Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення на території Будинку Уряду України дизель-генераторної установки (ДГУ на 700 кВА (560 кВт) та її підключення до РУ-0,4 кВ ТП-649 за адресою: вул. Михайла Грушевського, 12/2 у Печерському районі м. Києва. Капітальний ремонт.
Очікувана вартість
4 889 000,00 UAH
UA-2023-11-21-014350-a cd2d5913593a41a29a165d0e33320ca3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Мохнатко

+380442567020 o.mohnatko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 03539024
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Контактна особа: Олександр Мохнатко
+380442567020
o.mohnatko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Встановлення на території Будинку Уряду України дизель-генераторної установки (ДГУ на 700 кВА (560 кВт) та її підключення до РУ-0,4 кВ ТП-649 за адресою: вул. Михайла Грушевського, 12/2 у Печерському районі м. Києва. Капітальний ремонт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, Київська область, м. Київ, вулиця Михайла Грушевського, 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 квітня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

21 листопада 2023 15:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2023 15:48
UA-2023-10-18-012280-a-report.pdf
21 листопада 2023 15:48
Звіт про договір про закупівлю.pdf
21 листопада 2023 15:48
Обгрунтування.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Д-ЛАЙТ"
#35681503
Переможець 4 889 000,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2023 15:51

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2024 17:15
Повідомлення про внесення змін №5 до договору №4-23-КР.pdf зміни до договору
23 вересня 2024 17:13
Обгрунтування.pdf зміни до договору
23 вересня 2024 17:13
Додаткова угода №5 до Договору №4-23-КР від 20.11.2023.pdf зміни до договору
23 вересня 2024 17:13
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2024 10:53
Повідомлення про внесення змін №4 до договору №4-23-КР.pdf зміни до договору
23 вересня 2024 10:51
Додаткова угода №4 до Договору №4-23-КР від 20.11.2023.pdf зміни до договору
23 вересня 2024 10:51
Електронний підпис зміни до договору
22 серпня 2024 11:44
Додаткова угода №3 до договору №4-23-КР від 20.11.2023.pdf зміни до договору
22 серпня 2024 11:42
Обгрунтування.pdf зміни до договору
22 серпня 2024 11:42
Повідомлення про внесення змін №3 до договору №4-23-КР.pdf зміни до договору
22 серпня 2024 11:42
Електронний підпис зміни до договору
18 липня 2024 14:49
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
18 липня 2024 14:47
Додаткова угода від 17.07.2024 № 2.pdf зміни до договору
18 липня 2024 14:47
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2024 16:08
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
26 березня 2024 15:59
Обгрунтування.pdf зміни до договору
26 березня 2024 15:59
Додаткова угода №1 до договору №4-23-КР від 20.11.2023.pdf зміни до договору
26 березня 2024 15:57
Договір №4_23-КР від 20.11.2023.pdf укладений
21 листопада 2023 15:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились внести зміни в розділ 4. «Проведення розрахунків за виконані роботи» Договору виклавши пункт 4.8. у новій редакції: «4.8. Відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, Замовник на підставі письмового звернення Підрядника та обґрунтування цільового використання коштів може перерахувати Підряднику попередню оплату у розмірі не більше 100 %, з терміном виконання зобов’язання не більше восьми місяців з моменту одержання попередньої оплати. Попередня оплата може надаватися частинами, які визначені Замовником. Підтвердження належного виконання зобов’язання та закриття попередньої оплати здійснюється Підрядником на підставі Актів приймання виконаних будівельних Робіт (форма № КБ-2в), Довідки про вартість виконаних будівельних Робіт та витрати (форма КБ-3). Попередня оплата надається відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. Сума попередньої оплати, за якою Підрядником не виконані зобов’язання повертається Замовнику в межах терміну визначеного у цьому пункті». 2. Сторони домовились внести зміни в розділ 5. «Строки виконання робіт» Договору виклавши пункт 5.3. у новій редакції: «5.3. Строк виконання робіт становить 4 (чотири) місяці з моменту отримання дозволу на виконання будівельних робіт, але не пізніше 23 серпня 2024 року». 3. Всі інші умови Договору, не змінені у цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: 4/23-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести зміни у Додаток №1 до Договору «Договірна ціна» виклавши його у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 4/23-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились внести зміни в розділ 4. «Проведення розрахунків за виконані роботи» Договору виклавши пункт 4.8. у новій редакції: «4.8. Відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, Замовник на підставі письмового звернення Підрядника та обґрунтування цільового використання коштів може перерахувати Підряднику попередню оплату у розмірі не більше 100 %, з терміном виконання зобов’язання не більше дев’яти місяців з моменту одержання попередньої оплати. Попередня оплата може надаватися частинами, які визначені Замовником. Підтвердження належного виконання зобов’язання та закриття попередньої оплати здійснюється Підрядником на підставі Актів приймання виконаних будівельних Робіт (форма № КБ-2в), Довідки про вартість виконаних будівельних Робіт та витрати (форма КБ-3). Попередня оплата надається відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. Сума попередньої оплати, за якою Підрядником не виконані зобов’язання повертається Замовнику в межах терміну визначеного у цьому пункті». 2. Сторони домовились внести зміни в розділ 5. «Строки виконання робіт» Договору виклавши пункт 5.3. у новій редакції: «5.3. Строк виконання робіт становить 4 (чотири) місяці з моменту отримання дозволу на виконання будівельних робіт, але не пізніше 23 вересня 2024 року». 3. Всі інші умови Договору, не змінені у цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: 4/23-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились внести зміни у Додаток №1 до Договору «Договірна ціна» виклавши його у новій редакції, що додається. 2. Всі інші умови Договору, не змінені у цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: 4/23-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились внести зміни в розділ 4. «Проведення розрахунків за виконані роботи» Договору виклавши пункт 4.8. у новій редакції: «4.8. Відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, Замовник на підставі письмового звернення Підрядника та обґрунтування цільового використання коштів може перерахувати Підряднику попередню оплату у розмірі не більше 100 %, з терміном виконання зобов’язання не більше десяти місяців з моменту одержання попередньої оплати. Попередня оплата може надаватися частинами, які визначені Замовником. Підтвердження належного виконання зобов’язання та закриття попередньої оплати здійснюється Підрядником на підставі Актів приймання виконаних будівельних Робіт (форма № КБ-2в), Довідки про вартість виконаних будівельних Робіт та витрати (форма КБ-3). Попередня оплата надається відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. Сума попередньої оплати, за якою Підрядником не виконані зобов’язання повертається Замовнику в межах терміну визначеного у цьому пункті». 2. Сторони домовились внести зміни в розділ 5. «Строки виконання робіт» Договору виклавши пункт 5.3. у новій редакції: «5.3. Строк виконання робіт становить 4 (чотири) місяці з моменту отримання дозволу на виконання будівельних робіт, але не пізніше 23 жовтня 2024 року». 3. Всі інші умови Договору, не змінені у цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: 4/23-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML