Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ) |
Код ЄДРПОУ: | 00034022 |
Вебсайт: | https://www.mil.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6 |
Контактна особа: |
Тетяна Тахтуєва +0444547355 tatiana_t_1976@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2023 12:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 27 774 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 277 743,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 цього розділу, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 цього розділу та обов’язково повинно бути накладено КЕП або УЕП уповноваженої особи банку |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 277743 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення Договору забезпечення виконання такого Договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника в грошовій формі суми, яка дорівнює: 1 % вартості договору про закупівлю. Перерахування коштів здійснюється на UA308201720355149006000018611, Державна казначейська служба України в м. Києві, МФО 820172, одержувач: Міністерство оборони України, код ЄДРПОУ 00034022. У призначенні платежу обов’язково вказати: “Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі: ___, номер лоту___, вид 1.4.1.36, (забезпечення виконання договору, без ПДВ)”. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться шляхом поетапної оплати замовником поставлених йому партій товарів протягом 30 банківських днів після пред’явлення постачальником рахунку на їх оплату | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2023 12:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 листопада 2023 12:15 |
2- ПРИМІРНИЙ ПРОЄКТ.docx | |
21 листопада 2023 12:10 |
Додаток 1_ЦП.doc | |
21 листопада 2023 12:10 |
Додаток 2 Відомості.doc | |
21 листопада 2023 12:10 |
Оголошення матрац.docx |
21 листопада 2023 12:16 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 листопада 2023 12:15 |
2- ПРИМІРНИЙ ПРОЄКТ.docx
|
|||
21 листопада 2023 12:10 |
Додаток 1_ЦП.doc
|
|||
21 листопада 2023 12:10 |
Додаток 2 Відомості.doc
|
|||
21 листопада 2023 12:10 |
Оголошення матрац.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Пунктом 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Протоколом засідання Колегіального органу Міністерства оборони України від “20” 11.2023 р. № 2/200/1 (надалі – Оголошення) встановлені технічні, якісні та інші вимоги до предмета закупівлі з урахуванням вимог пункту 3 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі”:
Найменування частини предмету закупівлі Вимоги Замовника згідно яких виготовляються товар Кількість
(шт)
меблі для дому (39140000-5) (матрац казармений, розмір 1850Х650Х60) відповідність вимогам
ТС А01XJ.08278-323:2021 (01) 30 000
Пунктом 5 Оголошення встановлено, що Строки (терміни) постачання 26.12.2023
Пунктом 6 Оголошення восстановлено дату і час закінчення періоду подання пропозицій: 30.11.2023 року о 18:00.
Щодо строку на підготовку пропозиції учасниками та подання пропозицій
Спрощена процедура закупівлі оголошена 21.11.2023 кінцева дата подання пропозицій: 30.11.2023 року о 18:00. Отже, строк підготовки пропозиції складає 7 робочих (9 календарних) днів.
Разом з цим, Оголошенням Замовником встановлено, що для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник у складі пропозицій повинен надати:
Акт, виданий Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (ТС А01XJ.08278-323:2021 (01)), (п. 2 Оголошення) (надалі по тексту – Акт).
Також Оголошенням встановлено Порядок звернення учасника закупівлі до Центрального управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України для отримання акту про те, що їх запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (ТС А01XJ.08278-323:2021 (01)), яким передбачено надання переліку документів, в тому числі:
самої одиниці товару з ярликом виробника, матеріалів, фурнітури та документів,
оригіналу протоколів випробувань (від лабораторій акредитованих на технічну компетентність та незалежність Національним агентством акредитації України) на лінійні виміри готових предметів, матеріалів та фурнітуру, що використовується під час виготовлення одиниці товару, які зазначені в нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (ТС А01XJ.08278-323:2021 (01))*;
Зразок одиниці товару, матеріали та фурнітура, з яких він виготовлений, повинні бути опломбовані акредитованою лабораторією.
Результати здійснення перевірки відповідності товару нормативно-технічній документації Міністерства оборони України та зразку-еталону оформлюється актом відповідно до Порядку проведення оборонних закупівель у Міністерстві оборони України за централізованими розрахунками під час дії правового режиму воєнного стану, затвердженого наказом Міністерства оборони України від 12.05.2023 № 277/нм.
Отже, пропозиція повинна містити Акт відповідності продукції виданий Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України, який видається на підставі переліку документів, заяв учасника, а також зразку товару, опломбованого акредитованою лабораторією та який повинен супроводжуватись оригіналом протоколів випробувань акредитованих лабораторій.
Разом з цим, строк виготовлення зразку одиниці товару та направлення його в акредитовану лабораторію складе не менше 2 робочих днів, строк проведення випробувань товару та надання протоколів випробувань акредитованими лабораторіями складає не менш ніж 10 робочих днів (14 календарних), звернення учасника закупівлі до Центрального управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України для отримання Акту, не менше 3 робочих днів.
Таким чином, виготовлення зразку товару (при наявності необхідної сировини), проведення його лабораторного випробування, отримання Акту Центрального управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України складе не менш ніж 15 робочих днів. В свою чергу, Замовником встановлено строк для подання пропозицій – 7 робочих днів.
Отже, встановленням строків подання пропозицій учасниками протягом 7 робочих (9 робочих) днів з моменту оголошення процедури закупівлі, з вимогою щодо надання в складі пропозиції Акту Центрального управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України, який видається на підставі зразку опломбованого акредитованою лабораторією та який повинен супроводжуватись оригіналом протоколів випробувань акредитованих лабораторій – унеможливлює подання пропозицій у встановлені Замовником строків.
Замовник встановивши вказані вимоги значно звузив коло потенційних учасників, оскільки виконати такі вимоги зможе тільки учасник, який завчасно знав про оголошення процедури закупівлі та завчасно виготовив зразок товару та звернувся до акредитованої лабораторії з метою проведення випробувань зразку товару та отриманням протоколів випробувань.
Щодо встановлених Оголошенням строків поставки товарів
Відповідно до вимог Оголошення, предметом закупівлі є (матрац казармений, розмір 1850Х650Х60), виготовлений у відповідності до вимог ТС А01XJ.08278-323:2021 (01) у кількості 30 000 шт.
Отже, такий товар відсутній у вільному продажу та виготовлюється виключно на замовлення Міністерства оборони України за Технічною Специфікацією А01XJ08278-323:2021 (01) Міністерства оборони України.
Встановлені Замовником строки (терміни) постачання до 26.12.2023.
При цьому, кінцевий строк подання пропозицій 30.11.2023 року о 18:00.
Відповідно до ч. 16 ст. 25 «Про оборонні закупівлі», державний замовник протягом трьох робочих днів з дня завершення аукціону розглядає цінову пропозицію учасника відбору, визнану електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, та інші документи і протягом одного робочого дня оприлюднює протокол з недоліками, виявленими під час розгляду цінової пропозиції.
Враховуючи, що 02-03.12.2023 є вихідними днями, розгляд пропозицій, оприлюднення протоколу з недоліками, виявленими під час розгляду цінової пропозиції, усунення недоліків, рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником відбору може буте прийнято Замовником орієнтовно 07.12.2023.
Відповідно до ч. 1 ст. 28 Державний замовник укладає договір про закупівлю за результатами застосування спрощених торгів у строк не менш як чотири робочі дні та не більш як 10 робочих днів з дня оприлюднення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу з питань закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Таким чином, договір про закупівлю з переможцем закупівлі буде укладено орієнтовано в період з 13.12.2023 до 21.12.2023.
В свою чергу, найпотужніше виробництво в Україні з виробництва матраців казармених, з задіянням всього виробничого обладнання для виробництва матраців, з застосуванням змін, має спроможність виробляти не більше 1000 шт. матраців за 1 робочій день (за умови наявності необхідної сировини для виготовлення матрацу). Товар матраци казармені – є великогабаритним товаром, та організація завантаження-розвантаження, доставка займає, приймання-передача товару, займає не менше двох-трьох робочих днів на партію кількістю 1000 шт. Отже, встановлений Оголошенням строк поставки товару до 26.12.2023 у кількості 30 000 шт. - є неможливим, навіть якщо переможець процедури закупівлі почне виробляти матраци казармені до укладення договору, починаючи з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Жодний виробник матраців казармених в Україні не спроможний виготовити та поставити Замовнику товари у кількості 30 000 шт. у встановлені Замовником строки.
У такі строки поставки, таку кількість товару може виконати тільки учасник, який завчасно (до оголошення процедури закупівлі) освідомлений про вимоги, строки закупівлі та впевненістю, що саме цього учасника буде визнано переможцем процедури закупівлі.
Частиною 5 ст. 25 «Про оборонні закупівлі» технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі і кваліфікаційні критерії до учасників відбору не можуть містити дискримінаційних умов та зменшувати рівень конкуренції.
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Умови викладені у Оголошенні не відповідають нормам чинного законодавства України, є дискримінаційними та такими, що обмежують коло потенційних учасників.
Враховуючи викладене, дії Замовника порушують принципи здійснення закупівель, а саме недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, добросовісна конкуренція, максимальна економія та ефективність.
На підставі наведеного вище, з метою недопущення під час здійснення процедури закупівлі порушень, а також з метою створення добросовісних конкурентних умов та максимального економічного ефекту для Замовника,
Вимагаємо:
Внести зміни до Оголошення в частині дати і час закінчення періоду подання пропозицій, та змінити строки подання пропозицій учасниками, надавши учасникам строк для підготовки пропозицій не менше ніж 14 робочих днів.
Внести зміни до Оголошення в частині строку (термінів) постачання товарів, та встановити строк (термін) постачання товарів не менше ніж 30 робочих днів з моменту укладання договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі.
Відповідно до частини 15 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів.
Отже, терміни, встановлені замовником, щодо подання пропозицій, укладання договору та постачання товару, відповідають вимогам Закону України “Про публічні закупівлі” та залишаються без змін
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-22-000062 ● 620383b0e2a0479c93204e5f970139ec
- Статус: завершено ● Дата: 16 січня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2023 13:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.12.2023 No 362
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»,
зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і
послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на
період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його
припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України
від 12 жовтня 2022 року No 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну
аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року No 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до
переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України «Про початок
моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
35 UA-2023-11-21-007124-a 21.11.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-26 18:50:26
UA-M-2023-12-22-000062
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товарів «меблі для дому (39140000-5) (матрац казармений, розмір 1850Х650Х60)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-21-007124-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати обґрунтування застосування спрощеної закупівлі.
2. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обгрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівель та визначено його очікувану вартість.
3. Надати інформацію з посиланням нормативно-правові документи, у відповідності до яких вами не оприлюднено в електронній системі закупівель річний план закупівель.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 10.1 розділу 10 оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-29 11:11:57
відповідь на запит Державної аудиторської служби України щодо закупівлі меблів для дому (39140000-5) (матрац казармений, розмір 1850Х650Х60)
Міністерством оборони України, на виконання вимог частини 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівліˮ надається відповідь на запит Державної аудиторської служби України щодо закупівлі меблів для дому (39140000-5) (матрац казармений, розмір 1850Х650Х60)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-26 18:53:48
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товарів «меблі для дому (39140000-5) (матрац казармений, розмір 1850Х650Х60)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-21-007124-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати обґрунтування застосування спрощеної закупівлі.
2. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обгрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівель та визначено його очікувану вартість.
3. Надати інформацію з посиланням нормативно-правові документи, у відповідності до яких вами не оприлюднено в електронній системі закупівель річний план закупівель.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 10.1 розділу 10 оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-29 11:12:39
відповідь на запит Державної аудиторської служби України щодо закупівлі меблів для дому (39140000-5) (матрац казармений, розмір 1850Х650Х60)
Міністерством оборони України, на виконання вимог частини 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівліˮ надається відповідь на запит Державної аудиторської служби України щодо закупівлі меблів для дому (39140000-5) (матрац казармений, розмір 1850Х650Х60)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 січня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" |
27 743 400,00
UAH з ПДВ
|
27 743 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" #38192655 |
Переможець |
27 743 400,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2023 15:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2023 16:56
|
Дод. угода № 1 від 11.12.2023 до договору № 286-3-23-413 ТОВ ТК ДОМАШНІЙ ТЕКСТИЛЬ.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2023 16:55
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2023 16:23
|
ТОВ ТК-ДОМАШНІЙ ТЕКСТИЛЬ від 11.12.2023 № 286-3-23-413.pdf | укладений |
11 грудня 2023 16:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО РОЗДІЛУ II “ПОРЯДОК ТА УМОВИ ЗДІЙСНЕННЯ КОНТРОЛЮ ЗА ЯКІСТЮ ТОВАРІВ” ДОГОВОРУ |
Номер договору про закупівлю: | 286/3/23/413 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |