Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015 (CPV) 15840000-8 - Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Новорічні подарункіи)
Очікувана вартість
408 960,00 UAH
UA-2023-11-22-013813-a ● 53490cc060104eb8929338ce0599608b
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Немішаївської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 44072252 |
Місцезнаходження: | 07853, Україна , Київська обл., селище Немішаєве, вулиця Садова,3 |
Контактна особа: |
Філоненко Сергій Володимирович +380457726499 osvita7387@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2023 15:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2023 14:52 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2023 14:52 |
Очікувана вартість: | 408 960,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 089,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2272 штуки
Новорічні подарунки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07850, Україна, Київська область, селище Клавдієве-Тарасове, вул. Лесі Українки 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2023
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2023 15:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2023 15:29 |
Додаток_4_вимоги_до_учасників.docx | |
22 листопада 2023 15:29 |
Додаток 2.doc | |
22 листопада 2023 15:29 |
Додаток_1_форма_пропозиціі | |
22 листопада 2023 15:29 |
Проект договору.doc | |
22 листопада 2023 15:29 |
ТД .docx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-11-22-013813-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "РЄПІК ВАЛЕРІЙ МИХАЙЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2417004013
Дата подання: 11 грудня 2023 17:21
Дата подання: 11 грудня 2023 17:21
Скарга
ОРГАН ОСКАРЖЕННЯ: АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду справ про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: вул.. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035 Тел..(044)594-64-12
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: ФОП "РЄПІК ВАЛЕРІЙ МИХАЙЛОВИЧ" Код ЄДРПОУ 2417004013
Адреса: 09700, Україна, Київська область, Обухівський район, місто Богуслав, вулиця Франка, будинок 22/1, кВ. 12. Електронна пошта: superdid_moroz@ukr.net Тел. 0975612110
ЗАМОВНИК ТОРГІВ: Відділ освіти Немішаївської селищної ради (установа, заклад) Код ЄДРПОУ 44072252
Адреса: 07853 Київська область селище Немішаєве вулиця Садова,3 Телефон: +380457726499 Електронна адреса: osvita7387@ukr.net. osvitanem@ukr.net
ПРОЦЕДУРА ЗАКУПІВЛІ: Відкриті торги з особливостями ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби ( Новорічні подарунки)
ІДЕНТИФІКАТОР ЗАКУПІВЛІ: UA-2023-11-22-013813-a
СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА ЩОДО НЕПРАВОМІРНОГО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ УЧАСНИКА ФОП "КОЛЕСНИК СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
Відділом освіти Немішаївської селищної ради (установа, заклад) (далі Замовник) розпочато процедуру закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Новорічні подарунки), ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-22-013813-a (далі Закупівля). ФОП "РЄПІК ВАЛЕРІЙ МИХАЙЛОВИЧ" (далі Скаржник) є учасником даної Закупівлі.
30.11.2023 року відбулося розкриття тендерних пропозицій, згідно реєстру в Закупівлі прийняло участь 3 учасника:
- ФОП "КОЛЕСНИК СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ", остаточна цінова пропозиція - 352 240 грн з ПДВ;
- ТОВ " МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ»", остаточна цінова пропозиція - 380 741,76 грн з ПДВ;
- ФОП "РЄПІК ВАЛЕРІЙ МИХАЙЛОВИЧ, остаточна цінова пропозиція - 386 239,99грн з ПДВ;
Згідно положень ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії п=равового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування - Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Критерії вибору переможця – ціна 100%. Найнижчою пропозицією автоматично було визначено пропозицію учасника ФОП "КОЛЕСНИК СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ".
Згідно п.41. Особливостей «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей». Згідно п. 9. Ст.. 29 ЗУ «Про Публічні закупівлі» - «Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною». 4.12.2023 року Замовник виставив вимогу про усунення невідповідностей учаснику ФОП "КОЛЕСНИК СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ", згідно якої:
«Додатком 2 до тендерної пропозиції передбачено що, Новорічний подарунок повинен мати індивідуальну патріотичну упаковку, картонну упаковку, що вміщує в себе весь об’єм солодощів. В той же час учасником було надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, де зазначено матеріал пакувальні на основі поліетиленової плівки. Відповідно до вимог ст.43 Постанови КМУ №1178 визначено що, якщо під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. В той же час, цім пунктом визначено, що Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи що виправлення зазначеної невідповідності не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, керуючись ст..43 Постанови КМУ №1178 прошу надати документи на картону упаковку, а саме висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, чи іншого документу який засвідчує якість картонної упаковки, та гарантійний лист про поставку новорічних подарунків в індивідуальній патріотичній, картонній упаковки, зображення упаковки. Також в гарантійному листів про транспортування прошу добавити пункт про належне зберігання продукції.»
5.12.2023 року ФОП "КОЛЕСНИК СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ" завантажує нові документи під назвами «гарантійний лист зберігання», «гарантійний лист про поставку упаковки», «упаковка посвідчення якості», «фото коробочки».
6.12.2023 року Замовник ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №208 визначив переможцем закупівлі учасника ФОП "КОЛЕСНИК СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ", а тендерну пропозицію Учасника (ФОП "КОЛЕСНИК СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ") такою, що «відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі». Скаржник НЕ погоджується з Рішенням Замовника з наступних підстав:
Згідно п. 43. «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». По суті справи: Додатком №2 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» встановлено тип упаковки: картон. Також установлено критерії, щодо самого складу набору, а саме: «Новорічний подарунок повинен бути вагою не менше 720 г. Новорічний подарунок складається з: ROSHEN 1. СЛІВКИ-ЛІНИВКИ – ВЕЛИКА. 1шт. 2. YUMMI-GUMMI- 1шт. (70гр) 3. CANDY NUT-2шт. 4. LOLLI POPS-2 шт. 5. РОМАШКА-2шт. 6. ЧЕРВОНИЙ МАК-2шт 7. ЛІЩИНА-2шт. 8. FUDGENTA-4шт. 9. MONTBLANK-2шт. 10. BIMBOM-4шт. 11. ШОКОЛАД «LACMI» -1шт. (100гр). 12. MINKI-BINKI- 4шт. 13. ШАЛЕНА БДЖІЛКА-6шт. 14. FIZZY COLA-4шт. 15. YUMMIS-6 шт. LUKAS 1. ППО-2шт. 2. PATRON-2шт. 3. ЛУКАСЯ-2шт.»
Але зазначений перелік із 49 цукерок і конд.виробів складає менше 690 г. І відповідно, для виконання вимог Замовника, до цього переліку складових набору потрібно додати ще цукерок не менше 30 г.
На виконання вимог Додатку №2 Учасник ФОП "КОЛЕСНИК СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ", у складі тендерної пропозиції надає документ – «опис вмісту подарунку», в якому повторює перелік Замовника, вказуючи вагу 720 г, що не відповідає дійсності.
В цьому ж документі Учасник фактично підтверджує невідповідність своєї пропозиції вимозі Замовника, щодо упаковки:
«Упаковка: Товар розфасований в індивідуальну упаковку: матеріал- фольгований пакет «Новий Рік» з яскравим малюнком на новорічнопатріотичну тематику. Усі упаковки однакового дизайну.»
Вимога на усунення невідповідності не може висуватись до критеріїв, що міняють характеристику предмета закупівлі. А саме така за змістом була висунута Замовником вимога до Учасника ФОП "КОЛЕСНИК СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ", щодо упаковки. Невідповідність пропозиції висунутим критеріям по вазі набору було просто проігноровано. Хоча вже лиш цього одного критерію було достатньо для відхилення пропозиції ФОП "КОЛЕСНИК СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ», як невідповідної.. Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» чітко передбачено, що невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Надавши учаснику вимогу щодо виправлення помилок у вигляді заміни упаковки, запропонованого Учасником подарунку, Замовник порушив норми ст.. 43 Особливостей.
На підставі вищевикладеного, тендерна пропозиція учасника ФОП "КОЛЕСНИК СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ», мала бути відхилена, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Не відхиливши тендерну пропозицію учасника ФОП "КОЛЕСНИК СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ» Замовник порушив норми ст..5 ЗУ «Про Публічні закупівлі» – принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
На підставі вищесказаного, ПРОСИМО: - Прийняти Скаргу до розгляду; - Зобов’язати Замовника скасувати Рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ФОП "КОЛЕСНИК СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ». Перейти до розгляду тендерних пропозицій наступних учасників.
ДОДАТКИ:
- ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №208;
- Додаток №2 тендерної документації;
- «опис вмісту подарунку»;
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 грудня 2023 18:09
Рішення від 13.12.2023 № 20063.pdf
Дата публікації: 13 грудня 2023 18:09
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.12.2023 № 20666.pdf
Дата публікації: 22 грудня 2023 15:12
Рішення від 21.12.2023 № 20666.pdf
Дата публікації: 26 грудня 2023 14:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Антимонопольний комітет України щодо скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Колесника Сергія Сергійовича переможцем процедури закупівлі — "ДК 021-2015 (CPV) 15840000-8 - Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Новорічні подарункіи)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-11-22-013813-a прийнято відповідне рішення, про :
1. Скасуваня рішення про визначення фізичної особи-підприємця Колесника Сергія Сергійовича переможцем процедури закупівлі — "ДК 021-2015 (CPV) 15840000-8 - Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Новорічні подарункіи)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-11-22-013813-а.
2. Відхилиення тендерної пропозицію ФОП "КОЛЕСНИК СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ» на підставі абз.1 п.п2 п.44 Постанови КМУ №1178 як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2023 15:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КОЛЕСНИК СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ" |
408 960,00
UAH з ПДВ
|
352 240,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ» |
388 920,96
UAH з ПДВ
|
380 741,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "РЄПІК ВАЛЕРІЙ МИХАЙЛОВИЧ" |
397 145,60
UAH з ПДВ
|
386 239,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "КОЛЕСНИК СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ" #3222112933 |
Рішення скасоване |
352 240,00
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2023 15:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 грудня 2023 12:28
|
ФОП "КОЛЕСНИК СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ" #3222112933 |
Відхилено |
352 240,00
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2023 15:50
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ» #40876792 |
Очікує рішення |
380 741,76
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2023 15:50
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата скасування відміни: | 03 січня 2024 09:51 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | закупівля новорічних подарунків здійснюється для дарування подарунків дітям на Різдвяні та Новорічні свята, а перенос поставки подарунків на 2024 рік, приводить до неактуальності подарунків після свят, тим самим станом на січень 2024 року відсутня потреба в закупівлі новорічних подарунків |
Документи:
03 січня 2024 09:52
|
1 Протокол про відміну закупівлі.docx |
Виконано
Дата оприлюднення: | 03 січня 2024 09:54 |
Кінець періоду оскарження: | 14 січня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 14 січня 2024 00:04 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | закупівля новорічних подарунків здійснюється для дарування подарунків дітям на Різдвяні та Новорічні свята, а перенос поставки подарунків на 2024 рік, приводить до неактуальності подарунків після свят, тим самим станом на січень 2024 року відсутня потреба в закупівлі новорічних подарунків |
Документи:
03 січня 2024 09:54
|
Електронний підпис |
03 січня 2024 09:53
|
1 Протокол про відміну закупівлі.docx |