Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 360 учнівських місць в с. Нижня Яблунька Самбірського району Львівської області» Коригування
Очікувана вартість
81 491 924,40 UAH
UA-2023-11-22-017273-a 9d54bcaba791494eba7ffd2d55de5b4a
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Чушенко

+380322610948 ukbloda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 23948842
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. М.Скорика, 17
Контактна особа: Олександра Чушенко
+380322610948
ukbloda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2023 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 листопада 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2023 18:00
Очікувана вартість: 81 491 924,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 407 459,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під кількістю 1 роби слід розуміти обсяг виконання робіт: 1 роб., обсяг виконання робіт згідно до Технічної специфікації (Додаток №2 до тендерної документації).

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 360 учнівських місць в с. Нижня Яблунька Самбірського району Львівської області» Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82532, Україна, Львівська область, с. Нижня Яблунька Самбірського району, вул. Шкільна 259
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:58
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:58
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:58
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:58
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:58
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:58
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:58
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:58
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:58
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:58
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:58
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:58
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:58
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:58
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:58
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:58
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:58
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:58
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:58
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:58
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:58
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:58
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:58
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:58

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

22 листопада 2023 17:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2023 16:58
Тендерна документація.docx
22 листопада 2023 16:58
Проект договору (Додаток №5).docx
22 листопада 2023 16:58
Технічна специфікація (Додаток №2).docx

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2023-11-22-000004 • 2ecad10fb0164ba7bb8e5c3517550f9e
Автор звернення: Бритавська Катерина Сергіївна
Дата створення звернення: 2023-11-22 19:53
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Не на часі, коли в країні війна, коли батьки дітей боряться з ворогом на передовій, будувати нову школу, а не намагатися допомогти захисникам зберегти країну від нападу ворога та допомогти зберегти життя батькам дітей. Спрямуйте гроші на потреби армії!!!! Школу за потреби побудуєте після нашої перемоги. Поки можна навчатися у наявній.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-11-000105 ● b5e917030715424eb50c8210ae4c1110
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2024 18:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

11.01.2024 № 4
Київ

Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.


Перший заступник начальника Олександр СОМИК

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-11-22-017273-a 22.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-12 16:23:01

Зупинення моніторингу

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ


12.01.2024 № 9

Київ



Про внесення змін до наказу
Північного офісу Держаудитслужби
від 11 січня 2024 року № 4

З огляду на те, що Державною аудиторською службою України розпочато моніторинг процедури закупівлі за номером UA-2023-11-22-017273-a,

НАКАЗУЮ:

Внести зміни до додатку до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 11 січня 2024 року № 4 «Про початок моніторингу закупівель», а саме: виключити процедуру закупівлі за номером UA-2023-11-22-017273-a та включити до додатку до наказу процедуру закупівлі за номером UA-****-**-**-******-*, викласти позицію 7 у новій редакції:

7 UA-****-**-**-******-* **.**.**** виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Перший заступник начальника Олександр СОМИК

Відповіді ще немає

  • UA-M-2024-01-11-000201 ● 7f6b6c9da5bc45bd9876602735248607
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 січня 2024 09:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


11.01.2024 № 4

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 18 грудня 2023 року № 369-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
59 UA-2023-11-22-017273-a 22.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-15 16:31:00

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із будівництва загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 360 учнівських місць в с. Нижня Яблунька Самбірського району Львівської області (коригування), код за ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-22-017273-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформації та розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-17 12:13:18

Відповідь на запит.

1) Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення закупівлі:
На роботи по об’єкту «Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 360 учнівських місць в с. Нижня Яблунька Самбірського району Львівської області» Коригування (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) було виділено кошти Розпорядженням Львівської обласної військової адміністрації «Про внесення змін до Програми соціально – економічного та культурного розвитку Львівської області на 2021 – 2023 роки» N 583/0/5-23BA від 31.07.2023 р., Розпорядженням «Про внесення змін до Програми соціально – економічного та культурного розвитку Львівської області 2021 – 2023 роки та показників обласного бюджету Львівської області на 2023 рік» № N1147/0/5-23BA від 29.11.2023 р. та Розпорядженням Львівської обласної військової адміністрації «Про внесення змін до Програми соціально – економічного та культурного розвитку Львівської області 2021 – 2023 роки та показників обласного бюджету Львівської області на 2023 рік» №171/0/5-23ВА від 27.03.2023 р.

Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Замовником визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: «Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 360 учнівських місць в с. Нижня Яблунька Самбірського району Львівської області» Коригування (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації та затвердженого позитивного експертного звіту № 04-04/106 від 17 листопада 2023 р. Якісні та технічні характеристики відображені в відомостях обсягів робіт виходячи з вимог чинного законодавства України у сфері будівництва на момент оголошення закупівлі, а саме Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».

Щодо обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість закупівлі робіт по даному об’єкту була визначена з урахуванням чинних кошторисних норм України відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації з урахуванням кошторисних норм України.
Повідомляємо, що при визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ та без врахування понесених витрат.

2) Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Повідомляємо, що власного сайту Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації немає. На разі відсутні кошти на створення власного веб-сайту та не передбачено зокрема.
Також, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. п. 1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зазначено: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель», а тому вважаємо за необхідне звернути увагу на те, що дані норми носять рекомендаційний характер (відповідно до тексту Постанови: «Рекомендовано»), тобто не є імперативними і не зобов’язують Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації здійснювати відповідні дії. Спеціальним законодавством (яким є Закон України «Про публічні закупівлі» та Постанова КМУ №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування») не покладено на замовника додаткового обов’язку оприлюднювати вказану інформацію.

Додатки:
Розпорядження Львівської обласної військової адміністрації «Про внесення змін до Програми соціально – економічного та культурного розвитку Львівської області на 2021 – 2023 роки» N 583/0/5-23BA від 31.07.2023 р.,
Розпорядження Львівської обласної військової адміністрації «Про внесення змін до Програми соціально – економічного та культурного розвитку Львівської області 2021 – 2023 роки та показників обласного бюджету Львівської області на 2023 рік» № N1147/0/5-23BA від 29.11.2023 р.
Розпорядження Львівської обласної військової адміністрації «Про внесення змін до Програми соціально – економічного та культурного розвитку Львівської області 2021 – 2023 роки та показників обласного бюджету Львівської області на 2023 рік» №171/0/5-23ВА від 27.03.2023 р.
Експертний звіт №04-04/106 від 17 листопада 2023 р.
Зведений кошторисний розрахунок.
Відомості обсягів робіт з будівельними матеріалами, виробами і комплектами.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-23 14:59:48

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із будівництва загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 360 учнівських місць в с. Нижня Яблунька Самбірського району Львівської області (коригування), код за ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-22-017273-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 постала потреба в отриманні пояснень на підставі яких документів вами (із наданням посилання на відповідний файл тендерної пропозиції учасника торгів) визначено відповідність тендерної пропозиції ПП будівельно-торгова фірма «ЧЕРТУР» вимогам підпункту 3.7.2 пункту 3.7 розділу 3 та технічної специфікації додатку 2 тендерної документації в частині надання локального кошторису 04-01-04 (на автоматизовану систему обліку).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-26 12:41:02

Відповідь на Запит

У відповідь на Ваш запит від 23 січня 2024 року повідомляємо наступне:
Щодо локального кошторису 04-01-04

За результатами проведеної процедури відкритих торгів по об’єкту: «Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 360 учнівських місць в с. Нижня Яблунька Самбірського району Львівської області» Коригування (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) між Управлінням капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації та ПП будівельно-торгова фірма "ЧЕРТУР" укладено Договір про закупівлю робіт за державні кошти №8 від 11 грудня 2023р року. До оголошення процедури відкритих торгів по цьому об’єкту було здійснено коригування проектно-кошторисної документації, а саме робочого проекту, яке складалось на основі залишкових та коригованих робіт, що відображені в технічній специфікації (додаток №2) до тендерного завдання. В технічній специфікації (додаток №2) відсутні обсяги робіт до локального кошторису №04-01-04. Проектною організацією, яка виконувала коригування проектно-кошторисної документації, було внесено зміни до робочого проекту: «Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 360 учнівських місць в с. Нижня Яблунька Самбірського району Львівської області» Коригування (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) та виведені залишки робіт які необхідно виконати, що відображені в технічній специфікації (додаток №2). Проектною організацією в проекті коригування було замінено комплексну трансформаторну підстанцію на аналогічну блочну трансформаторну підстанцію. Блочна трансформаторна підстанція поставляється готовою зібраною з усіма компонентами, що були включені в кошторисі 04-01-04, що в свою чергу виключає потребу в окремих роботах по автоматизації системи обліку.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 06 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 21 лютого 2024

