Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дергачівська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04059496 |
Місцезнаходження: | 62303, Україна , Харківська обл., м. Дергачі, площа Перемоги, будинок 5 |
Контактна особа: |
Андрій Свистун +380636027769 svistun05121988@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 листопада 2023 09:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 11 754 261,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 117 542,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1. Учасник у складі пропозиції повинен надати забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії з накладенням електронного підпису (або кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранту. 2.2. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені пунктом 26 розділу 3 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та передбачені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 " Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції", а також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення учаснику забезпечення тендерної пропозиції згідно ч. 3 ст. 25 Закону. Умови надання забезпечення пропозиції згідно умов цього розділу повинні передбачати неможливість внесення змін до умов гарантії або дострокового припинення дії гарантії без згоди бенефіціара після завершення часу на прийом пропозицій електронною системою закупівель. 2.3 Розмір забезпечення пропозиції – 58 771,31 грн. (п’ятдесят вісім тисяч сімсот сімдесят одна гривня 31 копійка). Сума гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не менший ніж 90 днів з дати завершення строку подання пропозицій. 2.4. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цим оголошенням або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): 2.4.1. довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним/кваліфікованим електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 2.3. цього розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії, а так само додатково копію документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку в тому числі щодо підпису документів від імені банку, а так само підписом якої засвідчено вказану довідку. 2.4.2. випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, має бути надана у складі тендерної пропозиції. 2.5. Електронна банківська гарантія надається у складі пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». 2.6. Пропозиції, що не містять забезпечення тендерної пропозиції, та/або забезпечення пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у оголошенні до такого забезпечення пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону та пункту 44 Особливостей. Зміст наданої учасником електронної банківської гарантії повинен передбачати умову щодо безумовного зобов'язання Банку-гаранта сплатити Замовнику (Бенефіціару) гарантійну суму єдиним платежем протягом п'яти робочих днів з дня отримання письмової вимоги замовника (Бенефіціара) та у випадку настання будь-якої з підстав, за якої згідно ст. 25 Закону забезпечення пропозиції не повертається учаснику (Принципалу) без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. 2.7. Зміст гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності Банку-гаранта в будь якому випадку (окрім випадку письмового погодженням із замовником, умов про ускладнення процедури отримання замовником суми забезпечення пропозиції та у випадку, коли забезпечення пропозиції не повертається учаснику (додаткового підтвердження повноважень особи, яка підписала вимоги від імені замовника, отримання будь-яких додаткових документів, що підтверджують набуття замовником права на отримання замовником суми гарантії, окрім письмової вимоги замовника, тощо). У випадку, якщо зміст наданої учасником гарантії містить посилання на укладений між учасником та Банком-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі тендерної пропозиції |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 58771.31 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Безлотова закупівля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних ремонтних робіт. Пiсля пiдписання документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконані ремонтні роботи не пізніше ніж протягом 7 робочих днів з дати складення Сторонами вказаних документів. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2023 09:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2023 09:24 |
ТД_вул. Лозівська.docx | |
23 листопада 2023 09:24 |
Додаток 7 до ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-08-000081 ● 4dc694efdbec45a299c8295b4f07de73
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2024 17:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.02.2024 № 15-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
08.02.2024 № 15-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16. UA-2023-11-23-001295-a, 23.11.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-09 12:14:02
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 11 754 261,60 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-23-001295-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-09 12:43:51
Відповідь замовника на запит на пояснення
Начальнику Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області
Ірині САЛОГУБ
Пояснення на запит
Щодо питання Вашого запиту стосовно того, яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1), замовник пояснює наступне, що,
згідно п.п.1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечують оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена Замовником у Додатку 4 до тендерної документації, що оприлюднений на авторизованому електронному майданчику у відповідності до вимог Закону. Постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 визначено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти ДЕРЖАВНОГО бюджету. У пункті 4 та підпункті 1 постанови № 710 наведено перелік замовників, яким РЕКОМЕНДОВАНО здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини 4 статті 10 Закону, інформацію про закупівлю, зазначену у частині 1 статті 10 Закону, Замовник МОЖЕ додатково оприлюднювати в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Отже, рекомендації, наведені у Постанові Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 не розповсюджуються в даному випадку на замовника (Дергачівська міська рада) з причини, здійснення закупівлі за рахунок коштів МІСЦЕВОГО бюджету (не державного), а також відповідно до приписів Закону, зазначених в попередньому абзаці, оприлюднення в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування – НЕ Є ОБОВ’ЯЗКОВИМ.
