Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 23948842 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. М.Скорика, 17 |
Контактна особа: |
Олександра Чушенко +380322610948 ukbloda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2023 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 81 491 924,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 407 459,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Під кількістю 1 роби слід розуміти обсяг виконання робіт: 1 роб., обсяг виконання робіт згідно до Технічної специфікації (Додаток №2 до тендерної документації).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2023 17:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2023 16:58 |
Тендерна документація.docx | |
22 листопада 2023 16:58 |
Проект договору (Додаток №5).docx | |
22 листопада 2023 16:58 |
Технічна специфікація (Додаток №2).docx |
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-11-000105 ● b5e917030715424eb50c8210ae4c1110
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 18:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.01.2024 № 4
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-11-22-017273-a 22.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-12 16:23:01
Зупинення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.01.2024 № 9
Київ
Про внесення змін до наказу
Північного офісу Держаудитслужби
від 11 січня 2024 року № 4
З огляду на те, що Державною аудиторською службою України розпочато моніторинг процедури закупівлі за номером UA-2023-11-22-017273-a,
НАКАЗУЮ:
Внести зміни до додатку до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 11 січня 2024 року № 4 «Про початок моніторингу закупівель», а саме: виключити процедуру закупівлі за номером UA-2023-11-22-017273-a та включити до додатку до наказу процедуру закупівлі за номером UA-****-**-**-******-*, викласти позицію 7 у новій редакції:
7 UA-****-**-**-******-* **.**.**** виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Відповіді ще немає
- UA-M-2024-01-11-000201 ● 7f6b6c9da5bc45bd9876602735248607
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2024 09:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.01.2024 № 4
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 18 грудня 2023 року № 369-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
59 UA-2023-11-22-017273-a 22.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-15 16:31:00
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із будівництва загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 360 учнівських місць в с. Нижня Яблунька Самбірського району Львівської області (коригування), код за ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-22-017273-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформації та розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-17 12:13:18
Відповідь на запит.
1) Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення закупівлі:
На роботи по об’єкту «Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 360 учнівських місць в с. Нижня Яблунька Самбірського району Львівської області» Коригування (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) було виділено кошти Розпорядженням Львівської обласної військової адміністрації «Про внесення змін до Програми соціально – економічного та культурного розвитку Львівської області на 2021 – 2023 роки» N 583/0/5-23BA від 31.07.2023 р., Розпорядженням «Про внесення змін до Програми соціально – економічного та культурного розвитку Львівської області 2021 – 2023 роки та показників обласного бюджету Львівської області на 2023 рік» № N1147/0/5-23BA від 29.11.2023 р. та Розпорядженням Львівської обласної військової адміністрації «Про внесення змін до Програми соціально – економічного та культурного розвитку Львівської області 2021 – 2023 роки та показників обласного бюджету Львівської області на 2023 рік» №171/0/5-23ВА від 27.03.2023 р.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Замовником визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: «Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 360 учнівських місць в с. Нижня Яблунька Самбірського району Львівської області» Коригування (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації та затвердженого позитивного експертного звіту № 04-04/106 від 17 листопада 2023 р. Якісні та технічні характеристики відображені в відомостях обсягів робіт виходячи з вимог чинного законодавства України у сфері будівництва на момент оголошення закупівлі, а саме Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».
Щодо обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість закупівлі робіт по даному об’єкту була визначена з урахуванням чинних кошторисних норм України відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації з урахуванням кошторисних норм України.
Повідомляємо, що при визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ та без врахування понесених витрат.
2) Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Повідомляємо, що власного сайту Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації немає. На разі відсутні кошти на створення власного веб-сайту та не передбачено зокрема.
Також, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. п. 1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зазначено: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель», а тому вважаємо за необхідне звернути увагу на те, що дані норми носять рекомендаційний характер (відповідно до тексту Постанови: «Рекомендовано»), тобто не є імперативними і не зобов’язують Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації здійснювати відповідні дії. Спеціальним законодавством (яким є Закон України «Про публічні закупівлі» та Постанова КМУ №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування») не покладено на замовника додаткового обов’язку оприлюднювати вказану інформацію.
Додатки:
Розпорядження Львівської обласної військової адміністрації «Про внесення змін до Програми соціально – економічного та культурного розвитку Львівської області на 2021 – 2023 роки» N 583/0/5-23BA від 31.07.2023 р.,
Розпорядження Львівської обласної військової адміністрації «Про внесення змін до Програми соціально – економічного та культурного розвитку Львівської області 2021 – 2023 роки та показників обласного бюджету Львівської області на 2023 рік» № N1147/0/5-23BA від 29.11.2023 р.
Розпорядження Львівської обласної військової адміністрації «Про внесення змін до Програми соціально – економічного та культурного розвитку Львівської області 2021 – 2023 роки та показників обласного бюджету Львівської області на 2023 рік» №171/0/5-23ВА від 27.03.2023 р.
Експертний звіт №04-04/106 від 17 листопада 2023 р.
Зведений кошторисний розрахунок.
Відомості обсягів робіт з будівельними матеріалами, виробами і комплектами.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-23 14:59:48
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із будівництва загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 360 учнівських місць в с. Нижня Яблунька Самбірського району Львівської області (коригування), код за ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-22-017273-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 постала потреба в отриманні пояснень на підставі яких документів вами (із наданням посилання на відповідний файл тендерної пропозиції учасника торгів) визначено відповідність тендерної пропозиції ПП будівельно-торгова фірма «ЧЕРТУР» вимогам підпункту 3.7.2 пункту 3.7 розділу 3 та технічної специфікації додатку 2 тендерної документації в частині надання локального кошторису 04-01-04 (на автоматизовану систему обліку).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-26 12:41:02
Відповідь на Запит
У відповідь на Ваш запит від 23 січня 2024 року повідомляємо наступне:
Щодо локального кошторису 04-01-04
За результатами проведеної процедури відкритих торгів по об’єкту: «Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 360 учнівських місць в с. Нижня Яблунька Самбірського району Львівської області» Коригування (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) між Управлінням капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації та ПП будівельно-торгова фірма "ЧЕРТУР" укладено Договір про закупівлю робіт за державні кошти №8 від 11 грудня 2023р року. До оголошення процедури відкритих торгів по цьому об’єкту було здійснено коригування проектно-кошторисної документації, а саме робочого проекту, яке складалось на основі залишкових та коригованих робіт, що відображені в технічній специфікації (додаток №2) до тендерного завдання. В технічній специфікації (додаток №2) відсутні обсяги робіт до локального кошторису №04-01-04. Проектною організацією, яка виконувала коригування проектно-кошторисної документації, було внесено зміни до робочого проекту: «Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 360 учнівських місць в с. Нижня Яблунька Самбірського району Львівської області» Коригування (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) та виведені залишки робіт які необхідно виконати, що відображені в технічній специфікації (додаток №2). Проектною організацією в проекті коригування було замінено комплексну трансформаторну підстанцію на аналогічну блочну трансформаторну підстанцію. Блочна трансформаторна підстанція поставляється готовою зібраною з усіма компонентами, що були включені в кошторисі 04-01-04, що в свою чергу виключає потребу в окремих роботах по автоматизації системи обліку.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності виконання вимог Постанови № 710 встановлено порушення частини 4-1 цієї постанови.)
Оскарження в суді
Опис: | Замовником буде оскаржено Висновок до Суду. |
Дата публікації: | 13 лютого 2024 |
Документи:
13 лютого 2024 17:38
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП будівельно-торгова фірма "ЧЕРТУР" |
77 121 617,87
UAH з ПДВ
|
77 121 617,87
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП будівельно-торгова фірма "ЧЕРТУР" #31754813 |
Переможець |
77 121 617,87
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2023 17:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 грудня 2023 17:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2024 15:36
|
ДУ №7 від 25.11.2024.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2024 15:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2024 14:58
|
ДУ №6 від 28.10.2024.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2024 14:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 жовтня 2024 12:18
|
ДУ №5 від 08.10.2024.pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2024 12:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 липня 2024 16:39
|
ДУ №4 від 10.07.2024.pdf | зміни до договору |
11 липня 2024 16:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 травня 2024 12:01
|
ДУ №3 від 27.05.2024.pdf | зміни до договору |
28 травня 2024 12:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 березня 2024 17:18
|
ДУ №2 від 27.03.2024.pdf | зміни до договору |
27 березня 2024 17:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2023 10:12
|
ДУ№1 від 20.12.2023.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 10:10
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2023 15:21
|
Д№8 від 11.12.2023.pdf | укладений |
11 грудня 2023 15:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали додаткову угоду про наступне: Сторони дійшли згоди викласти п. 3.1 розділу 3 «Ціна договору» Договору №8 про закупівлю робіт за державні кошти від 11.12.2023 року у такій редакції: «3.1.Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 77 121 617,87 (Сімдесят сім мільйонів сто двадцять одна тисяча шістсот сімнадцять гривень 87 копійок ) гривень в тому числі ПДВ 12 853 602,98(Дванадцять мільйонів вісімсот п’ятдесят три тисячі шістсот дві гривні 98 коп.),у тому числі устаткування – 22 922 541,66 грн(двадцять два мільйони дев’ятсот двадцять дві тисячі п’ятсот сорок одна гривня 66 коп.) в тому числі ПДВ – 3 820 423, 61 (три мільйони вісімсот двадцять тисяч чотириста двадцять три гривні 61 коп.), з них устаткування, що монтується 22 922 541,66 грн(двадцять два мільйони дев’ятсот двадцять дві тисячі п’ятсот сорок одна гривня 66 коп.) в тому числі ПДВ – 3 820 423, 61 (три мільйони вісімсот двадцять тисяч чотириста двадцять три гривні 61 коп.). Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2023 рік становить 9 699 999, 97 грн (дев’ять мільйонів шістсот дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 97 коп.), в тому числі ПДВ –1 616 666, 66 грн (один мільйон шістсот шістнадцять тисяч гривень шістсот шістдесят шість гривень 66 коп.), з них устаткування – 3 184 272, 05 грн., в тому числі ПДВ 530 712,01 грн., з них устаткування, що монтується – 3 184 272, 05 грн., в тому числі ПДВ 530 712,01 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди викласти п. 3.1 розділу 3 «Ціна договору» Договору №8 про закупівлю робіт за державні кошти від 11.12.2023 року у такій редакції: «3.1.Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 77 121 617,87 (Сімдесят сім мільйонів сто двадцять одна тисяча шістсот сімнадцять гривень 87 копійок ) гривень в тому числі ПДВ 12 853 602,98(Дванадцять мільйонів вісімсот п’ятдесят три тисячі шістсот дві гривні 98 коп.),у тому числі устаткування – 22 922 541,66 грн(двадцять два мільйони дев’ятсот двадцять дві тисячі п’ятсот сорок одна гривня 66 коп.) в тому числі ПДВ – 3 820 423, 61 (три мільйони вісімсот двадцять тисяч чотириста двадцять три гривні 61 коп.), з них устаткування, що монтується 22 922 541,66 грн(двадцять два мільйони дев’ятсот двадцять дві тисячі п’ятсот сорок одна гривня 66 коп.) в тому числі ПДВ – 3 820 423, 61 (три мільйони вісімсот двадцять тисяч чотириста двадцять три гривні 61 коп.). Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2024 рік становить 1 652 121, 83 грн (один мільйон шістсот п’ятдесят дві тисячі сто двадцять одна гривня 83 коп.), в тому числі ПДВ –275 353, 64грн (двісті сімдесят п’ять тисяч триста п’ятдесят три гривні 64 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали додаткову угоду про наступне :Сторони дійшли згоди викласти п. 3.1 розділу 3 «Ціна договору» Договору №8 про закупівлю робіт за державні кошти від 11.12.2023 року у такій редакції: «3.1.Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 77 121 617,87 (Сімдесят сім мільйонів сто двадцять одна тисяча шістсот сімнадцять гривень 87 копійок ) гривень в тому числі ПДВ 12 853 602,98(Дванадцять мільйонів вісімсот п’ятдесят три тисячі шістсот дві гривні 98 коп.),у тому числі устаткування – 22 922 541,66 грн(двадцять два мільйони дев’ятсот двадцять дві тисячі п’ятсот сорок одна гривня 66 коп.) в тому числі ПДВ – 3 820 423, 61 (три мільйони вісімсот двадцять тисяч чотириста двадцять три гривні 61 коп.), з них устаткування, що монтується 22 922 541,66 грн(двадцять два мільйони дев’ятсот двадцять дві тисячі п’ятсот сорок одна гривня 66 коп.) в тому числі ПДВ – 3 820 423, 61 (три мільйони вісімсот двадцять тисяч чотириста двадцять три гривні 61 коп.). Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2024 рік становить 4 391 591, 69 грн (чотири мільйони триста дев’яносто одна тисяча п’ятсот дев’яносто одна гривня 69 коп.), в тому числі ПДВ –731 931, 95грн (сімсот тридцять одна тисяча дев’ятсот тридцять одна гривня 95 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали додаткову угоду про наступне: Сторони дійшли згоди викласти п. 3.1 розділу 3 «Ціна договору» Договору №8 про закупівлю робіт за державні кошти від 11.12.2023 року у такій редакції: «3.1.Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 77 121 617,87 (Сімдесят сім мільйонів сто двадцять одна тисяча шістсот сімнадцять гривень 87 копійок ) гривень в тому числі ПДВ 12 853 602,98(Дванадцять мільйонів вісімсот п’ятдесят три тисячі шістсот дві гривні 98 коп.),у тому числі устаткування – 22 922 541,66 грн(двадцять два мільйони дев’ятсот двадцять дві тисячі п’ятсот сорок одна гривня 66 коп.) в тому числі ПДВ – 3 820 423, 61 (три мільйони вісімсот двадцять тисяч чотириста двадцять три гривні 61 коп.), з них устаткування, що монтується 22 922 541,66 грн(двадцять два мільйони дев’ятсот двадцять дві тисячі п’ятсот сорок одна гривня 66 коп.) в тому числі ПДВ – 3 820 423, 61 (три мільйони вісімсот двадцять тисяч чотириста двадцять три гривні 61 коп.). Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2024 рік становить 4 931 577, 99 грн (чотири мільйони дев’ятсот тридцять одна тисяча п’ятсот сімдесят сім гривень 99 коп.), в тому числі ПДВ –821 929, 67 грн (вісімсот двадцять одна тисяча дев’ятсот двадцять дев’ять гривень 66 коп.), у тому числі устаткування – 27 717, 34 грн ( двадцять сім тисяч сімсот сімнадцять гривень 61 коп.) в тому числі ПДВ – 5 543, 47 (п’ять тисяч п’ятсот сорок три гривні 47 коп.), з них устаткування, що монтується 27 717, 34 грн ( двадцять сім тисяч сімсот сімнадцять гривень 61 коп.)в тому числі ПДВ – 5 543, 47 (п’ять тисяч п’ятсот сорок три гривні 47 коп.). |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди викласти п. 3.1 розділу 3 «Ціна договору» Договору №8 про закупівлю робіт за державні кошти від 11.12.2023 року у такій редакції: «3.1.Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 77 121 617,87 (Сімдесят сім мільйонів сто двадцять одна тисяча шістсот сімнадцять гривень 87 копійок ) гривень в тому числі ПДВ 12 853 602,98(Дванадцять мільйонів вісімсот п’ятдесят три тисячі шістсот дві гривні 98 коп.),у тому числі устаткування – 22 922 541,66 грн(двадцять два мільйони дев’ятсот двадцять дві тисячі п’ятсот сорок одна гривня 66 коп.) в тому числі ПДВ – 3 820 423, 61 (три мільйони вісімсот двадцять тисяч чотириста двадцять три гривні 61 коп.), з них устаткування, що монтується 22 922 541,66 грн(двадцять два мільйони дев’ятсот двадцять дві тисячі п’ятсот сорок одна гривня 66 коп.) в тому числі ПДВ – 3 820 423, 61 (три мільйони вісімсот двадцять тисяч чотириста двадцять три гривні 61 коп.). Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2024 рік становить 6 430 985, 40 грн (шість мільйонів чотириста тридцять тисяч дев’ятсот вісімдесят п’ять гривень 40 коп.), в тому числі ПДВ – 1 071 830, 90 грн (один мільйон сімдесят одна тисяча вісімсот тридцять гривень 90 коп.), у тому числі устаткування – 126 043,08 грн (сто двадцять шість тисяч сорок три гривні 08 коп.) в тому числі ПДВ – 21 007,18 (двадцять одна тисяча сім гривень 18 коп.), з них устаткування, що монтується 126 043,08 грн сто двадцять шість тисяч сорок три гривні 08 коп.) в тому числі ПДВ – 21 007,18 (двадцять одна тисяча сім гривень 18 коп.). |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди викласти п. 3.1 розділу 3 «Ціна договору» Договору №8 про закупівлю робіт за державні кошти від 11.12.2023 року у такій редакції: «3.1.Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 77 121 617,87 (Сімдесят сім мільйонів сто двадцять одна тисяча шістсот сімнадцять гривень 87 копійок ) гривень в тому числі ПДВ 12 853 602,98(Дванадцять мільйонів вісімсот п’ятдесят три тисячі шістсот дві гривні 98 коп.),у тому числі устаткування – 22 922 541,66 грн(двадцять два мільйони дев’ятсот двадцять дві тисячі п’ятсот сорок одна гривня 66 коп.) в тому числі ПДВ – 3 820 423, 61 (три мільйони вісімсот двадцять тисяч чотириста двадцять три гривні 61 коп.), з них устаткування, що монтується 22 922 541,66 грн(двадцять два мільйони дев’ятсот двадцять дві тисячі п’ятсот сорок одна гривня 66 коп.) в тому числі ПДВ – 3 820 423, 61 (три мільйони вісімсот двадцять тисяч чотириста двадцять три гривні 61 коп.). Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2024 рік становить 6 816 056,35 грн (шість мільйонів вісімсот шістнадцять тисяч п’ятдесят шість гривень 35 коп.), в тому числі ПДВ – 1 136 009,39 грн (один мільйон сто тридцять шість тисяч дев’ять гривень 39 коп.), у тому числі устаткування – 126 043,08 грн (сто двадцять шість тисяч сорок три гривні 08 коп.) в тому числі ПДВ – 21 007,18 (двадцять одна тисяча сім гривень 18 коп.), з них устаткування, що монтується 126 043,08 грн сто двадцять шість тисяч сорок три гривні 08 коп.) в тому числі ПДВ – 21 007,18 (двадцять одна тисяча сім гривень 18 коп.). |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись пп.1,п.12.5. Розділу 12 та п.11.2 Розділу 11 Договору №8 від 11.12.2023 року. Сторонами припинено дію зазначеного Договору за згодою сторін, керуючись п.1 ст.651, ст.653, ст.654 Цивільного кодексу України. 2. Загальна вартість виконання робіт згідно Договору №8 від 11.12.2023 року становить - 16 516 056,32 грн. (шістнадцять мільйонів п’ятсот шістнадцять тисяч п’ятдесят шість гривень 32 коп.), в тому числі ПДВ - 2 752 676,05 грн. (два мільйони сімсот п’ятдесят дві тисячі шістсот сімдесят шість гривень 05 коп.). 3. Замовник виконує фінансові зобов'язання щодо оплатити вже підписаних актів виконаних робіт (актів за формою КБ-2 та довідки КБ-3), решта зобов'язань Сторін за договором припиняються. Після оплати виконаних робіт договір №8 від 11.12.2023 року вважається розірваним. |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |