Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАЧУХІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "ДРУЖБА" |
Код ЄДРПОУ: | 39427006 |
Місцезнаходження: | 38754, Україна , Полтавська обл., Полтавський р-н, с. Мачухи, вул. Лялі Убийвовк, буд. 1 |
Контактна особа: |
Віталій Турченко +380935209707 39427006@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2023 23:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2023 23:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2023 23:52 |
Тендерна документація - сміттєвоз.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-01-000012 ● 683e9d3899f94209b862cd2042b0e6d5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 лютого 2024 12:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.01.2024 № 2-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 31.01.2024 № 2-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-11-22-019346-a 22.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-02 13:20:57
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі сміттєвоза за кодом ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-22-019346-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Чому Вами станом на 02.02.2024 року не оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про виконання Договору від 14.12.2023 № 14/12 ,в той час як відповідно до пункту 11.1 Договору строк дії договору до 31.12.2023?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-07 17:09:02
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі сміттєвоза за кодом ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-22-019346-а) надаємо наступні пояснення.
На запитання 1
Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 № 275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.
Очікувана вартість предмета закупівлі сформована на підставі аналізу сучасного ринку товару через мережу Інтернет та визначена методом моніторингу ринкових цін на основі комерційних пропозицій. До ціни товару входять: вартість товару, доставка, податки, збори, інші обов'язкові платежі, які учасник сплачує або повинен сплатити відповідно до законодавства. Згідно з «ПРИМІРНОЮ МЕТОДИКОЮ визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 очікувану вартість предмета закупівлі (Товару) необхідно визначити за методом порівняння ринкових цін. Зокрема, визначити орієнтовну ціну за 1 одиницю Товару, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних. Відповідно, з урахуванням кошторисних призначень, очікувана вартість предмета закупівлі (товарів) становить 3 300 000,00 грн.
На запитання 2
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://gromada.org.ua/gromada/machuhivska/news/1707219588/.
На запитання 3
Зазначаємо, що Замовником 23 січня 2024 року (ще до початку проведення моніторингу органами державного фінансового контролю) самостійно виявлено порушення пункту 12 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та пункту 4 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), а саме: не оприлюднення в електронній системі закупівель у порядку, встановленому законодавством порядку, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю за умови його виконання сторонами по закупівлі товарів Сміттєвоз (Код ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби) (інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-22-019346-а), допущених уповноваженою особою з питань публічних закупівель.
Тому, Замовником прийнято рішення про винесення попередження уповноваженій особі з питань публічних закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА МАЧУХІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ «ДРУЖБА» Віталія ТУРЧЕНКО за допущені порушення Закону і Особливостей, під час звітування про виконання договору про закупівлю товарів за предметом Сміттєвоз (Код ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби), з очікуваною вартістю 3 300 000,00 гривень (номер закупівлі ID: UA-2023-11-22-019346-а), та з метою усунення зазначених вище порушень, зобов’язано уповноважену особу оприлюднити в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю по закупівлі товарів Сміттєвоз (Код ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби) (ID: UA-2023-11-22-019346-а), протягом 10 календарних днів з дня ознайомлення її з наказом № 01/20-П від 23.01.2024. 02.02.2024 на виконання вказаного вище розпорядження уповноважена особа усунула порушення та розмістила звіт про виконання договору ID: UA-2023-11-22-019346-a-b1.
Порядок здійснення моніторингу визначається нормами ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі». Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. Тобто моніторинг закупівлі може проводитись лише до виконання договору про закупівлю. В випадку, що стосується закупівлі товарів за предметом Сміттєвоз (Код ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби), з очікуваною вартістю 3 300 000,00 гривень (номер закупівлі ID: UA-2023-11-22-019346-а), повідомляємо, що зобов’язання Сторін за договором UA-2023-11-22-019346-a-b1 виконані, відповідні підтверджуючі документи підтверджується (рахунок, видатковою накладною, платіжне доручення наявні).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО-ТРАК" |
3 300 000,00
UAH з ПДВ
|
3 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО-ТРАК" #41675576 |
Переможець |
3 300 000,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2023 23:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2024 13:16
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2023 00:50
|
Договір.pdf | укладений |
14 грудня 2023 00:49
|