Враховуючи вищенаведене, відсутні законодавчі підстави для обов’язкового розміщення та можливості надання Дергачівською міською радою посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак Замовник дотримується всіх нормативно-правових актів щодо публічних закупівель, тому надає посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (https://dermiskrada.dosvit.org.ua/documents/clpayxjvzwrxm0824q384ql8x).
Начальник відділу публічних
закупівель та договірної роботи
Дергачівської міської ради Андрій СВИСТУН
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-23 12:21:30
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 11 754 261,60 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-23-001295-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- відповідно до додатку 2 тендерної документації тендерна пропозиція Учасника має також містити, зокрема, копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт на весь строк за предметом закупівлі. На виконання цієї вимоги учасником завантажено файл «Договора на техніку та свідоцтва про реєстрацію.pdf», в якому містяться договір оренди спеціальної техніки від 01.06.2023 № 1-06/23-2, договір оренди спеціальної техніки від 01.06.2023 № 1-06/23 та договір оренди спеціальної техніки від 01.06.2023 № 3-07/23. Проте надані договори не містять інформації про право орендодавця надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт на весь строк за предметом закупівлі. Поясність вищевказане.
- відповідно до додатку 2 тендерної документації тендерна пропозиція Учасника має також містити, зокрема, посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку. Відомості веб-порталу уповноваженого органу з питань публічних закупівель свідчать, що учасником ТОВ «СХІДПРОМРЕМБУД» не надано посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на гідравлічний вібратор AMMANN AV 95-2/2009 р.в. та на гідравлічний вібратор AMMANN AV 85-2/2008 р.в. Надайте пояснення чому учаснику ТОВ «СХІДПРОМРЕМБУД» не було надано вимогу про усунення невідповідностей відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-23 13:26:25
Відповідь на запит на пояснення з доказами
Начальнику Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області
Ірині САЛОГУБ
Пояснення на запит
Щодо першого питання Вашого запиту замовник повідомляє, що учасником надано договір про надання послуг спецтехніки, який укладено з ТОВ «ДЕЛЬТАБУД ПК», відповідно до якого учаснику надаються відповідні послуги. В той же час ТОВ «ДЕЛЬТАБУД ПК» уклав договори оренди спеціальної техніки з ТОВ «ДКБ-Лінарс», ТОВ «ВТС-ТЕХАВТО» та ТОВ «Управління механізації «Аерошляхбуд», де пунктом 6.1. у цих договорах передбачено, далі цитата з договору: «Використовувати орендовану спеціальну техніку виключно за цільовим призначення відповідно до п.2 цього Договору», на що нам пункт 2 цих договорів каже: «Орендована спеціальна техніка буде використовуватися Орендарем для проведення будівельних та ремонтних робіт». Крім того всі ці договори укладені до 31.12.2024 року, тобто на весь строк дії Договору між Замовником та Переможцем. Отже виходячи з викладеного Учасником було виконано умови Додатку 2 до тендерної документації. Договори додаються до пояснення.
Щодо другого питання Вашого запиту замовник повідомляє, що учасник виконав умови тендерної документації та надав посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку, а саме на сторінці 9 та сторінці 12 файлу тендерної пропозиції учасника під назвою «Договора на техніку та свідоцтва про реєстрацію.pdf». Даний файл також додається до пояснення.
Начальник відділу публічних
закупівель та договірної роботи
Дергачівської міської ради Андрій СВИСТУН
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-02-28 07:51:51
Пояснення щодо висновку моніторингу
Надайте, будь-ласка аргументовані пояснення та докази до них стосовно того, як саме Замовником було порушено пугкт 19 Постанови 1178, якщо нами було здійснено усі заходи щодо недопущення помилок законодавства та здійснено заходи щодо усунення технічної описки. Крім того, поясніть, будь-ласка, як замовник порушив законодавство, якщо предмет Договору та закупівлі не було змінено у ньому лише було пропущено слово, яке і виправлялося через протокол технічної помилки та Додаткову угоду №1?
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Начальнику Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірині САЛОГУБ Аргументовані заперечення до висновку Дергачівська міська рада заперечує щодо висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі та наголошує, що нами не було здійснено порушення пункту 19 Постанови 1178 щодо безпідставного внесення змін до умов договору та їх оприлюднення. Замовником під час реєстрації договору в Держаному казначействі України було виявлено технічну описку в назві предмета закупівлі, при цьому сам предмет договору не змінювався, а була допущена технічна описка та було відсутнє слово. І так як системою технічно не передбачено після завершення процедури або після її оголошення внести зміни у річний план закупівель, оголошення, повідомлення про намір укласти договір та звіт за результатами проведеної процедури закупівлі, нами було створено протокол технічної описки, яким у констатуючій частині були внесені відповідні зміни в частині конкретної назви закупівлі. Також було укладено Додаткову угоду №1, якою також було усунуто відповідну технічну описку та викладено пункт 1.1. Договору в новій редакції. Таким чином замовник здійснив усі можливі заходи щодо приведення у відповідність всіх документів, усунувши дану технічну описку. Крім того замовник не мав на меті порушувати Закон України «Про публічні закупівлі» та Постанову 1178, а навпаки зробив усе можливе аби не допустити порушення законодавства. Доказами цього є оприлюднений в системі «Прозорро» протокол виправлення технічної описки та Додаткова угода №1. Виходячи з вище викладеного наголошуємо на скасуванні висновку моніторингу, як безпідставно складеного, а порушення наведені у ньому, як такі, що не відповідають дійсності. Начальник відділу публічних закупівель та договірної роботи Дергачівської міської ради Андрій СВИСТУН
2024-02-28 07:53:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СХІДПРОМРЕМБУД" |
11 754 261,10
UAH з ПДВ
|
11 754 261,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СХІДПРОМРЕМБУД" #44951108 |
Переможець |
11 754 261,10
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2023 14:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2024 14:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 квітня 2024 15:04
|
ДУ_3.pdf | зміни до договору |
15 квітня 2024 15:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 13:09
|
ДУ 2 договір 957.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 13:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2023 14:56
|
ДУ_1.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2023 14:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2023 14:48
|
Протокол виправлення технічної помилки.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2023 14:42
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2023 15:42
|
957.pdf | укладений |
14 грудня 2023 15:41
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Лозівська в місті Дергачі Харківського району, Харківської області | 1 | роботи |
11 754 261,10
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дана підстава для внесення змін вибрана виключно з технічних міркувань. Дана інформація не є фактично повідомленням про внесення змін до договору в розумінні ст. 10 Закону та п. 19 Постанови |
Номер договору про закупівлю: | 957 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол виправлення технічної помилки №579/2023 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дана підстава для внесення змін вибрана виключно з технічних міркувань для забезпечення публікації Додаткової угоди №1, в якій виправлються технічні описки, допущені в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 957 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дана підстава вибрана з технічних міркувань для публікації даної Додаткової угоди при цьому предмет, кількість і загальна сума договору є незмінними |
Номер договору про закупівлю: | 957 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дана підстава вибрана з технічних міркувань для публікації даної Додаткової угоди у зв'язку з понвленням фінансування, при цьому предмет, кількість і загальна сума договору є незмінними |
Номер договору про закупівлю: | 957 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Лозівська в місті Дергачі Харківського району, Харківської області | 1 | робота |
11 754 261,10
UAH з ПДВ
|