Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дорожні знаки
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2023-11-22-016284-a ● 18cd1b954a224618b5aeb07ad375cd4e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 23357437 |
Вебсайт: | https://miskautopark.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 49038, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вулиця Курчатова, будинок 8 |
Контактна особа: |
Юлія Кушнерик +380678239718 kushneryk.yu@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2023 16:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2023 13:16 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2023 13:16 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34990000-3: Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
106 штуки
Дорожні знаки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49038, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Курчатова, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2023
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2023 14:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2023 14:35 |
Перелік змін до ТД від 29.11.2023.docx | |
29 листопада 2023 14:35 |
Тендерна документація (нова редакція).docx | |
22 листопада 2023 16:31 |
Проект договору.docx |
29 листопада 2023 14:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 листопада 2023 14:35 |
Перелік змін до ТД від 29.11.2023.docx
|
||||||
29 листопада 2023 14:35 |
Тендерна документація (нова редакція).docx
|
||||||
22 листопада 2023 16:31 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 23 листопада 2023 12:32
Дата відповіді: 24 листопада 2023 15:43
Шановний Замовник, відповідно до Примітки до додатку 5 до тендерної документації учасники закупівлі повинні надати документ-підтвердження щодо сертифікації обладнання, на якому буде виконуватись цифровий друк. Просимо вказати відповідність яким конкретно вимогам має підтверджувати даний сертифікат (із вказанням нормативних актів, ДСТУ тощо) . Наприклад, сертифікат на знаки та плівку підтверджує відповідність ДСТУ 4100:2021, а чому саме має відповідати обладнання для цифрового друку? Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені уточнення у тендерну документацію
Технічне завдання
Дата подання: 28 листопада 2023 23:02
Дата відповіді: 29 листопада 2023 13:05
Шановний Замовник, після змін, внесених Вами до Додатку 5 все ще не зрозуміло на відповідність якому ДСТУ, ТУ чи міжнародному стандарту портібно надати сертифікат на станок для цифрового друку. У Примітці Ви посилаєтесь на Регламент (ЄС) №305/2011 та ЗУ “Про надання будівельної продукції на ринку”, однак вказані акти стосуються будівельної продукції, до якої, відповідно до вказаних вами ж законодавчих актів, дорожні знаки не відносяться. Тому просимо внести зміни до документації та конкретно вказати назву, статтю, пункт ДСТУ, ТУ, Закону чи міжнарожного стандарту, якому має відповідати станок для цифрового друку, адже відповідати вказаним Вами Регламенту та Закону станок не може та не повинен. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-22-016284-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ДОРСИСТЕМС, Код ЄДРПОУ:43412577
Дата подання: 23 листопада 2023 14:44
Дискримінаційні вимоги Технічної специфікації
Шановний Замовник, відповідно до Примітки Додатку № 5 до Тендерної документації учасники закупівлі повинні надати документ-підтвердження щодо сертифікації обладнання, на якому буде виконуватись цифровий друк. Вважаємо дану вимогу Замовника дискримінаційною та такою, що направлена на штучне обмеження кола потенційних учасників закупівлі з наступних підстав:
1. Замовник не вказує сертифікат на відповідність яким законодавчим нормам, ДСТУ , ТУ тощо має надати учасник, тим самим створюючи можливість у майбутньому відхилити пропозицію учасника, аргументуючи це тим, що такий учасник надав не той сертифікат, що вимагався замовником.
2. Виробники дорожніх знаків, які виготовляють свою продукцію з дотриманням чинних норм, у встановленому законом порядку проходять перевірку свого виробництва та отримують Атестат виробництва, виданий уповноваженим органом з оцінки відповідності, який засвідчує, що стан виробництва дорожніх знаків відповідає вимогам чинних ДСТУ, прийнятих у даній галузі. Для отримання такого Атестату виробники знаків проходять перевірку, яка включає в себе перевірку всього обладнання та агрегатів, які використовуються при виробництві дорожніх знаків, у тому числі і обладнання для нанесення зображення методом цифрового друку. Замовник не вперше проводить закупівлю дорожніх знаків і добре обізнаний з документами, які мають бути надані на підтвердження відповідності вказаного виду товару. Тому вимога про надання сертифікату на обладнання для нанесення цифрового друку виглядає як спроба замовника обмежити коло потенційних учасників.
3. Відповідно до частини 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обгрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Тобто, якщо у тендерній документації прописана вимога нанесення зображення на знаки конкретним методом, а саме цифровим друком, мається на увазі, що учасники мають право запропонувати еквівалентний спосіб нанесення зображення. Разом з тим, вимога Замовника надати сертифікат на обладнання для цифрового друку, порушує статтю 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» та позбавляє права учасників, які мають обладнання для нанесення зображення еквівалентним способом.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі повинні здійснюватись з дотриманням принципів відкритості та прозорості, добросовісності, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також запобіганням зловживань з боку Замовників та Учасників. Тендерна документація у тій редакції, що викладена замовником на тендерному майданчику, порушує всі вище перелічені принципи.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо виключити з Додатку № 5 дискримінаційну вимогу про надання сертифікату на обладнання для цифрового друку та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства про публічні закупівлі. У противному разу ми будемо вимушені оскаржити вимоги тендерної документації до АМКУ. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
1. Замовник не вказує сертифікат на відповідність яким законодавчим нормам, ДСТУ , ТУ тощо має надати учасник, тим самим створюючи можливість у майбутньому відхилити пропозицію учасника, аргументуючи це тим, що такий учасник надав не той сертифікат, що вимагався замовником.
2. Виробники дорожніх знаків, які виготовляють свою продукцію з дотриманням чинних норм, у встановленому законом порядку проходять перевірку свого виробництва та отримують Атестат виробництва, виданий уповноваженим органом з оцінки відповідності, який засвідчує, що стан виробництва дорожніх знаків відповідає вимогам чинних ДСТУ, прийнятих у даній галузі. Для отримання такого Атестату виробники знаків проходять перевірку, яка включає в себе перевірку всього обладнання та агрегатів, які використовуються при виробництві дорожніх знаків, у тому числі і обладнання для нанесення зображення методом цифрового друку. Замовник не вперше проводить закупівлю дорожніх знаків і добре обізнаний з документами, які мають бути надані на підтвердження відповідності вказаного виду товару. Тому вимога про надання сертифікату на обладнання для нанесення цифрового друку виглядає як спроба замовника обмежити коло потенційних учасників.
3. Відповідно до частини 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обгрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Тобто, якщо у тендерній документації прописана вимога нанесення зображення на знаки конкретним методом, а саме цифровим друком, мається на увазі, що учасники мають право запропонувати еквівалентний спосіб нанесення зображення. Разом з тим, вимога Замовника надати сертифікат на обладнання для цифрового друку, порушує статтю 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» та позбавляє права учасників, які мають обладнання для нанесення зображення еквівалентним способом.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі повинні здійснюватись з дотриманням принципів відкритості та прозорості, добросовісності, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також запобіганням зловживань з боку Замовників та Учасників. Тендерна документація у тій редакції, що викладена замовником на тендерному майданчику, порушує всі вище перелічені принципи.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо виключити з Додатку № 5 дискримінаційну вимогу про надання сертифікату на обладнання для цифрового друку та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства про публічні закупівлі. У противному разу ми будемо вимушені оскаржити вимоги тендерної документації до АМКУ. Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 листопада 2023 15:47
Замовником будуть внесені зміни
Номер вимоги: UA-2023-11-22-016284-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ДОРСИСТЕМС, Код ЄДРПОУ:43412577
Дата подання: 28 листопада 2023 23:27
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
1. Шановний Замовник, 28 листопада 2023 року Вами було внесено зміни у Додаток 5 тендерної документації та викладено Примітку до Додатку 5 у новій редакції : «На підтвердження якісних характеристик Учасник у складі тендерної пропозиції надає сертифікати на товар, а також на світлоповертальну плівку та документ-підтвердження щодо сертифікації обладнання, на якому буде виконуватись цифровий друк.» в новій редакції «Примітка: На підтвердження якісних характеристик Учасник у складі тендерної пропозиції надає сертифікати на товар, а також на світлоповертальну плівку. З 1 січня 2023 року набрав чинності ЗУ “Про надання будівельної продукції на ринку”, що імплементує в національне законодавство положення Регламенту (ЄС) № 305/2011., відповідно до якого Україна виконує вимоги Угоди про Асоціацію між ЄС та Україною. Однією з ключових вимог Регламенту (ЄС) №305/2011 є оцінка та перевірка стабільності показників будівельної продукції, яку здійснюють виробники будівельної продукції, в тому числі, дорожніх знаків, оскільки, під дію цих вимог підпадають всі будівельні матеріали, вироби, конструкції і їх компоненти або системи, які використовуються в зведенні будівель та споруд, монтажі і у будь-яких інших супутніх будівельних роботах. Матеріали та обладнання, що будуть використовуватись повинні відповідати усім діючим нормам, у тому числі стандартам та регламентам ЄС. Тому, є необхідність у зазначенні у ТД вимог щодо сертифікації цифрового друку, тобто сертифікації обладнання на якому буде виконуватись цифровий друк на плівці. Для підтвердження заявленим вимогам, необхідно у складі пропозиції надати документ, який підтверджує що обладнання є сертифікованим.»
Вважаємо зміни, внесені Вами дискримінаційними, необгрунтованими та незаконними з наступних причин:
У Примітці Ви зазначаєте, що з 1 січня 2023 року набрав чинності ЗУ “Про надання будівельної продукції на ринку”, що імплементує в національне законодавство положення Регламенту (ЄС) № 305/2011., відповідно до якого Україна виконує вимоги Угоди про Асоціацію між ЄС та Україною.
Якщо Ви уважно вивчите положення ЗУ «Про надання будівельної продукції на ринку», то з’ясуєте, що вказаний закон не має відношення до предмету закупівлі, яку Ви проводите. Так, відповідно до ст. 2 вказаного Закону його дія поширюється на будівельну продукцію, що вводиться в обіг або надається на ринку України. При цьому у ст 1 ЗУ «Про надання будівельної продукції на ринку» міститься визначення поняття «будівельна продукція» - будь-який матеріал, виріб або комплект, що виробляється та вводиться в обіг для застосування протягом тривалого часу в будівлі або споруді, показники якого впливають на показники будівлі або споруди, пов’язані з основними вимогами до них.
Відповідно до тендерної документації, затвердженої Рішенням Уповноваженої особи КП «Транспортна інфраструктура міста» Дніпровської міської ради від «28» листопада 2023 року предметом закупівлі є «Дорожні знаки ДК 021:2015- 34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання».
Визначення поняття дорожній знак наведено у п. 3.2. ДСТУ 4100:2021, відповідно до якого дорожній знак – один із елементів системи технічних засобів регулювання дорожнім рухом, який представляє собою сигнальний пристрій встановленої форми і кольору/кольорів, на якому нанесено зображення, призначені для інформування учасників дорожнього руху про умови, напрямки та режими руху на автомобільних дорогах, вулицях та об’єктах сервісу чи на прилеглій території. Як вбачається із наведеного, дорожні знаки не відносяться до будівельної продукції, оскільки не застосовуються протягом тривалого часу в будівлі або споруді, а показники дорожнього знаку жодним чином не впливають на показники будівлі чи споруди.
У примітці Ви зазначаєте, що однією з ключових вимог Регламенту (ЄС) №305/2011 є оцінка та перевірка стабільності показників будівельної продукції, яку здійснюють виробники будівельної продукції, в тому числі, дорожніх знаків, оскільки, під дію цих вимог підпадають всі будівельні матеріали, вироби, конструкції і їх компоненти або системи, які використовуються в зведенні будівель та споруд, монтажі і у будь-яких інших супутніх будівельних роботах. Тобто, Замовник сам зазначає, що будівельна продукція – це та продукція, яка використовується в зведенні будівель та споруд, монтажі і у будь-яких інших супутніх будівельних роботах. Залишається не зрозумілим яким чином дорожні знаки та станок для цифрового друку приймають участь у зведенні будівель та споруд.
Регламент (ЄС) №305/2011 дійсно стосується оцінки та перевірки стабільності показників будівельної продукції, однак дорожні знаки до будівельної продукції чи будівельних матеріалів чинним законодавством не віднесені. Те ж саме стосується і обладнання на якому буде виконуватись цифровий друк на плівці. Станок для цифрового друку не відноситься до будівельних матеріалів і на ньому не виготовляється будівельна продукція. Таким чином, обгрунтування необхідності надання сертифікату на станок для цифрового друку з посиланням на вимоги про це в Регламенті (ЄС) №305/2011 та ЗУ «Про надання будівельної продукції на ринку» є безпідставним, не відповідає вимогам закону та слугує для Замовника додатковим засобом штучно обмежити потенційне коло учасників.
Окрім того, Замовник надає лише загальні назви нормативних актів та своє трактування їх норм, однак, при цьому не вказує конкретні статтю та пункт вказаних актів, де передбачена сертифікація станка для цифрового друку.
Пунктом 5 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Предметом даної закупівлі є дорожні знаки, а не станок для цифрового друку, відповідно, Закон наділяє Замовника правом вимагати надання сертифікату відповідності на предмет закупівлі- дорожні знаки, а не на станок для цифрового друку.
Закон України «Про публічні закупівлі» наділяє учасників процедури закупівлі наступними правами:
- правом на неупереджену оцінку тендерної пропозиції (ст.3 Закону);
- правом на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця (ч.3 ст. 11 Закону);
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (п. 3 ст. 5 Закону)
- запобігання корупційним діям і зловживанням (п. 3 ст. 5 Закону).
Всі вищезазначені права та принципи були порушені Замовником даної закупівлі, оскільки тендерна документація містить вимоги, що суперечать чинному законодавству про публічні закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства про публічні закупівлі та виключити з Додатку 5 незаконну вимогу про надання сертифікату на станок для цифрового друку.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо зміни, внесені Вами дискримінаційними, необгрунтованими та незаконними з наступних причин:
У Примітці Ви зазначаєте, що з 1 січня 2023 року набрав чинності ЗУ “Про надання будівельної продукції на ринку”, що імплементує в національне законодавство положення Регламенту (ЄС) № 305/2011., відповідно до якого Україна виконує вимоги Угоди про Асоціацію між ЄС та Україною.
Якщо Ви уважно вивчите положення ЗУ «Про надання будівельної продукції на ринку», то з’ясуєте, що вказаний закон не має відношення до предмету закупівлі, яку Ви проводите. Так, відповідно до ст. 2 вказаного Закону його дія поширюється на будівельну продукцію, що вводиться в обіг або надається на ринку України. При цьому у ст 1 ЗУ «Про надання будівельної продукції на ринку» міститься визначення поняття «будівельна продукція» - будь-який матеріал, виріб або комплект, що виробляється та вводиться в обіг для застосування протягом тривалого часу в будівлі або споруді, показники якого впливають на показники будівлі або споруди, пов’язані з основними вимогами до них.
Відповідно до тендерної документації, затвердженої Рішенням Уповноваженої особи КП «Транспортна інфраструктура міста» Дніпровської міської ради від «28» листопада 2023 року предметом закупівлі є «Дорожні знаки ДК 021:2015- 34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання».
Визначення поняття дорожній знак наведено у п. 3.2. ДСТУ 4100:2021, відповідно до якого дорожній знак – один із елементів системи технічних засобів регулювання дорожнім рухом, який представляє собою сигнальний пристрій встановленої форми і кольору/кольорів, на якому нанесено зображення, призначені для інформування учасників дорожнього руху про умови, напрямки та режими руху на автомобільних дорогах, вулицях та об’єктах сервісу чи на прилеглій території. Як вбачається із наведеного, дорожні знаки не відносяться до будівельної продукції, оскільки не застосовуються протягом тривалого часу в будівлі або споруді, а показники дорожнього знаку жодним чином не впливають на показники будівлі чи споруди.
У примітці Ви зазначаєте, що однією з ключових вимог Регламенту (ЄС) №305/2011 є оцінка та перевірка стабільності показників будівельної продукції, яку здійснюють виробники будівельної продукції, в тому числі, дорожніх знаків, оскільки, під дію цих вимог підпадають всі будівельні матеріали, вироби, конструкції і їх компоненти або системи, які використовуються в зведенні будівель та споруд, монтажі і у будь-яких інших супутніх будівельних роботах. Тобто, Замовник сам зазначає, що будівельна продукція – це та продукція, яка використовується в зведенні будівель та споруд, монтажі і у будь-яких інших супутніх будівельних роботах. Залишається не зрозумілим яким чином дорожні знаки та станок для цифрового друку приймають участь у зведенні будівель та споруд.
Регламент (ЄС) №305/2011 дійсно стосується оцінки та перевірки стабільності показників будівельної продукції, однак дорожні знаки до будівельної продукції чи будівельних матеріалів чинним законодавством не віднесені. Те ж саме стосується і обладнання на якому буде виконуватись цифровий друк на плівці. Станок для цифрового друку не відноситься до будівельних матеріалів і на ньому не виготовляється будівельна продукція. Таким чином, обгрунтування необхідності надання сертифікату на станок для цифрового друку з посиланням на вимоги про це в Регламенті (ЄС) №305/2011 та ЗУ «Про надання будівельної продукції на ринку» є безпідставним, не відповідає вимогам закону та слугує для Замовника додатковим засобом штучно обмежити потенційне коло учасників.
Окрім того, Замовник надає лише загальні назви нормативних актів та своє трактування їх норм, однак, при цьому не вказує конкретні статтю та пункт вказаних актів, де передбачена сертифікація станка для цифрового друку.
Пунктом 5 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Предметом даної закупівлі є дорожні знаки, а не станок для цифрового друку, відповідно, Закон наділяє Замовника правом вимагати надання сертифікату відповідності на предмет закупівлі- дорожні знаки, а не на станок для цифрового друку.
Закон України «Про публічні закупівлі» наділяє учасників процедури закупівлі наступними правами:
- правом на неупереджену оцінку тендерної пропозиції (ст.3 Закону);
- правом на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця (ч.3 ст. 11 Закону);
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (п. 3 ст. 5 Закону)
- запобігання корупційним діям і зловживанням (п. 3 ст. 5 Закону).
Всі вищезазначені права та принципи були порушені Замовником даної закупівлі, оскільки тендерна документація містить вимоги, що суперечать чинному законодавству про публічні закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства про публічні закупівлі та виключити з Додатку 5 незаконну вимогу про надання сертифікату на станок для цифрового друку.
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 листопада 2023 13:07
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2023 13:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ДОРСИСТЕМС |
214 008,00
UAH з ПДВ
|
214 008,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕОІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
278 350,00
UAH з ПДВ
|
278 350,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ДОРСИСТЕМС #43412577 |
Відхилено |
214 008,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2023 14:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 грудня 2023 13:36
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕОІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" #37334664 |
Переможець |
278 350,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2023 16:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 грудня 2023 12:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 15:24
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 14:11
|
Договір 381 від 22.12.2023.pdf | укладений |
26 грудня 2023 14:04
|
Договір 381 від 22.12.2023.pdf | укладений |
26 грудня 2023 13:55
|