Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з захоронення відходів: послуги з захоронення змішаних побутових відходів, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 90513200-8 Послуги з утилізації/видалення сміття з урн і контейнерів у громадських місцях; послуги з захоронення змету від прибирання вулиць, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям; послуги з захоронення змішаних відходів будівництва і знесення будівель, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям; послуги з захоронення відходів від руйнувань, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
41 693 600,00 UAH
UA-2023-11-22-015726-a b940277881d044bfafe03d9d7338fdce
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Козир

+380637439116 iu_kozyr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД"
Код ЄДРПОУ: 03359182
Вебсайт: http://drs.kh.ua
Місцезнаходження: 61004, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Москалівська, 20
Контактна особа: Інна Козир
+380637439116
iu_kozyr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2023 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 листопада 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2023 12:00
Очікувана вартість: 41 693 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 208 468,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 тонни
Послуги з захоронення змішаних побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, за місцем розташування надання послуг (полігону) учасника (Виконавця)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90513200-8 — Послуги з утилізації/видалення сміття з урн і контейнерів у громадських місцях
75000 тонни
Послуги з захоронення змету від прибирання вулиць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, за місцем розташування надання послуг (полігону) учасника (Виконавця)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
8500 тонни
Послуги з захоронення змішаних відходів будівництва і знесення будівель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, за місцем розташування надання послуг (полігону) учасника (Виконавця)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
20000 тонни
Послуги з захоронення відходів від руйнувань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, за місцем розташування надання послуг (полігону) учасника (Виконавця)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Післяоплата за кожну надану партію послуг здійснюється замовником щомісячно після надання послуг (відповідної партії послуг) не пізніше десятого числа наступного місяця Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:14
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:14
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:14
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:14
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:14
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:14
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:14
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:14
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:14
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:14
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:14
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:14
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:14
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:14
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:14
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:14
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:14
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:14
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:14
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:14
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:14
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:14
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:14
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2023 16:14

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

22 листопада 2023 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2023 16:14
Додаток 4 до ТД.docx
22 листопада 2023 16:14
23_ТД__ВІДХОДИ.doc
22 листопада 2023 16:14
23_ПРОЄКТ ДОГОВОРУ_ВІДХОДИ.docx
22 листопада 2023 16:14
Додаток 1 до ТД.docx
22 листопада 2023 16:14
Додаток 2 до ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-12-000105 ● ca0df647fc2b4c4abf1a741a3b1254db
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2024 10:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

12.02.2024 № 11-з


Маріуполь


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), доручення Держаудитслужби України від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024.



НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА

Додаток
до наказу від 12.02.2024
№ 11-з

Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД" UA-2023-11-22-015726-a 22.11.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-21 11:32:11

питання для поясненя

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Послуги з захоронення відходів: послуги з захоронення змішаних побутових відходів, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 90513200-8 Послуги з утилізації/видалення сміття з урн і контейнерів у громадських місцях; послуги з захоронення змету від прибирання вулиць, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям; послуги з захоронення змішаних відходів будівництва і знесення будівель, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям; послуги з захоронення відходів від руйнувань, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-22-015726-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
1. Надайте інформацію чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення вищевказаної інформації надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду та зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність до процедури закупівлі за номером UA-2023-11-22-015726-a.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-26 22:40:10

Про надання пояснень

Доброго дня! Цим на Ваш запит «Про надання пояснень» надаємо пояснення про таке.
Відповідно до положень пункту 1.5 Статуту КОМУНАЛЬНОГО ПІДРЯДНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» (далі – Статут), КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» (далі за змістом Статуту, - Підприємство) у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, постановами Верховної Ради України, указами та розпорядженнями Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Харківської міської ради, розпорядженнями Харківського міського голови, іншими нормативними актами і цим Статутом.
КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» діє у відповідності до Господарського кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» й інших законодавчих актів України та належить до комунальної власності територіальної громади м. Харкова (пункт 1.2 Статуту).
Згідно зі Статутом метою діяльності Підприємства є надання територіальній громаді міста Харкова послуг з утримання, ремонту та будівництву доріг, вулиць, інженерних споруд /мостів, шляхопроводів, підземних та надземних пішохідних переходів тощо/ та інших засобів міського благоустрою, що знаходяться на балансі підприємства (передані підприємству на праві господарського відання).
Відповідно до положень пункту 1.3 Статуту Засновником Підприємства є Харківська міська рада, власником майна Підприємства є територіальна громада м. Харкова в особі Харківської міської ради.
Відповідні відомості містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (доступ до якого за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result) (додаток 1 до даних пояснень), в якому зокрема, містяться наступні відомості про організаційно-правову форму юридичної особи (Підприємства): КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО.
Слід також звернути увагу на те, що КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, оскільки суб’єктами господарювання державного сектора економіки є суб’єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб’єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 % чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів (частина друга статті 22 Господарського кодексу України). З цього приводу доцільно вказати про відсутність інформації щодо КОМУНАЛЬНОГО ПІДРЯДНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» у Реєстрі (переліку) суб'єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків, розміщеному на офіційному вебсайті Фонду державного майна України (http://www.spfu.gov.ua).
КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» (далі – КП «Шляхрембуд»/Замовник) згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) належить до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону (пункт 3 частини першої статті 2 Закону).
Водночас необхідно підкреслити, що КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» відповідно до Бюджетного кодексу України не є ані головним розпорядникам бюджетних коштів, ані розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня (пункт 18, пункт 47 частини першої статті 2 та стаття 22 Бюджетного кодексу України). Згідно з пунктом 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» (далі – КП «ШЛЯХРЕМБУД»/Замовник) є одержувачем бюджетних коштів: суб'єкт господарювання, який не має статусу бюджетної установи, уповноважений головним розпорядником бюджетних коштів (Департаментом будівництва та шляхового господарства Харківської міської Ради) на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти місцевого бюджету, у випадках розподілу бюджетних асигнувань за відповідними рішеннями Харківської міської ради. На підтвердження цього, КП «ШЛЯХРЕМБУД» як одержувач бюджетних коштів надає витяг з Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на офіційному вебсайті Державної казначейської служби України, за посиланням: https:// https://www.treasury.gov.ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv (додаток 2 до даних пояснень).
Щодо надання інформації відповідно до поставленого питання, також пояснюємо, що відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (із змінами) (далі – Постанова № 710), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Тобто замовникам, які належать до розпорядників бюджетних коштів (перелік яких визначено згідно з Єдиним реєстром розпорядників бюджетних коштів) та до суб’єктів господарювання державного сектору економіки (згідно з реєстром, розміщеним на офіційному вебсайті Фонду державного майна України), потрібно оприлюднювати інформацію, визначену пунктом 4-1 Постанови № 710.
Виходячи зі змісту пункту 4-1 Постанови № 710, вимоги щодо оприлюднення обґрунтування стосовно предмета закупівлі не стосуються одержувачів бюджетних коштів за умови, якщо такі підприємства не є розпорядниками бюджетних коштів, оскільки їх немає у переліку цього пункту Постанови № 710.
Як уже було зазначено вище, з наведенням законодавчих норм та необхідних посилань, Замовник - КП «ШЛЯХРЕМБУД» не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, не є головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня). Таким чином вимоги законодавства щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі не стосуються КП «ШЛЯХРЕМБУД».
Разом з тим підкреслюємо та зазначаємо, що для здійснення даної закупівлі, яка є предметом дослідження в рамках моніторингу, Замовник не планує використовувати і не використовує бюджетні кошти. Відповідна інформація міститься у річному плані закупівель, оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель згідно зі статтею 4 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами) (далі - Особливості).
Дана запланована закупівля була здійснена Замовником шляхом застосування процедури закупівлі відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями, на виконання вимог Закону (пункт 10 Особливостей). Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893, визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі (далі - Порядок), яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель (далі – веб-портал), (пункт 1 Порядку).
У відповідності до пункту 3 Порядку, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Так, Замовником згідно із Порядком, під час оприлюднення на веб-порталі річного плану закупівель щодо даної запланованої закупівлі було розміщено необхідну інформацію шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, зокрема шляхом заповнення визначених адміністратором таких електронних полів: «Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі», в якому зазначено:
«41693600 UAH», та «Джерело фінансування закупівлі», в якому вказано: «Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)» (пункт 8).
Тобто дану заплановану закупівлю Замовник здійснює для задоволення власних виробничих потреб за рахунок коштів від господарської діяльності підприємства (власного бюджету), а не за бюджетні кошти. При цьому КП «ШЛЯХРЕМБУД» приймає участь у процедурах закупівель, що проводяться, у тому числі замовниками – розпорядниками бюджетних коштів, та за результатами проведених закупівель укладає договори про закупівлю із такими замовниками.
Щодо поставленого Вами питання, слід зауважити, що Законом не передбачено здійснення замовником обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі, та оприлюднення такого обґрунтування.
Поряд з тим, щодо визначення Замовником технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, пояснюємо та обґрунтовуємо наступним. У відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», із змінами, Замовником - КП «ШЛЯХРЕМБУД» на першому етапі було визначено потребу у послугах: послуги з захоронення відходів: послуги з захоронення змішаних побутових відходів, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 90513200-8 Послуги з утилізації/видалення сміття з урн і контейнерів у громадських місцях; послуги з захоронення змету від прибирання вулиць, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям; послуги з захоронення змішаних відходів будівництва і знесення будівель, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям; послуги з захоронення відходів від руйнувань, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям); що здійснювалося на підставі аналізу фактичного обсягу отриманих послуг з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів для забезпечення діяльності Замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих виробничих завдань Замовника, проведеного за інформацією, яка була надана ініціатором закупівлі – заступником начальника підприємства з експлуатації Віталієм ЛЕВІНИМ (службова записка ініціатора закупівлі - заступника начальника підприємства з експлуатації КП «ШЛЯХРЕМБУД» ЛЕВІНА В.В. для формування річного плану закупівель згідно з пунктом 14 Особливостей відповідно до статті 4 Закону), (додаток 3 до даних пояснень).
На другому етапі було сформовано та визначено опис предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик, для чого було залучено відповідного фахівця Замовника, який є ініціатором закупівлі та відповідатиме за надання послуг, які будуть закуплені. Було встановлено, що надання послуг з захоронення відходів повинно здійснюватися у відповідності до вимог діючих нормативно- правових актів законодавства України, у тому числі:
- Законом України «Про управління відходами» (із змінами);
- Законі України від 25.06.1991 № 1264-ХII «Про охорону навколишнього природного середовища» (із змінами);
- Закону України «Про охорону атмосферного повітря».
Виходячи з вищенаведеного, для здійснення закупівлі послуг: послуги з захоронення відходів: послуги з захоронення змішаних побутових відходів, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 90513200-8 Послуги з утилізації/видалення сміття з урн і контейнерів у громадських місцях; послуги з захоронення змету від прибирання вулиць, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям; послуги з захоронення змішаних відходів будівництва і знесення будівель, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям; послуги з захоронення відходів від руйнувань, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям); було узгоджено визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі згідно з вимогами діючих нормативних актів та нормативних документів і встановлення відповідних технічних вимог до предмета закупівлі в умовах відкритих торгів згідно із Законом, з урахуванням Особливостей.
Перелік відходів,
які що утворюються від виробничої діяльності підприємства
№ з/п Вид відходів відповідно до Переліку Найменування відходів Кількість,
тонн Умови надання послуг
1 20 03 01 Змішані побутові відходи 500 Надання послуг повинно здійснюватися відповідно до екологічних вимог, що викладені у Законі України від 25.06.1991 № 1264-ХII «Про охорону навколишнього природного середовища» (із змінами).
Надання послуг повинно здійснюватись згідно із:
- Законом України «Про управління відходами» (із змінами);
- Закону України «Про охорону атмосферного повітря»;
- ПОРЯДКОМ та іншими діючими нормативними актами; і передбачати усі заходи спрямовані на захист довкілля.
2 20 03 03 Змет від прибирання вулиць 75 000
3 17 09 04 Змішані відходи будівництва і знесення будівель інші 8 500
4 16 12 Відходи від руйнувань 20 000
РАЗОМ 104 000
Послуги з захоронення відходів, що є предметом закупівлі, (далі – послуги), повинні відповідати вимогам діючого законодавства щодо їх якості.
Класифікація відходів здійснюється відповідно до Національного переліку відходів і Порядку класифікації відходів, затверджених постановою Кабінетом Міністрів України від 20 жовтня 2023 р. № 1102 (далі – Перелік/Порядок), а саме:
1) 20 03 01 - Змішані побутові відходи;
2) 20 03 03 - Змет від прибирання вулиць;
3) 17 09 04 - Змішані відходи будівництві і знесення будівель інші;
4) 16 12 - Відходи від руйнувань (відходи, що утворилися через пошкодження (руйнування) будівель та споруд внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій або проведення робіт з ліквідації їх наслідків).
Походження та компоненти відходи від руйнувань визначні порядком поводження з відходами, що утворились у зв’язку з пошкодженням (руйнуванням) будівель та споруд внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій або проведенням робіт з ліквідації їх наслідків, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2022 р. № 1073.(далі – ПОРЯДОК).
Усі відходи, що планує надавати замовник для захоронення не є небезпечними, тобто, не мають властивостей, що роблять їх небезпечними, наведені в невичерпному Переліку властивостей, що роблять відходи небезпечними, наведено в додатку 3 до Закону України «Про управління відходами» (із змінами) (службові записки ініціатора закупівлі – заступника начальника підприємства з експлуатації КП «ШЛЯХРЕМБУД» ЛЕВІНА В.В) (додаток 4 до даних пояснень).
При цьому слід зазначити, що обсяг, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі в умовах тендеру (відкритих торгів) було визначено згідно з виробничими потребами Замовника у наданні послуг з захоронення відходів, відповідно до вимог вищезазначених нормативно-правових актів діючого законодавства України, та з дотриманням вимог пункту 14 Порядку.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18 лютого 2020 року № 275, зі змінами. З цієї метою КП «ШЛЯХРЕМБУД» направив письмові запити цінових пропозицій (листи електронною поштою) надавачам послуг, що є предметом закупівлі: послуги з захоронення відходів: послуги з захоронення змішаних побутових відходів, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 90513200-8 Послуги з утилізації/видалення сміття з урн і контейнерів у громадських місцях; послуги з захоронення змету від прибирання вулиць, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям; послуги з захоронення змішаних відходів будівництва і знесення будівель, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям; послуги з захоронення відходів від руйнувань, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям).
У вказаних запитах цінових пропозицій було, зокрема зазначено, що підприємство за власний рахунок здійснює перевезення (доставку) відходів: змішаних побутових відходів; змету від прибирання вулиць; змішаних відходів будівництва і знесення будівель інших; відходів від руйнувань (далі – відходи) до місця надання послуг з їх захоронення виконавцем. Загальний обсяг надання послуг: 104 000 тонни. Надання послуг виконавцем здійснюється партіями, у встановленому обсязі щодо забезпечення виробничих потреб підприємства. Виконавець повинен забезпечувати прийом від підприємства на захоронення відходи, партіями, у робочі дні і в робочий час: з понеділка по п’ятницю, з 09:00 год. до 16:00 год. Обсяг надання послуг учасником (об’єм партії відходів, що приймається учасником на захоронення) визначається замовником в залежності від його виробничих потреб. Строк надання послуг: до 31.12.2024 року.
Листи до надавачів послуг щодо цін на послуги:
- лист до ТОВ «ПЕРЕРОБЛЮЮЧИЙ ЗАВОД» (№ 1157 від 14 листопада 2023);
- лист до КП «МУНІЦИПАЛЬНА КОМПАНІЯ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (№ 1158 від 14 листопада 2023);
- лист до КП «ГОСПОДАР» (№ 1150/1 від 13 листопада 2023);
(листи додаються: (додаток 5 до даних пояснень)).
Замовником було отримано відповіді на вищезазначені запити цінових пропозицій від трьох надавачів послуг щодо цін на послуги:
- письмову відповідь від ТОВ «ПЕРЕРОБЛЮЮЧИЙ ЗАВОД» (№ 14/1 від 14.11.2023р.), - (вх. № 1211 від 14.11.2023 р.);
- письмову відповідь від КП «МУНІЦИПАЛЬНА КОМПАНІЯ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (№ 615 від 14.11.2023), - (вх. № 1213/1 від 15.11.2023 р.);
- письмову відповідь від КП «ГОСПОДАР» (№ 854 від 17.11.2023), - (вх. № 1223 від 17.11.2023 р.);
(відповіді додаються: додаток 6 до даних пояснень).
Замовником було визначено очікувану вартість предмета закупівлі, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних – 41 693 600,00 грн. з ПДВ.
Саме ці розрахунки та листи стали підставою для визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі щодо планування та проведення Замовником даної закупівлі.

Додатки до пояснень:
Додаток 1: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, на 12 аркушах;
Додаток 2: Витяг з Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, на 1 аркуші;
Додаток 3: Службова записка ініціатора закупівлі щодо потреби, на 1 аркуші;
Додаток 4: Службові записки ініціатора закупівлі щодо тех. характеристик предмета закупівлі, на 4 аркушах;
Додаток 5: Запити цінових пропозицій (листи) до надавачів послуг, на 9 аркушах;
Додаток 6: Письмові відповіді на запити, на 4 аркушах.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 28 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 05 березня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2023 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА КОМПАНІЯ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 38 220 000,00
UAH з ПДВ
38 220 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 грудня 2023 13:14
Електронний підпис
08 грудня 2023 13:12
1_Право підпису.pdf
08 грудня 2023 13:12
1_Витяг з контракту 2020.pdf
08 грудня 2023 13:12
1_Витяг з контракту 2019.pdf
01 грудня 2023 13:09
Електронний підпис
01 грудня 2023 13:05
Електронний підпис
01 грудня 2023 13:04
7_пункт 47 Особливостей.docx
01 грудня 2023 13:04
Довідка.zip
30 листопада 2023 11:25
Електронний підпис
30 листопада 2023 11:25
Електронний підпис
30 листопада 2023 11:23
20_Довкілля.docx
30 листопада 2023 11:23
18_окупов території.docx
30 листопада 2023 11:23
17_ненад документів бенециф.docx
30 листопада 2023 11:23
16_не є громадянином РФ.docx
30 листопада 2023 11:23
15_кінцевий бенецифіар.docx
30 листопада 2023 11:23
13_Заг.відомості.docx
30 листопада 2023 11:23
7_пункт 47 Особливостей.docx
30 листопада 2023 11:23
6_Аналогічний договір.docx
30 листопада 2023 11:23
5_МТБ.docx
30 листопада 2023 11:23
4_щодо субпідрядників.docx
30 листопада 2023 11:23
2_щодо місцярозташування.docx
30 листопада 2023 11:23
1_Тех опис.docx
30 листопада 2023 11:21
витяг платника ПДВ.jpg
30 листопада 2023 11:21
Витяг з ЄДРПОУ_08.05.2023.pdf
30 листопада 2023 11:21
Анктикоруп.прог. та Наказ.pdf
30 листопада 2023 11:21
13_паспорт мвв.pdf
30 листопада 2023 11:21
9_Виписка.pdf
30 листопада 2023 11:21
8. Ліцензія.jpg
30 листопада 2023 11:21
7_Наказ департаменту.pdf
30 листопада 2023 11:21
5_Витяг ндс.pdf
30 листопада 2023 11:21
4_Статут.pdf
30 листопада 2023 11:21
3_Ліцензія.pdf
30 листопада 2023 11:21
2_Договір Бекетова.pdf
30 листопада 2023 11:21
2_2_Лист відгук Бекетова.pdf
30 листопада 2023 11:21
2_1_Акти.pdf
30 листопада 2023 11:21
1_Право підпису.pdf
30 листопада 2023 11:21
1_Витяг з контракту 2020.pdf
30 листопада 2023 11:21
1_Витяг з контракту 2019.pdf
30 листопада 2023 11:16
Електронний підпис
30 листопада 2023 11:16
Електронний підпис
30 листопада 2023 11:15
витяг платника ПДВ.jpg.p7s
30 листопада 2023 11:15
Витяг з ЄДРПОУ_08.05.2023.pdf.p7s
30 листопада 2023 11:15
Анктикоруп.прог. та Наказ.pdf.p7s
30 листопада 2023 11:15
13_паспорт мвв.pdf.p7s
30 листопада 2023 11:15
9_Виписка.pdf.p7s
30 листопада 2023 11:15
8. Ліцензія.jpg.p7s
30 листопада 2023 11:15
7_Наказ департаменту.pdf.p7s
30 листопада 2023 11:15
5_Витяг ндс.pdf.p7s
30 листопада 2023 11:14
4_Статут.pdf.p7s
30 листопада 2023 11:14
3_Ліцензія.pdf.p7s
30 листопада 2023 11:14
2_Договір Бекетова.pdf.p7s
30 листопада 2023 11:14
2_2_Лист відгук Бекетова.pdf.p7s
30 листопада 2023 11:14
2_1_Акти.pdf.p7s
30 листопада 2023 11:14
1_Право підпису.pdf.p7s
30 листопада 2023 11:14
1_Витяг з контракту 2020.pdf.p7s
30 листопада 2023 11:14
1_Витяг з контракту 2019.pdf.p7s
30 листопада 2023 11:14
20_Довкілля.docx.p7s
30 листопада 2023 11:14
18_окупов території.docx.p7s
30 листопада 2023 11:14
16_не є громадянином РФ.docx.p7s
30 листопада 2023 11:14
15_кінцевий бенецифіар.docx.p7s
30 листопада 2023 11:14
13_Заг.відомості.docx.p7s
30 листопада 2023 11:14
7_пункт 47 Особливостей.docx.p7s
30 листопада 2023 11:14
6_Аналогічний договір.docx.p7s
30 листопада 2023 11:14
5_МТБ.docx.p7s
30 листопада 2023 11:14
4_щодо субпідрядників.docx.p7s
30 листопада 2023 11:14
2_щодо місцярозташування.docx.p7s
30 листопада 2023 11:14
1_Тех опис.docx.p7s
30 листопада 2023 10:51
Електронний підпис
30 листопада 2023 10:51
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА КОМПАНІЯ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА КОМПАНІЯ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#30990215
Переможець 38 220 000,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2023 12:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2023 12:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА КОМПАНІЯ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#30990215
38 220 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2023 15:47
23_Договір № 239-П від 08.12.2023_ВІДХОДИ.pdf укладений
08 грудня 2023 15:44