Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з вивезення відходів – код ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження і вивезення епідемічно небезпечних відходів категорії В, що утворились в процесі медичної діяльності (Предмети і медичні вироби, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами, використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби, забруднені біологічними рідинами) – ДК 021:2015: 90524400-0 - Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень)
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2023-11-22-006181-a ● 3c54be2f50b043c0a1e0b8200da1420e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК № 2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 05496780 |
Місцезнаходження: | 04074, Україна , Київська обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ МОСТИЦЬКА будинок 11 |
Контактна особа: |
Марина Якимчук +380444607428 knp_kmpb2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2023 11:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2023 11:45 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2023 11:45 |
Очікувана вартість: | 240 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги у сфері поводження і вивезення епідемічно небезпечних відходів категорії В, що утворились в процесі медичної діяльності (Предмети і медичні вироби, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами, використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби, забруднені біологічними рідинами) – ДК 021:2015: 90524400-0 - Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04074, Україна, м. Київ, Київ, вул. Мостицька,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Післяоплата 100 %. Оплата за надані послуги здійснюється на підставі актів приймання-передачі наданих послуг не пізніше ніж протягом 14 банківських днів після підписання актів сторонами, або моменту отримання коштів на розрахунковий рахунок Замовника | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2023 11:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2023 11:40 |
Додаток 5.docx | |
22 листопада 2023 11:40 |
Додаток 4.docx | |
22 листопада 2023 11:40 |
Додаток 1.docx | |
22 листопада 2023 11:40 |
ТД відходи В ріжучі.doc | |
22 листопада 2023 11:40 |
Додаток 3.docx | |
22 листопада 2023 11:40 |
Додаток 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-22-006181-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 05 грудня 2023 11:54
Вимога
Вимога
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 грудня 2023 11:25
Проаналізувавши Вашу вимогу щодо відхилення пропозиції ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» повідомляємо наступне.
Частина I.
Відповідно до пункту 37 Особливостей Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону "Про публічні закупівлі" (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону "Про публічні закупівлі" не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Пунктом 2.1.1. розділу «Оцінка тендерної пропозиції» передбачалось надання довідки, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство:
а) реквізити (адреса – юридична та фактична, телефон, повне та скорочене найменування учасника, код ЄДРПОУ, банківські реквізити);
б) місце та дата реєстрації організації та індивідуальний податковий номер;
в) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові, телефон для контактів) – для юридичних осіб;
г) форма власності, юридичний статус (відповідно до довідника кодів юридичного статусу суб’єктів первинного фінансового моніторингу або учасників фінансової операції), організаційно-правова форма (для юридичних осіб);
д) основні види діяльності із зазначенням КВЕД;
е) опис технічних можливостей (короткий опис про діяльність підприємства).
*Інформація повинна зазначатися чітко по кожному пункту, як передбачено умовами тендерної документації.
ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» було надано зазначену вище довідку згідно вимоги про усунення невідповідностей протягом 24 годин, яку замовник оприлюднив в електронній системі закупівель.
Замовник не вбачає, що зазначена інформація та документи вводять його в оману. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Згідно вимог пункту 2.1.1. розділу «Оцінка тендерної пропозиції», передбачалось зазначення основних видів діяльності із зазначенням КВЕД. ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» зазначив основні види діяльності із зазначенням КВЕД, чим повністю виконав умови тендерної документації.
Згідно вимог пункту 2.1.1. розділу «Оцінка тендерної пропозиції» не передбачалось, що основні види діяльності із зазначенням КВЕД повинні бути зазначатись згідно статуту та/або що статут учасників повинен містити КВЕДи, з огляду на наступне. Відповідно до статті 82 Господарського кодексу України перелік відомостей, що повинні міститися у статутах товариств з обмеженою та додатковою відповідальністю, визначається виключно Законом України "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю" (далі – Закон). Установчим документом товариства є статут. Перша редакція статуту товариства підписується всіма учасниками товариства. Справжність підписів учасників засвідчується нотаріально. Зміни до статуту товариства та перша редакція статуту товариства, створеного в результаті реорганізації, підписуються учасниками товариства, які голосували за рішення про внесення таких змін чи про затвердження першої редакції статуту, або особою, уповноваженою на це органом, який прийняв таке рішення, якщо це передбачено статутом.
Якщо товариство створюється в результаті реорганізації, і при цьому учасники товариства матимуть менший обсяг прав щодо відчуження своїх часток або щодо виходу з товариства, ніж мали учасники (акціонери) правопопередника, або якщо такі права є вужчими або більш обмеженими порівняно з правами учасників (акціонерів) правопопередника, перша редакція статуту такого товариства приймається одностайним рішенням всіх учасників і підписується в порядку, визначеному частиною другою статті 11 Закону.
Відповідно до ч. 5. Цього Закону у статуті товариства зазначаються відомості про:
1) повне та скорочене (за наявності) найменування товариства;
2) органи управління товариством, їх компетенцію, порядок прийняття ними рішень;
3) порядок вступу до товариства та виходу з нього;
4) облік часток товариства в обліковій системі часток товариств з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю, що ведеться Центральним депозитарієм цінних паперів (далі - облікова система часток).
Тобто Законом не передбачено, що види діяльності підприємства із зазначенням КВЕД повинні бути зазначені в статуті.
Посилаючись на вищенаведене, пропозиція ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» відповідала вимогам тендерної документації в цій частині.
Частина II.
Відповідно до пункту 37 Особливостей Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасники повинні надати зокрема:
- копію ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами. У ліцензії обов’язково має бути зазначено, що вона видана для поводження з небезпечними відходами «Клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт»;
- довідку про наявність відповідного сертифікованого обладнання для знешкодження (спалювання) небезпечних відходів з підтверджуючими документами – сертифікат відповідності та/або технічний паспорт на обладнання.
В той час відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації послуги надаються згідно наступних вимог: Наказ Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами», Наказ Міністерства охорони здоров’я від 06.09.2022 № 1602 «Про затвердження Змін до Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами», Закон України «Про відходи».
ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» надав довідку про наявність відповідного сертифікованого обладнання для знешкодження (спалювання) небезпечних відходів з підтверджуючими документами – сертифікат відповідності та/або технічний паспорт на обладнання. На виконання останніх вимог ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» було надано:
- Ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами Серія АЕ № 199209. У ліцензії зазначено, що вона видана для поводження з небезпечними відходами «Клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт».
- довідку про наявність відповідного сертифікованого обладнання для знешкодження (спалювання) небезпечних відходів.
- сертифікат відповідності № UA.024.C.0231-23 та технічний паспорт на обладнання, які підтверджують можливість знешкодження (спалювання) відходів.
Разом з тим, вимоги тендерної документації не містили умов щодо наявності в ліцензії учасників такої операції як знешкодження.
Відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами», Наказ Міністерства охорони здоров’я від 06.09.2022 № 1602 «Про затвердження Змін до Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами» відходи категорії В підлягають інсинерації (спалюванню).
Згідно предмета закупівлі Замовник закуповує Послуги з вивезення відходів – код ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження і вивезення епідемічно небезпечних відходів категорії В, що утворились в процесі медичної діяльності (Предмети і медичні вироби, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами, використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби, забруднені біологічними рідинами) – ДК 021:2015: 90524400-0 - Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень).
Замовнику достатньо того факту, що шляхом надання гарантійного листа у довільній формі, Учасник бере на себе зобов’язання здійснювати знешкодження відходів тільки на об’єктах поводження з медичними відходами, які мають необхідну дозвільну та іншу документацію згідно з чинним законодавством.
Замовник не є ліцензійним органом, який визначає можливість або неможливість ведення господарської діяльність (виду діяльності) з поводження з небезпечними відходами.
Замовником були затверджена тендерна документація, згідно якої відбувається розгляд пропозицій.
Посилаючись на вищенаведене, Замовник розглядав пропозицію ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» на відповідність вимог тендерної документації. Пропозиція ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» відповідала вимогам тендерної документації в цій частині.
Частина III.
В процедурах публічних закупівель Замовник лише перевіряє надані документи на відповідність вимог тендерної документації, які учасники надають під власну відповідальність.
Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасники повинні були надати зокрема:
- гарантійний лист у довільній формі про те, що учасник бере на себе зобов’язання здійснювати знешкодження відходів тільки на об’єктах поводження з медичними відходами, які мають необхідну дозвільну та іншу документацію згідно з чинним законодавством;
ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» надав гарантійний лист у довільній формі про те, що бере на себе зобов’язання здійснювати знешкодження відходів тільки на об’єктах поводження з медичними відходами, які мають необхідну дозвільну та іншу документацію згідно з чинним законодавством. Також учасник надав усі необхідні документи, що вимагалася згідно Додатку 2 до тендерної документації.
Посилаючись на вищенаведене, пропозиція ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» відповідала вимогам тендерної документації в цій частині.
Дякуємо за посилання на практику Антимонопольного комітету України, з схожого оспорюваного питання, за яким оскаржувалися рішення замовника за № UA-2023-09-26-015003-a. Але Замовник не вбачає схожість рішення замовника за № UA-2023-09-26-015003-a зі змістом Вашої вимоги, оскільки в складі пропозиції ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» наявні усі гарантійні листи, які вимагав Замовник.
Також хочемо ще раз наголосити, що Замовник не є ліцензійним органом, який визначає можливість або неможливість ведення господарської діяльність (виду діяльності) з поводження з небезпечними відходами. Якщо Ви вважаєте, що Статут ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не відповідає вимогам законодавства та йому не дозволено здійснювати операцію знешкодження (спалювання), у тому числі відповідним наявним обладнанням за умовами отриманої Ліцензії, то будь ласка звертайтесь до уповноважених на це установ.
Враховуючи вищевикладене, та вимоги, які містила тендерна документація Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Частина I.
Відповідно до пункту 37 Особливостей Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону "Про публічні закупівлі" (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону "Про публічні закупівлі" не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Пунктом 2.1.1. розділу «Оцінка тендерної пропозиції» передбачалось надання довідки, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство:
а) реквізити (адреса – юридична та фактична, телефон, повне та скорочене найменування учасника, код ЄДРПОУ, банківські реквізити);
б) місце та дата реєстрації організації та індивідуальний податковий номер;
в) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові, телефон для контактів) – для юридичних осіб;
г) форма власності, юридичний статус (відповідно до довідника кодів юридичного статусу суб’єктів первинного фінансового моніторингу або учасників фінансової операції), організаційно-правова форма (для юридичних осіб);
д) основні види діяльності із зазначенням КВЕД;
е) опис технічних можливостей (короткий опис про діяльність підприємства).
*Інформація повинна зазначатися чітко по кожному пункту, як передбачено умовами тендерної документації.
ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» було надано зазначену вище довідку згідно вимоги про усунення невідповідностей протягом 24 годин, яку замовник оприлюднив в електронній системі закупівель.
Замовник не вбачає, що зазначена інформація та документи вводять його в оману. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Згідно вимог пункту 2.1.1. розділу «Оцінка тендерної пропозиції», передбачалось зазначення основних видів діяльності із зазначенням КВЕД. ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» зазначив основні види діяльності із зазначенням КВЕД, чим повністю виконав умови тендерної документації.
Згідно вимог пункту 2.1.1. розділу «Оцінка тендерної пропозиції» не передбачалось, що основні види діяльності із зазначенням КВЕД повинні бути зазначатись згідно статуту та/або що статут учасників повинен містити КВЕДи, з огляду на наступне. Відповідно до статті 82 Господарського кодексу України перелік відомостей, що повинні міститися у статутах товариств з обмеженою та додатковою відповідальністю, визначається виключно Законом України "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю" (далі – Закон). Установчим документом товариства є статут. Перша редакція статуту товариства підписується всіма учасниками товариства. Справжність підписів учасників засвідчується нотаріально. Зміни до статуту товариства та перша редакція статуту товариства, створеного в результаті реорганізації, підписуються учасниками товариства, які голосували за рішення про внесення таких змін чи про затвердження першої редакції статуту, або особою, уповноваженою на це органом, який прийняв таке рішення, якщо це передбачено статутом.
Якщо товариство створюється в результаті реорганізації, і при цьому учасники товариства матимуть менший обсяг прав щодо відчуження своїх часток або щодо виходу з товариства, ніж мали учасники (акціонери) правопопередника, або якщо такі права є вужчими або більш обмеженими порівняно з правами учасників (акціонерів) правопопередника, перша редакція статуту такого товариства приймається одностайним рішенням всіх учасників і підписується в порядку, визначеному частиною другою статті 11 Закону.
Відповідно до ч. 5. Цього Закону у статуті товариства зазначаються відомості про:
1) повне та скорочене (за наявності) найменування товариства;
2) органи управління товариством, їх компетенцію, порядок прийняття ними рішень;
3) порядок вступу до товариства та виходу з нього;
4) облік часток товариства в обліковій системі часток товариств з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю, що ведеться Центральним депозитарієм цінних паперів (далі - облікова система часток).
Тобто Законом не передбачено, що види діяльності підприємства із зазначенням КВЕД повинні бути зазначені в статуті.
Посилаючись на вищенаведене, пропозиція ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» відповідала вимогам тендерної документації в цій частині.
Частина II.
Відповідно до пункту 37 Особливостей Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасники повинні надати зокрема:
- копію ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами. У ліцензії обов’язково має бути зазначено, що вона видана для поводження з небезпечними відходами «Клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт»;
- довідку про наявність відповідного сертифікованого обладнання для знешкодження (спалювання) небезпечних відходів з підтверджуючими документами – сертифікат відповідності та/або технічний паспорт на обладнання.
В той час відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації послуги надаються згідно наступних вимог: Наказ Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами», Наказ Міністерства охорони здоров’я від 06.09.2022 № 1602 «Про затвердження Змін до Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами», Закон України «Про відходи».
ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» надав довідку про наявність відповідного сертифікованого обладнання для знешкодження (спалювання) небезпечних відходів з підтверджуючими документами – сертифікат відповідності та/або технічний паспорт на обладнання. На виконання останніх вимог ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» було надано:
- Ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами Серія АЕ № 199209. У ліцензії зазначено, що вона видана для поводження з небезпечними відходами «Клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт».
- довідку про наявність відповідного сертифікованого обладнання для знешкодження (спалювання) небезпечних відходів.
- сертифікат відповідності № UA.024.C.0231-23 та технічний паспорт на обладнання, які підтверджують можливість знешкодження (спалювання) відходів.
Разом з тим, вимоги тендерної документації не містили умов щодо наявності в ліцензії учасників такої операції як знешкодження.
Відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами», Наказ Міністерства охорони здоров’я від 06.09.2022 № 1602 «Про затвердження Змін до Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами» відходи категорії В підлягають інсинерації (спалюванню).
Згідно предмета закупівлі Замовник закуповує Послуги з вивезення відходів – код ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження і вивезення епідемічно небезпечних відходів категорії В, що утворились в процесі медичної діяльності (Предмети і медичні вироби, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами, використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби, забруднені біологічними рідинами) – ДК 021:2015: 90524400-0 - Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень).
Замовнику достатньо того факту, що шляхом надання гарантійного листа у довільній формі, Учасник бере на себе зобов’язання здійснювати знешкодження відходів тільки на об’єктах поводження з медичними відходами, які мають необхідну дозвільну та іншу документацію згідно з чинним законодавством.
Замовник не є ліцензійним органом, який визначає можливість або неможливість ведення господарської діяльність (виду діяльності) з поводження з небезпечними відходами.
Замовником були затверджена тендерна документація, згідно якої відбувається розгляд пропозицій.
Посилаючись на вищенаведене, Замовник розглядав пропозицію ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» на відповідність вимог тендерної документації. Пропозиція ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» відповідала вимогам тендерної документації в цій частині.
Частина III.
В процедурах публічних закупівель Замовник лише перевіряє надані документи на відповідність вимог тендерної документації, які учасники надають під власну відповідальність.
Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасники повинні були надати зокрема:
- гарантійний лист у довільній формі про те, що учасник бере на себе зобов’язання здійснювати знешкодження відходів тільки на об’єктах поводження з медичними відходами, які мають необхідну дозвільну та іншу документацію згідно з чинним законодавством;
ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» надав гарантійний лист у довільній формі про те, що бере на себе зобов’язання здійснювати знешкодження відходів тільки на об’єктах поводження з медичними відходами, які мають необхідну дозвільну та іншу документацію згідно з чинним законодавством. Також учасник надав усі необхідні документи, що вимагалася згідно Додатку 2 до тендерної документації.
Посилаючись на вищенаведене, пропозиція ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» відповідала вимогам тендерної документації в цій частині.
Дякуємо за посилання на практику Антимонопольного комітету України, з схожого оспорюваного питання, за яким оскаржувалися рішення замовника за № UA-2023-09-26-015003-a. Але Замовник не вбачає схожість рішення замовника за № UA-2023-09-26-015003-a зі змістом Вашої вимоги, оскільки в складі пропозиції ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» наявні усі гарантійні листи, які вимагав Замовник.
Також хочемо ще раз наголосити, що Замовник не є ліцензійним органом, який визначає можливість або неможливість ведення господарської діяльність (виду діяльності) з поводження з небезпечними відходами. Якщо Ви вважаєте, що Статут ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не відповідає вимогам законодавства та йому не дозволено здійснювати операцію знешкодження (спалювання), у тому числі відповідним наявним обладнанням за умовами отриманої Ліцензії, то будь ласка звертайтесь до уповноважених на це установ.
Враховуючи вищевикладене, та вимоги, які містила тендерна документація Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2023 12:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС |
159 600,00
UAH з ПДВ
|
159 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
170 000,00
UAH з ПДВ
|
170 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС #38234621 |
Переможець |
159 600,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2023 09:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 грудня 2023 16:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2023 09:11
|
Договір 127.pdf | укладений |
15 грудня 2023 16:18
|