Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОК НТЗ " Сумська кінна ДЮСШ" |
Код ЄДРПОУ: | 33813409 |
Місцезнаходження: | 40031, Україна , Сумська обл., М.СУМИ, КОВПАКІВСЬКИЙ Р-Н ВУЛ. ВЕРЕТИНІВКА БУД. 27 |
Контактна особа: |
Оніщенко Ксенія +380953015821, +380542630476 okntz.sumy27@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2023 14:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 25 грудня 2023 13:40 |
Початок аукціону: | 25 грудня 2023 13:40 |
Очікувана вартість: | 390 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 903,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Надання послуг з охорони приміщень, майна та прилеглої території
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 грудня 2023 09:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2023 11:45 |
Перелік зміни.doc | |
13 грудня 2023 11:45 |
Зі змінами Т.Д. з особливостями, охоронні послуги.docx | |
22 листопада 2023 14:27 |
Т.Д. з особливостями, охоронні послуги.docx | |
22 листопада 2023 14:27 |
Т.Д. з особливостями, охоронні послуги.docx |
19 грудня 2023 09:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 грудня 2023 11:45 |
Перелік зміни.doc
|
||||||
13 грудня 2023 11:45 |
Зі змінами Т.Д. з особливостями, охоронні послуги.docx
|
||||||
22 листопада 2023 14:27 |
Т.Д. з особливостями, охоронні послуги.docx
|
||||||
22 листопада 2023 14:27 |
Т.Д. з особливостями, охоронні послуги.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 23 листопада 2023 16:17
Дата подання: 29 грудня 2023 13:46
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-03-000056 ● d1e0e8790d6c473986f57e6735f067d1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2024 10:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.06.2024 №25-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 03.06.2024 №25-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2023-11-22-011264-a 22.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-04 14:57:59
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Охоронні послуги» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-22-011264-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-07 18:31:56
Пояснення
Обласний комунальний навчально-тренувальний заклад "Сумська кінна дитячо-юнацька спортивна школа" надає пояснення щодо очікуваної вартості для закупівлі послуг з охорони матеріальних засобів установи. Так, норма годин на 2024 рік складає 4392 години, 2928 з яких є нічними та повинні оплачуватися згідно чинного законодавства. З урахуванням підвищення мінімальної заробітної плати у 2024 році, одна година роботи становить не меньше ніж 50 гривень. Таким чином з розрахунку 2928 годин нічних * 50 гривень + 20% за роботу у нічний час + 1464 години * 50% + 22% ЄСВ + 8% від загальної суми для оплати відпускних + 5% ЄП. Ця сума становить 344 320,49 гривень на рік. Також Договором передбачена тривожна кнопка та група швидкого реагування, обслуговування яких потребує додаткових коштів, а також в загальній сумі передбачено прибуток охоронної фірми. Ця сума утворилась внаслідок надання охоронними фірмами комерційних пропозицій.
Посилання на закупівлю:https://zakupivli.pro/gov/tenders/UA-2023-11-22-011264-a/lot-7425c54603964615bacb3c2b23c73f06
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-06-20 16:21:26
Звернення до Держаудитслужби України
1. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог абзацу восьмого пункту 28 Особливостей. Стосовно цього, нами дійсно була допущена технічна помилка, пов'язана зі змінами в законодавстві, внаслідок якої, зобов'язуємось в подальшому не допускати подібного.
2. Відповідно до п. 4-1 Постанови від 11 жовтня 2016 р. № 710, головним розпорядникам бюдетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб'єкта управління управління об'єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб'єктом господарювання державного сектору економіки) протягом 5 робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
ОКНТЗ "Сумська кінна ДЮСШ" являється розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, а не головним розпорядником бюджетних коштів. Головним розпорядником бюджетних коштів є Управління молоді та спорту Сумської ОДА.
Додатково повідомляємо, що наша установа не має власного сайту та не впливає на наповнення сайту головного розпорядника бюджетних коштів, оскільки не має безпосереднього доступу до вказаного веб-сайту.
Просимо Вас, за можливості, надати роз'яснення або рекомендації стосовно вирішення вищевказаного питання.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2024-06-21 11:00:46
Щодо роз’яснення змісту висновку
Відповідно до частини першої статті 49 Закону України «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України на основі та на виконання Конституції і законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, видає обов’язкові для виконання акти – постанови і розпорядження.
Згідно з пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова №710), зокрема, розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Таким чином, на виконання обов’язкових вимог пункту 4-1 Постанови №710, за відсутності у розпорядника бюджетних коштів нижчого рівня власного веб-сайту, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі необхідно забезпечити шляхом розміщення на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на веб-сайті головного розпорядника коштів згідно пункту 4-1 Постанови № 710 опубліковано на сайті "molod.sm.gov.ua"
2024-06-25 14:58:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 4-1 Постанови № 710)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 грудня 2023 14:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Охоронно-детективне агентство "Гранд Легiон" |
316 048,00
UAH з ПДВ
|
263 519,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЬФА-Ю" |
339 940,80
UAH з ПДВ
|
263 520,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОТЕКТ ФІРМ" |
316 224,00
UAH з ПДВ
|
316 224,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Охоронно-детективне агентство "Гранд Легiон" #35906620 |
Рішення скасоване |
263 519,00
UAH з ПДВ
|
17 січня 2024 13:51
|
|
ТОВ Охоронно-детективне агентство "Гранд Легiон" #35906620 |
Відхилено |
263 519,00
UAH з ПДВ
|
19 січня 2024 13:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 січня 2024 11:21
|
ТОВ "АЛЬФА-Ю" #35742948 |
Відхилено |
263 520,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2024 15:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 січня 2024 13:26
|
ТОВ "ПРОТЕКТ ФІРМ" #43198554 |
Переможець |
316 224,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2024 16:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 січня 2024 14:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2024 14:10
|
Договір охорона.pdf | укладений |
02 лютого 2024 14:03
|