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Дякуємо за Ваше звернення. За результатами опрацювання повідомляємо наступне. Замовником, справді, було допущено помилку при складанні тендерної документації та зазначено некоректні технічні характеристики, тому Замовником до тендерної документації буде внесено зміни, які буде розміщено та відображено в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднить перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі буде розміщено в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-23-005029-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Guangdong Baolong Automobile Co., Ltd., Код ЄДРПОУ:914412007733278060
Дата подання: 24 листопада 2023 16:28
terms
Payment must be unconditional against delivery. You should get financing commitment from budget before signing the contract. Even before issuing the tender. Otherwise it is a voluntarism, not to say fraud. Read the Budget Code of Ukraine carefully.
It seems that you understand Sec. 23.1 of Ukraine Budget Codex wrongly. It says: "1. Будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення." It means that you should not commit yourself unless you have budget. Contract is a commitment. If you commit to pay by budget money - it is budget commitment. So, before signing contract you must have financing. Or you should not sign a contract, even issue a tender.
Alternatively you may make 100% advance against bank guarantee or open L/C.
Розгорнути
Згорнути
It seems that you understand Sec. 23.1 of Ukraine Budget Codex wrongly. It says: "1. Будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення." It means that you should not commit yourself unless you have budget. Contract is a commitment. If you commit to pay by budget money - it is budget commitment. So, before signing contract you must have financing. Or you should not sign a contract, even issue a tender.
Alternatively you may make 100% advance against bank guarantee or open L/C.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 листопада 2023 14:56
Шановний Постачальнику!
Звертаємо Вашу увагу на наступне.
Одержувачі бюджетних коштів для забезпечення функціонування своїх установ здійснюють закупівлю необхідних товарів, оплату за які відповідно до договорів про закупівлю здійснюють через рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби України (надалі — органи Казначейства).
Для проведення платежів розпорядники (одержувачі) бюджетних коштів (надалі — розпорядники) здійснюють реєстрацію та облік бюджетних зобов’язань в органах Казначейства.
Поняття термінів бюджетного зобов’язання та бюджетного фінансового зобов’язання наведено в Бюджетному кодексі України та в Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженому наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309 (надалі — Порядок 309), відповідно до яких:
1. бюджетне зобов’язання — це будь-яке здійснене відповідно до бюджетного асигнування розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, згідно з якими необхідно здійснити платежі протягом цього ж періоду або в майбутньому;
2. бюджетне фінансове зобов’язання — зобов’язання розпорядника (одержувача) бюджетних коштів сплатити кошти за будь-яке здійснене відповідно до бюджетного асигнування розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду відповідно до законодавства.
Порядком 309 визначено вимоги до реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів в органах Казначейства.
Відповідно до пункту 2.2 Порядку 309 за умови взяття бюджетного зобов’язання, за яким застосовується процедура закупівлі товарів, робіт і послуг, розпорядник бюджетних коштів подає з урахуванням законодавства у сфері закупівель до органу Казначейства документи, зазначені в абзаці першому цього пункту, протягом 7 робочих днів з дати оприлюднення звіту про результати проведення процедури закупівлі у разі наявності в обліку органу Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів).
У Замовника наявний в обліку органу Казначейства кошторис (план використання бюджетних коштів).
Оплата здійснюються відповідно до частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником після підписання видаткової накладної.
Розрахунок за отриманий Товар здійснюється Замовником з бюджетного рахунку, відкритого в Державній казначейській службі України в м. Києві.
Розрахунки здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями).
Dear Supplier!
We would like to call your attention to the fact that.
Recipients of budget funds for the functioning of their institutions make purchases of necessary goods, the payment for which, according to procurement agreements, is made through accounts opened in the bodies of the State Treasury Service of Ukraine (hereinafter referred to as the Treasury). For the execution of payments, budget managers (recipients) register an account for budgetary obligations in the Treasury.
The concepts of budgetary obligation and budgetary financial obligation are defined in the Budget Code of Ukraine and in the Procedure for the registration and accounting of budgetary obligations of budget managers and recipients of budget funds in the bodies of the State Treasury Service of Ukraine, approved by the order of the Ministry of Finance of Ukraine dated March 2, 2012, No. 309 (hereinafter referred to as Order 309), according to which:
1. Budgetary obligation is any action taken by budgetary appropriations, such as placing an order, concluding a contract, purchasing goods, or services, or performing other similar transactions during the budgetary period, for which payments must be made within the same period or in the future.
2. Budgetary financial obligation is the obligation of the budget manager (recipient) of budget funds to pay funds for any action taken by budgetary appropriations, such as placing an order, concluding a contract, purchasing goods, or services, or performing other similar transactions during the budgetary period by the legislation.
Order 309 establishes requirements for the registration and accounting of budgetary obligations of managers (recipients) of budget funds in the Treasury.
According to paragraph 2.2 of Order 309, in the case of taking a budgetary obligation for which the procurement procedure for goods, works, and services is applied, the budget manager submits the required documents to the Treasury within 7 working days from the date of publication of the procurement results report, provided that the Treasury has a budget estimate (plan for the use of budget funds) in its records.
The Buyer has a budget estimate (plan for the use of budget funds) in the records of the Treasury.
Payment is made by the provisions of Article 49, Part 1 of the Budget Code of Ukraine by the Buyer after signing the expenditure invoice. Payment for the received Goods is made by the Buyer from the budget account opened in the State Treasury Service of Ukraine in Kyiv.
Settlements are carried out by subparagraph 2 of paragraph 19 of the Procedure for the performance of duties by the State Treasury Service in a special mode in conditions of martial law, approved by the resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine dated June 9, 2021, No. 590 (with amendments and additions.
Звертаємо Вашу увагу на наступне.
Одержувачі бюджетних коштів для забезпечення функціонування своїх установ здійснюють закупівлю необхідних товарів, оплату за які відповідно до договорів про закупівлю здійснюють через рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби України (надалі — органи Казначейства).
Для проведення платежів розпорядники (одержувачі) бюджетних коштів (надалі — розпорядники) здійснюють реєстрацію та облік бюджетних зобов’язань в органах Казначейства.
Поняття термінів бюджетного зобов’язання та бюджетного фінансового зобов’язання наведено в Бюджетному кодексі України та в Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженому наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309 (надалі — Порядок 309), відповідно до яких:
1. бюджетне зобов’язання — це будь-яке здійснене відповідно до бюджетного асигнування розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, згідно з якими необхідно здійснити платежі протягом цього ж періоду або в майбутньому;
2. бюджетне фінансове зобов’язання — зобов’язання розпорядника (одержувача) бюджетних коштів сплатити кошти за будь-яке здійснене відповідно до бюджетного асигнування розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду відповідно до законодавства.
Порядком 309 визначено вимоги до реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів в органах Казначейства.
Відповідно до пункту 2.2 Порядку 309 за умови взяття бюджетного зобов’язання, за яким застосовується процедура закупівлі товарів, робіт і послуг, розпорядник бюджетних коштів подає з урахуванням законодавства у сфері закупівель до органу Казначейства документи, зазначені в абзаці першому цього пункту, протягом 7 робочих днів з дати оприлюднення звіту про результати проведення процедури закупівлі у разі наявності в обліку органу Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів).
У Замовника наявний в обліку органу Казначейства кошторис (план використання бюджетних коштів).
Оплата здійснюються відповідно до частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником після підписання видаткової накладної.
Розрахунок за отриманий Товар здійснюється Замовником з бюджетного рахунку, відкритого в Державній казначейській службі України в м. Києві.
Розрахунки здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями).
Dear Supplier!
We would like to call your attention to the fact that.
Recipients of budget funds for the functioning of their institutions make purchases of necessary goods, the payment for which, according to procurement agreements, is made through accounts opened in the bodies of the State Treasury Service of Ukraine (hereinafter referred to as the Treasury). For the execution of payments, budget managers (recipients) register an account for budgetary obligations in the Treasury.
The concepts of budgetary obligation and budgetary financial obligation are defined in the Budget Code of Ukraine and in the Procedure for the registration and accounting of budgetary obligations of budget managers and recipients of budget funds in the bodies of the State Treasury Service of Ukraine, approved by the order of the Ministry of Finance of Ukraine dated March 2, 2012, No. 309 (hereinafter referred to as Order 309), according to which:
1. Budgetary obligation is any action taken by budgetary appropriations, such as placing an order, concluding a contract, purchasing goods, or services, or performing other similar transactions during the budgetary period, for which payments must be made within the same period or in the future.
2. Budgetary financial obligation is the obligation of the budget manager (recipient) of budget funds to pay funds for any action taken by budgetary appropriations, such as placing an order, concluding a contract, purchasing goods, or services, or performing other similar transactions during the budgetary period by the legislation.
Order 309 establishes requirements for the registration and accounting of budgetary obligations of managers (recipients) of budget funds in the Treasury.
According to paragraph 2.2 of Order 309, in the case of taking a budgetary obligation for which the procurement procedure for goods, works, and services is applied, the budget manager submits the required documents to the Treasury within 7 working days from the date of publication of the procurement results report, provided that the Treasury has a budget estimate (plan for the use of budget funds) in its records.
The Buyer has a budget estimate (plan for the use of budget funds) in the records of the Treasury.
Payment is made by the provisions of Article 49, Part 1 of the Budget Code of Ukraine by the Buyer after signing the expenditure invoice. Payment for the received Goods is made by the Buyer from the budget account opened in the State Treasury Service of Ukraine in Kyiv.
Settlements are carried out by subparagraph 2 of paragraph 19 of the Procedure for the performance of duties by the State Treasury Service in a special mode in conditions of martial law, approved by the resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine dated June 9, 2021, No. 590 (with amendments and additions.
Номер вимоги: UA-2023-11-23-005029-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 24 листопада 2023 16:35
recall
demand is recalled. You want prompt delivery. It is possible only for used crane from Europe. We quit. Good luck.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 листопада 2023 16:01
Шановний Постачальнику!
Додатково радимо ознайомитись з Пунктом 2 Додатку 2 – «Товар може бути таким, що був в експлуатації.».
Також, просимо враховувати, що Ви звертаєтесь до Замовника з вимогами щодо усунення порушень умов тендеру протягом періоду уточнень. Звертаючись до Замовника з вимогою, максимально точно формалізуйте законні підстави ваших вимог, сформулюйте суть предмету Вашої вимоги і надайте по можливості матеріали, що підтверджують об’єктивність та підставність ваших вимог. Адже, відповідно до пункту 54 Особливостей усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на будь-яке ваше звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Dear Supplier!
In addition, we advise you to read Clause 2 of Annex 2 - "The product may be a second-hand product."
Also, please note that you are addressing the Customer within the meaning of the law on public procurement ("the Customer" is used further in this text) with the requirements to eliminate violations of the tender conditions during the clarification period. When addressing the Customer with a request, formalize the legal grounds for your requirements as accurately as possible, formulate the essence of the subject of your request, and provide, if possible, materials confirming the objectivity and validity of your requirements.
By clause 54 of the Specifics, all requests for clarification and requests for elimination of violations are automatically published in the electronic procurement system without identifying the person who applied to the Customer entity.
The Customer entity must, within three days from the date of their publication, provide explanations to any of your appeals by publishing them in the electronic procurement system.
Додатково радимо ознайомитись з Пунктом 2 Додатку 2 – «Товар може бути таким, що був в експлуатації.».
Також, просимо враховувати, що Ви звертаєтесь до Замовника з вимогами щодо усунення порушень умов тендеру протягом періоду уточнень. Звертаючись до Замовника з вимогою, максимально точно формалізуйте законні підстави ваших вимог, сформулюйте суть предмету Вашої вимоги і надайте по можливості матеріали, що підтверджують об’єктивність та підставність ваших вимог. Адже, відповідно до пункту 54 Особливостей усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на будь-яке ваше звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Dear Supplier!
In addition, we advise you to read Clause 2 of Annex 2 - "The product may be a second-hand product."
Also, please note that you are addressing the Customer within the meaning of the law on public procurement ("the Customer" is used further in this text) with the requirements to eliminate violations of the tender conditions during the clarification period. When addressing the Customer with a request, formalize the legal grounds for your requirements as accurately as possible, formulate the essence of the subject of your request, and provide, if possible, materials confirming the objectivity and validity of your requirements.
By clause 54 of the Specifics, all requests for clarification and requests for elimination of violations are automatically published in the electronic procurement system without identifying the person who applied to the Customer entity.
The Customer entity must, within three days from the date of their publication, provide explanations to any of your appeals by publishing them in the electronic procurement system.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 грудня 2023 20:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАВТОКОМПЛЕКТ ТД" |
11 700 000,00
UAH з ПДВ
|
11 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАВТОКОМПЛЕКТ ТД" #44464762 |
Переможець |
11 700 000,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2023 13:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 грудня 2023 11:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2024 13:51
|
1. Фактична калькуляція собівартості товару Автокран.pdf | укладений |
01 січня 2024 13:48
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2023 10:07
|
Договір_117_від_20_12_2023_Автокран_спец_фонд.pdf | укладений |
20 грудня 2023 10:05
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Автокран | 1 | штуки |
11 700 000,00
UAH з ПДВ
|