Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Інститут кормів та сільського господарства Поділля Національної академії аграрних наук України |
Код ЄДРПОУ: | 00496588 |
Місцезнаходження: | 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, проспект Юності, 16 |
Контактна особа: |
Попова Надія Анатоліївна 380967748460, 380432464416 buhkorma@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2023 19:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 501 408,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 507,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки Покупцем здійснюються за фактично отриманий ним належної якості Товар на підставі видаткової накладної протягом 15 календарних днів з дня отримання Товару; інші умови оплати – згідно додатку 2 до тендерної документації; інша інформація щодо закупівлі: категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова; назва товарів кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, та код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Теплиця фермерська - код (ДК 021:2015) - 44211500-7 Оранжереї; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%); | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2023 19:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2023 19:06 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-04-000061 ● bdf2c814cbc74447ac5d86ade048a5d8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 грудня 2023 16:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.12.2023 №87-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 04.12.2023 №87-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2023-11-20-017451-a 20.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-06 17:38:53
Запит на надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі теплиці фермерської (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-20-017451-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Яким чином учасником товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКО ТЕК ГРУП», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо надання:
- копії не менше одного повністю виконаного аналогічного договору (з дотриманням вимог цієї тендерної документації щодо його змісту тощо), а так само разом з копіями оформлених належним чином сторонами аналогічного договору первинних облікових документів, що підтверджують фактичне постачання товару згідно такого аналогічного договору (видаткові накладні або акти приймання-передачі, або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу товару в повному обсязі, та зміст яких містить інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надаються такі документи (документ) (підпункт 2.2 пункту 2 Розділу ІІ тендерної документації)?
При цьому, згідно з розділом І тендерної документації аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договір поставки (купівлі-продажу тощо) теплиць.
Оскільки, в тендерній пропозиції вищезазначеним учасником надано скан-копію договору від 06 червня 2023 року №06-06, вартістю 682196,00 гривень, предметом якого є виконання робіт з встановлення теплиці, а також на підтвердження виконання надано накладну від 06 липня 2023року № ЕТГ326 на суму 561012,00 гривень, в якій відсутня інформація щодо реквізитів договору. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-11 18:23:23
Відповідь на запит по моніторингу
ІНСТИТУТ КОРМІВ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА ПОДІЛЛЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ розглянувши запит замовнику по моніторингу UA-M-2023-12-04-000061, повідомляю наступне:
1) Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?.
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, здійснювався замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни товарів, що містить в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників.
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін на теплиці фермерські, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни товарів, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників.
Зокрема були знайдено інформацію на таких сайтах teplitca.kiev.ua та teplitsamarket.com.ua, потенційними постачальниками товару за запитом була надана інформація щодо технічних, якісних характеристик та цін на потрібний товар (кошториси, прайс). Таким чином був здійснений аналіз ринку і визначена справедлива вартість теплиць.
Також слід зауважити, що очікувана вартість даної закупівлі визначалася згідно рішення Вінницької міської ради від 26.05.2023 року № 1636, яким було виділено кошти на «Створення Центрів на базі ІНСТИТУТУ КОРМІВ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА ПОДІЛЛЯ НААН: «Центру органічного виробництва» та «Центру аграрної науково-просвітницької діяльності», виконання послуг та проведення необхідних робіт для їх діяльності шляхом виділення ІНСТИТУТУ КОРМІВ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА ПОДІЛЛЯ НААН 1.0 млн у вигляді субвенції державному бюджету».
Очікувана вартість передбачена кошторисом на 2023 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар та монтаж теплиці, який був передбачений додатком 1 до тендерної документації, а саме:
До вартості Товару Учасник враховує усі витрати, пов’язані з постачанням Товару:
- доставка товару – здійснюються транспортом Постачальника чи транспортом перевізника за рахунок Постачальника. Постачальник зобов’язаний поставляти Товар в асортименті та кількості зазначеній в специфікації.
- збирання теплиці з встановленням виконується постачальником без зварювальних робіт. Постачальник зобов’язується забезпечити виїзд монтажної бригади за власний рахунок.
Технічні та якісні характеристики було визначено на підставі:
1. Співвідношення ширини до довжини складає 1:3,33, що дає можливість використання малогабаритної техніки, тракторів, сівалок, культиваторів.
2. Висота 5,3 м дозволяє завезення та вивезення субстракту (грунту) на якому будуть рости рослини малогабаритним автобільним транспортом.
3. При такому співвідношенні ширини до висоти найбільш доцільно використовується площа теплиці.
4. В такій теплиці можна проводити наукові дослідження з високорослими культурами ( кукурудза, огірки, помідори, тритикале тощо)
5. Дана конструкція теплиці забезпечує найкраще проникнення природного світла в теплицю.
6. За такої конструкції найкраще забезпечується система провітрювання і створюються оптимальні умови для рослин.
7. Дана теплиця є найбільш теплоощадною.
8. Двошарова плівка в 150 мкм зменшує тепловтрати в 1,9 разів та збільшує строк використання в 1,5 рази.
9. Металічний каркас може витримувати велике навантаження (сильний вітер, сніг).
Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://fri.vin.ua/texnichni-yakisni-ta-kilkisni-xarakteristiki/.
2). Яким чином учасником товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКО ТЕК ГРУП», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо надання:
- копії не менше одного повністю виконаного аналогічного договору (з дотриманням вимог цієї тендерної документації щодо його змісту тощо), а так само разом з копіями оформлених належним чином сторонами аналогічного договору первинних облікових документів, що підтверджують фактичне постачання товару згідно такого аналогічного договору (видаткові накладні або акти приймання-передачі, або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу товару в повному обсязі, та зміст яких містить інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надаються такі документи (документ) (підпункт 2.2 пункту 2 Розділу ІІ тендерної документації)?
При цьому, згідно з розділом І тендерної документації аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договір поставки (купівлі-продажу тощо) теплиць.
Оскільки в тендерній пропозиції вищезазначеним учасником надано скан-копію договору від 06 червня 2023 року №06-06, вартістю 682196,00 гривень, предметом якого є виконання робіт з встановлення теплиці, а також на підтвердження виконання надано накладну від 06 липня 2023року № ЕТГ326 на суму 561012,00 гривень, в якій відсутня інформація щодо реквізитів договору.
Згідно з розділом І тендерної документації аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договір поставки (купівлі-продажу тощо) теплиць. Також згідно додатку 1 до тендерної документації, було зазначено:
До вартості Товару Учасник враховує усі витрати, пов’язані з постачанням Товару:
- доставка товару – здійснюються транспортом Постачальника чи транспортом перевізника за рахунок Постачальника. Постачальник зобов’язаний поставляти Товар в асортименті та кількості зазначеній в специфікації.
- збирання теплиці з встановленням виконується постачальником без зварювальних робіт. Постачальник зобов’язується забезпечити виїзд монтажної бригади за власний рахунок.
Тобто, згідної даної закупівлі, учасник має поставити теплицю та здійснити її встановлення.
Учасником в тендерній пропозиції надано копію аналогічного договору 06-06 від 06 червня 2023 року, який був укладений з ПП «ТРІМ». Згідно п. 1.3 договору зазначено, що будівельні роботи виконуються з матеріалів виконавця (ТОВ «ЕКО ТЕК ГРУП»). Тобто згідно даного договору здійснюється поставка теплиці (усі комплектуючі для її встановлення), а також додатково постачальник здійснює її встановлення.
Також повідомляю, що Замовником було відмінено попередню закупівлю (ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-31-003193-a), де переможець ТОВ «ЕКО ТЕК ГРУП» не надав документів згідно п. 47 Особливостей протягом чотирьох днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Під час розгляду закупівлі UA-2023-10-31-003193-a, Замовником було надіслано запит ПП «ТРІМ», щодо уточнення аналогічного договору 06-06 від 06 червня 2023 року. На даний запит ПП «ТРІМ» надали відповідь, де зазначили, що згідно даного договору здійснювалася поставка теплиці та здійснювався монтаж поставленої теплиці.
До наданого аналогічного договору учасником надано видаткову накладну від 06 липня 2023року № ЕТГ326 на суму 561012,00 гривень, якою підтверджується поставка товару, що й вимагалося у тендерній документації
Видаткова накладна — це первинний документ постачальника, який підтверджує факт передачі товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ) від однієї особи до іншої, від постачальника до покупця. Цей документ містить всю потрібну для бухгалтерського обліку інформацію про таку операцію: назву документа, дату здійснення операції, назву постачальника, найменування і кількість поставленого товару, одиниці виміру, ціну, місце постачання, а також посади та прізвища осіб, які здійснили відпуск та прийняття таких ТМЦ. Даний перелік відповідає вимогам до первинних документів з частиною 2 статті 9 Закону «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV. Тому, згідно чинного законодавства, видаткова накладна не повинна містити реквізитів договору (номер та дата договору), тому в видатковій накладній відсутній номер договору, наявна дата видаткової накладної коли здійснювалася поставка товару.
На підставі вищевикладеного повідомляю, що учасником дотримано вимогу щодо підтвердження виконання аналогічного та надання підтверджуючого документу, який підтверджує приймання-передачу товару в повному обсязі, так як вимогою абз. 3 п. 2.2. було:
копію не менше одного повністю виконаного аналогічного договору (з дотриманням вимог цієї тендерної документації щодо його змісту тощо), а так само разом з копіями оформлених належним чином сторонами аналогічного договору первинних облікових документів, що підтверджують фактичне постачання товару згідно такого аналогічного договору (видаткові накладні або акти приймання-передачі, або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу товару в повному обсязі, та зміст яких містить інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надаються такі документи (документ).
До пояснення надається:
1) Комерційна пропозиція від ФОП Гаєвська Марія Сергіївна.
2) Комерційна пропозиція (Кошторис) від ТОВ «ЕКО ТЕК ГРУП».
3) Лист-запит до ПП «ТРІМ» № 01-06/331/1 від 08.11.2023 року.
4) Лист відповідь на запит №14 від 09.11.2023 року.
Уповноважена особа
Надія ПОПОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-13 17:17:43
Запит на надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі теплиці фермерської (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-20-017451-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Яким чином учасником ТОВ «ЕКО ТЕК ГРУП», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо надання:
-у складі тендерної пропозиції відповідних документів в тому числі тих, що передбачені Додатком 1 цієї тендерної документації (підпункт 3.3 пункту 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація» розділу 2 тендерної документації), а саме гарантійного листа, що якщо товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає технічним вимогам замовника, постачальник зобов’язаний замінити цей товар своїми силами і за свій рахунок протягом 7 робочих днів. Всі витрати, пов’язані із заміною товару належної якості (транспортні витрати, тощо) несе постачальник?
- аналогічного договору у повному обсязі, оскільки кошторис (додаток №1), який згідно з підпунктом 1.2 пункту 1 є його невід’ємною частиною у складі тендерної пропозиції цього учасника відсутній?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-18 16:17:16
Відповідь на запит по моніторингу
ІНСТИТУТ КОРМІВ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА ПОДІЛЛЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ розглянувши запит замовнику по моніторингу UA-M-2023-12-04-000061, повідомляю наступне:
1) Яким чином учасником ТОВ «ЕКО ТЕК ГРУП», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо надання:
-у складі тендерної пропозиції відповідних документів в тому числі тих, що передбачені Додатком 1 цієї тендерної документації (підпункт 3.3 пункту 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація» розділу 2 тендерної документації), а саме гарантійного листа, що якщо товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає технічним вимогам замовника, постачальник зобов’язаний замінити цей товар своїми силами і за свій рахунок протягом 7 робочих днів. Всі витрати, пов’язані із заміною товару належної якості (транспортні витрати, тощо) несе постачальник?
Учасник ТОВ «ЕКО ТЕК ГРУП» надано в тендерній пропозиції документ «гарантія.pdf», в якому заначено в останньому абзаці: «Якщо товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає Технічним вимогам Замовника, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар своїми силами і за свій рахунок протягом 7 робочих днів (подається гарантійний лист). Всі витрати, пов’язані із заміною товару належної якості (транспортні витрати, тощо) несе Постачальник».
Вимогою тендерної документації не було конкретної вимоги до вищезазначеного гарантійного листа, тож учасник надав гарантію про те, якщо товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає Технічним вимогам Замовника, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар своїми силами і за свій рахунок протягом 7 робочих днів. Всі витрати, пов’язані із заміною товару належної якості (транспортні витрати, тощо) несе Постачальник.
Також в даному гарантійному листі учасник надає гарантію на матеріали, з яких буде монтуватися теплиця, яка закуповується згідно даної закупівлі.
2). Яким чином учасником ТОВ «ЕКО ТЕК ГРУП», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо надання:
- аналогічного договору у повному обсязі, оскільки кошторис (додаток №1), який згідно з підпунктом 1.2 пункту 1 є його невід’ємною частиною у складі тендерної пропозиції цього учасника відсутній?
Вимогою п. 2.2. РОЗДІЛУ 2. ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ тендерної документації було:
2.2. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі тендерної пропозиції всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
- довідку в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору;
- копію не менше одного повністю виконаного аналогічного договору (з дотриманням вимог цієї тендерної документації щодо його змісту тощо), а так само разом з копіями оформлених належним чином сторонами аналогічного договору первинних облікових документів, що підтверджують фактичне постачання товару згідно такого аналогічного договору (видаткові накладні або акти приймання-передачі, або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу товару в повному обсязі, та зміст яких містить інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надаються такі документи (документ).
Тендерна документація не містила вимогу про надання невід’ємних додатків до договору, тож надання таких додатків, що є невід’ємними частинами договору не є обов’язковим.
В тендерній пропозиції учасника надав копію договору від 06 червня 2023 року №06-06, згідно якого поставлявся товар (теплиця) та здійснювався монтаж теплиці. Також учасник ТОВ «ЕКО ТЕК ГРУП» надає видаткову накладну від 06 липня 2023року № ЕТГ326 на суму 561012,00 гривень, згідно якої здійснювалася поставка товару, що й вимагалося підтвердити у тендерній документації (разом з копіями оформлених належним чином сторонами аналогічного договору первинних облікових документів, що підтверджують фактичне постачання товару згідно такого аналогічного договору (видаткові накладні ЕТГ+ або акти приймання-передачі, або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу товару в повному обсязі).
Згідно п. 1.2 договору: «1.2. Обсяг та вартість робіт, а також перелік та вартість матеріалів, що буде використана Виконавцем, вказується у Кошторисі (Додаток №1 до договору), що є невід’ємною частиною даного договору». Отже, у кошторисі міститься інформація про вартість робіт та вартість матеріалів, що буде використана під час монтажу теплиці, але Кошторис не підтверджує поставку товару, поставка товару підтверджена видатковою накладною від 06 липня 2023року № ЕТГ326.
Згідно практики Верховного суду України (https://reyestr.court.gov.ua/Review/91919539?fbclid=IwAR1SqP6eN9Fhn8gGie4a0lggWpfbPD_8K_odfkfSMQRa12WhFEeUAz0UpLc) учасником було дотримано вимогу, щодо надання аналогічного договору, який в даному випадку є договором поставки, а відсутність Кошторису, не може бути підставою для висновку, що учасником не поставлялися іншим суб`єктам аналогічні товари. Крім того, Закон не містить критеріїв визначення такого поняття як «аналогічний договір», а тому замовник може самостійно визначати спосіб документального підтвердження, в тому числі, й такого критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а також може визначати межі відповідності документального підтвердження вказаного критерію поняттю «аналогічний договір» з урахуванням загальних принципів здійснення публічних закупівель. У даному випадку межі критерію «аналогічний договір» визначені, виходячи зі специфіки предмету закупівлі. Предметом закупівлі є закупівля теплиці фермерської як товару. Разом з цим, документація не містила вимоги щодо обов`язкового надання кошторисів до «аналогічних договорів».
Отже, на підставі вище наведеного повідомляю, що учасником дотримано усіх вимог тендерної документації та відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕКО ТЕК ГРУП».
Уповноважена особа
Надія ПОПОВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надаємо інформацію (документ) про вжиття заходів для недопущення встановлених у висновку порушень у подальшому.
2023-12-29 20:52:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 43 Постанови №1178.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКО ТЕК ГРУП» |
501 340,00
UAH з ПДВ
|
501 340,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКО ТЕК ГРУП» #44142832 |
Переможець |
501 340,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2023 10:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 15:18
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2023 13:39
|
Договір 14.11.PDF | укладений |
04 грудня 2023 12:16
|