Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4)
Очікувана вартість
81 000,00 UAH
UA-2023-11-21-014166-a ● 68e03fca780345858582813dfa3ea4ef
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління (Центр) надання адміністративних послуг Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 42344585 |
Місцезнаходження: | 03020, Україна , м. Київ обл., Київ, проспект Повітрофлотський,41 |
Контактна особа: |
Лало Анна 380936841952 grinevich_anetka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2023 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 81 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 810,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
450 пачок
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03020, Україна, м. Київ, проспект Повітрофлотський,41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2023 15:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 листопада 2023 15:49 |
Проєкт договору.docx | |
21 листопада 2023 15:48 |
ТД Папір А4 (1).doc | |
21 листопада 2023 15:48 |
Папір.pdf | |
21 листопада 2023 15:48 |
Додаток 1.docx | |
21 листопада 2023 15:48 |
Додаток1.pdf | |
21 листопада 2023 15:47 |
Додаток 2.docx | |
21 листопада 2023 15:47 |
Додаток 2.pdf | |
21 листопада 2023 15:46 |
Оголошення.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-21-014166-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 24 листопада 2023 12:33
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2023-11-21-014166-a на закупівлю «Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4)» де Замовником виступає Управління (Центр) надання адміністративних послуг Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-11-21-014166-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-11-21-014166-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 листопада 2023 15:00
Шановний Учаснику! Дякуємо за виявлену зацікавленість до закупівлі. Повідомляємо, на Вашу вимогу від 24.11.2023 12.33 наступне: Тендерна документація для процедури закупівлі - відкриті торги з особливостями «Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4)» за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30190000-7» (надалі - ТД), затверджена Рішенням уповноваженої особи протокол № 42 від 07.11.2023 року розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та інших нормативних документів та норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до технічних вимог встановлені якісні характеристики товару та відсутні вимоги щодо конкретної марки товару.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій