Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ВПРОВАДЖЕННЯ ОБЛІКОВОЇ СИСТЕМИ ПІДПРИЄМСТВА
Очікувана вартість
10 977 523,00 UAH
UA-2023-11-22-000984-a ● 19b3a034efe64866b3a177262a55f174
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
Код ЄДРПОУ: | 08305644 |
Вебсайт: | http://charz.com.ua |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Сергій Володимирович 380981173786 tender052@ukroboronprom.com |
Категорія: | Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2023 09:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 листопада 2023 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 10 977 523,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 109 775,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
ДК 021:2015 "72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ВПРОВАДЖЕННЯ ОБЛІКОВОЇ СИСТЕМИ ПІДПРИЄМСТВА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2023
—
30 жовтня 2024
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 5 | Банківські | 10 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 90 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2023 09:09 |
ко нкурсна документація ВПРОВАДЖЕННЯ ОБЛІКОВОЇ СИСТЕМИ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 28 листопада 2023 10:12
Дата відповіді: 30 листопада 2023 10:12
Шановний Замовник,
З метою стимулювання конкуренції та розширення кола учасників тендеру пропонуємо виключити такі кваліфікаційні критерії:
1. щодо аналогічного договору на суму не менше ніж 5488762 грн без ПДВ - обсяг функціоналу, що планується для впровадження передбачає значний обсяг робіт, який в аналогічних договорах може не бути включеним в рамках єдиного договору або ж виконуватися різними субпідрядниками в межах єдиного програмного продукту. Просимо врахувати можливість виключення кваліфікаційного критерію, пов’язаного з сумою аналогічного договору, якщо постачальник може надати докази своєї спроможності та компетентності для виконання тендеру, незважаючи на відсутність аналогічного договор. Наприклад, наявність достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, демонстрація затребуваної функціональності під запит замовника.
2. щодо наявності сервісної сліжби та цілодобової підтримки - предметом закупівлі є впровадження облікової системи, яка не потребує цілодобового використання користувачами. Просимо розглянути можливість зміни цього критерію, надаючи альтернативні методи та гарантії забезпечення якісного обслуговування та підтримки протягом робочих годин, відповідно до потреби та функціональності програмного забезпечення.
3. підтвердження відповідності вимогам ТЗ передбачає надати відповідність "пропонованого обладнання" - однак обладнання не є предметом закупівлі. Просимо привести вимогу у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Кваліфікаційні вимоги до продавця послуг пропоную залишити в тендерній документації без змін, що стосується наявності у учасника закупівлі аналогічного договору на зазначену суму. На підтвердження заявленого нами кваліфікаційного критерію пропонуємо учаснику надати інші підтверджуючі документи, альтернативні методи та гарантії забезпечення якісного обслуговування, які будуть обов’язково розглянуті замовником. Це саме стосується і матеріальної бази продавця, а точніше наявність відповідного обладнання для виконання послуги з впровадження облікової системи підприємства.
щодо проекту договору
Дата подання: 28 листопада 2023 10:25
Дата відповіді: 30 листопада 2023 10:14
Доброго дня!
В проекті договору просимо змінити:
1. п.6.5, де встановлено 5% пені за кожен день прострочення Виконавцем строків. Згідно ст. 231 ГК пеня встановлена у розмірі 0,1 % за кожен день, тобто в цьому договорі організатор втсановив відповідальрність для Виконавця у 50 ! разів більшу ніже це передбачено законодавством;
2. п.6.6, в якому зазначено про повернення аванту та штраф 25%. Згідно ст. 231 ГК, якщо прострочення більше 30 днів, передбачено штраф 7%.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Стосовно даної пропозиції дані зміни Замовником на розглядаються.
щодо змін у договорі
Дата подання: 28 листопада 2023 10:55
Дата відповіді: 30 листопада 2023 10:14
Шановний замовнику! Просимо привести у відповідність договір в частині предмету договору та номенклатури:
1. замінити у всьому тексті договору "Товар" на "Послуги"
2. вилучити з договору "виконання робіт"
Також просимо додати новий п. 3.4. такого змісту:
"Виконавець має право зупинити надання Послуг у випадку невиконання Замовником своїх грошових зобов'язань за Договором або ненадання необхідної для надання Послуг інформації."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 3. В частині предмету договору вважаю за необхідне дійсно змінити «Товар» на «Послугу» та термін «виконання робіт» змінити на «надання послуг». Пункт 3.4, запропонований продавцем, не вважаю за доцільне додавати до договору.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АРТІЛЬ ДС" #38497910 |
Відхилено |
10 977 523,00
UAH
|
05 грудня 2023 15:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 грудня 2023 16:02
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій