Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дизельне паливо в талонах
Очікувана вартість
2 165 620,00 UAH
UA-2023-11-21-006146-a ● ba46fb535cbf4c16b43565fb69b4aba7
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Одескомунтранс |
Код ЄДРПОУ: | 31185678 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, Одеська обл., м. Одеса, вул. Братів Поджіо, буд. 4 |
Контактна особа: |
Істушкін Ігор Володимирович +380635948118 odeskommuntrans@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2023 11:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 165 620,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 828,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38000 літр
Дизельне паливо в талонах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, за місцем знаходженням АЗС Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець сплачує вартість Товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання рахунку та видаткової накладної | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2023 11:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 листопада 2023 11:44 |
ОКТ 0913 ТД.docx | |
21 листопада 2023 11:44 |
ОКТ 0913 Додаток 4 до ТД (цінова пропозиція).docx | |
21 листопада 2023 11:44 |
ОКТ 0913 Додаток 3 до ТД (проект договору).docx | |
21 листопада 2023 11:44 |
ОКТ 0913 Додаток 2 до ТД (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx | |
21 листопада 2023 11:44 |
ОКТ 0913 Додаток 1 до ТД (вимоги п.47 Особливостеи_ та інші вимоги).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги Тендерної документації
Дата подання: 22 листопада 2023 11:00
Дата відповіді: 24 листопада 2023 14:26
Вважаємо вимогу щодо відстані до АЗС більше 2 км від фактичного місцезнаходження замовника (Учасник повинен мати власну/орендовану /партнерську/ залучену на інших підставах не менш однієї АЗС/АЗК на для відпуску палива Замовнику та заправки автотранспорту замовника на відстані не більше 2 км по автошляхах та улицях з дотримання маршрутів руху з врахуванням правил ПДР України від фактичної адреси Замовника (65047, м. Одеса, вул. Хімічна, 3), що передбачена Додатком № 1 до тендерної документації дискримінаційною. Встановлення такого бар’єру як значна відстань до АЗС може свідчити лише про застосування непрозорого підходу під час формування умов Тендерної документації, що дозволить «відсіяти» інших потенційних учасників та обрати переможцем учасника під якого було заздалегідь прораховано відповідні кваліфікаційні критерії. Зважаючи на специфіку діяльності Замовника було б більш логічно та економічно вигідно змінити ДИСКРИМИНАЦІЙНІ пункти тендерної документації та встановити відстані до АЗС не більше 6 км від місцезнаходження замовника або в межах міста. Внесення вищезазначених змін до Тендерної документації, жодним чином не вплине на кінцевий результат закупівлі, а лише дозволить створити конкурентні умови для Учасника та інших постачальників з метою отримання Замовником найнижчої ціни та якісних товарів. Ринок нафтопродуктів, які постачаються через АЗС, є стабільним в частині постійних учасників і мереж АЗС, які ними пропонуються, що зумовлено обов’язковим державним ліцензування діяльності з роздрібних продажів пального через АЗС, і якщо Замовник вважає, що встановивши вимоги у Тендерній документації, які обмежують коло учасників лише однією-двома мережами АЗС, він забезпечить безперебійну поставку палива за найнижчою ціною, то це не так. Саме через заздалегідь відому інформацію про мережу АЗС, яка потенційно зможе задовільнити вимоги Тендерної документації в чинній редакції, буде порушена економічна конкуренція і ціни закупівлі можуть бути значно завищені. При цьому Замовник отримає ту саму якість, яку б отримав, якщо б не звужував коло учасників вищевказаними умовами Тендерної документації. Шляхом внесення змін до Тендерної документації Замовник лише розширить коло учасників, що посилить конкуренцію та, відповідно, надасть можливість визначити найбільш економічно вигідну пропозицію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вважаємо вимогу щодо відстані до АЗС більше 2 км від фактичного місцезнаходження замовника, такою що встановлена правомірно та згідно положень діючого законодавства, що підтверджується сталою практикою закупівель. Вимога щодо наявності та підтвердження можливості відпуску пального на АЗС, що розташовані на зручній відстані від місцезнаходження замовника, є логічною та цілком зрозумілою, адже відображає межі відстані, на які замовнику економічно доцільно їхати для заправки автотранспорту. Зазначена вимога є обґрунтованою економічно та враховує потребу Замовника, щодо зменшення витрат робочого часу та ресурсів необхідних для переміщення транспортних засобів до АЗС. Окрему увагу звертаємо на те, що на встановленій відстані до 2 км від фактичної адреси Замовника, знаходяться щонайменше 10 АЗС різних мереж – тобто 10 (ДЕСЯТЬ) потенційних учасників. Отже, визначена в тендерній документації вимога до розташування АЗС потенційних учасників відповідає обґрунтованій потребі Замовника і забезпечує можливість конкуренції між учасниками під час проведення процедури закупівель.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-11-21-006146-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:44876120
Дата подання: 24 листопада 2023 15:40
Дата подання: 24 листопада 2023 15:40
СКАРГА
керуючись п. 55-59 Особливостей, вважаємо, що тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги та вимоги, які порушують чинні норми Особливостей та Закону, а саме статтю 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», ПКМУ № 157 від 17.02.2023 року та ПКМУ № 1178 від 12.10.2022 року.
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити.
2. Зобов’язати Замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСКОМУНТРАНС" внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних вимог у закупівлі за ідентифікатором UA-2023-11-21-006146-a, за предметом Дизельне паливо в талонах (скретч-картах) (код ДК 021:2015 - 09130000-9 «Нафта і дистиляти»).
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 листопада 2023 17:49
рішеня від 28.11.2023 № 19093.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2023 17:49
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.12.2023 № 19669.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2023 13:42
рішення від 06.12.2023 № 19669.pdf
Дата публікації: 08 грудня 2023 16:56
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСТ-ОЙЛ" |
1 851 360,00
UAH з ПДВ
|
1 851 360,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСТ-ОЙЛ" #44882553 |
Очікує рішення |
1 851 360,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2023 22:39
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 18 грудня 2023 14:09 |
Кінець періоду оскарження: | 29 грудня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 29 грудня 2023 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | КП «ОДЕСКОМУНТРАНС» зареєстрований у якості замовника на ресурсі ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН (далі – Майданчик). Намагаючись оприлюднити тендерну документацію із змінами (затверджену протоколом № 02-0913 від 15.12.2023) на Майданчику відповідна закупівля була заблокована та було відсутня технічна можливість внести зміни «редагувати» умови закупівлі. У Замовника була наявна можливість здійснити лише такі дії: відмінити закупівлю, запросити потенційного учасника та надати пояснення щодо виконання рішення Комсії АМКУ. Із зазначених трьох можливих дій, Замовником було надано пояснення щодо внесення відповідних змін до тендерної документації, але Закупівля перейшла у стадію «Кваліфікації пропозицій», тобто на стадію на якій у Замовника відсутня можливість оприлюднити зміни до тендерної документації, які затверджені протоколом № 02-0913 від 15.12.2023 на виконання рішення Уповноваженого органу. З метою з’ясування зазначених обставин Замовник звернувся до технічної підтримки Майданчика, за допомогою телефонного зв’язку, та отримав пояснення щодо наявних обставин. Майданчиком повідомлено що закупівля блокується, у разі оскарження умов закупівлі до Уповноваженого органу, у кабінеті замовників відсутня можливість внесення змін до тендерної документації, і така можливість з’являється лише після звернення замовників до працівників майданчика із відповідним проханням. Таким чином, на Майданчику не була реалізована можливість для Замовника внести зміни до тендерної документації, хоча така можливість повинна була бути для виконання положень абз. 2 п. 17 ст. 18 Закону. Також слід зазначити, що відповідно до інструкції користувачів, які оприлюднені на Майданчику, відсутня інформація про необхідність додаткового звернення до технічної підтримки з метою надання доступу для внесення змін до тендерної документації. Додатково, технічною підтримкою поінформовано Замовника про неможливість переведення Закупівлі на стадію подання пропозицій, тобто відсутня технічна можливість для внесення змін до тендерної документації, які затверджені протоколом № 02-0913 від 15.12.2023 на виконання рішення Уповноваженого органу. Враховуючи зазначене вище, у Замовника відсутня можливість виконати рішення Комісії АМКУ № 19669-р/пк-пз 08.12.2023 року, шляхом оприлюднення змін до тендерної документації затверджених протоколом № 02-0913 від 15.12.2023. |
Документи:
18 грудня 2023 14:09
|
Електронний підпис |
18 грудня 2023 14:08
|
протокол |