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності виконання вимог Постанови № 710 встановлено порушення частини 4-1 цієї постанови.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Замовником буде оскаржено Висновок до Суду.
Дата публікації: 13 лютого 2024

Документи:

13 лютого 2024 17:38
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2023 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП будівельно-торгова фірма "ЧЕРТУР" 77 121 617,87
UAH з ПДВ
77 121 617,87
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

09 грудня 2023 11:34
Електронний підпис
09 грудня 2023 11:29
Документи переможця
09 грудня 2023 11:29
Документи переможця
09 грудня 2023 11:29
Документи переможця
09 грудня 2023 11:29
Документи переможця
09 грудня 2023 11:29
Документи переможця
09 грудня 2023 11:29
Документи переможця
09 грудня 2023 11:29
Документи переможця
05 грудня 2023 14:06
Електронний підпис
05 грудня 2023 13:28
Проєкт договору
05 грудня 2023 13:28
Лист роз'яснення
05 грудня 2023 13:28
Лист від власника
05 грудня 2023 13:28
ДОВІДКА МТБ
05 грудня 2023 13:28
Довідка
30 листопада 2023 10:49
Електронний підпис
30 листопада 2023 02:22
Фінансова спроможність.rar
30 листопада 2023 02:22
ІД.rar
30 листопада 2023 02:22
ПРАЦІВНИКИ Я.rar
30 листопада 2023 02:22
МТБ.rar
30 листопада 2023 02:22
ДОСВІД_.rar
30 листопада 2023 02:22
Док щодо ст 17 п 47.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП будівельно-торгова фірма "ЧЕРТУР"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП будівельно-торгова фірма "ЧЕРТУР"
#31754813
Переможець 77 121 617,87
UAH з ПДВ
05 грудня 2023 17:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 грудня 2023 17:04

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В п. 1 Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації містяться вимоги: - у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути належно оформлені, та укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт по предмету закупівлі. А також, учасники в складі пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. - належно оформлені копії свідоцтв на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації та будуть залучені до виконання замовлення (в тому числі в разі використання транспортними засобами та\або механізмами субпідрядника). На підтвердження зазначеного Учасником надано договір №28-11-23НП-ПТ від 28.11.2023 р. з ТОВ «СТехніка» на надання послуг транспортними засобами (катки дорожні, асфальтоукладчик) та лист №271123 від 27.11.2023 р. як підтвердження від надавача послуг щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. Однак згідно поданих свідоцтв про реєстрацію машин власником транспортних засобів є ТЗОВ «АБВ», підтвердження у вигляді листа, щодо не заперечення використання його машин для виконання робіт учасником за предметом закупівлі – відсутній. В п. 6.3 Розділу 6 тендерної документації міститься вимога: Надати в складі пропозиції скан-копію проекту договору з підписами та печатками учасника на кожній сторінці проєкту договору подається в складі тендерної пропозиції. Кожна сторінка проєкту договору повинна бути засвідчена написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, ім’я та ПРІЗВИЩЕ, скріплена печаткою (за наявності). Учасником подано скан-копію проекту договору в якому зазначено прізвище та ініціали замість імені та прізвища, що не відповідає п. 6.3 Розділу 6 тендерної документації В пп. 3.7.2. п. 3.7 Розділу 3 тендерної документації вказано, що для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати: - розрахунок договірної ціни. Договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі АВК-5, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для Замовника (у складі пропозиції учасник надає: -документи, які підтверджують право учасника на використання ліцензійного програмного комплексу: діючу ліцензію та договір. Ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 01.11.2021 за № 281. Учасником подано розрахунок договірної ціни та договір №10/15591 від 15.09.2022 р. , що підтверджує право учасника на використання ліцензійного програмного комплексу, що був дійсний до 19 жовтня 2023 року, додаткова угода що продовження терміну дії відсутня, лист пояснення щодо чинності угоди відсутній. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На виконання вимоги п. 1 Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації надати оригінал листа-підтвердження від власника катків дорожніх та асфальтоукладчика ТЗОВ «АБВ», щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. На виконання п. 6.3 Розділу 6 тендерної документації надати скан-копію проекту договору з підписами та печатками учасника на кожній сторінці проєкту договору подається в складі тендерної пропозиції. Кожна сторінка проєкту договору повинна бути засвідчена написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, ім’я та ПРІЗВИЩЕ, скріплена печаткою (за наявності). Надати чинний договір що підтверджує право учасника на використання ліцензійного програмного комплексу, або додаткову угоду до договору №10/15591 від 15.09.2022 р., щодо продовження терміну його дії, або лист – пояснення щодо чинності угоди.

Документи

05 грудня 2023 17:35
Довідка НАЗК
05 грудня 2023 17:35
Електронний підпис
05 грудня 2023 17:34
Скан (1).pdf
30 листопада 2023 18:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2023 17:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП будівельно-торгова фірма "ЧЕРТУР"
#31754813
77 121 617,87
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2023 17:35
Довідка НАЗК
05 грудня 2023 17:35
Електронний підпис
05 грудня 2023 17:34
Скан (1).pdf
30 листопада 2023 18:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2024 15:36
ДУ №7 від 25.11.2024.pdf зміни до договору
25 листопада 2024 15:35
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2024 14:58
ДУ №6 від 28.10.2024.pdf зміни до договору
29 жовтня 2024 14:56
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2024 12:18
ДУ №5 від 08.10.2024.pdf зміни до договору
09 жовтня 2024 12:17
Електронний підпис зміни до договору
11 липня 2024 16:39
ДУ №4 від 10.07.2024.pdf зміни до договору
11 липня 2024 16:29
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2024 12:01
ДУ №3 від 27.05.2024.pdf зміни до договору
28 травня 2024 12:00
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2024 17:18
ДУ №2 від 27.03.2024.pdf зміни до договору
27 березня 2024 17:14
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2023 10:12
ДУ№1 від 20.12.2023.pdf зміни до договору
20 грудня 2023 10:10
Електронний підпис укладений
11 грудня 2023 15:21
Д№8 від 11.12.2023.pdf укладений
11 грудня 2023 15:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали додаткову угоду про наступне: Сторони дійшли згоди викласти п. 3.1 розділу 3 «Ціна договору» Договору №8 про закупівлю робіт за державні кошти від 11.12.2023 року у такій редакції: «3.1.Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 77 121 617,87 (Сімдесят сім мільйонів сто двадцять одна тисяча шістсот сімнадцять гривень 87 копійок ) гривень в тому числі ПДВ 12 853 602,98(Дванадцять мільйонів вісімсот п’ятдесят три тисячі шістсот дві гривні 98 коп.),у тому числі устаткування – 22 922 541,66 грн(двадцять два мільйони дев’ятсот двадцять дві тисячі п’ятсот сорок одна гривня 66 коп.) в тому числі ПДВ – 3 820 423, 61 (три мільйони вісімсот двадцять тисяч чотириста двадцять три гривні 61 коп.), з них устаткування, що монтується 22 922 541,66 грн(двадцять два мільйони дев’ятсот двадцять дві тисячі п’ятсот сорок одна гривня 66 коп.) в тому числі ПДВ – 3 820 423, 61 (три мільйони вісімсот двадцять тисяч чотириста двадцять три гривні 61 коп.). Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2023 рік становить 9 699 999, 97 грн (дев’ять мільйонів шістсот дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 97 коп.), в тому числі ПДВ –1 616 666, 66 грн (один мільйон шістсот шістнадцять тисяч гривень шістсот шістдесят шість гривень 66 коп.), з них устаткування – 3 184 272, 05 грн., в тому числі ПДВ 530 712,01 грн., з них устаткування, що монтується – 3 184 272, 05 грн., в тому числі ПДВ 530 712,01 грн.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди викласти п. 3.1 розділу 3 «Ціна договору» Договору №8 про закупівлю робіт за державні кошти від 11.12.2023 року у такій редакції: «3.1.Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 77 121 617,87 (Сімдесят сім мільйонів сто двадцять одна тисяча шістсот сімнадцять гривень 87 копійок ) гривень в тому числі ПДВ 12 853 602,98(Дванадцять мільйонів вісімсот п’ятдесят три тисячі шістсот дві гривні 98 коп.),у тому числі устаткування – 22 922 541,66 грн(двадцять два мільйони дев’ятсот двадцять дві тисячі п’ятсот сорок одна гривня 66 коп.) в тому числі ПДВ – 3 820 423, 61 (три мільйони вісімсот двадцять тисяч чотириста двадцять три гривні 61 коп.), з них устаткування, що монтується 22 922 541,66 грн(двадцять два мільйони дев’ятсот двадцять дві тисячі п’ятсот сорок одна гривня 66 коп.) в тому числі ПДВ – 3 820 423, 61 (три мільйони вісімсот двадцять тисяч чотириста двадцять три гривні 61 коп.). Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2024 рік становить 1 652 121, 83 грн (один мільйон шістсот п’ятдесят дві тисячі сто двадцять одна гривня 83 коп.), в тому числі ПДВ –275 353, 64грн (двісті сімдесят п’ять тисяч триста п’ятдесят три гривні 64 коп.)
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали додаткову угоду про наступне :Сторони дійшли згоди викласти п. 3.1 розділу 3 «Ціна договору» Договору №8 про закупівлю робіт за державні кошти від 11.12.2023 року у такій редакції: «3.1.Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 77 121 617,87 (Сімдесят сім мільйонів сто двадцять одна тисяча шістсот сімнадцять гривень 87 копійок ) гривень в тому числі ПДВ 12 853 602,98(Дванадцять мільйонів вісімсот п’ятдесят три тисячі шістсот дві гривні 98 коп.),у тому числі устаткування – 22 922 541,66 грн(двадцять два мільйони дев’ятсот двадцять дві тисячі п’ятсот сорок одна гривня 66 коп.) в тому числі ПДВ – 3 820 423, 61 (три мільйони вісімсот двадцять тисяч чотириста двадцять три гривні 61 коп.), з них устаткування, що монтується 22 922 541,66 грн(двадцять два мільйони дев’ятсот двадцять дві тисячі п’ятсот сорок одна гривня 66 коп.) в тому числі ПДВ – 3 820 423, 61 (три мільйони вісімсот двадцять тисяч чотириста двадцять три гривні 61 коп.). Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2024 рік становить 4 391 591, 69 грн (чотири мільйони триста дев’яносто одна тисяча п’ятсот дев’яносто одна гривня 69 коп.), в тому числі ПДВ –731 931, 95грн (сімсот тридцять одна тисяча дев’ятсот тридцять одна гривня 95 коп.)
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали додаткову угоду про наступне: Сторони дійшли згоди викласти п. 3.1 розділу 3 «Ціна договору» Договору №8 про закупівлю робіт за державні кошти від 11.12.2023 року у такій редакції: «3.1.Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 77 121 617,87 (Сімдесят сім мільйонів сто двадцять одна тисяча шістсот сімнадцять гривень 87 копійок ) гривень в тому числі ПДВ 12 853 602,98(Дванадцять мільйонів вісімсот п’ятдесят три тисячі шістсот дві гривні 98 коп.),у тому числі устаткування – 22 922 541,66 грн(двадцять два мільйони дев’ятсот двадцять дві тисячі п’ятсот сорок одна гривня 66 коп.) в тому числі ПДВ – 3 820 423, 61 (три мільйони вісімсот двадцять тисяч чотириста двадцять три гривні 61 коп.), з них устаткування, що монтується 22 922 541,66 грн(двадцять два мільйони дев’ятсот двадцять дві тисячі п’ятсот сорок одна гривня 66 коп.) в тому числі ПДВ – 3 820 423, 61 (три мільйони вісімсот двадцять тисяч чотириста двадцять три гривні 61 коп.). Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2024 рік становить 4 931 577, 99 грн (чотири мільйони дев’ятсот тридцять одна тисяча п’ятсот сімдесят сім гривень 99 коп.), в тому числі ПДВ –821 929, 67 грн (вісімсот двадцять одна тисяча дев’ятсот двадцять дев’ять гривень 66 коп.), у тому числі устаткування – 27 717, 34 грн ( двадцять сім тисяч сімсот сімнадцять гривень 61 коп.) в тому числі ПДВ – 5 543, 47 (п’ять тисяч п’ятсот сорок три гривні 47 коп.), з них устаткування, що монтується 27 717, 34 грн ( двадцять сім тисяч сімсот сімнадцять гривень 61 коп.)в тому числі ПДВ – 5 543, 47 (п’ять тисяч п’ятсот сорок три гривні 47 коп.).
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти п. 3.1 розділу 3 «Ціна договору» Договору №8 про закупівлю робіт за державні кошти від 11.12.2023 року у такій редакції: «3.1.Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 77 121 617,87 (Сімдесят сім мільйонів сто двадцять одна тисяча шістсот сімнадцять гривень 87 копійок ) гривень в тому числі ПДВ 12 853 602,98(Дванадцять мільйонів вісімсот п’ятдесят три тисячі шістсот дві гривні 98 коп.),у тому числі устаткування – 22 922 541,66 грн(двадцять два мільйони дев’ятсот двадцять дві тисячі п’ятсот сорок одна гривня 66 коп.) в тому числі ПДВ – 3 820 423, 61 (три мільйони вісімсот двадцять тисяч чотириста двадцять три гривні 61 коп.), з них устаткування, що монтується 22 922 541,66 грн(двадцять два мільйони дев’ятсот двадцять дві тисячі п’ятсот сорок одна гривня 66 коп.) в тому числі ПДВ – 3 820 423, 61 (три мільйони вісімсот двадцять тисяч чотириста двадцять три гривні 61 коп.). Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2024 рік становить 6 430 985, 40 грн (шість мільйонів чотириста тридцять тисяч дев’ятсот вісімдесят п’ять гривень 40 коп.), в тому числі ПДВ – 1 071 830, 90 грн (один мільйон сімдесят одна тисяча вісімсот тридцять гривень 90 коп.), у тому числі устаткування – 126 043,08 грн (сто двадцять шість тисяч сорок три гривні 08 коп.) в тому числі ПДВ – 21 007,18 (двадцять одна тисяча сім гривень 18 коп.), з них устаткування, що монтується 126 043,08 грн сто двадцять шість тисяч сорок три гривні 08 коп.) в тому числі ПДВ – 21 007,18 (двадцять одна тисяча сім гривень 18 коп.).
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти п. 3.1 розділу 3 «Ціна договору» Договору №8 про закупівлю робіт за державні кошти від 11.12.2023 року у такій редакції: «3.1.Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 77 121 617,87 (Сімдесят сім мільйонів сто двадцять одна тисяча шістсот сімнадцять гривень 87 копійок ) гривень в тому числі ПДВ 12 853 602,98(Дванадцять мільйонів вісімсот п’ятдесят три тисячі шістсот дві гривні 98 коп.),у тому числі устаткування – 22 922 541,66 грн(двадцять два мільйони дев’ятсот двадцять дві тисячі п’ятсот сорок одна гривня 66 коп.) в тому числі ПДВ – 3 820 423, 61 (три мільйони вісімсот двадцять тисяч чотириста двадцять три гривні 61 коп.), з них устаткування, що монтується 22 922 541,66 грн(двадцять два мільйони дев’ятсот двадцять дві тисячі п’ятсот сорок одна гривня 66 коп.) в тому числі ПДВ – 3 820 423, 61 (три мільйони вісімсот двадцять тисяч чотириста двадцять три гривні 61 коп.). Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2024 рік становить 6 816 056,35 грн (шість мільйонів вісімсот шістнадцять тисяч п’ятдесят шість гривень 35 коп.), в тому числі ПДВ – 1 136 009,39 грн (один мільйон сто тридцять шість тисяч дев’ять гривень 39 коп.), у тому числі устаткування – 126 043,08 грн (сто двадцять шість тисяч сорок три гривні 08 коп.) в тому числі ПДВ – 21 007,18 (двадцять одна тисяча сім гривень 18 коп.), з них устаткування, що монтується 126 043,08 грн сто двадцять шість тисяч сорок три гривні 08 коп.) в тому числі ПДВ – 21 007,18 (двадцять одна тисяча сім гривень 18 коп.).
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пп.1,п.12.5. Розділу 12 та п.11.2 Розділу 11 Договору  №8 від 11.12.2023 року. Сторонами припинено дію зазначеного Договору за згодою сторін, керуючись п.1 ст.651, ст.653, ст.654 Цивільного кодексу України. 2. Загальна вартість виконання робіт згідно Договору  №8 від 11.12.2023 року становить - 16 516 056,32 грн. (шістнадцять мільйонів п’ятсот шістнадцять тисяч п’ятдесят шість гривень 32 коп.), в тому числі ПДВ - 2 752 676,05 грн. (два мільйони сімсот п’ятдесят дві тисячі шістсот сімдесят шість гривень 05 коп.). 3. Замовник виконує фінансові зобов'язання щодо оплатити вже підписаних актів виконаних робіт (актів за формою КБ-2 та довідки КБ-3), решта зобов'язань Сторін за договором припиняються. Після оплати виконаних робіт договір №8 від 11.12.2023 року вважається розірваним.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML