Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 23311317 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Волощенко Сергій Володимирович 380445276625 1ovkb@dpsu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2023 18:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 71 506 387,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 357 531,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5,0% від вартості договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник має право перерахувати Підряднику аванс за Договором у розмірі до 30 (тридцяти) відсотків вартості річного обсягу робіт, на строк не більше трьох місяців у межах поточного бюджетного періоду на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства. | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 (дев’яносто п’ять) відсотків від вартості виконаних робіт. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 65 |
Iнша подія | Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором Робіт, реєстрації деклараціавансї про готовність об’єкта до експлуатації або видачі сертифіката готовності. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідь:
Відповідно до завантажених, в електронну систему документів, відомості про обладнання та матеріали викладені у файлі «Продовження додатку 2 Відомість матеріалів_ЖБ.xls». Даний файл містить вичерпний перелік матеріалів та обладнання, що наданий спеціалістами виробничо-технічного відділу Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель.
• «Щодо відсутності відомості про будівельні машини і механізми з їх кількістю використання на об'єкті Але в раніше проведеному тендері "Роботи з будівництва підпірної стіни ПС-12 по цьому ж об'єкту було надано розширеному відомість обсягів робіт (з урахуванням матеріалів в цій відомості). Це призводить до участі в тендері одного учасника. Просимо змінити технічне завдання з більш розширенним наданням інформації у відомості обсягів робіт та додаванням механізмів.»
Відповідь:
Відповідно до завантажених, в електронну систему документів, відомості про будівельні машини і механізми з їх кількістю, викладені у файлі «Додаток №1 Кваліфікаційні критерії.dox» на сторінці 1 у розділі (Документи щодо наявності обладнання та матеріально технічної бази. Даний розділ містить основний (стислий) перелік машин, механізмів та обладнання, що необхідне для виконання будівельних робіт, відповідно до розділу проектної документації «Проект організації будівництва».
• «Щодо відсутності вказання класу наслідків для розрахунку договірної ціни. Внесіть будь ласка виправлення та доповнення до цієї тендерної документації.»
Відповідь:
Відповідно до завантажених, в електронну систему документів, клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва зазначений у файлі «Додаток №1 Кваліфікаційні критерії.dox» на сторінці 3 у розділі (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), зазначено СС3. Окремо зазначаємо, що клас наслідків (відповідальності) СС3 – значні наслідки.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-04-000004 ● 895e8226a8e34afeb11a8f01ce34b5a0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 квітня 2024 16:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.04.2024 № 72
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.04.2024 № 72.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2023-11-22-018161-a, 22.11.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-05 15:36:13
Про надання пояснення
Дата: 05.04.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-11-22-018161-a, яка проведена Головним центром капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідпо до пункту 6 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника зазначено, що переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5,0% від вартості договору.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати пояснення (з документальним підтвердженням) щодо виконання переможцем процедури закупівлі вимог пункту 6 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-09 17:00:08
Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо Закупівлі виконання будівельних робіт по об’єкту: Роботи з будівництва по об’єкту будівництва «Будівництво житлових будинків для військовослужбовців Державної прикордонної служби України та дитячого дошкільного закладу на вул. Народній, 54-А у Солом’янському районі м. Києва (І черга будівництва)», код 45211000-9 — Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповіді на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Щодо надання інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь:
Закупівля обумовлена заходами з будівництва житла для військовослужбовців Державної прикордонної служби України за програмою КПКВК 1002070 «Будівництво (придбання) житла для військовослужбовців Державної прикордонної служби України».
Кошторисна вартість, в цілому, по об’єкту розрахована відповідно до отриманого позитивного експертного звіту від 13.10.2023 №00-0254/01-23 (додається)) становить 448 154,771 тис. грн.
При цьому очікувана вартість закупівлі у розмірі 71 506 387,00 грн. без ПДВ визначена виходячи із кошторисної вартості об’єкту в цілому (Зведений кошторисний розрахунок додається), за виключенням вартості вже виконаних будівельних робіт в межах Глав 1-9 та наступних показників:
Глава 10. Утримання служби замовника та інжинірингові послуги в розмірі - 5 790,504 тис. грн.
Глава 12. Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд – 9 411,099 тис. грн.
Кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (АВ) (частково) - 3 811,863 тис. грн.
Кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва – 2 677,479 тис. грн.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (частково) – 10 596,02 тис. грн.
Податок на додану вартість – 37 755,91 тис. грн.
Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі обумовлене проектною документацією по об’єкту «Будівництво житлових будинків для військовослужбовців Державної прикордонної служби України та дитячого дошкільного закладу на вул. Народній, 54-А у Солом’янському районі м. Києва (І черга будівництва)» (додається).
Підставою для здійснення закупівлі є Службова записка про здійснення закупівлі від 20.11.2023 №723/1543/23-Вн. (додається).
2. Щодо надання посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідь:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетний коштів не оприлюднено, у зв’язку з надмірним навантаженням на уповноважену особу ВОЛОЩЕНКА Сергія за займаною посадою заступника начальника Головного центру - начальника відділу планування та організації будівництва (головного інженера).
Враховуючи самостійно виявлене порушення норм постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 №710 (зі змінами), начальником Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель наказом від 01 січня 2024 року №5 уповноважену особу ВОЛОЩЕНКА Сергія притягнуто до дисциплінарної відповідальності.
3. Щодо надання пояснення (з документальним підтвердженням) щодо виконання переможцем процедури закупівлі вимог пункту 6 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника.
Відповідь:
Забезпечення виконання договору банківська гарантія (додається).
- Розрахунок очікуваної вартості.pdf
- Зведений кошторисний розрахунок.pdf
- Народна експертний звіт.pdf
- Службова.pdf
- Том 1_ЗПЗ.pdf
- Том 2.1 Протидимний захист.pdf
- Том 2.1 СПП_Оповіщення.pdf
- Том 2.1_Блискавозахист.pdf
- Том 2.1_ЕТР.pdf
- Том 2.1_Котельня.pdf
- Том 2.1_ОВіК.pdf
- Том 2.1_СПП.pdf
- Том 2.1_СПП_Вентиляція.pdf
- Том 2.1_СПП_ВК.pdf
- Том 2.1_Трансформаторна_АР.pdf
- Том 2.4_Г1 книга 1.pdf
- Том 2.4_Г1 книга 2.pdf
- Том 2.4_Г1 книга 3.pdf
- Том 2.5_Внутр_ВК та В1 та К1.pdf
- Том 3_Енергоефективність.pdf
- Том 4_ОВНС.pdf
- Том 5_ПОБ.pdf
- Том 6_ІТЗЦЗ.pdf
- Том 8_ЗМЗ.pdf
- Том 9_ЗШ.pdf
- Том 13_ЕУ_зам_Трансформаторна.pdf
- Том 14_ЕУ_Зам_облік.pdf
- Том 15_ЕУ_Зам_ТП5583.pdf
- Том 17_ЕУ_Зам_каб_блоки.pdf
- Том 2.3_Пож та ПожГас_частина 1.pdf
- Том 2.3_Пож та ПожГас_частина 2.pdf
- Банківська гарантія.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-17 12:40:37
Про надання інформації
Дата: 17.04.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-11-22-018161-a, яка проведена Головним центром капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» - тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості №1178).
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
За нормою пункту 17 частини другої статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Згідно підпунктом 2.3 пункту 2 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації Замовника зазначено: БОРДЮГ Володимир – контактна особа з технічних питань. електронна адреса: 1ovkb@dpsu.gov.ua; тел. +38044 527-66-17. ВОЛОЩЕНКО Сергій – уповноважена особа, електронна адреса: 1ovkb@dpsu.gov.ua , тел. +38044 527-66-99.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію щодо посади уповноважених осіб Замовника (БОРДЮГ Володимир та ВОЛОЩЕНКО Сергій), яких уповноважено здійснювати зв’язок з учасниками процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-18 12:29:47
Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо Закупівлі виконання будівельних робіт по об’єкту: Роботи з будівництва по об’єкту будівництва «Будівництво житлових будинків для військовослужбовців Державної прикордонної служби України та дитячого дошкільного закладу на вул. Народній, 54-А у Солом’янському районі м. Києва (І черга будівництва)», код 45211000-9 — Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. Що надійшов 17.04.24 о 12.40
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповіді на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Щодо надання інформації про посади уповноважених осіб Замовника (БОРДЮГ Володимир та ВОЛОЩЕНКО Сергій), яких уповноважено здійснювати зв’язок з учасниками процедури закупівлі.
Відповідь:
• Відповідно до наказу Голови Державної прикордонної служби України від 12.01.2024 №62-ОС ВОЛОЩЕНКА Сергія призначено на посаду заступника начальника Головного центру – начальником відділу планування та організації будівництва (головним інженером) Головного центру капітального будівництва реконструкції та закупівель.
• Відповідно до наказу Голови Державної прикордонної служби України від 12.01.2024 №62-ОС БОРДЮГА Володимира призначено на посаду заступника начальника виробничо-технічного відділу Головного центру капітального будівництва реконструкції та закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-17 18:14:02
Про надання пояснення
Дата: 17.04.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-11-22-018161-a, яка проведена Головним центром капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до Технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, викладеним в Додатку 2 до тендерної документації Замовника при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі (Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку), зокрема, передбачено установлення насосу дренажного Wilo в кількості 1 шт., дренажного насосу марки Wilo TMV 32/8 в кількості 3 шт., насосу відцентрованого (подача до 10м³/год) в кількості 2 шт., насосу відцентрованого (подача до 40м³/год) в кількості 2 шт., (насос дренажний), а також установлення насосів відцентрових (подача до 10м³/год) в кількості 12 шт.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178).
За нормами пункту 3 Особливостей №1178 під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як насоси та компресори; насоси; насоси для рідин; відцентрові насоси та підіймачі рідин; відцентрові насоси.
Одночасно, за вимогами підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (далі – Порядок №861).
Зокрема, відповідно до пункту 4 Порядку №861 ступінь локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі, підтверджується Мінекономіки в автоматичному режимі під час формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації, на підставі поданої виробником товару заявки про включення товару до переліку за формою згідно з додатком 1, калькуляції собівартості товару із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України) за формою згідно з додатком 2 та підтвердження здійснення на території України виробництва не менше одного з елементів товару (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або використання вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів, виготовлених на території України.
Крім того, відповідно до пункту 13-1 Порядку №861 Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином Замовником досліджено відповідність пропонованого ТОВ "ПРИВАТ СЕРВІС БУД ЛТД" товару (насосів) особливостям локалізації, визначеним у пункті 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону ?
2. Надати інформацію (з документальним підтвердженням) про те, які саме насоси будуть встановлені ТОВ "ПРИВАТ СЕРВІС БУД ЛТД" при виконанні робіт за предметом закупівлі та їх відповідність вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (відповідність ступеня локалізації виробництва товару, та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України).
3. Надати посилання на стрічку Переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації (вказати ID) щодо підтвердження ступеня локалізації вищевказаного товару.
4. Надати інформацію у власності якого суб’єкта господарської діяльності перебуватиме вищевказаний товар, після його встановлення.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Відповідно до пункту 19.1 Договору підряду від 22.12.2023 №56-23 (далі – Договір №56-23) укладеного між Замовником та ТОВ "ПРИВАТ СЕРВІС БУД ЛТД", за результатами закупівлі за ID:UA-2023-11-22-018161-a зокрема, зазначено, що невід´ємним додатком до договору є «Договірна ціна» на 981 арк.
Крім того, аналогічна вимога міститься також у додатковій угоді від 05.03.2024 №01-24 до Договору №56-23, а саме: «Договірна ціна» на 952 арк.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
5. Пояснити причини не опублікування невід´ємної частини договору, а саме: «Договірної ціни» на 981 арк. до Договору №56-23 та до додаткової угоди від 05.03.2024 №01-24 на 952 арк.?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-19 18:08:29
Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо Закупівлі виконання будівельних робіт по об’єкту: Роботи з будівництва по об’єкту будівництва «Будівництво житлових будинків для військовослужбовців Державної прикордонної служби України та дитячого дошкільного закладу на вул. Народній, 54-А у Солом’янському районі м. Києва (І черга будівництва)», код 45211000-9 — Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. Що надійшов 17.04.24 о 18.14
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповіді на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Щодо надання інформації яким чином Замовником досліджено відповідність пропонованого ТОВ "ПРИВАТ СЕРВІС БУД ЛТД" товару (насосів) особливостям локалізації, визначеним у пункті 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
3. Надати посилання на стрічку Переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації (вказати ID) щодо підтвердження ступеня локалізації вищевказаного товару.
Відповідь:
Головним центром капітального будівництва, реконструкції та закупівель проведено закупівлю (Роботи з будівництва по об’єкту будівництва «Будівництво житлових будинків для військовослужбовців Державної прикордонної служби України та дитячого дошкільного закладу на вул. Народній, 54-А у Солом’янському районі м. Києва (І черга будівництва)», класифікатор UA-2023-11-22-018161-a. Код ДК 021:2015: 45211000-9 — Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків. А саме було проведено закупівлю «робіт», а не «товарів».
Відповідно до підпункту 27 пункту 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
• Насос дренажний Wilo в кількості 1 шт – включено до локального кошторису 02-01-012 система водопроводу та каналізації. Насосна. Каналізація К2Н;
• Дренажний насос Wilo TMV 32/8 в кількості 3 шт – включено до локального кошторису 02-02-03 придбання устаткування системи водопроводу та каналізації СПП із захисними властивостями ПРУ;
• Насос відцентрований (подача до 10м³/год) в кількості 2 шт. – включено до локального кошторису 02-01-029 на пусконалагоджувальні роботи. Насосна водопроводу;
• Насос відцентрований (подача до 40м³/год) в кількості 2 шт. – включено до локального кошторису 02-01-029 на пусконалагоджувальні роботи. Насосна водопроводу;
• Насос відцентровий (подача до 10м³/год) в кількості 12 шт – включено до локального кошторису 06-07-02 на пусконалагоджувальні роботи котельні. Тепломеханічне обладнання.
Вищевказані позиції є обладнанням, що установлюється/монтуються та закуповується в загальному комплексі будівельних робіт і не виділяється в окремі позиції в якості товару та не є товаром (копії витягів з локальних кошторисів додаються). Відповідно не підпадає під дію пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Надати інформацію (з документальним підтвердженням) про те, які саме насоси будуть встановлені ТОВ "ПРИВАТ СЕРВІС БУД ЛТД" при виконанні робіт за предметом закупівлі та їх відповідність вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (відповідність ступеня локалізації виробництва товару, та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України).
Відповідь:
Обладнання (насоси), що будуть встановлені на об’єкті будівництва зазначені в локальних кошторисах Договірної ціни (копії локальних кошторисів додаються).
Вищевказані позиції є обладнанням, що установлюється/монтуються та закуповується в загальному комплексі будівельних робіт і не виділяється в окремі позиції в якості товару та не є товаром (копії витягів з локальних кошторисів додаються). Відповідно не підпадає під дію пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі».
4. Надати інформацію у власності якого суб’єкта господарської діяльності перебуватиме вищевказаний товар, після його встановлення.
Відповідь:
Об’єкт будівництва (житловий будинок) після його введення в експлуатацію буде у власності Державної прикордонної служби України.
5. Щодо причини не опублікування невід´ємної частини договору, а саме: «Договірної ціни» на 981 арк. до Договору №56-23 та до додаткової угоди від 05.03.2024 №01-24 на 952 арк.?
Відповідь:
Відповідно до Розділу І Загальні положення Настанови з визначення вартості будівництва, Договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі. Форму договірної ціни наведено в додатку 30 до Настанови.
Враховуючи зазначене замовником оприлюднено договірну ціну (яка складена по формі), що є невід’ємним додатком до Договору №56-23 та складається з 2-х аркушів. Решта 950 аркушів складається з:
об’єктного кошторисного розрахунку; відомості трудомісткості та заробітної плати; відомості ресурсів до об’єктного кошторису та локальних кошторисів з додатками.
Зазначені документи відповідно до Настанови являються первинними кошторисними документами, які визначають кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по об’єктах і складається на підставі обсягів, визначених проектною документацією. Вказані документи (остання редакція до додаткової угоди від 05.03.2024 № 01-24, на 950 аркушах), додаються в повному обсязі на вимогу.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Про усунення порушень, що виявлені органом державного фінансового контролю, за результатами моніторингу Закупівлі виконання будівельних робіт по об’єкту: Роботи з будівництва по об’єкту будівництва «Будівництво житлових будинків для військовослужбовців Державної прикордонної служби України та дитячого дошкільного закладу на вул. Народній, 54-А у Солом’янському районі м. Києва (І черга будівництва)», код 45211000-9 — Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. З уповноваженою особою проведена роз’яснювальна робота та здійснено заходи із проходження економічних навчань щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 та вимог пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону, а також пунктів 3 та 10 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю, порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, пункту 17 частини другої статті 22 Закону та вимог пункту 13-1 Порядку №861 при складанні тендерної документації. Сертифікат додається.
2024-05-03 17:47:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИВАТ СЕРВІС БУД ЛТД" |
71 500 000,00
UAH
|
71 500 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИВАТ СЕРВІС БУД ЛТД" #41723085 |
Переможець |
71 500 000,00
UAH
|
09 грудня 2023 17:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 грудня 2023 11:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 лютого 2025 09:22
|
ДУ 11-25 від 11.02.2025 до договору 56-23 від 22.12.2023 ТОВ Приват Буд Сервіс ЛТД (Зміна директора та взяття юридичних зобов'язань.pdf | зміни до договору |
13 лютого 2025 09:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 січня 2025 19:28
|
ДУ 10-24_ЛТД від 27.12.24.pdf | зміни до договору |
08 січня 2025 19:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2024 17:10
|
ДУ 09-24_ЛТД від 26.12.24.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2024 17:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 грудня 2024 17:27
|
Додаток 1 Договірна ціна.xls | зміни до договору |
05 грудня 2024 17:26
|
Договірна ціна з локалками 751-863.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2024 17:26
|
Договірна ціна з локалками 601-750.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2024 17:26
|
Договірна ціна з локалками 451-600.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2024 17:26
|
Договірна ціна з локалками 301-450.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2024 17:26
|
Договірна ціна з локалками 151-300.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2024 17:26
|
Договірна ціна з локалками 1-150.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2024 17:26
|
ДУ 08-24_ЛТД від 03.12.24.PDF | зміни до договору |
05 грудня 2024 17:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2024 10:02
|
Додаток 9 Країна походження.xls | зміни до договору |
03 грудня 2024 10:02
|
Додаток 4 до ДУ Лист.PDF | зміни до договору |
03 грудня 2024 10:02
|
Додаток 3 до ДУ Інформація про походження товару.PDF | зміни до договору |
03 грудня 2024 10:02
|
Додаток 2 до ДУ План фінансування.PDF | зміни до договору |
03 грудня 2024 10:02
|
Додаток 1 до ДУ Графік виконання робіт.PDF | зміни до договору |
03 грудня 2024 10:02
|
Додаткова угода 07-24 до договору 56-23.PDF | зміни до договору |
03 грудня 2024 10:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2024 13:33
|
ДУ 06-24_ЛТД від 12.09.24.pdf | зміни до договору |
27 вересня 2024 13:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2024 12:01
|
ДУ 05-24_ЛТД.pdf | зміни до договору |
30 липня 2024 12:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 липня 2024 12:43
|
ДУ № 04-24 від 17.06.24.pdf | зміни до договору |
04 липня 2024 12:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 травня 2024 14:34
|
ДУ 03-24 до Дог 56-23.pdf | зміни до договору |
13 травня 2024 14:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2024 16:46
|
ДУ 02-24_Приват Сервіс Буд ЛТД.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2024 16:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 березня 2024 15:56
|
ДУ 01-24_Приват_ЛТД.pdf | зміни до договору |
08 березня 2024 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2023 14:44
|
56-23.pdf | укладений |
23 грудня 2023 14:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою, недопущення порушення вимог податкового законодавства України, керуючись пунктом 18.5. Договору, Сторони дійшли згоди викласти Договірну ціну (Додаток 1) до Договору в новій редакції, як додаток до цієї додаткової угоди. У зв'язку із необхідністю уточнення фінансування на поточний (2024) рік, керуючись пунктом 18.5. Договору Сторони дійшли згоди викласти пункт 3.3. Договору в наступній редакції: "3.3.Оплата виконаних Робіт здійснюється Замовником згідно з Планом фінансування (додаток 3) за рахунок бюджетних коштів в межах затвердженого кошторису на відповідний рік через Управління Державної казначейської служби України, при умові наявності відкритих асигнувань, а саме: - обсяг фінансування на 2023 рік складає 8 425 201,54 (вісім мільйонів чотириста двалцять п'ять тисяч двісті одна гривня 54 копійки); - обсяг фінансування на 2024 рік складає 63 074 798,46 (шістдесят три мільйони сімдесят чотири тисячі сімсот дев'яносто вісім гривень 46 копійок)." |
Номер договору про закупівлю: | 56-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01-24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРИВАТ СЕРВІС БУД ЛТД» (далі – Підрядник), в особі директора ТІТАРЕНКА Руслана Васильовича, який діє на підставі Статуту затвердженого протоколом від 07.11.2017 № 1 загальних зборів засновників Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРИВАТ СЕРВІС БУД ЛТД», уклали цю додаткову угоду до договору від 22.12.2023 № 56-23 (далі – Договір), про наступне: 1. Керуючись пунктами 3.12., 18.5. Договору, Сторони дійшли згоди щодо здійснення Замовником перерахування Підряднику попередньої оплати (авансу) у розмірі 5 000 000,00 грн (п’ять мільйонів гривень 00 копійок) на рахунок ¬– UA698201720355979000000712455 в УДКСУ у Голосіївському районі у м. Києві (Додаток 4 до Договору в редакції цієї додаткової угоди). 2. Графік виконання робіт (Додаток 2) та План фінансування (Додаток 3) до Договору викласти в новій редакції, як додатки до цієї додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 56-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02-24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку з виявленими Підрядником в ході виконання будівельних робіт неточностями в проектних рішеннях (стадія проекту «Робоча документація») та враховуючи необхідність першочергового влаштування дороги для можливості під’їзду спеціалізованої будівельної техніки, що значно пришвидшить темпи виконання робіт по об’єкту: «Будівництво житлових будинків для військовослужбовців Державної прикордонної служби України та дитячого дошкільного закладу на вул. Народній, 54-А у Солом’янському районі м. Києва (І черга будівництва)», керуючись пунктом 18.5. Договору, Сторони дійшли згоди викласти Графік виконання робіт (Додаток 2) та Перелік матеріалів, конструкцій та виробів, що закуповуються на кошти які виділені в якості попередньої оплати (авансу) (Додаток 5) до Договору в новій редакції , як додатки до цієї додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 56-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 03-24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРИВАТ СЕРВІС БУД ЛТД» (далі – Підрядник), в особі директора ТІТАРЕНКА Руслана Васильовича, який діє на підставі Статуту затвердженого протоколом від 07.11.2017 № 1 загальних зборів засновників Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРИВАТ СЕРВІС БУД ЛТД», уклали цю додаткову угоду до договору від 22.12.2023 № 56-23 (далі – Договір), про наступне: 1. Керуючись пунктами 3.12., 18.5. Договору, Сторони дійшли згоди щодо здійснення Замовником перерахування Підряднику попередньої оплати (авансу) у розмірі 3 272 259,39 грн (три мільйони двісті сімдесят дві тисячі двісті п’ятдесят дев’ять гривень 39 копійок) на рахунок ¬– UA698201720355979000000712455 в УДКСУ у Голосіївському районі у м. Києві. 2. З метою уточнення фінансування, керуючись пунктом 18.5. Договору, Сторони дійшли згоди викласти пункт 3.3. Договору в наступній редакції: «3.3. Оплата виконаних Робіт здійснюється Замовником згідно з Планом фінансування (додаток 3) за рахунок бюджетних коштів в межах затвердженого кошторису на відповідний рік через Управління Державної казначейської служби України, при умові наявності відкритих асигнувань, а саме: - обсяг фінансування на 2023 рік складає 8 425 200,96 (вісім мільйонів чотириста двадцять п’ять тисяч двісті гривень 96 копійок); - обсяг фінансування на 2024 рік складає 63 074 799,04 (шістдесят три мільйони сімдесят чотири тисячі сімсот дев’яносто дев’ять гривень 04 копійки).». |
Номер договору про закупівлю: | 56-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 04-24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктами 3.12., 18.5. Договору, Сторони дійшли згоди щодо здійснення Замовником перерахування Підряднику попередньої оплати (авансу) у розмірі 5 001 664,20 грн (п’ять мільйонів одна тисяча шістсот шістдесят чотири гривні 20 копійок) на рахунок UA698201720355979000000712455 в УДКСУ у Голосіївському районі у м. Києві. |
Номер договору про закупівлю: | 56-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 05-24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРИВАТ СЕРВІС БУД ЛТД» (далі – Підрядник), в особі директора ТІТАРЕНКА Руслана Васильовича, який діє на підставі Статуту затвердженого протоколом від 07.11.2017 № 1 загальних зборів засновників Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРИВАТ СЕРВІС БУД ЛТД», уклали цю додаткову угоду до договору від 22.12.2023 № 56-23 (далі – Договір), про наступне: 1. Керуючись пунктами 3.12., 18.5. Договору, Сторони дійшли згоди щодо здійснення Замовником перерахування Підряднику попередньої оплати (авансу) у розмірі 5 648 469,99 грн (п’ять мільйонів шістсот сорок вісім тисяч чотириста шістдесят дев’ять гривень 99 копійок) на рахунок -– UA698201720355979000000712455 в УДКСУ у Голосіївському районі у м. Києві. 2. Підрядник зобов’язується надати Замовнику докази використання одержаного авансу до 30 листопада 2024 року, у порядку визначеному п.3.12. Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 56-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 06-24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з письмовим зверненням Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРИВАТ СЕРВІС БУД ЛТД» від 27.11.2024 № 20-86, керуючись пунктом 18.5. Договору, Сторони дійшли згоди щодо внесення до Договору наступних змін: 1.1. Абзац 1 пункту 1.3. Розділу 2 Договору викласти в наступній редакції: «1.3. Роботи, які є предметом цього Договору повинні бути виконані Підрядником в період з дня підписання цього Договору до 25 грудня 2024 року, відповідно до Графіку виконання робіт (Додаток 2).» 1.2. Додаток 2 «Графік виконання робіт» та Додаток 3 «План фінансування» до Договору викласти в новій редакції, як додатки до цієї додаткової угоди. 1.3. Доповнити Договір Додатком 9 «Інформація про походження товару» та викласти в редакції цієї додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 56-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 07-24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України, в особі першого заступника начальника Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України ІВАНЕНКА Андрія Леонідовича, що діє на підставі Положення про Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України, затвердженого наказом Адміністрації Державної прикордонної служби України від 01.06.2023 № 35 (зі змінами) та наказу Голови Державної прикордонної служби України від 14.02.2024 № 265-ОС (далі – Замовник), з однієї сторони, та Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРИВАТ СЕРВІС БУД ЛТД» (далі – Підрядник), в особі директора ТІТАРЕНКА Руслана Васильовича, який діє на підставі Статуту затвердженого протоколом загальних зборів засновників від 07.11.2017 № 1, уклали цю додаткову угоду до договору від 22.12.2023 № 56-23 (далі – Договір), про наступне: 1. В доповнення додаткової угоди від 29.11.2024 № 07-24 до Договору, керуючись пунктом 18.5. Договору, Сторони дійшли згоди Додаток 1 «Договірна ціна» до Договору викласти в новій редакції, як додаток до цієї додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 56-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 08-24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до письмового зверненням Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРИВАТ СЕРВІС БУД ЛТД» від 23.12.2024 № 21-10 встановлено, що під час проведення пневматичного обстеження мереж систем водопостачання та опалення на об’єкті: «Будівництво житлових будинків для військовослужбовців Державної прикордонної служби України та дитячого дошкільного закладу на вул. Народній, 54-А у Солом’янському районі м. Києва (І черга будівництва)», Підрядником були виявлені дефекти раніше виконаних робіт з монтажу мереж опалення, гарячого та холодного водопостачання, а саме свищі та пориви в зварювальних швах та негерметичність різьбових з’єднань запірної арматури. Окрім цього, під час протягування кабельної продукції від кабельного колодязю КК1 до житлового будинку та котельні було виявлено відсутність на всій трасі гільз. Такий стан справ не дозволяє завершити роботи по прокладанню кабелю та підключення кабельної продукції від ТП до котельні та будинку. У зв’язку виявленням дефектів раніше виконаних робіт з монтажу мереж опалення, гарячого та холодного водопостачання (акти комісійного обстеження від 25.11.2024), з метою усунення виявлених у ході будівництва дефектів, керуючись пунктами 1.4 та 18.5. Договору, Сторони дійшли згоди щодо внесення до Договору наступних змін: 1.1. Абзац 1 пункту 1.3. Розділу 2 Договору викласти в наступній редакції: «1.3. Роботи, які є предметом цього Договору повинні бути виконані Підрядником в період з дня підписання цього Договору до 30 квітня 2025 року, відповідно до Графіку виконання робіт (Додаток 2).» 1.2. Пункт 3.3. Договору викласти в наступній редакції: «3.3. Оплата виконаних Робіт здійснюється Замовником згідно з Планом фінансування (Додаток 3) з рахунок бюджетних коштів в межах затвердженого кошторису на відповідний рік через Управління Державної казначейської служби України, при умові наявності відкритих асигнувань, а саме: - обсяг фінансування на 2023 рік складає 8 425 200,96 грн (вісім мільйонів чотириста двадцять п’ять тисяч двісті гривень 96 копійок); - обсяг фінансування на 2024 рік складає 50 972 607,56 грн (п’ятдесят мільйонів дев’ятсот сімдесят дві тисячі шістсот сім гривень 56 копійок); - обсяг фінансування на 2025 рік складає 12 102 191,48 грн (дванадцять мільйонів сто дві тисячі сто дев’яносто одна гривня 48 копійок).» 1.3. Пункт 16.1. Договору викласти в наступній редакції: «16.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2025 року. Строк дії Договору може коригуватися шляхом укладання відповідної додаткової угоди.» |
Номер договору про закупівлю: | 56-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 09-24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою уточнення обсягу виконаних робіт на 2024 рік, керуючись пунктом 18.5. Договору, Сторони дійшли згоди щодо внесення до Договору наступних змін: 1.1. Пункт 3.3. Договору викласти в наступній редакції: «3.3. Оплата виконаних Робіт здійснюється Замовником згідно з Планом фінансування (Додаток 3) з рахунок бюджетних коштів в межах затвердженого кошторису на відповідний рік через Управління Державної казначейської служби України, при умові наявності відкритих асигнувань, а саме: - обсяг фінансування на 2023 рік складає 8 425 200,96 грн (вісім мільйонів чотириста двадцять п’ять тисяч двісті гривень 96 копійок); - обсяг фінансування на 2024 рік складає 51 211 929,62 грн (п’ятдесят один мільйон двісті одинадцять тисяч дев’ятсот двадцять дев’ять гривень 62 копійки); - обсяг фінансування на 2025 рік складає 11 862 869,42 грн (одинадцять мільйонів вісімсот шістдесят дві тисячі вісімсот шістдесят дев’ять гривень 42 копійки).» |
Номер договору про закупівлю: | 56-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10-24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 13 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення фінансування на 2025 рік та зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 56-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11-25 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |