Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бланки службових посвідчень
Очікувана вартість
221 200,00 UAH
UA-2023-11-21-006048-a ● a1ce2ee6be2148a9a16b81ef45e5b691
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДПС у м. Києві |
Код ЄДРПОУ: | 44116011 |
Вебсайт: | https://kyiv.tax.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04116, Україна , м. Київ обл., м Київ, вул. Шолуденка, 33/19 |
Контактна особа: |
Круценко Ірина Володимирівна +380442362998 irina.krutsenko@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2023 11:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2023 07:00 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2023 13:23 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2023 13:23 |
Очікувана вартість: | 221 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,90% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1750 штуки
Бланки службових посвідчень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04116, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Шолуденка,33/19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюються у національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника підставі видаткової накладної або підписання Сторонами Акту прийому – передачі Товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дня надходження коштів з державного бюджету на зазначені цілі на реєстраційний рахунок Покупця. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 листопада 2023 16:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 листопада 2023 15:49 |
ЗМІНИ ДО ТД Бланки службових посвідчень.docx | |
24 листопада 2023 15:49 |
ТД Бланки службових посвідчень 2023 нова редакція.docx | |
21 листопада 2023 11:41 |
ТД Бланки службових посвідчень 2023.docx |
24 листопада 2023 16:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 листопада 2023 15:49 |
ЗМІНИ ДО ТД Бланки службових посвідчень.docx
|
|||
24 листопада 2023 15:49 |
ТД Бланки службових посвідчень 2023 нова редакція.docx
|
|||
21 листопада 2023 11:41 |
ТД Бланки службових посвідчень 2023.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-21-006048-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів", Код ЄДРПОУ:16286441
Дата подання: 23 листопада 2023 15:10
вимога
Відповідно до пункту 54 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами) (далі – Особливості), юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі ¬ Закон), або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Потенційний учасник ознайомившись із вимогами та положеннями тендерної документації Замовника, вважає, що тендерна документація складена не у відповідності вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей, містить дискримінаційну вимогу та положення, які суперечать та не відповідають спеціальному законодавству, зокрема, у частині опису технічної специфікації предмету закупівлі, з огляду на наступне:
Додатком 4 до тендерної документації Замовник вимагає:
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі
Бланки службових посвідчень
№ з/п Характеристика товару Опис
5 Офсетний друк Фарбовість згідно технічного опису до Постанови КМУ за
№ 1137 від 27.12.2018 р.
8 Персоналізація Нанесення тексту «Державна податкова служба України» на зворотньому боці офсетним способом друку.
При цьому, Замовником встановлено, що технічний опис бланків службових посвідчень повинен виготовлятися згідно з вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 року № 1137 (далі ¬ Постанова №1178), а також технічні характеристики Товару мають відповідати технічним вимогам до бланку службового посвідчення посадових осіб Державної податкової служби України та її територіальних органів з безконтактним електронним носієм згідно з вимогами наказу ДПС України від 14.12.2022 № 899 (далі – Наказ № 899).
Пунктом 8 Додатку 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 № 1137 «Технічний опис бланка службового посвідчення посадових осіб та працівників органів виконавчої влади та Секретаріату Кабінету Міністрів України з безконтактним електронним носієм» , встановлено:
Персоналізація бланка посвідчення здійснюється способом кольорового термодруку.
Із зворотного боку бланка посвідчення державною мовою зазначається найменування органу, що видав посвідчення:
для інших державних службовців та працівників органу виконавчої влади - відповідний орган виконавчої влади.
Найменування органу зазначається шрифтом Arial розміром від 10 до 14 пунктів, максимальна кількість рядків - шість.
Пунктом 8 Додатку 2 до до Інструкції щодо порядку зберігання, видачі і знищення службових посвідчень працівників ДПС та її територіальних органів (п. 1.5 Інструкції) «Технічний опис посвідчення працівника Державної податкової служби України та її територіальних органів (у редакції ДПС України від 14.12.2022 № 899), встановлено:
Персоналізація бланка посвідчення здійснюється способом кольорового термодруку.
Зі зворотного боку бланка посвідчення державною мовою шрифтом Arial розміром 14 пунктів темно-синім кольором: за схемою RGB (R:0, G:19, В:127), за схемою HSV (Н:231, S:100, V:49), Hex:00137F зазначається напис такого змісту: «Державна податкова служба України».
Статтею 117 Конституції України, як актом найвищої юридичної сили, передбачено, що Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов'язковими до виконання.
Відповідно до положень статті 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Разом з цим, відповідно до частини 3 статті 22 Закону, вказує, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник, з огляду на тендерну документацію, вважає за необхідне окрім встановлення в власних технічних вимог до предмета закупівлі вказаних відповідно до положень статті 23 Закону, додатково включив вимоги спеціального законодавства щодо виготовлення бланка службового посвідчення, які є обов’язкові до виконання та не мають суперечити тендерним вимогам Замовника.
Так, технічний опис бланків службових посвідчень повинен виготовлятися згідно з вимогами Постанови від 27.12.2018 №1178 та наказом ДПС України від 14.12.2022 № 899.
Проте, ані вказаний нормативно-правовий акт Кабінету Міністрів України ані зазначений спеціальний Наказ ДПС України не містять вимогу щодо нанесення тексту на зворотньому боці офсетним способом друку.
На підставі встановленого, Замовником порушено відповідні вказані вище положення Постанови від 27.12.2018 №1178 та наказу ДПС України від 14.12.2022 № 899 у частині нанесення тексту, які встановлють, що персоналізація бланка посвідчення здійснюється способом кольорового термодруку, і не містить положення щодо нанесення тексту на зворотньому боці офсетним способом друку.
Таким чином, Замовник має виключити вимогу що не відповідає законодавству у частині технічних вимог до предмету закупівлі, а саме
«Нанесення тексту «Державна податкова служба України» на зворотньому боці офсетним способом друку», шляхом виключення з тендерної документації нанесення тексту офсетним способом друку».
.
Розгорнути
Згорнути
Потенційний учасник ознайомившись із вимогами та положеннями тендерної документації Замовника, вважає, що тендерна документація складена не у відповідності вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей, містить дискримінаційну вимогу та положення, які суперечать та не відповідають спеціальному законодавству, зокрема, у частині опису технічної специфікації предмету закупівлі, з огляду на наступне:
Додатком 4 до тендерної документації Замовник вимагає:
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі
Бланки службових посвідчень
№ з/п Характеристика товару Опис
5 Офсетний друк Фарбовість згідно технічного опису до Постанови КМУ за
№ 1137 від 27.12.2018 р.
8 Персоналізація Нанесення тексту «Державна податкова служба України» на зворотньому боці офсетним способом друку.
При цьому, Замовником встановлено, що технічний опис бланків службових посвідчень повинен виготовлятися згідно з вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 року № 1137 (далі ¬ Постанова №1178), а також технічні характеристики Товару мають відповідати технічним вимогам до бланку службового посвідчення посадових осіб Державної податкової служби України та її територіальних органів з безконтактним електронним носієм згідно з вимогами наказу ДПС України від 14.12.2022 № 899 (далі – Наказ № 899).
Пунктом 8 Додатку 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 № 1137 «Технічний опис бланка службового посвідчення посадових осіб та працівників органів виконавчої влади та Секретаріату Кабінету Міністрів України з безконтактним електронним носієм» , встановлено:
Персоналізація бланка посвідчення здійснюється способом кольорового термодруку.
Із зворотного боку бланка посвідчення державною мовою зазначається найменування органу, що видав посвідчення:
для інших державних службовців та працівників органу виконавчої влади - відповідний орган виконавчої влади.
Найменування органу зазначається шрифтом Arial розміром від 10 до 14 пунктів, максимальна кількість рядків - шість.
Пунктом 8 Додатку 2 до до Інструкції щодо порядку зберігання, видачі і знищення службових посвідчень працівників ДПС та її територіальних органів (п. 1.5 Інструкції) «Технічний опис посвідчення працівника Державної податкової служби України та її територіальних органів (у редакції ДПС України від 14.12.2022 № 899), встановлено:
Персоналізація бланка посвідчення здійснюється способом кольорового термодруку.
Зі зворотного боку бланка посвідчення державною мовою шрифтом Arial розміром 14 пунктів темно-синім кольором: за схемою RGB (R:0, G:19, В:127), за схемою HSV (Н:231, S:100, V:49), Hex:00137F зазначається напис такого змісту: «Державна податкова служба України».
Статтею 117 Конституції України, як актом найвищої юридичної сили, передбачено, що Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов'язковими до виконання.
Відповідно до положень статті 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Разом з цим, відповідно до частини 3 статті 22 Закону, вказує, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник, з огляду на тендерну документацію, вважає за необхідне окрім встановлення в власних технічних вимог до предмета закупівлі вказаних відповідно до положень статті 23 Закону, додатково включив вимоги спеціального законодавства щодо виготовлення бланка службового посвідчення, які є обов’язкові до виконання та не мають суперечити тендерним вимогам Замовника.
Так, технічний опис бланків службових посвідчень повинен виготовлятися згідно з вимогами Постанови від 27.12.2018 №1178 та наказом ДПС України від 14.12.2022 № 899.
Проте, ані вказаний нормативно-правовий акт Кабінету Міністрів України ані зазначений спеціальний Наказ ДПС України не містять вимогу щодо нанесення тексту на зворотньому боці офсетним способом друку.
На підставі встановленого, Замовником порушено відповідні вказані вище положення Постанови від 27.12.2018 №1178 та наказу ДПС України від 14.12.2022 № 899 у частині нанесення тексту, які встановлють, що персоналізація бланка посвідчення здійснюється способом кольорового термодруку, і не містить положення щодо нанесення тексту на зворотньому боці офсетним способом друку.
Таким чином, Замовник має виключити вимогу що не відповідає законодавству у частині технічних вимог до предмету закупівлі, а саме
«Нанесення тексту «Державна податкова служба України» на зворотньому боці офсетним способом друку», шляхом виключення з тендерної документації нанесення тексту офсетним способом друку».
.
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 листопада 2023 15:46
Добрий день. До тендерної документації будуть внесені зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2023 13:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДП Поліграфічний комбінат Зоря |
189 840,00
UAH з ПДВ
|
178 395,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" |
195 300,00
UAH з ПДВ
|
178 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП Поліграфічний комбінат Зоря #32068913 |
Переможець |
178 395,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2023 13:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 13:37
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2023 10:13
|
Договір _203.pdf | укладений |
18 грудня 2023 10:12
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бланки службових посвідчень | 1750 | штуки |
101,94
UAH з ПДВ
|