Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Взуття різне, крім спортивного та захисного (18810000-0) (Черевики з високими берцями зимові)
Очікувана вартість
67 500 000,00 UAH
UA-2023-11-21-015459-a 12aa4f81d1864dcc88833b06c1d44f2d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Мазай

+380444547422 mazai.olga@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Код ЄДРПОУ: 00034022
Вебсайт: https://www.mil.gov.ua
Місцезнаходження: 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6
Контактна особа: Ольга Мазай
+380444547422
mazai.olga@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2023 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2023 18:00
Очікувана вартість: 67 500 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного


Тендерна документація

21 листопада 2023 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2023 16:17
Додаток 1_ЦП.doc
21 листопада 2023 16:17
Додаток 2 Відомості.doc
21 листопада 2023 16:17
204_1_Оголошення_черевики з високими берцями зимові.docx
21 листопада 2023 16:17
Додаток 3_ ПРИМІРНИЙ ПРОЄКТ Договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

внесення змін в тендерну документацію
Дата подання: 23 листопада 2023 17:31
Дата відповіді: 24 листопада 2023 18:05
З метою уникнення монополістичних ризиків та забезпечення здорової конкуренції для усіх без винятку учасників торгів, для розширення кола учасників та повним наданням пакету документів у складі пропозиції просимо Вас внести наступні зміни: В пункт 12.4. Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозицій повинен надати: в п.п. 2. внести наступні зміни: Акт, виданий Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (ТС А01ХJ.14755-362:2022 (01)) або скановані копії протоколів випробування які підтверджують відповідність матеріалів згідно ТС А01ХJ.14755-362:2022 (01). Також хочемо зауважити, що аукціон по даній процедурі відбудеться 01.12.2023року і щонайменше 10днів піде на перевірку документів та підписання договору і не маючи розміри на взуття заздалегідь, неможливо в залишений термін виготовити взуття належної якості. Тому просимо змінити граничний строк постачання на 01.02.2024р.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Висловлюємо вдячність за проявлений інтерес до закупівлі Взуття різного, крім спортивного та захисного (18810000-0) (Черевики з високими берцями зимові). Міністерство оборони України зацікавлене у придбанні якісного речового майна для потреб Збройних Сил України у строки, визначені Тилом Командування Сил логістики Збройних Сил України. У зв’язку з цим, вимогами оголошення передбачено надання учасником спрощеної закупівлі акту, виданого Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (ТС А01ХJ.14755-362:2022 (01)). Строки постачання до 26.12.2023 обумовлені нагальністю потреби Збройних Сил України та закінченням бюджетного року.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-11-21-015459-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 21 листопада 2023 16:46
terms
Still placing land mines for sellers... When this malpractice will be finished?
You have a crooking term in the contract about unpayment after budget year's end. But you didn't define the delivery time. Please clearly state that.

We applauded how MoDU is buying winter uniforms in winter and will then buy summer uniforms in summer... Not enough money donated? Or no oil somewhere?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2023 16:41
Шановний учасник!
Висловлюємо вдячність за проявлений інтерес до закупівлі Взуття різного, крім спортивного та захисного (18810000-0) (Черевики з високими берцями зимові). Ми зацікавлені у придбанні якісного речового майна для потреб Збройних Сил України у строки, визначені Тилом Командування Сил логістики Збройних Сил України.
У разі, якщо у період уточнення інформації у Вас виникнуть більш конкретні питання щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі, ми будемо раді надати Вам відповідні аргументовані роз’яснення.

Документи

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Черевики (18815100-6) (Черевики з високими берцями зимові)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 40 500 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 405 000,00 UAH з ПДВ
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії, яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язання банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 оголошення, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 оголошення та обов’язково повинно бути накладено КЕП або УЕП уповноваженої особи банку. Разом з гарантією надаються: сканований оригінал/копія витягу з Державного реєстру банків про надання банківських послуг, виданої банку (копія даного документа повинна бути завірена банком) та сканований оригінал/копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (копія даного документа повинна бути завірена банком). Якщо в документі про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію містяться умови щодо обмеження повноважень вказаної особи з приводу видачі, підписання банківських гарантій, учасник повинен надати скановану копію документа банку (копія даного документа повинна бути завірена банком), що підтверджує правомірність підписання банківської гарантії.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 405000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення Договору забезпечення виконання такого Договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника в грошовій формі суми, яка дорівнює: за лотом 1 – 1 % вартості договору про закупівлю; за лотом 2 – 1 % вартості договору про закупівлю.
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

15000 пар
Черевики з високими берцями зимові
ДК 021:2015: 18815100-6 — Черевики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область
Дата доставки: 26 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії, яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язання банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 оголошення, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 оголошення та обов’язково повинно бути накладено КЕП або УЕП уповноваженої особи банку. Разом з гарантією надаються: сканований оригінал/копія витягу з Державного реєстру банків про надання банківських послуг, виданої банку (копія даного документа повинна бути завірена банком) та сканований оригінал/копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (копія даного документа повинна бути завірена банком). Якщо в документі про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію містяться умови щодо обмеження повноважень вказаної особи з приводу видачі, підписання банківських гарантій, учасник повинен надати скановану копію документа банку (копія даного документа повинна бути завірена банком), що підтверджує правомірність підписання банківської гарантії.

Сума забезпечення: 405000 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення Договору забезпечення виконання такого Договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника в грошовій формі суми, яка дорівнює: за лотом 1 – 1 % вартості договору про закупівлю; за лотом 2 – 1 % вартості договору про закупівлю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАЛАНЛЕГПРОМ" 40 500 000,00
UAH з ПДВ
40 500 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 грудня 2023 10:34
Електронний підпис
05 грудня 2023 10:34
3. НАЗК Гумен С.В..zip
05 грудня 2023 10:34
2. НАЗК Лаврик А.М..zip
05 грудня 2023 10:34
1. НАЗК ТАЛАНЛЕГПРОМ.zip
29 листопада 2023 13:24
Електронний підпис
29 листопада 2023 13:24
Електронний підпис
29 листопада 2023 13:24
31. Наказ №1.pdf.p7s
29 листопада 2023 13:24
33. Доручення Гумен С.В..pdf.p7s
29 листопада 2023 13:24
6. Чисті активи.pdf.p7s
29 листопада 2023 13:24
34. Свiдоцтво платника ПДВ.pdf.p7s
29 листопада 2023 13:24
5. Відомості про учасника.pdf.p7s
29 листопада 2023 13:24
4. Довідка про об'єднання.pdf
29 листопада 2023 13:24
5. Відомості про учасника.pdf
29 листопада 2023 13:24
30. Протокол № 1.pdf.p7s
29 листопада 2023 13:24
32. Наказ 97-к.pdf.p7s
29 листопада 2023 13:24
40. Ліцензування.pdf
29 листопада 2023 13:24
33. Доручення Гумен С.В..pdf
29 листопада 2023 13:24
40. Ліцензування.pdf.p7s
29 листопада 2023 13:24
34. Свiдоцтво платника ПДВ.pdf
29 листопада 2023 13:24
28. Статут та Опис.pdf.p7s
29 листопада 2023 13:24
Витяг з реєстру Банків.pdf
29 листопада 2023 13:24
Витяг з реєстру Банків.pdf.p7s.p7s
29 листопада 2023 13:24
Довіреність Крупицька Ю. В..pdf
29 листопада 2023 13:24
32. Наказ 97-к.pdf
29 листопада 2023 13:24
4. Довідка про об'єднання.pdf.p7s
29 листопада 2023 13:24
31. Наказ №1.pdf
29 листопада 2023 13:24
30. Протокол № 1.pdf
29 листопада 2023 13:24
28. Статут та Опис.pdf
29 листопада 2023 13:24
6. Чисті активи.pdf
29 листопада 2023 13:24
10_()-~1.PDF.p7s
29 листопада 2023 13:24
9_()-_~1.PDF
29 листопада 2023 13:24
9_()-_~1.PDF.p7s
29 листопада 2023 13:24
10_()-~1.PDF
29 листопада 2023 13:24
42. Акт №136.pdf.p7s
29 листопада 2023 13:24
42. Акт №136.pdf
29 листопада 2023 13:24
41. Виробник товару.pdf.p7s
29 листопада 2023 13:24
41. Виробник товару.pdf
29 листопада 2023 13:24
Цінова пропозиція лот 2.pdf
29 листопада 2023 13:24
Цінова пропозиція лот 2.pdf.p7s
29 листопада 2023 13:24
ВИПИСКА (KHAG321127615).pdf
29 листопада 2023 13:24
ВИПИСКА (KHAG321127615).pdf.p7s.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАЛАНЛЕГПРОМ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАЛАНЛЕГПРОМ"
#31862978
Переможець 40 500 000,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2023 17:56

Документи

04 грудня 2023 17:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2023 17:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАЛАНЛЕГПРОМ"
#31862978
40 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2023 17:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2023 16:40
Дод. угода № 1 від 08.12.2023 до договору № 286-3-23-410 ТОВ ТАЛАНЛЕГПРОМ.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 16:33
Електронний підпис укладений
11 грудня 2023 16:07
ТОВ ТАЛАНЛЕГПРОМ від 08.12.2023 № 286-3-23-410.pdf укладений
11 грудня 2023 16:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО РОЗДІЛУ II “ПОРЯДОК ТА УМОВИ ЗДІЙСНЕННЯ КОНТРОЛЮ ЗА ЯКІСТЮ ТОВАРІВ” ДОГОВОРУ
Номер договору про закупівлю: 286/3/23/410
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML