Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 04054079 |
Місцезнаходження: | 69107, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, просп. Соборний, 164 |
Контактна особа: |
Антон Нестеренко +380986283748 nestev145@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2023 14:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 39 906 617,33 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 199 533,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії в розмірі 0,5 % від очікуваної вартості, що становить: 199 533,09 грн., яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі PDF або Word з накладанням КЕП/ЕЦП гаранта. *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: • відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; • непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; • ненадання переможцем у строк, визначений п. 47 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 (зі змінами), документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених п. 47 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 (зі змінами); • ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: - закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, що став переможцем тендеру; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 199533.09 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання Договору – вимагається і складає 0,5 % від вартості договору. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення забезпечення виконання договору в розмірі 0,5 % від вартості робіт згідно договору учасника-переможця закупівлі. Забезпечення виконання договору надається Учасником-переможцем торгів у вигляді завдатку про що укладається договір про надання завдатку як забезпечення виконання договору не пізніше дати укладання Договору. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення Замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання Договору - договір про надання завдатку згідно з Додатком 5 до тендерної документації. Замовник повертає забезпечення виконання Договору після виконання учасником-переможцем процедури закупівлі Договору, за згодою сторін, за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або Договору нікчемним та у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей, а також згідно з умовами, зазначеними в Договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання Договору не повертається: у разі розірвання Договору про закупівлю в односторонньому порядку Замовником у випадках, передбачених Договором; у разі невиконання Виконавцем Договору про закупівлю у строки, визначені Договором, або у разі, якщо Виконавець відмовився від виконання Договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання Договору (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2023 14:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 листопада 2023 14:35 |
план фінансування.docx | |
21 листопада 2023 14:35 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
"Відповідно до Академічного тлумачного словника української мови КОМПЛЕ́КТ, у, чол. 1. Повний набір предметів, які становлять щось ціле або мають однакове призначення. Констру́кція (лат. constructio, від con — «разом», «з» та struere — «будувати»)"
Для підготовки тендерного завдання та відповіді на ваше питання використовуються ДБН та ДСТУ:
Збірні швидко монтуємі фортифікаційні споруди повинні бути виконані згідно стандартів, у відповідності з наступними нормативними документами: ДБН В.2.2-5- (2023) Будинки і споруди. Захисні споруди цивільної оборони ДБН В.2.6-98:2009 Бетонні та залізобетонні конструкції. Основні положення ДСТУ Б В.2.6-2:2009 Конструкції будинків та споруд. Вироби бетонні і залізобетонні. Загальні технічні умови Випробування бетону згідно ДСТУ Б.В.2.7-176:2008 Протиосколочна сітка ГОСТ 5336-80 Залізобетонні вироби (згідно п.1.9 Загальних даних), марка водонепроникності W4, марка морозостійкості F200, Антикорозійний захист ДСТУ Б В.2.6-7-95 (ГОСТ 8829-94) Конструкції будинків і споруд. Вироби бетонні і залізобетонні збірні. Методи випробувань навантажуванням. Правила оцінки міцності, жорсткості та тріщиностійкості. ДСТУ Б В.2.7-43-96 Будівельні матеріали. Бетони важкі. Технічні умови. ДСТУ Б В. 2.7-214:2009 Будівельні матеріали. Бетони. Методи визначення міцності по контрольним зразкам ДСТУ Б В.2.7-220:2009 Бетони. Визначення міцності механічними методами неруйнівного контролю ДБН В.1.1-7- (2016) "Пожежна безпека об’єктів виробництва" ВСН-55-79 Інструкція розрахунку фортифікаційних споруд на дію звичайних засобів ураження
Класифікація бетонних та залізобетонних конструкцій
Бетон - це штучний композитний каменеподібний матеріал, що утворюється внаслідок затвердіння ретельно перемішаної відповідної суміші мінерального чи органічного в'яжучого, заповнювачів і води. Бетони, як правило, добре чинять опір стискувальним навантаженням, проте, мають низьку міцність при розтягу, яка відповідно становить 5...10 % міцності на стиск.
Бетони підрозділяють на: легкі, важкі, особливо важкі, високоміцні, гідротехнічні, декоративні, дорожні, жаростійкі, кислотостійкі, та інші.
При поєднанні бетону і сталевої арматури у такому композиційному матеріалі як залізобетон вдається підвищити будівельні властивості як бетону, так і сталевої арматури. Сталь має дуже високу міцність при розтягу (240...1700 МПа), тому в залізобетоні її розміщують так, щоб вона сприймала розтягувальні зусилля, а стискувальні передавалися на бетон. Можливість спільної роботи сталевої арматури та бетону зумовлюється міцним зчепленням між ними й майже однаковими коефіцієнтами лінійного розширення при зміні температури. В свою чергу бетон захищає сталь, що міститься в ньому, від корозійної дії навколишнього середовища. Найдоцільніше використовувати залізобетон для будівельних виробів і конструкцій, що зазнають напружень на стиск та вигин.
Введення металевої арматури суттєво впливає на деформативність бетону. Це пов'язано з тим, що граничні деформації бетону перед руйнуванням мають невеликі значення і залежать від міцності бетону, складу і тривалості прикладання навантаження.
Гарячекатана арматурна сталь із поверхнею текучості видовжується після руйнування на розтяг до 25 %. У цієї сталі напруга, при якій деформації збільшуються без суттєвого збільшення навантажень, називається фізичною межею текучості арматурної сталі, а напруга, яка безпосередньо попереджає руйнування - тимчасовим опором арматурної сталі. Збільшення міцності гарячекатаної арматурної сталі і зменшення видовження при руйнуванні на розтяг досягається введенням до її складу легуючих добавок, термічним зміцненням або холодним деформуванням.
Легування і термічна обробка дозволяють підвищити міцність сталі й зменшити видовження після руйнування при розтягу до 4...6 %. Це свідчить про те, що застосування різних видів сталі дозволяє змінювати властивості залізобетонних конструкцій.
В основу класифікації бетонних та залізобетонних конструкцій покладені такі ознаки:спосіб їх виготовлення, галузь застосування, форма виробу, вид армування, внутрішня будова та інші.
За способом виготовлення бетонні та залізобетонні конструкції поділяють на монолітні та збірні.
Монолітні конструкції зводять безпосередньо на будівельному майданчику. Їх використовують при особливо великих навантаженнях - фундаменти, гідротехнічні та інші споруди; будівництві будинків - при необхідності підвищення архітектурної виразності будівель і споруд та інше.
Зведення монолітних залізобетонних конструкцій при раціональній організації виробництва дає можливість знизити на 3...5 % вартість будівництва 12-ти і 16-поверхових будинків, на 15...20 % зменшити витрати сталі на арматуру і закладні деталі.
Але при виготовленні будівельних споруд із монолітного залізобетону витрачається значна кількість ручної праці, збільшуються строки будівництва, ускладнюється бетонування в зимовий період.
Збірні бетонні та залізобетонні вироби та конструкції виготовляють на механізованих та автоматизованих підприємствах. Перевага збірного бетону та залізобетону порівняно з монолітним - підвищення якості конструкцій, скорочення строків будівництва. Крім того, зменшуються витрати лісоматеріалів. Основним напрямом розвитку збірного залізобетону є укрупнення конструктивних елементів, зниження матеріало- та металомісткості, підвищення ступеня заводської готовності.
Усі вироби, що виробляють на підприємствах, поділяють на уніфіковані та нетипові. Майже 80 % загального обсягу виробництва конструкцій становлять уніфіковані бетонні та залізобетонні конструкції, які внесено до каталогів конструкцій для промислового, цивільного та житлового будівництва. У загальному обсязі виробництва бетонних та залізобетонних конструкцій, збірні конструкції нині складають більш як 60 %.
За галузями будівництва збірні залізобетонні конструкції поділяють на конструкції:
- для житлових та цивільних будівель;
- для промислових будівель;
- сільськогосподарського будівництва;
- спеціального призначення.
Це означає, що конструкції потрібні саме залізобетонні збірні, а не мололітні, які будуть виготовлені на підприємстві згідно стандартів., та які можливо буде зібрати в подальшому на будівельному майданчику замовника у споруду ВОП. Про це вказано у Технічному завданні Додатку 3 та у Специфікації: найменування товару (дається вичерпний перелік необхідних елементів)
Усі складові елементи конструкції будуть виконані згідно робочої документації ДП МО України «ЦПІ» споруди ВОП, збірні залізобетонні та металеві елементи. Альбом №2, редакція 03 шифр ВОП-03.
Із опису Цього документу:
4. Основні види робіт та конструкцій.
4.1. Залізобетонні конструкції збірні:
- приймання змонтованої підготовленої до бетонування опалубки
- відповідність арматури та закладних деталей робочим кресленням
- відбір контрольних зразків бетону
- прийняття закінчених залізобетонних конструкцій з оцінкою якості
4.2. Прийняття конструкції:
- прийняття площ спирання сталевих конструкцій на опорні елементи, відповідності їх фактичного положення проектному (в плані та по висоті) зі складанням виконавчої схеми
-вибірковий контроль швів зварних з'єднань
Відповідь на другу частину Вашого питання:
....Відповідно до Академічного тлумачного словника української мови: КОМПЛЕ́КТ, у, чол. 1. Повний набір предметів, які становлять щось ціле або мають однакове призначення. Констру́кція (лат. constructio, від con — «разом», «з» та struere — «будувати») може означати.
Як ви влучно написали це тільки МОЖЕ означати, а насправді:
Згідно робочої документації ДП МО України «ЦПІ» споруди ВОП, збірні залізобетонні та металеві елементи. Альбом №2, редакція 03 шифр ВОП-03.
Комплект ВОП (Взводно-опопрний пункт) включає в себе залізобетонні збірні єлементи з яких будуть в подальшому (за межами цього тендеру) збудовані 9 комплектів ВОП, які складаються з ВС 1-3, КСП, УФС-1 та ПДТ, про що свідчить Технічне завдання Додаток 3 та Специфікація
Ваша заява щодо: "Замовник звужує коло потенційних учасників" - не відпвідає дійсності, кожен учасник може прийняти участь у цьому тендері та виконати це замовлення, при бажанні
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-26-000032 ● 372cea5f2e4745d589e26940a0067c36
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2024 16:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.03.2024 № 66
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 26.03.2024 № 66.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2023-11-21-011371-a, 21.11.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-27 16:17:19
Запит про надання пояснення Замовнику – Управлінню капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-11-21-011371-a, яка проводилась Управлінням капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-01 17:14:34
Надання пояснень
Щодо поставлених запитань, Управління вважає за потрібне надати наступні пояснення, а саме:
По пункту першому:
За для найскоріше будівництва об’єктів пов’язаних зі зміцненням лінії оборони на найбільш небезпечних напрямках та збереження життів особового складу ЗСУ, 07.12.2023 між Управлінням капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації (далі – Управління) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Балівський завод залізобетонних конструкцій» було укладено прямий договір № 07/12/ОПм про закупівлю товару. Управлінням закуповуються матеріали, вироби, конструкції, які необхідні для виконання будівельних робіт на об’єктах будівництва: «Нове будівництво військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд на території Запорізької області».
Зазначений постачальник був обраний виходячи з аналізу комерційних пропозицій, як найбільш економічно вигідна пропозиція та сформована ціна закупівлі (копії комерційних пропозицій додаються).
В зв’язку із збільшенням видатків на будівельні роботи об’єкта будівництва: «Нове будівництво військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд на території Запорізької області» на підставі Розпорядження голови Запорізької обласної державної адміністрації, начальника обласної військової адміністрації від 05.09.2023 № 497 "Про внесення змін і доповнень до розпорядження голови обласної державної адміністрації від № 601 «Про обласний бюджет на 2023 рік», із змінами та доповненнями", визначена очікувана вартість закупівлі у сумі 39 906 617,09 грн. з ПДВ на підставі отриманих комерційних пропозицій від ТОВ «Ковальська бетон», «Балівський завод залізобетонних конструкцій», ТОВ «Днепробетон», ТОВ Містобудівник-Дніпро» та проєктно - кошторисної документації (на перемички з/б, блоки бетонні для стін та підвалів), яка затверджена наказом в.о. начальника Управління КБ ЗОДА за № 40 від 04.10.2023року.
Щодо обґрунтування вибору предмету закупівлі (комплектація, тех. характеристики, кількість), Управління повідомляє, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30.03.2023 № 285 «Деякі питання підвищення обороноздатності держави на період воєнного стану в Україні» ОДА було отримано ПОДАННЯ із схемами місць розташування та комплектністю опорних пунктів, згідно розробленої Державним підприємством Міністерства оборони України «Центральним проектним інститутом» робочої документації Альбом №1 Споруди взводного опорного пункту. Архітектурно-будівельні рішення, редакція 03, який містить повну характеристику об’єктів.
Треба зазначити, що пунктом 70 типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, яка затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 р. № 55 передбачено, що установа може засвідчувати копії лише тих документів, що створюються в ній, крім випадків створення паперових копій електронних документів, що надійшли до установи через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (далі - система взаємодії), а також у випадках, передбачених цим пунктом.
По пункту другому:
У зв’язку з тим, що Управління не має свого власного веб - сайту для опублікування інформації щодо проведення закупівель, Управління звернулося до спеціалізованих підрозділів головного розпорядника коштів шляхом направлення відповідного листа на електронну пошту (Департамент внутрішньої політики та інформаційної діяльності та Управління з питань цифрового розвитку цифрових трансформацій і цифровізації апарату Запорізької ОДА – копія листа з додатком додається). Інформація щодо оприлюднення вищезазначеної інформації у Управління відсутня.
Документи що додаються:
1. Лист щодо оприлюднення від 27.11.2023 вих. № 04-05/0278;
2. Додатки до листа про оприлюднення.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-29 10:31:27
Запит про надання пояснення Замовнику – Управлінню капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-11-21-011371-a, яка проводилась Управлінням капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що у пункті 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника від переможця вимагається внесення забезпечення виконання договору в розмірі 0,5% від вартості робіт згідно договору переможця тендеру.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію (з відповідним документальним підтвердженням) про виконання переможцем тендеру вимог пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-01 18:18:36
Пояснення
Виходячи з того, що ціна договору про закупівлю склала 39 006 000,04 грн., а розмір забезпечення виконання договору у тендерній документації було встановлено у розмірі 0,5 % від вартості договору що складає 195 030,00 грн., надаємо докази сплати Учасником та отримання Управління суми забезпечення.
Документи що додаються:
1. Виписка з рахунку за 04.12.2023;
2. Договір про надання завдатку для забезпечення виконання Договору про закупівлю.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-04-02 08:25:31
Виправлення
за для найскоріше будівництва об’єктів пов’язаних зі зміцненням лінії оборони на найбільш небезпечних напрямках та збереження життів особового складу ЗСУ, 07.12.2023 між Управлінням капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації (далі – Управління) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Балівський завод залізобетонних конструкцій» було укладено прямий договір № 07/12/ОПм про закупівлю товару. Управлінням закуповуються матеріали, вироби, конструкції, які необхідні для виконання будівельних робіт на об’єктах будівництва: «Нове будівництво військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд на території Запорізької області». У ДАННОМУ АБЗАЦІ СЛОВО "ПРЯМИЙ" ВВАЖАТИ ЗАЙВИМ.
ПРОШУ ВВАЖАТИ ВІРНОЮ НАСТУПНУ РЕДАКЦІЮ АБЗАЦУ: За для найскоріше будівництва об’єктів пов’язаних зі зміцненням лінії оборони на найбільш небезпечних напрямках та збереження життів особового складу ЗСУ, 07.12.2023 між Управлінням капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації (далі – Управління) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Балівський завод залізобетонних конструкцій» було укладено договір № 07/12/ОПм про закупівлю товару. Управлінням закуповуються матеріали, вироби, конструкції, які необхідні для виконання будівельних робіт на об’єктах будівництва: «Нове будівництво військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд на території Запорізької області».
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-03 17:10:14
Запит про надання пояснення Замовнику – Управлінню капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-11-21-011371-a, яка проводилась Управлінням капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
Згідно з пунктом 4.4 пункту 4 «Інформація про предмет закупівлі» розділу I «Загальні положення» тендерної документації Замовника строк поставки товарів до 31.01.2024 року, а відповідно до пункту 13.1 розділу 13 Договору про закупівлю товару від 07.12.2023 №07/12/ОПм даний договір набирає чинності з дати його укладення сторонами та діє до 31 грудня 2024 року, а в частині взаєморозрахунків - до повного їх виконання сторонами.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чи виконано сторонами в повному обсязі зобов'язання за Договором про закупівлю товару від 07.12.2023 №07/12/ОПм (з наданням підтверджуючих документів щодо поставки товару та його оплати).
2. У разі виконання всіх зобов'язань за Договором про закупівлю товару від 07.12.2023 №07/12/ОПм, вказати причини не публікування звіту про виконання договору про закупівлю.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-05 16:49:21
Пояснення
У зв'язку з отриманим запитанням, Управління вважає за необхідне надати наступні пояснення:
Зобов’язання за цим договором виконані не в повному обсязі з огляду на наступне:
1. Товар поставлений у повному обсязі та в передбачені договором строки;
2. Сплата проведена згідно виставленим рахункам у повному обсязі.
3. Не сплачений залишок згідно умов договору складає 04 копійки (Різниця між ціною договору та сумою сплаченою згідно виставленому рахунку).
Зазначений залишок утворився внаслідок обрахувань складових поставки та округлень сум ПДВ.
Таким чином, сума договору або повинна бути зменшена на 04 копійки та договір розірвано достроково та прозвітовано про його виконання
або
прозвітувати після закінчення строку дії договору за умови його повного виконання (що передбачено п. 12 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Зобов’язання за цим договором виконані не в повному обсязі з огляду на наступне:
1. Товар поставлений у повному обсязі та в передбачені договором строки;
2. Сплата проведена згідно виставленим рахункам у повному обсязі.
3. Не сплачений залишок згідно умов договору складає 04 копійки (Різниця між ціною договору та сумою сплаченою згідно виставленому рахунку).
Зазначений залишок утворився внаслідок обрахувань складових поставки та округлень сум ПДВ.
Таким чином, сума договору або повинна бути зменшена на 04 копійки та договір розірвано достроково та прозвітовано про його виконання
або
прозвітувати після закінчення строку дії договору за умови його повного виконання (що передбачено п. 12 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Виходяи з висновків Держаудитслужби, керівником підприємства було проведено розяснювальну роботу з приводу виявлених порушень та затверджено відповідний наказ по підприєству з метою уникнення порушень в подалі.
2024-04-22 16:23:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710, пунктів 3, 10 та 19 Особливостей №1178 та пункту 11 частини першої статті 10 Закону)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13/0090/2024пр |
Дата публікації: | 13 червня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 13/0090/2024пн |
Дата відкриття провадження: | 13 червня 2024 |
Документи:
13 червня 2024 15:06
|
Електронний підпис |
13 червня 2024 12:35
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАЛІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ КОНСТРУКЦІЙ" |
39 906 000,00
UAH з ПДВ
|
39 906 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАЛІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ КОНСТРУКЦІЙ" #38528093 |
Переможець |
39 906 000,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2023 14:55
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 01 грудня 2023 14:55
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАЛІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ КОНСТРУКЦІЙ" #38528093 |
39 906 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2024 14:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2024 14:45
|
Протокол № 7 від 18.11.2024.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2024 14:40
|
ДУ № 5 від 18.11.2024 до дог-ру № 07_12_ОПм.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2024 14:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2023 16:44
|
Протокол УО № 6 від 18.12.2023 без назви.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2023 16:33
|
ДУ №3 18.12.2023 Договору. без назви.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2023 16:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2023 11:07
|
ДУ № 2 від 14.12.2023 без назви програми.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2023 11:06
|
Протокол УО № 5 від 14.12.2023.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2023 11:06
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2023 18:05
|
Протокол УО № 4 від 07.12.2023.pdf | укладений |
12 грудня 2023 18:04
|
Договір № 07_12_ОПм від 07122023 ВІТ ФС без назви.pdf | укладений |
12 грудня 2023 18:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни у розділ 16 «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ, БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН» |
Номер договору про закупівлю: | 07/12/ОПм |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Приведення укладеного договору у відповідність з тендерною документацією назву предмета закупівлі, шляхом внесення доповнень у п. 1.1. розділу 1 «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» та внення змін у розділ 16 «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ, БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН» до Договору виклавши його в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 07/12/ОПм |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. «2.1. Загальна вартість Договору визначена на підставі Додатку № 1 до даного Договору та складає 39 006 000,00 грн. (тридцять дев'ять мільйонів шість тисяч гривень 00 копійок) у тому числі ПДВ 20% - 6 500 999,97 грн. (шість мільйонів п'ятсот тисяч дев'ятсот дев'яносто дев'ять гривень 97 копійок), в тому числі: на 2023 рік - 26 004 000,00 грн. (двадцять шість мільйонів чотири тисячі гривень 00 коп.) у тому числі ПДВ 20% - 4 333 998,98 грн. (чотири мільйона триста тридцять три тисячі дев'ятсот дев'яносто дев'ять гривень 98 копійок.)», на 2024 рік – 13 002 000,00 (тринадцять мільйонів дві тисячі гривень 00 коп.) у тому числі ПДВ 20% - 2 166 999,99 грн. (два мільйона сто шістдесят шість тисяч дев'ятсот дев'яносто дев'ять гривень 99 копійок). 2. Розірвати цей Договір за взаємною згодою Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 07/12/ОПм |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |