Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дорожні знаки
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2023-11-22-016284-a 18cd1b954a224618b5aeb07ad375cd4e
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Кушнерик

+380678239718 kushneryk.yu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 23357437
Вебсайт: https://miskautopark.dp.ua/
Місцезнаходження: 49038, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вулиця Курчатова, будинок 8
Контактна особа: Юлія Кушнерик
+380678239718
kushneryk.yu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2023 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2023 00:00
Початок аукціону: 06 грудня 2023 13:16
Початок аукціону: 06 грудня 2023 13:16
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34990000-3: Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
106 штуки
Дорожні знаки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49038, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Курчатова, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2023
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:27
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:27
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:27
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:27
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:27
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:27
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:27
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:27
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:27
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:27
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:27
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:27
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:27
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:27
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:27
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:27
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:27
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:27
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:27
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:27
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:27
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:27
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:27
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:27
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:27
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:27

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

29 листопада 2023 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2023 14:35
Перелік змін до ТД від 29.11.2023.docx
29 листопада 2023 14:35
Тендерна документація (нова редакція).docx
22 листопада 2023 16:31
Проект договору.docx
29 листопада 2023 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2023 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2023 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2023 14:35
Перелік змін до ТД від 29.11.2023.docx
28 листопада 2023 14:35
Перелік змін до ТД від 28.11.2023.docx
29 листопада 2023 14:35
Тендерна документація (нова редакція).docx
28 листопада 2023 14:35
Тендерна документація (нова редакція).docx
22 листопада 2023 16:31
Тендерна документація.docx
22 листопада 2023 16:31
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 23 листопада 2023 12:32
Дата відповіді: 24 листопада 2023 15:43
Шановний Замовник, відповідно до Примітки до додатку 5 до тендерної документації учасники закупівлі повинні надати документ-підтвердження щодо сертифікації обладнання, на якому буде виконуватись цифровий друк. Просимо вказати відповідність яким конкретно вимогам має підтверджувати даний сертифікат (із вказанням нормативних актів, ДСТУ тощо) . Наприклад, сертифікат на знаки та плівку підтверджує відповідність ДСТУ 4100:2021, а чому саме має відповідати обладнання для цифрового друку? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені уточнення у тендерну документацію
Технічне завдання
Дата подання: 28 листопада 2023 23:02
Дата відповіді: 29 листопада 2023 13:05
Шановний Замовник, після змін, внесених Вами до Додатку 5 все ще не зрозуміло на відповідність якому ДСТУ, ТУ чи міжнародному стандарту портібно надати сертифікат на станок для цифрового друку. У Примітці Ви посилаєтесь на Регламент (ЄС) №305/2011 та ЗУ “Про надання будівельної продукції на ринку”, однак вказані акти стосуються будівельної продукції, до якої, відповідно до вказаних вами ж законодавчих актів, дорожні знаки не відносяться. Тому просимо внести зміни до документації та конкретно вказати назву, статтю, пункт ДСТУ, ТУ, Закону чи міжнарожного стандарту, якому має відповідати станок для цифрового друку, адже відповідати вказаним Вами Регламенту та Закону станок не може та не повинен. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-11-22-016284-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ДОРСИСТЕМС, Код ЄДРПОУ:43412577
Дата подання: 23 листопада 2023 14:44
Дискримінаційні вимоги Технічної специфікації
Шановний Замовник, відповідно до Примітки Додатку № 5 до Тендерної документації учасники закупівлі повинні надати документ-підтвердження щодо сертифікації обладнання, на якому буде виконуватись цифровий друк. Вважаємо дану вимогу Замовника дискримінаційною та такою, що направлена на штучне обмеження кола потенційних учасників закупівлі з наступних підстав:
1. Замовник не вказує сертифікат на відповідність яким законодавчим нормам, ДСТУ , ТУ тощо має надати учасник, тим самим створюючи можливість у майбутньому відхилити пропозицію учасника, аргументуючи це тим, що такий учасник надав не той сертифікат, що вимагався замовником.
2. Виробники дорожніх знаків, які виготовляють свою продукцію з дотриманням чинних норм, у встановленому законом порядку проходять перевірку свого виробництва та отримують Атестат виробництва, виданий уповноваженим органом з оцінки відповідності, який засвідчує, що стан виробництва дорожніх знаків відповідає вимогам чинних ДСТУ, прийнятих у даній галузі. Для отримання такого Атестату виробники знаків проходять перевірку, яка включає в себе перевірку всього обладнання та агрегатів, які використовуються при виробництві дорожніх знаків, у тому числі і обладнання для нанесення зображення методом цифрового друку. Замовник не вперше проводить закупівлю дорожніх знаків і добре обізнаний з документами, які мають бути надані на підтвердження відповідності вказаного виду товару. Тому вимога про надання сертифікату на обладнання для нанесення цифрового друку виглядає як спроба замовника обмежити коло потенційних учасників.
3. Відповідно до частини 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обгрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Тобто, якщо у тендерній документації прописана вимога нанесення зображення на знаки конкретним методом, а саме цифровим друком, мається на увазі, що учасники мають право запропонувати еквівалентний спосіб нанесення зображення. Разом з тим, вимога Замовника надати сертифікат на обладнання для цифрового друку, порушує статтю 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» та позбавляє права учасників, які мають обладнання для нанесення зображення еквівалентним способом.

Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі повинні здійснюватись з дотриманням принципів відкритості та прозорості, добросовісності, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також запобіганням зловживань з боку Замовників та Учасників. Тендерна документація у тій редакції, що викладена замовником на тендерному майданчику, порушує всі вище перелічені принципи.

Враховуючи вищезазначене, вимагаємо виключити з Додатку № 5 дискримінаційну вимогу про надання сертифікату на обладнання для цифрового друку та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства про публічні закупівлі. У противному разу ми будемо вимушені оскаржити вимоги тендерної документації до АМКУ. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 листопада 2023 15:47
Замовником будуть внесені зміни
Номер вимоги: UA-2023-11-22-016284-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ДОРСИСТЕМС, Код ЄДРПОУ:43412577
Дата подання: 28 листопада 2023 23:27
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
1. Шановний Замовник, 28 листопада 2023 року Вами було внесено зміни у Додаток 5 тендерної документації та викладено Примітку до Додатку 5 у новій редакції : «На підтвердження якісних характеристик Учасник у складі тендерної пропозиції надає сертифікати на товар, а також на світлоповертальну плівку та документ-підтвердження щодо сертифікації обладнання, на якому буде виконуватись цифровий друк.» в новій редакції «Примітка: На підтвердження якісних характеристик Учасник у складі тендерної пропозиції надає сертифікати на товар, а також на світлоповертальну плівку. З 1 січня 2023 року набрав чинності ЗУ “Про надання будівельної продукції на ринку”, що імплементує в національне законодавство положення Регламенту (ЄС) № 305/2011., відповідно до якого Україна виконує вимоги Угоди про Асоціацію між ЄС та Україною. Однією з ключових вимог Регламенту (ЄС) №305/2011 є оцінка та перевірка стабільності показників будівельної продукції, яку здійснюють виробники будівельної продукції, в тому числі, дорожніх знаків, оскільки, під дію цих вимог підпадають всі будівельні матеріали, вироби, конструкції і їх компоненти або системи, які використовуються в зведенні будівель та споруд, монтажі і у будь-яких інших супутніх будівельних роботах. Матеріали та обладнання, що будуть використовуватись повинні відповідати усім діючим нормам, у тому числі стандартам та регламентам ЄС. Тому, є необхідність у зазначенні у ТД вимог щодо сертифікації цифрового друку, тобто сертифікації обладнання на якому буде виконуватись цифровий друк на плівці. Для підтвердження заявленим вимогам, необхідно у складі пропозиції надати документ, який підтверджує що обладнання є сертифікованим.»
Вважаємо зміни, внесені Вами дискримінаційними, необгрунтованими та незаконними з наступних причин:
У Примітці Ви зазначаєте, що з 1 січня 2023 року набрав чинності ЗУ “Про надання будівельної продукції на ринку”, що імплементує в національне законодавство положення Регламенту (ЄС) № 305/2011., відповідно до якого Україна виконує вимоги Угоди про Асоціацію між ЄС та Україною.
Якщо Ви уважно вивчите положення ЗУ «Про надання будівельної продукції на ринку», то з’ясуєте, що вказаний закон не має відношення до предмету закупівлі, яку Ви проводите. Так, відповідно до ст. 2 вказаного Закону його дія поширюється на будівельну продукцію, що вводиться в обіг або надається на ринку України. При цьому у ст 1 ЗУ «Про надання будівельної продукції на ринку» міститься визначення поняття «будівельна продукція» - будь-який матеріал, виріб або комплект, що виробляється та вводиться в обіг для застосування протягом тривалого часу в будівлі або споруді, показники якого впливають на показники будівлі або споруди, пов’язані з основними вимогами до них.
Відповідно до тендерної документації, затвердженої Рішенням Уповноваженої особи КП «Транспортна інфраструктура міста» Дніпровської міської ради від «28» листопада 2023 року предметом закупівлі є «Дорожні знаки ДК 021:2015- 34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання».
Визначення поняття дорожній знак наведено у п. 3.2. ДСТУ 4100:2021, відповідно до якого дорожній знак – один із елементів системи технічних засобів регулювання дорожнім рухом, який представляє собою сигнальний пристрій встановленої форми і кольору/кольорів, на якому нанесено зображення, призначені для інформування учасників дорожнього руху про умови, напрямки та режими руху на автомобільних дорогах, вулицях та об’єктах сервісу чи на прилеглій території. Як вбачається із наведеного, дорожні знаки не відносяться до будівельної продукції, оскільки не застосовуються протягом тривалого часу в будівлі або споруді, а показники дорожнього знаку жодним чином не впливають на показники будівлі чи споруди.

У примітці Ви зазначаєте, що однією з ключових вимог Регламенту (ЄС) №305/2011 є оцінка та перевірка стабільності показників будівельної продукції, яку здійснюють виробники будівельної продукції, в тому числі, дорожніх знаків, оскільки, під дію цих вимог підпадають всі будівельні матеріали, вироби, конструкції і їх компоненти або системи, які використовуються в зведенні будівель та споруд, монтажі і у будь-яких інших супутніх будівельних роботах. Тобто, Замовник сам зазначає, що будівельна продукція – це та продукція, яка використовується в зведенні будівель та споруд, монтажі і у будь-яких інших супутніх будівельних роботах. Залишається не зрозумілим яким чином дорожні знаки та станок для цифрового друку приймають участь у зведенні будівель та споруд.
Регламент (ЄС) №305/2011 дійсно стосується оцінки та перевірки стабільності показників будівельної продукції, однак дорожні знаки до будівельної продукції чи будівельних матеріалів чинним законодавством не віднесені. Те ж саме стосується і обладнання на якому буде виконуватись цифровий друк на плівці. Станок для цифрового друку не відноситься до будівельних матеріалів і на ньому не виготовляється будівельна продукція. Таким чином, обгрунтування необхідності надання сертифікату на станок для цифрового друку з посиланням на вимоги про це в Регламенті (ЄС) №305/2011 та ЗУ «Про надання будівельної продукції на ринку» є безпідставним, не відповідає вимогам закону та слугує для Замовника додатковим засобом штучно обмежити потенційне коло учасників.
Окрім того, Замовник надає лише загальні назви нормативних актів та своє трактування їх норм, однак, при цьому не вказує конкретні статтю та пункт вказаних актів, де передбачена сертифікація станка для цифрового друку.

Пунктом 5 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Предметом даної закупівлі є дорожні знаки, а не станок для цифрового друку, відповідно, Закон наділяє Замовника правом вимагати надання сертифікату відповідності на предмет закупівлі- дорожні знаки, а не на станок для цифрового друку.
Закон України «Про публічні закупівлі» наділяє учасників процедури закупівлі наступними правами:
- правом на неупереджену оцінку тендерної пропозиції (ст.3 Закону);
- правом на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця (ч.3 ст. 11 Закону);
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (п. 3 ст. 5 Закону)
- запобігання корупційним діям і зловживанням (п. 3 ст. 5 Закону).

Всі вищезазначені права та принципи були порушені Замовником даної закупівлі, оскільки тендерна документація містить вимоги, що суперечать чинному законодавству про публічні закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства про публічні закупівлі та виключити з Додатку 5 незаконну вимогу про надання сертифікату на станок для цифрового друку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 листопада 2023 13:07
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації

Документи

24 листопада 2023 15:47
Протокол 1124 4 К.pdf

Документи

29 листопада 2023 13:07
Протокол 1129 1 К.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2023 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ ДОРСИСТЕМС 214 008,00
UAH з ПДВ
214 008,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕОІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" 278 350,00
UAH з ПДВ
278 350,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

04 грудня 2023 17:12
Електронний підпис
04 грудня 2023 17:06
Технічна частина.zip
04 грудня 2023 17:06
Тендерна пропозиція.pdf
04 грудня 2023 17:06
Проект договору.pdf
04 грудня 2023 17:06
Кваліфікаційні.zip
04 грудня 2023 17:06
Інші.zip

Публічні документи

18 грудня 2023 23:17
Електронний підпис
17 грудня 2023 23:49
Електронний підпис
17 грудня 2023 23:48
довідка ст 44.pdf.p7s
17 грудня 2023 23:48
довідка ст 44.pdf
17 грудня 2023 23:48
Довідка (ЮО).zip
17 грудня 2023 23:48
Довідка (ФО).zip
17 грудня 2023 23:48
довідка ст 44.pdf.p7s
17 грудня 2023 23:48
Довідка (ЮО).zip.p7s
17 грудня 2023 23:48
Довідка (ФО).zip.p7s
17 грудня 2023 23:48
довідка ст 44.pdf
17 грудня 2023 23:48
Довідка (ЮО).zip
17 грудня 2023 23:48
Довідка (ФО).zip
13 грудня 2023 15:38
Електронний підпис
13 грудня 2023 15:38
2023_12_12.zip
13 грудня 2023 15:36
Електронний підпис
13 грудня 2023 15:36
73492985824216.pdf
13 грудня 2023 15:36
73492983155823.pdf
13 грудня 2023 15:36
73492985824216.pdf.p7s
13 грудня 2023 15:36
73492983155823.pdf.p7s
13 грудня 2023 15:36
73492985824216.pdf
13 грудня 2023 15:36
73492983155823.pdf
05 грудня 2023 22:34
Електронний підпис
05 грудня 2023 22:34
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДОРСИСТЕМС

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕОІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ДОРСИСТЕМС
#43412577
Відхилено 214 008,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2023 14:44
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 грудня 2023 13:36
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕОІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
#37334664
Переможець 278 350,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2023 16:19
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 грудня 2023 12:08

Вимога про усунення невідповідностей

«Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника наявний лист-підтвердження про ознайомлення з тендерною документацією файл: «Про ознайомлення з ТД.pdf» зазначена інформація в якому не відповідає вимогам тендерної документації, також інші документи, що створені безпосередньо Учасником містять некоректну інформацію. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п 1 розділу 3 тендерної документації: «Учасник Документи, які оформлюються Учасником в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника (або установи, організації, тощо), назва адресата, назва виду документа, дата складання, реєстраційний номер, текст документа, підпис уповноваженої особи учасника та адресовані на ім’я КП «ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. Учасник повинен надати лист-підтвердження про ознайомлення з тендерною документацією, розуміє термінологію та усі вимоги, що в ній зазначені (у тому числі щодо відповідності їх чинному законодавству). Учасник, підтверджує, що не має претензій та зауважень до вимог Замовника, які зазначені в тендерній документації, згідно оголошення про закупівлю (зазначити ідентифікатор закупівлі).» Перелік документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Лист-підтвердження про ознайомлення з тендерною документацією, розуміє термінологію та усі вимоги, що в ній зазначені (у тому числі щодо відповідності їх чинному законодавству). Учасник, підтверджує, що не має претензій та зауважень до вимог Замовника, які зазначені в тендерній документації, згідно оголошення про закупівлю (зазначити ідентифікатор закупівлі). 2. Виправити невідповідність у документах, створених безпосередньо Учасником.»

Документи

12 грудня 2023 14:44
Електронний підпис
12 грудня 2023 14:44
Протокол 1212 1 К.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника надані довідки з обслуговуючого банку, про відкриття рахунків та наявності/відсутності кредитів та простроченої заборгованості за ними, видані раніше ніж за 20 календарних днів до дати розкриття пропозицій. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп 2.5 п.2 розділу ІІ додатку 4 тендерної документації: «Довідка(и) обслуговуючого (их) банку(ів) про відкриття рахунку (ків) (з зазначенням номеру рахунків), та наявності/відсутності кредитів та простроченої заборгованості за ними, видана(і) не раніше ніж за 20 календарних днів до дати розкриття пропозицій (оригінал або копія, завірена нотаріально).» Перелік документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідка(и) обслуговуючого (их) банку(ів) про відкриття рахунку (ків) (з зазначенням номеру рахунків), та наявності/відсутності кредитів та простроченої заборгованості за ними, видана(і) не раніше ніж за 20 календарних днів до дати розкриття пропозицій (оригінал або копія, завірена нотаріально).

Документи

14 грудня 2023 16:19
Довідка НАЗК
14 грудня 2023 16:19
Електронний підпис
14 грудня 2023 16:18
Протокол 1214 1 К.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2023 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕОІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
#37334664
278 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 грудня 2023 16:19
Довідка НАЗК
14 грудня 2023 16:19
Електронний підпис
14 грудня 2023 16:18
Протокол 1214 1 К.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2024 15:24
Електронний підпис укладений
26 грудня 2023 14:11
Договір 381 від 22.12.2023.pdf укладений
26 грудня 2023 14:04
Договір 381 від 22.12.2023.pdf укладений
26 грудня 2023 13:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 278 350,00
UAH (в тому числі ПДВ 46 391,67 UAH)